Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Golf FSI:καίει μόνο super αμόλυβδη;
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Golf FSI:καίει μόνο super αμόλυβδη;
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 5 / 5
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    37
    99
    383
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      technik last edited by

      Ο χρήστης Tiger έγραψε:

      Άλλωστε τελικά το μόνο που δεν αγοράζουμε είναι αυτοκίνητο,αγοράζουμε χίλια άλλα δυο πράγματα:κοινωνική καταξίωση,διαφήμιση,όνομα,παραπληροφόρηση.

      Το Golf παραπληροφόρηση ;;;
      Eίπαμε, είναι λίγο ακριβό σε σχέση με τον ανταγωνισμό, αλλά συγχρόνως 'τυχαίνει' να αξιολογείται από το σύνολοτων περιοδικών, ως το καλύτερο αυτοκίνητο της κατηγορίας.
      Δεν είναι τυχαίο.

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • Y
        yandr last edited by

        Ο χρήστης technik έγραψε:
        Eίπαμε, είναι λίγο ακριβό σε σχέση με τον ανταγωνισμό, αλλά συγχρόνως 'τυχαίνει' να αξιολογείται από το σύνολοτων περιοδικών, ως το καλύτερο αυτοκίνητο της κατηγορίας.
        Δεν είναι τυχαίο.

        Εμένα πάντως το εσωτερικό του δεν μου αρέσει, ενώ και η εξωτερική σχεδίαση δεν με ενθουσιάζει. Δεν το έχω οδηγήσει και δεν θα εκφέρω άποψη στα υπόλοιπα, πάντως οι κρίσεις των περιοδικών θα πρέπει να λαμβάνονται με το σταγονόμετρο για τους γνωστούς, διαφημιστικούς λόγους.

        Τα περιοδικά ζουν από τις διαφημίσεις και όχι από το κόστος που πληρώνουν οι αναγνώστες.

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • T
          tiger last edited by

          Ο χρήστης technik έγραψε:

          Άλλωστε τελικά το μόνο που δεν αγοράζουμε είναι αυτοκίνητο,αγοράζουμε χίλια άλλα δυο πράγματα:κοινωνική καταξίωση,διαφήμιση,όνομα,παραπληροφόρηση.

          Το Golf παραπληροφόρηση ;;;
          Eίπαμε, είναι λίγο ακριβό σε σχέση με τον ανταγωνισμό, αλλά συγχρόνως 'τυχαίνει' να αξιολογείται από το σύνολοτων περιοδικών, ως το καλύτερο αυτοκίνητο της κατηγορίας.
          Δεν είναι τυχαίο.

          Μιλούσα γενικά για αυτοκίνητα,οχι για το golf.
          Οσο για το σύνολο των περιοδικών,λένε ότι απλά ειναι ισάξιο με τους ανταγωνιστές του με μελανό χρώμα την τιμή του.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • S
            sado last edited by

            Ο χρήστης technik έγραψε:

            Άλλωστε τελικά το μόνο που δεν αγοράζουμε είναι αυτοκίνητο,αγοράζουμε χίλια άλλα δυο πράγματα:κοινωνική καταξίωση,διαφήμιση,όνομα,παραπληροφόρηση.

            Το Golf παραπληροφόρηση ;;;
            Eίπαμε, είναι λίγο ακριβό σε σχέση με τον ανταγωνισμό, αλλά συγχρόνως 'τυχαίνει' να αξιολογείται από το σύνολοτων περιοδικών, ως το καλύτερο αυτοκίνητο της κατηγορίας.
            Δεν είναι τυχαίο.

            Τα αγγλικά περιοδικά το 'θάβουν' πάντως.....

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • T
              theios last edited by

              κατ'αρχήν σας χαιρετώ μετά από απουσία αρκετών ημερών..για επαγγελματικούς λόγους..όχι πως έχω την ψευδαίσθηση ότι σας έλειψαν οι δημοσιεύσεις μου

              επειδή βρέθηκα και στην Αγγλία αυτές τις ημέρες και συμπτωματικά ρώτησα για το συγκεκριμένο θέμα θα καταθέσω αυτά που μου μετέφερε dealer της VW, δηλαδή πως ο κινητήρας FSI είναι κατασκευασμένος να λειτουργεί με καύσιμο τουλάχιστον 95 ron, με τις προδιαγραφές αυτές πωλείται εκεί και συνεπώς η χρήση τέτοιου καυσίμου ΔΕΝ αποτελεί λόγο ακύρωσης της εγγύησης (αυτό μου το επιβεβαίωσε και έλληνας έμπορος VW)

              κατ'αρχήν, το κύριο σημείο είναι βεβαίως η περιεκτικότητα του καυσίμου σε φώσφορο (ακόμη στην Αγγλία αυτή τη στιγμή το μοναδικό καύσιμο που πλησιάζει τέτοιες προδιαγραφές είναι η Shell Optimax) ..κάτι που δεν έχει να κάνει με τα οκτάνια..είναι μάλιστα κάποιες φορές δεν έχει να κάνει ούτε με την επεξεργασία του καυσίμου αλλά με τυχαίους παράγοντες όπως η ποιότητα, ή η στεγανότητα των δεξαμενών κλπ..ο FSI αποδίδει τα μέγιστα με τέτοιο καύσιμο..λειτουργεί θαυμάσια όμως και με το υπάρχον..στην ουσία είναι ένας κινητήρας που θα μπορεί να εκμεταλλευτεί αποδοτικώτερα ένα πιο καθαρό καύσιμο όταν γίνει ευρέως διαδεδομένο στο μέλλον

              αφ'ετέρου φίλος που εργάζεται στον τομέα των καυσίμων επιβεβαίωσε τις σκοτεινές σκέψεις μου..πως δηλαδή οι βενζίνες που διαφημίζονται στην Ελλάδα ως 98, 98+ 100 η ό,τι άλλο δεν έχουν καμία σχέση με την πραγματική απόδοσή τους σε οκτάνια...σε γενικές γραμμές το καύσιμο που διυλίζεται για την Ελλάδα είναι standard για όλες τις εταιρίες (με εξαίρεση πριν λίγα χρόνια την Texaco)..από εκεί και πέρα χρησιμοποιούνται κάποια πρόσθετα αλλά οι βενζίνες που διαφημίζονται ως super δεν είναι τελικά και τόσο super (τουλάχιστον όχι τόσο όσο τις πληρώνουμε)

              η συμβουλή του φίλου ήταν..απλή αμόλυβδη αλλά από συγκεκριμένο βενζινάδικο εμπιστοσύνης..το ίδιο κάνει και με το impreza του..οι προδιαγραφές λένε min 98 αλλά για optimum performance..αν δεν πας για το optimum κινείσαι χωρίς φθορές και με 95

              τέλος..θα με ενδιέφερε να μάθω ποιά αγγλικά περιοδικά θάβουν το Golf..ασφαλώς και είναι πιό ακριβό αλλά ως τώρα ό,τι έχω διαβάσει το τοποθετεί άν όχι στην κορυφή της κατηγορίας..στην δεύτερη θέση οπωσδήποτε (εδώ παίζει και η λατρεία των βρετανών στο Focus)

              μακροσκελής η δημοσίευση αλλά είχαμε καιρό να τα πούμε

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • ?
                A Former User last edited by

                Μου κάνει ιδιαίτερα μεγάλη εντύπωση που ασχολήθηκαν τόσοι πολλοί με μια ερώτηση που είχα κάνει πριν καιρό και πίστευα ότι αφορά λίγους..
                Σχετικά με τα...πριμ αλόγων από το ΑΜS,έβαλα σήμα VW στο γιαπωνέζικό μου και είδα διαφορά! Γεμίζει καλύτερα σε όλες τις στροφές και έχει βελτιωθεί ριζικά η ποιότητα κύλισης !
                Και βέβαια το forum4T τους δέχεται όλους,αλλά πολύ σωστά νομίζω τονίστηκε και ο χαρακτήρας και η ιστορία αυτού του περιοδικού!
                Όσο για το 'δε συγκρίνονται γερμανικά με γιαπωνέζικα' θα'θελα να συγχαρώ κυρίως τους ανθρώπους που ασχολούνται με το marketing του Group VW!Σου πουλάνε το προηγούμενο Golf ως κορυφαίο μικρομεσαίο,το octavia και το toledo ως μεσαία με το ίδιο **μεταξόνιο 2.512!!!! **:( και κάνουν πολύ κόσμο να αγνοεί τρανταχτά πλεονεκτήματα του ανταγωνισμού γιατί...δεν ειναι Golf!
                Πάντως το τελευταίο Golf βελτιώθηκε αισθητά,εξακολουθεί όμως να υπολείπεται από άλλους σε χώρους,κινητήρα,αξιοπιστία,εγγύηση,ΤΙΜΗ

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • T
                  technik last edited by

                  Ο χρήστης Νεκταριος έγραψε:

                  Σχετικά με τα...πριμ αλόγων από το ΑΜS,έβαλα σήμα VW στο γιαπωνέζικό μου και είδα διαφορά!

