-
The Omega is expected to be offered with a variety of engines starting with the entry level 2.2-litre direct injection motor, producing around 145hp, or a 150hp 1.9 CDTi diesel. Additional diesels will be a 180hp 2.4-lire five cylinder and a 200hp 3.0-litre V6 based off the engine found in the Vectra and Signum. The 210hp 3.2-litre V6 from the Vectra and previous Omega is also expected to be offered as well as a new V8. It is speculated that the V8 could be called the MV8, which could be based off the 5.0-litre aluminium unit from the Chevrolet Corvette and expected to produce around 350hp.
Prices are expected to start at 35,000 Euros for the entry model and reach 55,000 euros for the range-topping V8. The 2006 Opel Omega is slated to be available in showrooms starting in late 2005 to early 2006.
-
The Omega is expected to be offered with a variety of engines starting with the entry level 2.2-litre direct injection motor, producing around 145hp, or a 150hp 1.9 CDTi diesel. Additional diesels will be a 180hp 2.4-lire five cylinder and a 200hp 3.0-litre V6 based off the engine found in the Vectra and Signum. The 210hp 3.2-litre V6 from the Vectra and previous Omega is also expected to be offered as well as a new V8. It is speculated that the V8 could be called the MV8, which could be based off the 5.0-litre aluminium unit from the Chevrolet Corvette and expected to produce around 350hp.
Prices are expected to start at 35,000 Euros for the entry model and reach 55,000 euros for the range-topping V8. The 2006 Opel Omega is slated to be available in showrooms starting in late 2005 to early 2006.
-
The Omega is expected to be offered with a variety of engines starting with the entry level 2.2-litre direct injection motor, producing around 145hp, or a 150hp 1.9 CDTi diesel. Additional diesels will be a 180hp 2.4-lire five cylinder and a 200hp 3.0-litre V6 based off the engine found in the Vectra and Signum. The 210hp 3.2-litre V6 from the Vectra and previous Omega is also expected to be offered as well as a new V8. It is speculated that the V8 could be called the MV8, which could be based off the 5.0-litre aluminium unit from the Chevrolet Corvette and expected to produce around 350hp.
Prices are expected to start at 35,000 Euros for the entry model and reach 55,000 euros for the range-topping V8. The 2006 Opel Omega is slated to be available in showrooms starting in late 2005 to early 2006.
-
Αμάν...! Τί είναι αυτό ;
Θα μας φάει
Καλό, καλό φαίνεται, έντονα επηρρεασμένο από το πρωτότυπο που έβγαλε πρόσφατα η OPEL
-
Να υποθέσω ότι θα βασίζεται στην Premium Platform, μεγαλωμένη κατά το δοκούν; Όπως και οι μελλοντικές Alfa Romeo;
Αν ισχύει αυτό τότε θα πρέπει να είναι FWD ή AWD. Φαντάζομαι οι μεγάλες εκδόσεις θα είναι τετρακίνητες.
Αυτό που φαίνεται δύσκολο, είναι να τοποθετηθεί δυναμικά και ανταγωνιστικά στην αγορά. Θα δείξει...
-
H premioum platform ειναι αποκλειστηκοτητα της alfa που εξελιξε σε συνεργασια με τη saab.
-
Να ποιό μου θυμίζει... To πρωτότυπο της Opel, Insignia.
-
Μα καλα πηγαν και εβαλαν στοιχεια απο το Insignia σε φωτογραφια του RX-8 (Η πρωτη φωτογραφια); Ειπαμε οτι θα γινει πιο δυναμικο το Omega αλλα οχι και ετσι.
-
Αμαξάρα!! Ελπίζω να το βγάλουν έτσι χωρίς αλλαγές!
-
Έχει δυναμισμό, όγκο αλλά αυτή μάσκα..... πολύ αμερικανιά.
-
Εμένα με εκπλήσει θετικά η OPEL !
-
Εχω τήν εντύπωση ότι η GM εχει εξελίξει ένα νέο πισωκίνητο 'πάτωμα',τό οποίο θά φορεθεί σχεδόν από όλα τά νέα μεγάλα τού ομίλου.
