Φίλοι μου καλησπέρα
έχω ένα Corolla 1.4 του 2002 και σκέφταμαι να το αλλάξω με ένα AUDI A4 1.6 καινούργιο. Ο μόνος μου ενδοιασμός είναι οι επιδόσεις του A4 φοβάμαι μήπως είναι υποδεέστερες του ΤΟΥΟΤΑ εσείς τι λέτε ισχύει κάτι τέτοιο?
Latest posts made by corolla
-
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ COROLLA 1.4 VS AUDI A41.6
-
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ COROLLA 1.4 VS AUDI A41.6
Φίλοι μου καλησπέρα
έχω ένα Corolla 1.4 του 2002 και σκέφταμαι να το αλλάξω με ένα AUDI A4 1.6 καινούργιο. Ο μόνος μου ενδοιασμός είναι οι επιδόσεις του A4 φοβάμαι μήπως είναι υποδεέστερες του ΤΟΥΟΤΑ εσείς τι λέτε ισχύει κάτι τέτοιο? -
RE: Toyota corolla Facelift
ΝΑΙ ΑΛΛΑ ΟΤΑΝ ΘΑ ΠΑΣ ΣΤΟΝ ΣΑΡΑΚΑΚΗ ΓΙΑ ΘΕΜΑ ΕΓΓΥΗΣΗΣ ΘΑ ΣΟΥ ΠΕΙ '...ΝΑΙ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΝ ΕΓΓΥΗΣΗ ΑΛΛΑ ΘΑ ΤΗΝ ΜΟΙΡΑΣΤΟΥΜΕ ΤΗ ΖΗΜΙΑ...' ΓΙ' ΑΥΤΟ ΚΑΙ Η VOLVO ΤΟΥ ΠΗΡΕ ΤΗΝ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ ΟΠΩΣ ΦΑΝΤΑΖΟΜΑΙ
-
RE: Golf FSI:καίει μόνο super αμόλυβδη;
ΕΜΕΝΑ ΠΑΝΤΩΣ ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΑ ΟΚΤΑΝΙΑ ΜΟΥ ΤΗΝ ΕΔΩΣΕ ΠΩΛΗΤΗΣ ΤΗΝ VW '...Ε ΣΕ ΛΙΓΑ ΧΡΟΝΙΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΡΓΗΘΟΥΝ ΟΙ ΒΕΝΖΙΝΕΣ ΜΕ ΤΑ 95 ΟΚΤΑΝΙΑ...' ΕΝΩ ΤΟ ΦΟΒΕΡΟ ΚΑΙ ΤΡΟΜΕΡΟ '..Η ΤΟΥΟΤΑ ΘΑ ΑΝΤΙΓΡΑΨΕΙ ΤΟΝ FSI KAI ΘΑ ΤΟΝ ΒΑΛΕΙ ΣΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ COROLLA...'
-
RE: Toyota corolla Facelift
ΑΠ' ΟΤΙ ΕΜΑΘΑ ΑΠΟ ΕΝΑ ΦΙΛΟ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΤΟ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ ASTRA 1.4 90HP ΕΙΝΑΙ ΨΟΦΙΟ. ΑΠΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ (COROLLA 1.4 97HP) ΕΧΩ ΛΙΩΣΕΙ ΜΕΡΙΚΑ ASTRA ΣΤΗ ΕΘΝΙΚΗ KAI ΜΑΛΙΣΤΑ ΕΝΑ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΠΕΙΡΑΓΜΕΝΟ ΕΜΦΑΝΙΣΙΑΚΑ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ
-
RE: Βοήθεια για το δίλημα PEUGEOT ή COROLLA
Ο χρήστης tazz έγραψε:
ΚΑΙ ΤΟ 207 ΗΤΑΝ ΩΡΑΙΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΑΛΛΑ ΠΗΓΑΙΝΕ ΠΑΡΤΟ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟ ΔΕΝ ΠΑΣ.