                  Τελικά τα 96 άλογα (αντί για 90) που μέτρησε το ams,
                  αληθεύουν στην πραγματικότητα ;

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • G
                    geko last edited by

                    Ο χρήστης Νεκταριος έγραψε:

                    Σχετικά με τα...πριμ αλόγων από το ΑΜS,έβαλα σήμα VW στο γιαπωνέζικό μου και είδα διαφορά! Γεμίζει καλύτερα σε όλες τις στροφές και έχει βελτιωθεί ριζικά η ποιότητα κύλισης

                    Πάρε τον Γιαπωνέζο σου και κάνε μια βόλτα τώρα να δείς πως πάει, σου έκανα δώρο 20 ολόκληρους και ολοζώντανους γερμανικούς ίππους, άντε σε καλή μερια και να προσέχεις στο δρόμο.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • L
                      lord_rutherford last edited by

                      Γιαρί ρε παιδία να τη λέμε τοσο άγρια ματαξύ μας;

                      Εμένα πάντως αν μου δίναν δώρο για πρώτο μου αυτοκίνητο να διαλέξω μεταξύ: Civic-Golf , Polo-Jazz, Passat-Accord, τα τρια VW θα διάλεγα. Είναι θέμα προσωπικού γούστου, λέω προτιμώ αυτά, δε λέω είναι καλύτερα αυτά, κανείς δε μπορεί να πεί είναι καλύτερο το ένα ή το άλλο.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • N
                        n_olympios last edited by

                        Ο χρήστης Lord_Rutherford έγραψε:
                        Γιαρί ρε παιδία να τη λέμε τοσο άγρια ματαξύ μας;

                        Εμένα πάντως αν μου δίναν δώρο για πρώτο μου αυτοκίνητο να διαλέξω μεταξύ: Civic-Golf , Polo-Jazz, Passat-Accord, τα τρια VW θα διάλεγα. Είναι θέμα προσωπικού γούστου, λέω προτιμώ αυτά, δε λέω είναι καλύτερα αυτά, κανείς δε μπορεί να πεί είναι καλύτερο το ένα ή το άλλο.

                        Α δεν το συζητώ, κι εγώ Golf θα διάλεγα αν μου το έκαναν δώρο. Ξέρεις πόσα καλά ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ υπάρχουν ώστε να επιλέξεις με τα λεφτά της μεταπώλησης?

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • D
                          drizzt last edited by

                          Ο χρήστης Lord_Rutherford έγραψε:
                          Γιαρί ρε παιδία να τη λέμε τοσο άγρια ματαξύ μας;

                          Εμένα πάντως αν μου δίναν δώρο για πρώτο μου αυτοκίνητο να διαλέξω μεταξύ: Civic-Golf , Polo-Jazz, Passat-Accord, τα τρια VW θα διάλεγα. Είναι θέμα προσωπικού γούστου, λέω προτιμώ αυτά, δε λέω είναι καλύτερα αυτά, κανείς δε μπορεί να πεί είναι καλύτερο το ένα ή το άλλο.

                          Εδώ να μπω στην άτυπη ψηφοφορία
                          Αν είχα δυνατότητα να μου τα κάνουν δώρο με full εξοπλισμούς... εχώ θα δεν θα είχα πρόβλημα είτε Civic είτε Golf, χαλαρά θα έπαιρνα Jazz και στην τρίτη σίγουρα το Passat... αρκεί να ήταν από την 1.8Τ και πάνω

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • ?
                            A Former User last edited by

                            Εγώ Golf αντί για Civic, Jazz αντί για Polo και στα άλλα ανάλογα με τον κινητήρα. Ίσως Passat αν είναι ο καλός αλλά τελικά μάλλον Accord που είναι πολύ όμορφο και καινούργιο μοντέλο.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • D
                              dienekes last edited by

                              Ο χρήστης Νεκταριος έγραψε:
                              Όσο για το 'δε συγκρίνονται γερμανικά με γιαπωνέζικα' θα'θελα να συγχαρώ κυρίως τους ανθρώπους που ασχολούνται με το marketing του Group VW!Σου πουλάνε το προηγούμενο Golf ως κορυφαίο μικρομεσαίο,το octavia και το toledo ως μεσαία με το ίδιο **μεταξόνιο 2.512!!!! **:( και κάνουν πολύ κόσμο να αγνοεί τρανταχτά πλεονεκτήματα του ανταγωνισμού γιατί...δεν ειναι Golf!

