Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Toyota CVT Dual VVT-I multidrive
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Toyota CVT Dual VVT-I multidrive
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    4
    6
    585
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • E
      evolander last edited by

      Καλησπέρα στην ομήγυρη,

      Θα ήθελα την τοποθέτηση των εξειδικευμένων με το εν λόγω CVT της Toyota, αναφορικά με τα λάδια, και το αν πρέπει να αλλάζουν σε λογικά διαστήματα, ή αν όντως πρέπει να ακολουθήσω την οδηγία τους: να γίνεται έλεγχος ποιότητας και στάθμης και συμπλήρωμα, επειδή είναι lifetime guarantee.

      Μετά από έρευνα διάβασα πως το σασμάν Κ14Β το κατασκευάζει η Aisin για λογαριασμό της Toyota, και η χωρητικότητα του γνήσιου λαδιού Toyota CVT fluid FE είναι 6,37 λίτρα, στο IQ 1.33 μου, και η αλλαγή λαδιών είναι λίγο περίπλοκη, και δεν αλλάζει όλο το λάδι αλλά μέρος αυτού περίπου στα 4 λίτρα.

      Τα σπεκ είναι Toyota CVT fluid FE 08886-02505 (new generation of CVT fluid that combines high fuel efficiency and durability by further reducing the viscosity of the CVT fluid TC), ωστόσο είδα πως και άλλοι κατασκευαστές βγάζουν το λάδι με ίδιες προδιαγραφές όπως: Ravenol CVT KFE fluid, Valvoline Gear oil ATF CVT, AISIN Premium CVTF Fluid, Motul Multi CVTF, Fuchs Titan CVTF FLEX 1, AMSOIL Synthetic CVT Fluid, Eneos CVT fluid, Red line non slip CVT ATF fluid, Febi Bilstein ATF CVT κλπ.

      Από το βιβλίο σέρβις βλέπω στις 80000 χλμ είχαν αλλαχθεί (το αγόρασα δεύτερο χέρι), και πλέον έχω 170000 χλμ, οπότε αλλάζω θα μου πείτε, αλλά για πείτε μου και πιό λάδι θα βάζατε, δεδομένου ότι μόνο το Febi Bilstein CVT και το Valvoline Gear oil ATF CVT είναι διαθέσιμο στην Ελλάδα?

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • monman2
        monman2 last edited by

        Για τόσο εξειδικευμένη περίπτωση θα έβαζα μόνο της Toyota .

        Απο τον FORDισμό στον ELONισμό με ενδιάμεσο σταθμό τον TOYOTισμό.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • fanis75
          fanis75 moderator last edited by

          Καλό ειναι να τα αλλάζεις κάθε 90-100.000χλμ.

          We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

          E 1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • E
            evolander @fanis75 last edited by

            @fanis75 & @monman2 θενκς.

            Μήπως τυγχάνει να γνωρίζει κάποιος εξειδικευμένο συνεργείο σχετικό με κιβώτια CVT αυτόματα, για να απευθυνθώ να κάνω την αλλαγή, εκτός των εξουσιοδοτημένων Toyota?

            I 1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • I
              ilias-a @evolander last edited by

              @evolander said in Toyota CVT Dual VVT-I multidrive:

              @fanis75 & @monman2 θενκς.

              Μήπως τυγχάνει να γνωρίζει κάποιος εξειδικευμένο συνεργείο σχετικό με κιβώτια CVT αυτόματα, για να απευθυνθώ να κάνω την αλλαγή, εκτός των εξουσιοδοτημένων Toyota?

              https://kontrafouris.gr/

              E 1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • E
                evolander @ilias-a last edited by evolander

                @ilias-a @fanis75 @monman2 🙏

                Όλα κομπλέ λοιπόν στο γνωστό συνεργείο του Κ.Δημήτρη

                cvtOLD.png
                cvtPAN.png
                cvtIN.png
                cvtPANclean.png
                cvtNEW.png

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • First post
                  Last post
                • 1 / 1
                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                  • ΕΛΛΑΔΑ
                  • ΚΟΣΜΟΣ
                  • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                • ΔΟΚΙΜΕΣ
                  • TEST
                  • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                  • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                  • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                  • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                  • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                  • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                • VIDEO
                  • 4TTV
                  • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                  • ΑΓΩΝΕΣ
                  • CANDID CAMERA
                • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                  • ΛΕΞΙΚΟ
                • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                  • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                • ΑΓΩΝΕΣ
                  • FORMULA 1
                  • WRC
                  • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                  • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                • ΤΙΜΕΣ
                • 4T CLASSIC
                  • ΜΟΝΤΕΛΑ
                  • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                  • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                  • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                  • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                • ΑΓΟΡΑ
                  • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                  • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                  • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                • 2ΤΡΟΧΟΙ
                  • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                  • ΑΓΩΝΕΣ
                  • CLASSIC
                • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                • MENU
                • ΤΙΜΕΣ
                • 4ΤΡΟΧΟΙ
                • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                • ΚΟΚ

                logo footer

                coty











                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                • ΑΓΩΝΕΣ
                • ΔΟΚΙΜΕΣ
                • CLASSIC
                • ΤΙΜΕΣ
                • VIDEO
                • FORUM
                4T FORUM
                4T LIBRARY
                • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                Powered by nxcode.gr