-
Δεν τα ξέρω καλά τα 308, πιθανά παίζει ρόλο και ο τύπος του ηχοσυστήματος ανάλογα την έκδοση. Αν το USB ήταν στάνταρ εξοπλισμός, τότε θα είχε και την σωστή πηγή όπως στο δικό σου. Χωρίς USB στον βασικό εξοπλισμό τότε ξεκίναγαν τα προβλήματα. Το 308 που είδα δεν είχε USB, οπότε ήθελε αλλαγή η πηγή. Άσε που είχε και την μεσαία οθόνη χωρίς τα γραφικά.
-
Η βασικη οθονη ηταν στο 308..η μεσαια ειχε πιο πυκνα ντοτς και η καλη ειχε γραφικα. Στο gt ηταν και εγχρωμη αλλα με μικρο ευρος χρωματων.
-
FWIW, 307 και 308 mk1 είχαν ηλεκτροϋδραυλική υποβοήθηση. Ήτοι, υδραυλική κρεμαγιέρα και ηλεκτρική αντλία για τα υγρά.
Το ατμοσφαιρικό 1600αρι αν και ωραίο μοτεράκι (καλό ήχο, απόκριση κλπ) έβγαλε αρκετά σοβαρά προβλήματα (κεφαλές κλπ) και δεν άξιζε στην τελική όταν υπήρχε το Turbo.
-
Καλησπερα,θα ηθελα να ρωτησω την γνωμη σας για το peugeot 208 1,6 100ph μοντελο του 2016 σε θεμα αξιοπιστιας
και καταναλωσης.θα χρησιμοποιειται μεσ την πολη και μια φορα το μηνα εκτος αθηνων.Εχω βρει ενα μεταχειρισμενο σε καλη κατασταση 9000 χιλιομετρα και σκεφτομαι να το αγορασω αλλα εχω φοβηθει με αυτα που διαβαζω για τισ ζημιεσ και τη νοθεια πετρελαιου.Ευχαριστω
-
Από αξιοπιστία δεν έχεις να φοβηθείς κάτι...δεν βγάζουν προβλήματα. Οι όποιες αναφορές υπάρχουν αφορούν την μπροστινή ανάρτηση που παραδίδει το πνεύμα νωρίς. Έχω το ίδιο με 63000χλμ και απλά άλλαξα εντός εγγύησης τα μπροστινα αμορτισές. Πέραν τούτου ουδέν. Η ένσταση μου αφορά κάτι άλλο. Σχεδόν αποκλειστική χρήση πετρελαιοκίνητου εντός πόλης είναι σίγουρο ότι θα δημιουργήσει προβλήματα ειδικά στο DPF. ;Ένα ταξίδι το μήνα δεν αρκεί για να καθαρίζει.
-
Καλησπερα,θα ηθελα να ρωτησω την γνωμη σας για το peugeot 208 1,6 100ph μοντελο του 2016 σε θεμα αξιοπιστιας
και καταναλωσης.θα χρησιμοποιειται μεσ την πολη και μια φορα το μηνα εκτος αθηνων.Εχω βρει ενα μεταχειρισμενο σε καλη κατασταση 9000 χιλιομετρα και σκεφτομαι να το αγορασω αλλα εχω φοβηθει με αυτα που διαβαζω για τισ ζημιεσ και τη νοθεια πετρελαιου.Ευχαριστω
Στην εταιρία έχουμε 65 περίπου τέτοια 208 που πλέον είναι 2-2.5 ετών και έχουν κατά μ.ο. 60-70Κ χλμ. Η αξιοπιστία τους είναι εξαιρετική και τα προβλήματα σχεδόν μηδενικά. Αντίθετα με τα νεώτερα με τον 1.5 κινητήρα που πολλά μου βγάλανε θέμα (μάλλον από κακό pdi) με το σύστημα του adblue.
-
Ευχαριστω για την πληροφορηση.Απλα.αν οντωσ δεν φτανει ενα ταξιδι το μηναα για το καθαρισμο του dpf οπωσ λεει ο φιλοσ απο πανω μαλλον δεν αξιζει να το παρω και να παθβ ζημια
-
Τα περισσότερα από τα 65 αυτοκίνητα που αναφέρω, κινούνται αποκλειστικά εντός πόλης και δεν έχει παρουσιάσει κάποιο θέμα με το dpf παρόλο που υπάρχουν κρούσματα κακού καυσίμου.
-
Καταλαβα ευχαριστω και παλι.
-
Υπάρχει κάποια πληροφορία για καινούριο Peugeot 308,όπως το 208;
-
Λογικά προς το τέλος του 20 μαζί με το νέο Citroen C4 & Opel Astra .