Πάντως σχεδιαστικά μού άρεσε. -
[list:34lnodto]Οι καραμητροι πανε να το κανουν mercedes απ οτι βλεπω [/list:u:34lnodto][list:34lnodto]Αλλα μαλλον η πλειοψηφεια του αγοραστικου κοινου δεν μπορει να ξεψωρισει μια MB απο ενα opel .Η opel εβγαζε αυτοκινητα μια φορα κι εναν καιρο.Αφου ειδε οτι ο κοσμος τσιμπαει σαν τα ψαρια σε οτιδηποτε βλακοειδες αλλαξαν ακομα και την φιλοσοφια των κινητηρων.[/list:u:34lnodto]
-
Εννοείς ότι εγκατέλειψαν τις αρχαιολογίες με τον εκκεντροφόρο στο πλάι;
-
Χαλάρωσε G60. Αυτό μπορεί να ισχυριστεί κάποιος μόνο για τα golf που πουλάνε ένα όνομα που δημιουργήθηκε κάποτε χωρίς αντίκρισμα πια. Μέχρι και η διαφήμιση που έβγαλε η vw για το golf ήταν στο ίδιο μήκος κύματος: 'Μα δεν είναι Golf!' BIG DEAL!! Σπουδαίο επιχείρημα. Αγοράζεις ένα αυτοκίνητο για το όνομα παρόλο που είναι πίσω από τον ανταγωνισμό. Εκεί να δεις πόσα ψάρια τσιμπάνε!!!
-
Ο χρήστης Scotch έγραψε:
Χαλάρωσε G60. Αυτό μπορεί να ισχυριστεί κάποιος μόνο για τα golf που πουλάνε ένα όνομα που δημιουργήθηκε κάποτε χωρίς αντίκρισμα πια. Μέχρι και η διαφήμιση που έβγαλε η vw για το golf ήταν στο ίδιο μήκος κύματος: 'Μα δεν είναι Golf!' BIG DEAL!! Σπουδαίο επιχείρημα. Αγοράζεις ένα αυτοκίνητο για το όνομα παρόλο που είναι πίσω από τον ανταγωνισμό. Εκεί να δεις πόσα ψάρια τσιμπάνε!!![list:3fvvto76]Η Volkswagen παρα την εξελιξη της τεχνολογιας ποτε δεν εβγαλε μοτερ με στοχο την απολυτη δυναμη (βλ κατω απ τις 3.500rpm το χαος για τους ecotec).Ακομα και σε κινητηρες οπου η ιποδυναμη ξεπερναει τα 200 αλογα απο 1,8 λιτρα η αποδοση απ το ρελαντι ειναι υπαρκτη.Οι ecotec (χωρια απ τα οποια προβληματα, αλλα εκει τα προσπερνατε) ειναι απ τους χειροτερους κινητηρες σε αποδοση.[/list:u:3fvvto76][list:3fvvto76]Τωρα το ποιο ηταν και ειναι σημερα το golf ριξε μια ματια στους 4Τ Το ειχα πει πριν ακομα βγει.Ο ανταγωνισμος και παλι θα τρεχει.Ε τωρα σας χαλαει το.....χρωμα....περαστικα σας[/list:u:3fvvto76]
-
Ο χρήστης G60POWER έγραψε:
Χαλάρωσε G60. Αυτό μπορεί να ισχυριστεί κάποιος μόνο για τα golf που πουλάνε ένα όνομα που δημιουργήθηκε κάποτε χωρίς αντίκρισμα πια. Μέχρι και η διαφήμιση που έβγαλε η vw για το golf ήταν στο ίδιο μήκος κύματος: 'Μα δεν είναι Golf!' BIG DEAL!! Σπουδαίο επιχείρημα. Αγοράζεις ένα αυτοκίνητο για το όνομα παρόλο που είναι πίσω από τον ανταγωνισμό. Εκεί να δεις πόσα ψάρια τσιμπάνε!!!
[list:3diie0bc]Η Volkswagen παρα την εξελιξη της τεχνολογιας ποτε δεν εβγαλε μοτερ με στοχο την απολυτη δυναμη (βλ κατω απ τις 3.500rpm το χαος για τους ecotec).Ακομα και σε κινητηρες οπου η ιποδυναμη ξεπερναει τα 200 αλογα απο 1,8 λιτρα η αποδοση απ το ρελαντι ειναι υπαρκτη.Οι ecotec (χωρια απ τα οποια προβληματα, αλλα εκει τα προσπερνατε) ειναι απ τους χειροτερους κινητηρες σε αποδοση.[/list:u:3diie0bc][list:3diie0bc]Τωρα το ποιο ηταν και ειναι σημερα το golf ριξε μια ματια στους 4Τ Το ειχα πει πριν ακομα βγει.Ο ανταγωνισμος και παλι θα τρεχει.Ε τωρα σας χαλαει το.....χρωμα....περαστικα σας[/list:u:3diie0bc]
Κάτω απο τις 3.500 στροφές το χάος. Μήπως μπορείς να δώσεις και έναν χαρακτηρισμό για την απόδοση του 1.4 100Hp του νέου polo γιατί ακόμα τους ψάχνουμε 6 μήνες μετά την αγορά του.
Σχετικά τώρα με τον ανταγωνισμό δεν θυμάμαι ποτέ η opel να έτρεχε να προλάβει τα 75 άλογα του golf μαζί με τις αναρτήσεις πλοίου. Το μεγαλύτερο επιχείρημα για να αγοράσουμε golf είναι η προ 10ετιας ιστορία του. Αυτό μας λέει η ίδια η εταιρία με διαφημίσεις και σχεδιασμό. Μου θυμίζει αυτή η άποψη ορισμένους γραφικούς που θυμούνται την ιστορία της Αρχαίας Ελλάδος και ονειρεύονται αυτοκρατορίες!!!
-
Ναι ξέχασα. Η vw μέχρι πρότινος έβγαζε 75 ίππους μέγιστη ιπποδύναμη στα 1.4 κυβικά με τη δικαιολογία του καλού 'τραβήγματος' από χαμηλές στροφές. Δε λέω, μέσα στην πόλη και σε χαλαρή (παππουδέ) οδήγηση δεν καταλαβαίνεις τη διαφορά ιπποδύναμης αλλά για βγες και λίγο στην εθνική. Για να προσπεράσεις κατεβάζεις τον κόσμο και προσπερνάς με την ταυτότητα στο στόμα. Και μιας και είπες για χαμηλή απόδοση σε χαμηλές στροφές.... έχεις οδηγήσει το 1.6 FSI (είτε σε golf είτε σε Α3); Το απόλυτο ψοφίμι! Κι όμως, υπάρχει κόσμος που αγοράζει (είναι golf είπαμε!!).
Όσο για το ποιο αυτοκίνητο είναι καλύτερο δεν περιμένω να το ακούσω ούτε από τους 4 τροχούς ούτε από κάποιο άλλο Ελληνικό ('αμερόληπτο ' και 'αντικειμενικό') περιοδικό. Άνοιξε κάποιο ξένο περιοδικό (Top Gear, What car, Car κλπ κλπ.) και δες που είναι το golf και που το astra. Και το σημαντικότερο: Οδήγησε τα και τα 2! Μετά δώσε επιπλέον 2000 € να πάρεις το golf επειδή είναι golf! -
Αγαπητοί φίλοι, επιτρέψτε μου να σας υπενθυμίσω πως το παρόν θέμα είναι για το Opel Omega, δεν είναι ανάγκη να το κάνουμε (και αυτό) VAG vs.
(Moderator)
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Αγαπητοί φίλοι, επιτρέψτε μου να σας υπενθυμίσω πως το παρόν θέμα είναι για το Opel Omega, δεν είναι ανάγκη να το κάνουμε (και αυτό) VAG vs.(Moderator)
Πολύ σωστή η παρατήρηση.
New Opel Omega for 2006