εδώ που τα λέμε, ούτε καινούργιο το παίρνεις
back to the future
και για να σοβαρευτούμε λίγο, παίδες χαλαρώστε με τις εμμονές, τα κολλήματα και τους φανατισμούς (δεν το λέω αυτό μόνο για τον φίλο corolla). όπως πολύ σοφά είπε κάποιος, κάποτε εδώ μέσα, εμείς απλώς τα αγοράσαμε τα ρημάδια, δεν τα φτιάξαμε κιόλας, ούτε παίρνουμε ποσοστά από τις πωλήσεις.
open your eyes... προς πάσα κατεύθυνση...
καλή σας μέρα
'...εμείς απλώς τα αγοράσαμε τα ρημάδια, δεν τα φτιάξαμε κιόλας, ούτε παίρνουμε ποσοστά από τις πωλήσεις...'
ΠΟΛΥ ΣΟΦΟ
ΣΥΜΦΩΝΩ ΚΑΙ ΕΠΑΥΞΑΝΩ -
RE: Βοήθεια για το δίλημα PEUGEOT ή COROLLA
Ο χρήστης nikapos έγραψε:
περναγα απο μια τογιοτα και ξαναειδα την κορολλα. μετα απο 2 μηνες συμβιωσης με το 307, και γνωριζοντας το καλα μεσα εξω, πηγα να δω τι παραπανω εχει το αυτοκινητο που πουλα σαν ζεστο ψωμι (1.500 ταξινομησεις τον ιanoyario, 900 το αξεντ, 850 το γκολφ, 840 το 307)
Τι να σας πω... πολυ πλαστικουρα, ελλειψεις εργονομιας, φτηνος διακοσμος στις φτηνες εκδοσεις. Η πολλη πλαστικουρα ειναι μαλλον γνωρισμα της τογιοτα, καθως και στο ραβ4 (35.000 ευρω) αισθανθηκα λες και ημουν μεσα σε ενα λιγο πιο μεγαλο τζιμνυ). Μαλλον πουλαει λογω ονοματος και εγγυησης.ΕΔΩ ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΓΕΡΜΑΝΟΦΙΛΑ ΕΚΘΕΙΑΖΟΥΝ ΤΗΝ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΤΟΝ ΥΛΙΚΩΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΡΓΟΝΟΜΙΑ ΤΗΣ ΤΟΥΟΤΑ
ΜΗΠΩΣ ΜΠΗΚΕΣ ΣΤΗ LADA HELLAS KAI ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ???????????
ΣΥΝΕΧΙΖΩ...
ΕΓΩ ΘΑ ΑΝΑΦΕΡΩ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΑΝΕΦΕΡΕ ΚΑΝΕΝΑΣ ΜΕΤΑΠΩΛΗΤΙΚΗ ΑΞΙΑ. ΟΤΑΝ ΛΟΙΠΟΝ ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΠΑΡΕΙΣ ΤΟ ΠΕΖΩ ΑΝ ΤΟ ΠΑΡΕΙΣ ΚΑΙ ΘΑ ΘΕΣ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΜΕΡΙΚΑ ΧΡΟΝΙΑ ΝΑ ΤΟ ΠΟΥΛΗΣΕΙΣ ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΕΙΣ ΓΙΑΤΙ ΤΟΤΕ ΘΑ ΕΧΕΙ ΒΓΕΙ ΤΟ 308 ΤΟ 309 ΤΟ 310 ΚΑΙ ΤΟ 307 ΘΑ ΤΟ ΕΧΟΥΝ ΞΕΧΑΣΕΙ ΟΛΟΙ ΕΝΩ ΤΟ COROLLA ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΤΟ GOLF ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΣΧΕΔΟΝ 30 ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΤΑ ΞΕΡΟΥΝ ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΟΙ ΠΕΤΡΕΣ. ΚΑΙ ΤΟ 207 ΗΤΑΝ ΩΡΑΙΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΑΛΛΑ ΠΗΓΑΙΝΕ ΠΑΡΤΟ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟ ΔΕΝ ΠΑΣ. ΘΑ ΠΑΣ ΠΑΛΙ ΣΤΗΝ ΤΟΥΟΤΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ VW. ΤΕΛΟΣ ΠΑΝΤΩΝ ΚΑΙ ΤΟ ΠΕΖΩ ΕΙΝΑΙ ΩΡΑΙΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΘΑ ΤΟ ΕΠΑΙΡΝΑ ΤΟ COROLLA BEBAIA AΠΟ ΑΡΝΗΤΙΚΑ EXEI ΟΡΙΣΜΕΝΑ ΤΡΙΞΙΜΑΤΑΚΙΑ ΠΟΥ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΤΑ ΑΚΟΥΩ ΜΟΝΟ ΕΓΩ ΚΑΙ ΤΑ ΕΧΩ ΦΤΙΑΞΕΙ. ΠΕΡΝΕΙ ΛΙΓΟ ΚΛΗΣΗ ΣΤΙΣ ΑΝΟΙΧΤΕΣ ΛΟΓΩ ΥΨΟΥΣ ΑΛΛΑ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΚΑΙ ΚΑΤΙ 6 ΧΡΟΝΙΑ ΕΓΓΥΗΣΗ ΑΣ ΠΑΡΕΙ ΚΑΙ ΦΩΤΙΑ. ΚΑΙ ΕΝΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΚΛΕΙΝΟΝΤΑΣ Ο ΓΑΜΠΡΟΣ ΕΧΕΙ ΤΗΝ COROLLA TOY 92 1.6 105HP 300.000ΧΛΜ (ΤΟ ΝΟΥΜΕΡΟ ΓΙΑ ΤΑ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΕΙΝΑΙ ΣΩΣΤΟ) ΑΝ ΤΟ ΔΕΙΣ ΠΩΣ ΚΑΙ ΜΕ ΠΟΣΟ ΠΑΕΙ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ ΘΑ ΧΑΖΕΨΕΙΣ -
RE: Καλη η αγορα της νεας Corolla σαν μεταχειρισμενο?
H ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΓΕΡΜΑΝΟΥ ΑΠΟ ΤΟ ΓΕΡΜΑΝΙΚΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ
AUTO MOTOR SPORT
**Είναι γνωστό -σε όλους, θα έλεγα- ότι οι ισχυρότερες αυτο-κινητοβιομηχανίες στον κόσμο είναι η GM και η Ford. Ποιά αναμένεται, όμως, να πάρει αργά ή γρήγορα τα πρωτεία; Απ' ό,τι φαίνεται, η Toyota, που προς το παρόν ως τρίτη δύναμη, είναι το μεγάλο φαβορί. Γιατί αν εξελιχθούν όλα σύμφωνα με τον στρατηγικό τους σχεδιασμό, τότε οι Ιάπωνες θα βλέπουν τον κόσμο από ψηλά... **Kαλύτερο μικρό αυτοκίνητο: Toyota Yaris. Καλύτερο μικρομεσαίο: Toyota Corolla. Καλύτερο βαν: Το άγνωστο στην Ελλάδα Toyota Picnic. Καλύτερο σπορ μοντέλο: Toyota Celica. Καλύτερο εκτός δρόμου: Toyota RAV4. Και καλύτερο μεσαίο: To IS 200 της 'πολυτελούς' θυγατρικής της Toyota, της Lexus. Τα αποτελέσματα αυτά δεν τα έβγαλα -φυσικά- μόνος μου. Ίσα-ίσα, προέρχονται από τη γνωστή έρευνα της J.D. Power για την 'ικανοποίηση κατόχου', που διεξήχθη εκτός των άλλων και στη δύσκολη γερμανική αγορά (σε δείγμα 15.000 οδηγών), στην οποία ευδοκιμούν ουκ ολίγες υψηλού επιπέδου εγχώριες προτάσεις! Συγκεκριμένα, οι ερωτηθέντες κλήθηκαν να εκτιμήσουν την ποιότητα, την αξιοπιστία, το 'πόσο τους αρέσει η μάρκα', καθώς και τις after sales υπηρεσίες των εταιρειών. Τί προέκυψε; Οι έξι προαναφερθείσες πρωτιές της Toyota σε επτά κατηγορίες. Καθόλου άσχημα. Και το ωραίο είναι ότι η πρώτη γερμανική μάρκα ήταν η BMW, που ήταν τρίτη συνολικά μετά και τη Mazda.