-
Καλησπέρα σε όλους, επειδή ενδιαφέρομαι για αγορά μεταχειρισμένου 308 του '16 με τον blueHdi 120ps, εχω διαβάσει σε ξενα φόρουμ για θέματα με την δεξαμενή του adblue, οπου χρειάζεται αλλαγή με κόστος περίπου 1000€, μήπως έχει κάτι παρόμοιο σε κάποιον απο εδώ;
-
Ειναι γνωστό πρόβλημα για το οποίο έγινε ανάκληση καθώς τα προβλήματα ήταν δυο ουσιαστικά. Αρχικά άλλαξαν το πώμα γιατί δημιουργούνταν vacuum και τσακίζει το δοχείο και μετά άλλαζαν ολόκληρο το δοχείο. Πάντως σε εκτός εγγύησης που έχει τύχει χρεώνουν μόνο τα εργατικά και όχι το ανταλλακτικό.
-
Ειναι γνωστό πρόβλημα για το οποίο έγινε ανάκληση καθώς τα προβλήματα ήταν δυο ουσιαστικά. Αρχικά άλλαξαν το πώμα γιατί δημιουργούνταν vacuum και τσακίζει το δοχείο και μετά άλλαζαν ολόκληρο το δοχείο. Πάντως σε εκτός εγγύησης που έχει τύχει χρεώνουν μόνο τα εργατικά και όχι το ανταλλακτικό.
Ευχαριστώ για την απάντηση, οπότε λογικά σε αυτοκίνητο του 16 θα έχει αντικατασταθεί...
-
Σχεδόν σίγουρα...το πρόβλημα εμφανίζονταν νωρίς...
-
Σε όλα τα καινούργια αυτοκίνητα που έχω αγοράσει μου αρέσει να τα εξοπλιζω όσο περισσότερο μπορώ από την ίδια την εταιρία. Τα μοναδικά που βάζω after market καθώς τα θεωρώ σημαντικά για κάθε όχημα είναι λασπωτηρες μπροστά/πίσω και φίλτρο αέρα K&N ειδικά τώρα που η μάστιγα του WTLP θερίζει...
Αυτό είπα να κάνω και τις τελευταίες ημέρες στο 308 που αγοράσαμε για την γυναίκα τέλος Δεκεμβρίου. Όλα καλά με το φίλτρο το παρήγγειλα και θαρθει αύριο μεθαύριο. Λασπωτηρες after market όπως με ενημέρωσαν έπαψαν να βγαίνουν όποτε μόνο αντιπροσωπεία. Πάω χθες πρωί από εκεί να παραγγείλω γιατί έλαβα τηλεφωνική ενημέρωση ότι υπάρχουν οι μπροστά Αθήνα αλλά οι πίσω θαρθουν παραγγελία από Γαλλία όποτε πρέπει να δώσω προκαταβολή. Λοιπόν το σετ 4 λασπωτηρων 80€ και για περαστικά μου ζητήσανε 115€!!! Συνολικά 195€, ναι καλά καταλάβατε. 'Πρέπει να κατέβουν οι προφυλακτήρες' ήταν η απάντηση στα cartoon eyes όταν άκουσα το κόστος. Τους παρήγγειλα μη έχοντας εναλλακτική αλλά ήθελα να πω ημαρτον και έλεος ρε Peugeot, δεν αλλάζω δισκόπλακες...
-
Τι σχεση εχει το K&N με το WTLP ??
-
Τι σχεση εχει το K&N με το WTLP ??
'Φιμώνουν' τα αυτοκίνητα λόγο WTLP για να κόψουν ρύπους από όπου βρούνε. Με το K&N βοηθάς το αυτοκίνητο να αναπνεύσει καλύτερα σε σχέση με το εργοστασιακό χάρτινο φίλτρο αέρα.
-
alexandros.K wrote:
Τι σχεση εχει το K&N με το WTLP ??
'Φιμώνουν' τα αυτοκίνητα λόγο WTLP για να κόψουν ρύπους από όπου βρούνε. Με το K&N βοηθάς το αυτοκίνητο να αναπνεύσει καλύτερα σε σχέση με το εργοστασιακό χάρτινο φίλτρο αέρα.
Δεν ισχυει αυτο.. Η αποδοση βγαινει απο το εργοστασιακο προγραμμα που εχει το αυτοκινητο..
Οντως παιρνει περισσοτερο αερα, αλλα για να τον εκμεταλευτει πρεπει να του βαλεις προγραμμα..
-
PEUGEOT FORUM