                              Αυτό το φαινόμενο απαντάται και σε άλλους κατασκευαστές. Να αναφέρω το Focus ή την Corolla για παράδειγμα. Στους χώρους των αποσκευών, το μεταξόνιο δεν παίζει ρόλο, και πραγματικά τα περισσότερα απ'αυτά τα μικρομεσαία sedan έχουν χώρους αποσκευών μεσαίου.

                              Καταρχάς τα μικρομεσαία sedan που αναφέρεις πουλάνε πολύ λιγώτερο από τα αντίστοιχα χάτσμπακ, εκτός από χώρες όπως η Ελλάδα όπου η ψύχωση της 'κούρσας' ακόμα κυριαρχεί.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • C
                                corolla last edited by

                                ΕΜΕΝΑ ΠΑΝΤΩΣ ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΑ ΟΚΤΑΝΙΑ ΜΟΥ ΤΗΝ ΕΔΩΣΕ ΠΩΛΗΤΗΣ ΤΗΝ VW '...Ε ΣΕ ΛΙΓΑ ΧΡΟΝΙΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΡΓΗΘΟΥΝ ΟΙ ΒΕΝΖΙΝΕΣ ΜΕ ΤΑ 95 ΟΚΤΑΝΙΑ...' ΕΝΩ ΤΟ ΦΟΒΕΡΟ ΚΑΙ ΤΡΟΜΕΡΟ '..Η ΤΟΥΟΤΑ ΘΑ ΑΝΤΙΓΡΑΨΕΙ ΤΟΝ FSI KAI ΘΑ ΤΟΝ ΒΑΛΕΙ ΣΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ COROLLA...'

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • T
                                  theios last edited by

                                  Ο χρήστης Corolla έγραψε:
                                  ΕΜΕΝΑ ΠΑΝΤΩΣ ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΑ ΟΚΤΑΝΙΑ ΜΟΥ ΤΗΝ ΕΔΩΣΕ ΠΩΛΗΤΗΣ ΤΗΝ VW '...Ε ΣΕ ΛΙΓΑ ΧΡΟΝΙΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΡΓΗΘΟΥΝ ΟΙ ΒΕΝΖΙΝΕΣ ΜΕ ΤΑ 95 ΟΚΤΑΝΙΑ...' ΕΝΩ ΤΟ ΦΟΒΕΡΟ ΚΑΙ ΤΡΟΜΕΡΟ '..Η ΤΟΥΟΤΑ ΘΑ ΑΝΤΙΓΡΑΨΕΙ ΤΟΝ FSI KAI ΘΑ ΤΟΝ ΒΑΛΕΙ ΣΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ COROLLA...'

                                  ως προς το τελευταίο η τάση αυτή διαφαίνεται πως θα είναι..κινητήρες αμέσου ψεκασμού δηλαδή..και οι Ιάπωνες μελετούν τη λύση αυτή συνεπώς μην βιάζεσαι..μπορεί όντως η επόμενη corolla να έχει τέτοιους κινητήρες...άλλωστε το 2000 η Toyota συμμετείχε σε μια διεθνή συνάντηση με αποκλειστικό αντικείμενο τις τεχνολογίες γύρω από την ανάπτυξη κινητήρων άμεσου ψεκασμού, μαζί με την SAAB, τη Lotus, τη Ford, αμερικανικά πανεπιστήμια, εταιρίες πετρελαιοειδών και άλλους..

                                  επίσης στην Αγγλία ήδη η αγορά κινείται προς την κατεύθυνση νέων καθαρότερων και δυνατότερων καυσίμων..αν καθιερωθούν οι κινητήρες άμεσου ψεκασμού θα έχουμε ασφαλώς και στροφή προς τα εκεί

                                  πάντως το εγχειρίδιο χρήσης του κινητήρα FSI επιτρέπει την χρήση καυσίμων 95 οκτανίων και αναφέρει πως στην περίπτωση αυτή

                                  α. υπάρχει μικρή αύξηση της κατανάλωσης με ταυτόχρονη (μικρή-λέει) απώλεια ιπποδύναμης
                                  β. παρατηρείται για ένα σύντομο χρονικό διάστημε θόρυβος από τον κινητήρα που οφείλεται στην προσαρμογή ενός αντικραδασμικού συστήματος στις νέες συνθήκες καύσης

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • E
                                    eizo last edited by