Ποιά είναι, λοιπόν, η συνταγή της επιτυχίας; Πώς καταφέρνουν οι Ιάπωνες να διατηρούν την ποιότητα σε όλους τους τομείς σε κορυφαίο επίπεδο; Και κυρίως: Πού βαδίζει τελικά η Toyota; Η απάντηση στο τελευταίο ερώτημα έρχεται από τους ίδιους τους ιθύνοντές της με συγκρατημένη δόση αισιοδοξίας. Δεν λένε 'στην κορυφή', αλλά 'ψηλά, πολύ ψηλά'. Τυπική συμπεριφορά, θα έλεγε κανείς, για ανθρώπους από τη χώρα του Ανατέλλοντος Ηλίου. Οι στόχοι τίθενται ψηλά και με μεγάλη φιλοδοξία, αλλά οι ιθύνοντες κρατούν χαμηλά τους τόνους. Αυτό φαίνεται και από την ίδια την πορεία της Toyota. Με αργά, αλλά σταθερά βήματα, η εταιρεία 'χτίζει' συνεχώς και σε όλον τον πλανήτη το μερίδιό της: Στην ίδια την Ιαπωνία, ένα στα δύο αυτοκίνητα που κυκλοφορούν προέρχεται από τον όμιλο της Toyota, συμπεριλαμβανομένων αυτών της θυγατρικής Daihatsu και της Hino, που κατασκευάζει ελαφρά φορτηγά κ.λπ. Στην γκάμα της εταιρείας βρίσκονται συνολικά 60 διαφορετικά μοντέλα και το μερίδιό της στην Ιαπωνία φτάνει το 43,7%.
Με λειτουργικό αποτέλεσμα 9,5 δισ. ευρώ προ φόρων το 2001, η εταιρεία σημείωσε το υψηλότερο κέρδος στην ιστορία ιαπωνικής βιομηχανίας. Κανένας ανταγωνιστής δεν έχει τέτοια απόδοση εδώ και δεκαετίες και στο χρηματιστήριο του Τόκιο, η μετοχή της αξίζει όσο αυτές των GM, Ford και VW μαζί! Μ' αυτά τα δεδομένα, το μέλλον αναμένεται ιδιαίτερα ευοίωνο, ενώ σύμφωνα με τις προβλέψεις, το 2010 η Toyota θα κατέχει το 15% της παγκόσμιας αγοράς. Έτσι, θα προσπεράσει τη Ford και την GM και θα γίνει... πλανητάρχης, όσο κι αν ο πρόεδρός της, Φούτζιο Τσο, υποστηρίζει ότι 'είμαστε ακόμη διεκδικητές της κορυφής'. Το επιτελείο του κι αυτό... ταπεινό, θεωρεί ότι ο πιο δύσκολος αντίπαλος είναι οι Γερμανοί. 'Απ' αυτούς μπορούμε να μάθουμε πολλά ακόμη', λένε, αλλά ο πρόεδρος της Porsche, Βέντελιν Βίντεκινγκ, ανταποδίδει τις φιλοφρονήσεις: 'Μαθαίνοντας από την Toyota, σημαίνει να μαθαίνεις πώς να κερδίζεις!'.
Οι Ιάπωνες, βέβαια, δεν εφηύραν εκ νέου το αυτοκίνητο. Ωστόσο, σίγουρα έχουν βρει τον τρόπο να το παράξουν μαζικά με επιτυχία. Το Corolla, για παράδειγμα, έχει κατασκευαστεί σε 30 περίπου εκατ. μονάδες τα τελευταία 30 χρόνια, ενώ οι τελευταίες του γενιές έχουν φτάσει μέχρι και τις 7 διαφορετικές εκδοχές αμαξωμάτων. Γι' αυτήν την επιτυχία, τα στοιχεία που συνθέτουν το μεγάλο μυστικό είναι οι 4 παρακάτω όροι:- 'Just in time': Τα μέρη του αυτοκινήτου παραδίδονται και τοποθετούνται στην ώρα τους, χωρίς καθυστερήσεις. 2) 'Kaizen': Το προσωπικό ψάχνει συνεχώς για βελτιώσεις και από τις 65.000 προτάσεις για διορθώσεις, που κατατίθενται ετησίως, το 99% αυτών γίνεται πράξη. 3) 'Kanban': Η διαχείριση των εξαρτημάτων και του χρόνου είναι τέλεια. Τα άχρηστα ή περισσευούμενα υλικά, μαζί με το χρόνο αναμονής έχουν μειωθεί στο ελάχιστο. 4) 'Jidoka': Αισθητήρες ελέγχουν τη συναρμολόγηση και σταματούν τη γραμμή παραγωγής αυτόματα, αν ή όταν διαπιστώνεται λανθασμένη τοποθέτηση εξαρτήματος ή αστοχία του υλικού.
Γενικά, δεν υπάρχει αμφιβολία, ότι οι άνθρωποι της Toyota είναι παθιασμένοι με το αντικείμενο της εργασίας τους. Όλοι οι μάνατζερ έχουν περάσει τουλάχιστον 3 μήνες από τη διαδικασία παραγωγής, ενώ μέχρι και ο πρόεδρος Φούτζιο Τσο, γνωρίζει ακόμη και την τελευταία... βίδα, που χρειάζεται για τη συναρμολόγηση ενός Land Cruiser! Επίσης, στην Ιαπωνία, όποιος εργάζεται σε εργοστάσιο αυτοκινήτων έχει υψηλή κοινωνική θέση και ακόμη καλύτερη, αν ανήκει στο δυναμικό της Toyota. Θέλετε να μάθετε και το μεσαίο μηνιαίο μισθό των 60.000 εργαζομένων στις μονάδες της; Κρατηθείτε: 5.000 ευρώ, ποσόν που δεν δίνεται πουθενά ανά την υφήλιο, όσο κι αν το κόστος ζωής είναι υψηλότερο σ' αυτήν τη χώρα...
Λαμβάνοντας όλ' αυτά υπόψη, τουλάχιστον εγώ δεν έχω την παραμικρή απορία για το πώς έχει φτάσει η Toyota σ' αυτό το επίπεδο. Δηλαδή: α) Να είναι παντοδύναμη με την υπερπλήρη γκάμα της σε πωλήσεις σε όλον τον κόσμο (πρώτη στην Ελλάδα το 2002 με 8,9%), με ιδιαίτερα έντονη παρουσία στη Β. Αμερική (δείτε τα σχετικά γραφήματα). β) Να μην έχει καμία ανάγκη για 'συμμαχίες', όπως η Nissan, η Mazda και η Mitsubishi. γ) Να πρωταγωνιστεί τόσο στα μηχανοκίνητα σπορ (Formula 1, CART κ.λπ. και μέχρι πρότινος στο WRC), όσο και στην εύρεση νέων, αλλά και φιλικότερων προς το περιβάλλον τεχνολογικών λύσεων (παγκοσμίως έχουν πωληθεί 100.000 υβριδικά Prius) και, τέλος δ) Ως Toyota, να επεκτείνεται και σε άλλες δραστηριότητες, όπως η κατασκευή σκαφών και σπιτιών! Επομένως, δεν θα αργήσει κατά τη γνώμη μου και η εποχή, που η Toyota θα γίνει η πρώτη αυτοκινητοβιομηχανία στον κόσμο. Είναι υψηλές οι προσδοκίες της, αλλά απόλυτα ρεαλιστικές.
- 'Just in time': Τα μέρη του αυτοκινήτου παραδίδονται και τοποθετούνται στην ώρα τους, χωρίς καθυστερήσεις. 2) 'Kaizen': Το προσωπικό ψάχνει συνεχώς για βελτιώσεις και από τις 65.000 προτάσεις για διορθώσεις, που κατατίθενται ετησίως, το 99% αυτών γίνεται πράξη. 3) 'Kanban': Η διαχείριση των εξαρτημάτων και του χρόνου είναι τέλεια. Τα άχρηστα ή περισσευούμενα υλικά, μαζί με το χρόνο αναμονής έχουν μειωθεί στο ελάχιστο. 4) 'Jidoka': Αισθητήρες ελέγχουν τη συναρμολόγηση και σταματούν τη γραμμή παραγωγής αυτόματα, αν ή όταν διαπιστώνεται λανθασμένη τοποθέτηση εξαρτήματος ή αστοχία του υλικού.
-
RE: Toyota Corolla - Κριτς, Μπαμπ, ντουκ, κλουκ, τσικ
SOL 1.4 ΤΟΥΣ ΤΡΙΓΜΟΥΣ ΤΟΥ ΕΧΩ ΒΑΡEΘΕΙ ΚΙ'ΕΓΩ ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΝΑ ΜΗΝ ΠΗΓΑΙΝΩ ΠΙΑ ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΕΧΩ ΣΥΜΒΙΒΑΣΤΕΙ ΕΝ ΜΕΡΗ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΞΑΝΑΦΟΡΤΩΣΩ KAI NA ΑΡΧΙΣΩ ΠΑΛΙ ΤΑ ΣΟΥΡΤΑ ΦΕΡΤΑ . ΑΛΛΑ ΘΑ ΣΑΣ ΠΩ ΤΙ ΕΠΑΘΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΠΟΣΑ ΛΕΦΤΑ ΜΕ ΓΛΙΤΩΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ...ΒΓΑΙΝΟΝΤΑΣ ΑΠΟ ΠΛΑΤΕΙΑ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ ΜΟΥ ΞΕΚΙΝΑΓΕ ΜΙΑ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΟΥΡΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ (ΣΑΒΒΑΤΟ ΤΩΡΑ ΚΑΙ ΓΙΝΕΤΑΙ Ο ΧΑΜΟΣ) ΔΕΝ ΚΟΒΩ ΚΙΈΓΩ ΛΟΙΠΟΝ ΚΑΙ ΛΕΩ ΠΡΟΧΩΡΑΜΕ ΨΙΛΟΧΑΖΕΥΟΝΤΑΣ ΣΥΝΑΜΑ ΑΛΛΑ ΕΛΑ ΠΟΥ ΣΤΑΜΑΤΑΝΕ ΚΙ ΕΓΩ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΧΑΖΕΜΑ ΜΟΥ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΝΑ ΣΚΑΣΩ ΜΕ ΚΑΜΙΑ 50ΑΡΑ ΠΑΝΩ ΣΈΝΑ NISSAN CHERRY TO ΟΠΟΙΟ ΤΟ ΣΟΥΤΑΡΩ ΚΑΙ ΤΟ ΣΤΕΛΝΩ ΚΑΙ ΣΚΑΕΙ ΕΠΑΝΩ Σ'ΕΝΑ XIOYNTAI ΠOY EKEINH TH ΣΤΙΓΜΗ ΞΕΚΙΝΑΓΕ (HTAN Η ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΗΘΕΛΑ TO ABS) ΕΚΕΙΝΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΜΟΥ ΑΡΧΙΣΑΝ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑΓΑΝ € ΒΓΑΙΝΩ ΕΞΩ ΚΑΙ ΤΙ ΝΑ ΔΩ Η COROLLARA ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΕΙ ΠΑΘΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΟΥΤΕ ΓΡΑΤΖΟΥΝΙΑ ΚΑΙ Η ΠΟΔΙΑ ΤΟΥ NISSAN ME TOΝ ΠΡΟΦΥΛΑΚΤΗΡΑ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΓΙΝΕΙ V. ΑΦΟΥ ΤΟ ΔΙΑΛΥΣΑΜΕ ΠΗΓΑ ΤΟ NISSAN ΣΕ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ ΝΑ ΤΟΥ ΑΝΟΙΞΕΙ ΤΟ ΚΑΠΟ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΑΝΟΙΓΕ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ, ΚΑΙ ΚΟΙΤΑΞΕ Ο ΜΑΣΤΟΡΑΣ ΚΑΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΕ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΑΘΕΙ ΤΙΠΟΤΑ.
ΓΙ'ΑΥΤΟ ΣΑΣ ΛΕΩ TOYOTA. + -- ΑΦΟΥ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΔΕΝ ΒΓΑΖΕΙ ΜΗΧΑΝΙΚΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΓΑΙΔΟΥΡΙ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΟ ΠΕΡΙΤΤΑ. Α ΚΑΙ ΟΠΟΙΟΣ ΔΕΝ ΤΟ ΕΧΕΙ ΤΕΛΙΚΙΑΣΕΙ ΕΓΩ ΤΟ ΠΗΓΑ ΜΕΧΡΙ 200 (ΧΑΛΑΡΟΥΙΤΑ) ΚΥΝΗΓΟΝΤΑΣ ΕΝΑ AUDI A3 1.6 TO ΟΠΟΙΟ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΣΕ ΝΑ ΜΟΥ ΞΕΦΥΓΕΙ ΑΛΛΑ ΜΑΤΑΙΑ ΜΕΧΡΙ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ΔΕΞΙΑ
ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΥΧΟΝ ΣΧΟΛΙΑ ΔΕΝ ΓΡΑΦΩ ΦΟΥΜΑΡΑ -
RE: Toyota Corolla - Κριτς, Μπαμπ, ντουκ, κλουκ, τσικ
GEIA XARA PAIDIA
EGW 5+ PRAGMATAKIA 8A SAS PW GIA TO NEO MOY COROLLA 1.4 SOL HATCHBACKTO PIO BASIKO AP'OLA
- PARATHRHSTE OTAN TO AYTOKINHTO EINAI ZESTO KAI STO RELANTI
AN PATHSETE TO GKAZI AFOY TO PODI PERASEI APO TO MPOSIKO TOY PENTAL 8A PARATHRHSETE ENA BY8ISMA-DISTAGMO-KOMPIASMPA TOY KINHTHRA KAI META ARXIZOYN KAI ANEBAINOYN OI STROFES AYTO 8A TO KATALABETAI EPISHS STO 3EKINHMA SE ANHFORES POY TO AYTOKINHTO 8ELEI POLY MAGKIA NA 3EKINHSEI ALLIOS 8A SAS PAREI PPISW H 8A SAS SBHSEI TO EXW DEI SE POLLA KAINOYRGIA COROLLA EYRWPAIKHS KAI IAPWNIKHS KATASKEYHS. EPISHS STO PROSPERASMA EAN EXETE 5H KAI KATEBASETE 4H P.X. AN PESOYN OI STROFES MEXRI NA PARETE APOFASH NA KANETE GIOURGIA 8A KATALABETE AMESWS TO DISTAGMO.
ALLA PROBLHMATA
2)KOPANAEI TO KA8ISMA TOY SYNODYGOU
3)KOPANAEI TO PLASTIKO TIS KONSOLAS DE3IA APO TON LEBIE
4)8ORYBOS APO TO MPROSTINO MEROS TOY AYTOKINHTOY AKRIBWS STA 160XLM KAI META (O 8ORYBOS EINAI SAN AYTON POY EKANE TO XARTAKI POY BAZAME STIS AKTINES TWN PODHLATWN)
5)8ORYBOS STO TAMPLO EIDIKA EAN H ASFALTOS EINAI TRAXIA KAI OPWS EIPE KAI O FILOS PIO PANW TO 8ORYBO 8A TON ANAGNWRISETE AN PATISETE TO TAMPLO PANO APO TO HXOSYSTHMAKATA T'ALLA EIMAI POLY EYXARISTHMENOS EIDIKA APO THN ODIKH SYMPERIFORA STIS EY8EIES KAI STHN ARXH POY TO PHRA STIS STROFES OTAN OI ANASRTHSEIS HTAN LIGO SKLHRES TORA POY MALAKWSAN GERNEI LIGAKI LOGO YPSOUS TO AMA3WMATOS ALLA XWRIS FOBO
AYTA TA OLIGA 5+
- PARATHRHSTE OTAN TO AYTOKINHTO EINAI ZESTO KAI STO RELANTI