-
Τι έγινε με τον ιμάντα χρονισμού στον 1,2 thp! Σταμάτησε το πρόβλημα με την φθορά του;
-
@lap said in Citroen e-C3 2024:
Τι έγινε με τον ιμάντα χρονισμού στον 1,2 thp! Σταμάτησε το πρόβλημα με την φθορά του;
Ναι έγινε καδένα από ιμάντας...
-
Χμμμ πολύ καλά νέα.
-
Θερμικό με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων και χειροκίνητη ρύθμιση του κλιματισμού
@storm πως σου φαίνεται;
Αυτό το c3 έπρεπε να παρουσιάσει πριν 5-6 έτη και όχι το σημερινό. Δεν θα είχα κάνει τόσο άσχημα σχόλια για τα citroen.
Όλα καλά τα έχει πάνω του. Και χώρους, και κινητήρες και σχεδίαση, και ανάρτηση!
-
Το θερμικό θα βγαίνει με 5 ταχύτητες στις δύο πρώτες εκδόσεις, ενώ στην δεύτερη και στην τρίτη θα βγαίνει το αυτόματο υβριδικό.
-
Τι γίνεται, τα βλέπεις στον ύπνο σου; πως τα ξέρεις όλα αυτά;
Α ξέχασα, μέτοχος γαρ. Εσύ έδωσες έγκριση για το τι θα παραχθεί
-
Έτσι χτίζονται πολυκατοικίες λαπ. Τι νόμιζες.
-
Πάντως στο βίντεο έχει 6αρι κιβώτιο. Αιώνιοι Γάλλοι. Τους λέει ο μέτοχος να βάλουν 5αρι, του λενε ουί, και βάζουν 6αρι.
-
Εγώ είπα τι γράψανε τα σάιτ.
Από την άλλη όμως ανοίξαμε και σας περιμένουμε...
Αν θέλετε την βασική έκδοση YOU :
Παράδειγμα για τη μακροχρόνια ενοικίαση για 36 μήνες και 30.000 km ενός νέου ηλεκτρικού Citroën Ë-C3 YOU, εξαιρουμένων των επιλογών, δηλαδή ένα πρώτο ενοίκιο 9.500 € μειωμένο σε 0 € μετά την αφαίρεση του οικολογικού μπόνους των 5.000 € και επιπλέον 2.000 € (σύμφωνα με τους όρους του διατάγματος της 30ης Δεκεμβρίου 2022) και το κρατικό μπόνους μετατροπής 2.500 € για το εμπόριο του Diesel οχήματος που ταξινομήθηκε πριν από την 01/01/2011 ή του βενζινοκίνητου οχήματος που ταξινομήθηκε πριν από την 01/ 01/2006, που προορίζεται για καταστροφή (προϋποθέσεις στο www.service-public.fr ), ακολουθούμενο από 35 μηνιαία ενοίκια 99€. Ποσά που εκφράζονται συμπεριλαμβανομένου του φόρου και εξαιρουμένων των προαιρετικών υπηρεσιών. Η μη σωρευτική προσφορά ισχύει έως τις 17/12/2023, προορίζεται για ιδιώτες για ιδιωτική χρήση, στο συμμετέχον δίκτυο Citroën και υπόκειται σε αποδοχή από την CREDIPAR/PSA Finance France, διαχειριστή μισθωτή της CLV, SA με κεφάλαιο 138.517,008 €, RCS Versailles n° 317 425 981, ORIAS 07004921 ( www.orias.fr ).
Αν θέλετε την πλούσια έκδοση ΜΑΧ :
Παράδειγμα για τη μακροχρόνια ενοικίαση για 36 μήνες και 30.000 χλμ. ενός νέου ηλεκτρικού Citroën Ë-C3 MAX, εξαιρουμένων των επιλογών, δηλαδή ένα πρώτο ενοίκιο 9.500 € μειωμένο σε 0 € μετά την αφαίρεση του οικολογικού μπόνους των 5.000 € και επιπλέον 2.000 € (σύμφωνα με τους όρους του διατάγματος της 30ης Δεκεμβρίου 2022) και το κρατικό μπόνους μετατροπής 2.500 € για το εμπόριο του Diesel οχήματος που ταξινομήθηκε πριν από την 01/01/2011 ή του βενζινοκίνητου οχήματος που ταξινομήθηκε πριν από την 01/ 01/2006, που προορίζεται για καταστροφή (προϋποθέσεις στο www.service-public.fr ), ακολουθούμενο από 35 μηνιαία ενοίκια 179 €. Ποσά που εκφράζονται συμπεριλαμβανομένου του φόρου και εξαιρουμένων των προαιρετικών υπηρεσιών. Η μη σωρευτική προσφορά ισχύει έως τις 17/12/2023, προορίζεται για ιδιώτες για ιδιωτική χρήση, στο συμμετέχον δίκτυο Citroën και υπόκειται σε αποδοχή από την CREDIPAR/PSA Finance France, διαχειριστή μισθωτή της CLV, SA με κεφάλαιο 138.517,008 €, RCS Versailles n° 317 425 981, ORIAS 07004921
περισσότερες πληροφορίες και για παραγγελίες :
-
Ναι αλλά εμείς μένουμε Ελλάδα. Δεν ξέρω αν είσαι ενήμερος.
-
Έχει και σωστές ποτηροθηκες;
-
Για Ελλάδα μαζεύει παραγγελίες ο @criuser.
-
Ωχ!
Θα αρχίσει τα παζάρια
-
Από ένα από τα video που αναρτήθηκαν παραπάνω για το ηλεκτρικό, αναφέρεται ότι η έρευνα αγοράς της Citroen λέει ότι το 95% των αγοραστών του e-C3 θα κάνουν 80km τη μέρα. (θέλω να πιστεύω ότι ξέχασε το "έως")
-
@andya3 said in Citroen e-C3 2024:
Αυτά τ' αυτοκίνητα βγαίνουν κατά κύριο λόγο για τη Γαλλία. Όπως έκαναν και με τα Dacia υγραέριο. Που με τις επιδοτήσεις της Γαλλικής κυβέρνησης τα παίρνουν μισή τιμή οι Γάλλοι.
Μη γλύφεστε για την Ελλάδα. Ακριβά θα είναι, δε θ' αξίζει να το πάρεις.
+1
-
@lap said in Citroen e-C3 2024:
Θερμικό με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων και χειροκίνητη ρύθμιση του κλιματισμού
@storm πως σου φαίνεται;
Αυτό το c3 έπρεπε να παρουσιάσει πριν 5-6 έτη και όχι το σημερινό. Δεν θα είχα κάνει τόσο άσχημα σχόλια για τα citroen.
Όλα καλά τα έχει πάνω του. Και χώρους, και κινητήρες και σχεδίαση, και ανάρτηση!
Πως να μου φανεί; Δεν μου φαίνεται. Δεν βρίσκω κάποιο λόγο για να μου αρέσει τόσο ώστε να αναφωνήσω: "Αυτό μάλιστα. Αυτό θα το αγόραζα!"
Άλλο ένα μικρό που κροσοβερίζει και σχεδιαστικά θυμίζει Τ-Cross άντε και Tivoli ίσως και κάτι από Yaris Cross.
Προτιμώ το T-Cross όπως και το τωρινό μικρό C3 που το θεωρώ πολύ ποιο μάχιμο για την καθημερινότητα. Αυτό το "νέο" e-C3 με ένα χτύπημα μπροστά θα ξεσκιστεί όλος ο προφυλακτήρας. Άσε ευχαριστώ, δεν θα πάρω. Πάρτε εσείς που έχετε χρόνο για συνεργεία.
-
Έχω δημιουργήσει μετρητή μίσους. Όταν τον γεμίζετε πολύ θα παρεμβαίνω.
-
Σκατα είναι!
Τώρα;
-
@criuser said in Citroen e-C3 2024:
Έχω δημιουργήσει μετρητή μίσους. Όταν τον γεμίζετε πολύ θα παρεμβαίνω.
Μετράς από τη βάση ή κλέβεις?
-
Μετρητή μίσους έγραψα
Όχι μετρητή μλκιας
Citroen e-C3 2024