                                    Ο χρήστης theios έγραψε:
                                    ..πάντως το εγχειρίδιο χρήσης του κινητήρα FSI επιτρέπει την χρήση καυσίμων 95 οκτανίων και αναφέρει πως στην περίπτωση αυτή

                                    α. υπάρχει μικρή αύξηση της κατανάλωσης με ταυτόχρονη (μικρή-λέει) απώλεια ιπποδύναμης
                                    β. παρατηρείται για ένα σύντομο χρονικό διάστημε θόρυβος από τον κινητήρα που οφείλεται στην προσαρμογή ενός αντικραδασμικού συστήματος στις νέες συνθήκες καύσης

                                    Πιράκια δε θά'χουμε;
                                    Συμπεριλαμβάνονται στο β) ;

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • S
                                      sharpshooter last edited by

                                      Αδύνατο να μην έχεις πιράκια. Αν λέει για θόρυβο.......

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • L
                                        lkar last edited by

                                        Ο χρήστης theios έγραψε:

                                        ΕΜΕΝΑ ΠΑΝΤΩΣ ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΑ ΟΚΤΑΝΙΑ ΜΟΥ ΤΗΝ ΕΔΩΣΕ ΠΩΛΗΤΗΣ ΤΗΝ VW '...Ε ΣΕ ΛΙΓΑ ΧΡΟΝΙΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΡΓΗΘΟΥΝ ΟΙ ΒΕΝΖΙΝΕΣ ΜΕ ΤΑ 95 ΟΚΤΑΝΙΑ...' ΕΝΩ ΤΟ ΦΟΒΕΡΟ ΚΑΙ ΤΡΟΜΕΡΟ '..Η ΤΟΥΟΤΑ ΘΑ ΑΝΤΙΓΡΑΨΕΙ ΤΟΝ FSI KAI ΘΑ ΤΟΝ ΒΑΛΕΙ ΣΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ COROLLA...'

                                        ως προς το τελευταίο η τάση αυτή διαφαίνεται πως θα είναι..κινητήρες αμέσου ψεκασμού δηλαδή..και οι Ιάπωνες μελετούν τη λύση αυτή συνεπώς μην βιάζεσαι..μπορεί όντως η επόμενη corolla να έχει τέτοιους κινητήρες...άλλωστε το 2000 η Toyota συμμετείχε σε μια διεθνή συνάντηση με αποκλειστικό αντικείμενο τις τεχνολογίες γύρω από την ανάπτυξη κινητήρων άμεσου ψεκασμού, μαζί με την SAAB, τη Lotus, τη Ford, αμερικανικά πανεπιστήμια, εταιρίες πετρελαιοειδών και άλλους..

                                        επίσης στην Αγγλία ήδη η αγορά κινείται προς την κατεύθυνση νέων καθαρότερων και δυνατότερων καυσίμων..αν καθιερωθούν οι κινητήρες άμεσου ψεκασμού θα έχουμε ασφαλώς και στροφή προς τα εκεί

                                        πάντως το εγχειρίδιο χρήσης του κινητήρα FSI επιτρέπει την χρήση καυσίμων 95 οκτανίων και αναφέρει πως στην περίπτωση αυτή

                                        α. υπάρχει μικρή αύξηση της κατανάλωσης με ταυτόχρονη (μικρή-λέει) απώλεια ιπποδύναμης
                                        β. παρατηρείται για ένα σύντομο χρονικό διάστημε θόρυβος από τον κινητήρα που οφείλεται στην προσαρμογή ενός αντικραδασμικού συστήματος στις νέες συνθήκες καύσης

                                        FYI η Toyota έχει ήδη κινητήρα άμεσου ψεκασμού βενζίνης στο Avensis 2.4. Η δε Mitsubishi από το 2000 στα Pajero GDI (δεν είναι diesel)

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • D
                                          dog80 last edited by

                                          Δέν νομίζω οτι θα καταργηθεί η βενζίνη 95 οκτανίων όπως πάνε τα πράγματα.

                                          Βραχυπρόθεσμα, προβλέπεται οτι η τιμή της βενζίνης πρόκειται να πέσει λίγο όταν οι μονάδες άντλησης στο Ιρακ επαναλειτουργήσουν. Μακροπρόθεσμα όμως, η τιμή της βενζίνης θα συνεχίσει να αυξάνεται με σταθερό ρυθμό.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • S
                                            sharpshooter last edited by

                                            Η τιμή της βενζίνης ανεβαίνει ή του νερού;

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 5 / 5
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr