-
Σήμερα που μιλάμε, σημερα όχι αύριο, το ioniq με τις υπάρχουσες τεχνολογίες λίθου της μπαταρίας φορτίζει από το 10% στο 80% της μπαταρίας σε 18 λεπτά σε φορτιστή 350kw
Στην Ελλάδα δεν έχουμε τέτοιους ακόμα, αλλά είναι δείγμα της σημερινής τεχνολογίας.
https://www.4troxoi.gr/dokimes/test/odigoyme-ellada-to-hyundai-ioniq-5/
-
@lap said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Στην Ελλάδα δεν έχουμε τέτοιους ακόμα,
Δεν πειράζει, σε ... λίγα χρόνια, θα έχουμε!
-
@lap said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Σήμερα που μιλάμε, σημερα όχι αύριο, το ioniq με τις υπάρχουσες τεχνολογίες λίθου της μπαταρίας φορτίζει από το 10% στο 80% της μπαταρίας σε 18 λεπτά σε φορτιστή 350kw
Αυτό θα το κάνει και 15αυγουστο με νταλα ήλιο ή μόνο Σουηδία;
-
....το οποίο είναι περίπου 3 φορές πιο αργό από το γέμισμα ενός συμβατικού ακόμα και των 500 ευρώ χρεπιού 30ετίας, το οποιό γεμίζει από 0% στο 100% και όχι 10-80% ωστε να προστατευτεί η μπαταρία.
Αυτή τη στιγμή δλδ ειναι ελαφρώς αστείοι οι περιορισμοί και οι αλλαγές που πρέπει να κάνουμε στη ζωή μας για να βρουν θέση τέτοιες λύσεις. Αν πάμε σε φόρτιση 0-80 στο 5λεπτο και νορμάλ τιμές αγοράς τότε πολύς κόσμος θα το σκεφτεί. Τώρα είναι δύσχρηστα.
-
@piliourits said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Εφόσον δεν αναγνωρίζεις ούτε λάθος ούτε υπερβολή, πες μας, πόσα είναι αυτά τα "λίγα χρόνια" που δεν είναι 2-3, μέσα στα οποία θα εφευρεθουν, παραχθούν κι εξοπλίζουν εμπορικά μοντέλα στις αντιπροσωπείες , αμάξια με μπαταρίες που θα φορτιζουν 600 πραγματικά χλμ αυτονομίας 3 λεπτά της ώρας;
Είναι 7 χρόνια, είναι 12, είναι 25, στα εγγόνια μας, ποτέ ίσως;Κάνε με σοφό να σε κάνω πλούσιο λενε στο χωριό μου! Που θες να ξέρω ρε συ? Εαν ήξερα δεν θα ήμουν εδώ, αλλά κάπου εξοτικά να τρωω τα εκατομμύρια που έχω βγάλει από τις επιτυχημένες προβλέψεις μου!
Προσωπική άποψη θα είναι σε 5 χρόνια περίπου...αλλά όπως είπα όλα είναι σχετικά με την ζήτηση. Εαν υπάρχει θα γίνουν, εαν όχι δεν θα γίνουν...όλοι για τα φράγκα δουλεύουμε.
ΥΓ: Το 2019 που είχα πάει Νορβηγία μπήκα σε υπόγειο δημοτικό πάρκινγκ μια μικρής πόλης (όχι του Όσλο) και είχε καπου 100 θέσεις με φορτιστές από τις 500+ του πάρκινγκ. Πότε θα γίνει στην Αθήνα? Ίσως ποτέ, ίσως σε 5 χρόνια ίσως σε 10. Εαν ήξερα δεν θα ήμουν εδώ τώρα.
ΥΓ2: κάποτε έλεγαν τα ίδια και για τα βενζινάδικα και να που τώρα έχουμε σε κάθε γωνία και από ένα!
-
Δηλαδή αν στο άμεσο μέλλον σε ένα ταξίδι πάρεις το ηλεκτρικό σου με την υπάρχουσα τεχνολογία μπαταριών, αντί για το θερμικό σου, μια φορά, άντε δύο φορές το έτος και σταματάς στα 300- 350 χλμ για 18 λεπτά να φορτίσεις και να πιεις ένα καφέ ή να πας τουαλετα είναι deal brake ακόμα και για δεύτερο όχημα;;;;
Τον υπόλοιπο χρόνο θα επιλέξεις να κινείσαι περιαστικά με θερμικό για να μη σταματήσεις σε εκείνο το τυχαίο ταξίδι στα 350 χλμ;
Έχει λογική;
Και μιλάμε για εσένα που έχεις άνεση για να έχεις και δεύτερο όχημα και έχεις χώρο φόρτισης.
Για τους υπόλοιπους χωρίς τέτοιες ανέσεις, να συμφωνήσω πως η υπόθεση ηλεκτρικό είναι αρκετά μακριά ακόμα.
Οπως είπαμε έχουν εξελίξει πολλές τεχνολογίες στις μπαταρίες που θα ξεκινήσουν να έχουν εφαρμογή στο άμεσο μέλλον κάποιες από αυτές.
Μια από αυτές είναι η στερεά κατάσταση της μπαταρίας όπου θα δίνει διπλάσια χιλιόμετρα αυτονομίας και ακόμα γρηγορότερη φόρτιση.
-
@fanis75 said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
κάποτε έλεγαν τα ίδια και για τα βενζινάδικα και να που τώρα έχουμε σε κάθε γωνία και από ένα!
Για το υγραέριο το έλεγαν. Και το κάθε κουτσοχωρι έχει lpg
-
Έχουν περάσει 8 λεπτά από το προηγούμενο ποστ μου. Αλλά 10 ακόμα και φτάσαμε το 80%. Πω πω ταλαιπωρία!!!
Θα ακούσω δύο τραγούδια ακόμα διαβάζοντας και κάποιο άρθρο από το κινητό και φεύγουμε
-
Ναι. Εφόσον μας έχουν πρήξει οτι είναι το "μελλον", τότε πρέπει να είναι καλύτερο σε όλα. Που οκ δεν έχουν μηχανή και κιβώτιο οπότε εξ' ορισμού δε θα είναι αλλά για χάρη συζήτησης το προσπερνάμε. Πρέπει να γεμίζουν σε αντίστοιχο χρόνο των θερμικών, να μπορείς να γεμίζεις 0-100% της μπαταρίας και όχι 10-80%, να είναι πιο γρήγορα, πιο οικονομικά και να μη μολύνουν.
Όπως έχω ξαναπεί, τα αυτοκίνητα είναι εδώ για να μας υπηρετούν. Αν πρέπει να αλλάξουμε έστω και λίγο τις συνήθειές μας, από εμένα είναι όχι. Δεν περιμένω λεπτό παραπάνω για τα ηλεκτρικά προσωπικά. Ασε που μιλάμε γενικά για ταχυφορτιστές, από wallbox ζήσε Μάη μου.
-
Σήμερα το πρόβλημα τους είναι η μπαταρία. Το οποίο σε οδηγεί να κανεις περιαστικές μετακινήσεις όταν έχεις δικό σου χώρο φόρτισης. Τώρα που γράφεις το αυτοκίνητο σου καθετε άπραγο; Γιατί; Θα μπορούσε να φορτίζει ή μάλλον μέσα σε 5 ώρες θα είχε φορτίσει και κάθε φορά που θα το έπαιρνες να πας για ψώνια και δουλειά θα είχες 400+ χλμ αυτονομίας.
Δεν υπολογίζω και το κόστος φουλαρισματος που είναι υποπολλαπλάσιο.Είχα δει ένα βίντεο ενός ιδιοκτήτη ηλεκτρικού όπου έλεγε πως για 2500-3000 χλμ το μήνα μεσα στην πόλη, Αθήνα, ξοδεύει 50-60 ευρώ
Ερώτηση, από που βάζετε καύσιμο; Αν αλλάζετε τον δρόμο σας προκειμένου να πάτε σε συγκεκριμένο πρατήριο θα πρέπει να μετρήσετε και τον χρόνο που δαπανάτε μέχρι να πάτε στο πρατήριο, συν τον χρόνο που θα γεμίσετε ως το 80% της αυτονομίας και θα πληρώσετε και μετά θα ξαναγυρίσετε πίσω στους συνηθισμένους δρόμους που οδηγείτε.
Είστε σίγουροι ότι θα είναι λιγότερο από 18 λεπτά όπως απαιτεί ένας ταχυφορτιστης;
Στο ηλεκτρικό ξεκινάς από το σπίτι ή το γραφείο σας πάντα φουλαρισμενοι
-
Εμένα ναι, για το 80% του κόσμου δεν είναι επιλογή. Και το να βρεις φορτιστή στα σούπερ (στα οποία κάθομαι προσωπικά 30λεπτά μαξ γιατί πηγαίνω σε ώρες που δεν έρχονται οικογένειες για τη Σαββιατιάτικη έξοδο), δεν είναι πάντα εφικτό. Και να ήταν δε θα ήθελα να φορτίζω μόνιμα από ταχυφορτιστή γιατί επηρρεάζει και αυτό τη μπαταρία.
Εχω βενζινάδικο στα 3km αλλά συνήθως γεμίζω κατεβαίνοντας Κηφισού μετά από βόλτα οπότε είναι στο δρόμο μου. Κάθομαι ούτε 5 λεπτά και έχω αυτονομία φουλ. Ούτε ταλαιπωρία, ούτε ψάξιμο φορτιστών ούτε βλακείες όπως app για την γενιά των τάμπλετ και των κινητών. Ευκολία στη ζωή.
Το κόστος δεν είναι τόσο θέμα γιατί μπορείς να πάρεις σε τεράστια ανάγκη αυτοκίνητο 30 ετών για να κινηθείς στη δουλειά σου με κάτω από 1000 ευρώ και τεράστια αυτονομία. Οκ θα καίει άπειρα αλλά το κόστος αγοράς θα είναι αστείο. Να δω πόσα χρόνια θα θέλει απόσβεση ένα φτηνό μεταχείρο ηλεκτρικό και με τι κατάσταση μπαταρίας θα έρθει ωστε να "ρεφάρει".
Εχουν πολλά προβλήματα τα ηλεκτρικά ακόμα, τόσο που αποτελεί οριακά αστεία λύση αν δεν έχεις διάφορες προυποθέσεις που να βοηθούν το αυτοκίνητο αντί να βοηθά αυτό εσένα.
-
Ρε συ για να ψωνίσεις ξεκινάς με 100% από το σπίτι σου. Αυτό δεν μπορείς να καταλάβεις. Είναι διαφορετικό από τα θερμικά που ξεκινάς με όσα έχει μέσα. Έχεις μάθει ένα μοτίβο και θες να το εφαρμόσεις και στα ηλεκτρικά. Είναι το αντίθετο.
Σε 5 ωρες ξανά έχεις 100%. Όπου κάθε 100% είναι 400+ χιλιόμετρα!!!!!
Τι ψώνια θα κάνεις που θα θες και φουλαρισμα στο σουπερμάρκετ και θα έχεις φάει 400+ χιλιόμετρα;
-
@diego1960 said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Το κόστος δεν είναι τόσο θέμα γιατί μπορείς να πάρεις σε τεράστια ανάγκη αυτοκίνητο 30 ετών για να κινηθείς στη δουλειά σου με κάτω από 1000 ευρώ και τεράστια αυτονομία
Συγκρίνεις ένα κοτέτσι με το ioniq5?????????? Ώστε να βγει φθηνότερο το θερμικό σε βάθος χρόνου;
Γενικά για το μοτίβο που σου γράφω είναι σαν να αλλάξεις ήπειρο και να λες εγώ θα κοιμάμαι το πρωί γιατί έτσι έμαθα στη δική μου ήπειρο. Δεν αλλάζω το μοτίβο ύπνου μου. Και να διαμαρτύρεσαι γιατί δεν κοιμούνται όλοι οι υπόλοιποι το πρωί και δεν μπορείς να εργαστεις.
-
Αυτό λέω, δε με βολεύει να έχω "100%" από το σπίτι μου γίατι μπορεί να έρθω με 20% από το Χ/Ψ μέρος για παράδειγμα (δουλειά εξωτερική ή οτιδήποτε) και να θέλω σε 10 λεπτά να πάω βόλτα 100 plus km (πχ. Ελληνικό-κέντρο-Κηφισιά-Βουλιαγμένη) το οποίο το όντως το κάνω για πλάκα με το θερμικό και το έχω κάνει 10αδες φορές όχι μόνο μία για να ξεσκάσω. Plus οτι θα ευχαριστηθώ και την οδήγηση αλλά again, ας μην το πάμε εκεί.
5 ώρες είναι αστείο να το συζητάμε, 5 λεπτά τους δίνω. Όποτε θέλω με όποια συνθήκη θέλω και χωρίς να ρισκάρω με τα συνεχή γρήγορα φουλαρίσματα να κάνω deep fry σαν φτερούγα κοτόπουλο γνωστής αλυσίδας τη μπαταρία. Οπότε εφόσον δεν έχω φάει παπά περι οικολογίας κτλ, θα μείνω σε κάτι που και πιο εύκολο είναι στη χρήση του, και πιο ευχάριστο και με εξυπηρετεί στο 100% των περιπτώσεων χωρίς να αλλάξω την παραμικρή συνήθεια.
ΥΓ: Κοτέτσι είναι και το Ioniq, hi-tech οθονάτο μεν, αλλά το αμάξι μέσα έξω είναι απαράδεκτο. Δηλαδή τόσο χοντροκομμένο σχέδιο με 2 πεταμένα τάμπλετ μέσα και το απαίσιο τιμόνι με κάνει να απορώ. Καμία αισθητική στα περισσότερα ηλεκτρικά πια; Το κάνουν επίτηδες προφανώς αλλά είναι ένας λόγος παραπάνω για να τα αποφεύγω. Η σειρά ID φρίκη, το Born το ίδιο, τα Τέσλα γελάω, το Ioniq μπαούλο. Μόνο τα PSA εμφανισιακά στα προσιτά είναι μια χαρά επειδή δεν είναι εξ' ορισμού σχεδιασμένα για ηλεκτρικό για να πουλάνε φουτουρισμό.
-
Αφού μιλάμε για σένα, έχεις και θερμικό να κάνεις το σενάριο σου πράξη οσο θα φορτίζει το ηλεκτρικό σου.
Κανεις το πρωί 300 χλμ στην πόλη και μετά 10 λεπτά λες να ξανακάνεις αλλά 100 χλμ για βόλτα;
Ταξιτζής είσαι; -
Το born επειδή το είδα από κοντά, είναι πολύ ωραίο....
Αλλά αν δεν θες το ioniq πάρε το kia ev6..
Στα περί αισθητικής ο καθένας μπορεί να λέει ότι θέλει. Όλα είναι αποδεκτά. Άλλωστε και εμείς για κάποιες γυναίκες είμαστε ωραίοι και για κάποιες άλλες μπάζα. -
Οχι, μπορέι να έχω λίγη βενζίνη, 1 γραμμή πχ. και να αποφασίσω βόλτα ή να βγει δουλειά, να φουλάρω σε 5 λεπτά και μετά δρόμο όσο και όπως γουστάρω και χωρίς αυγό στο πόδι.
Αυτή την ευκολία δε μπορεί να στη δώσει το ηλεκτρικό και είναι γεγονός όχι γνώμη. Έχει limitations η υπάρχουσα τεχνολογία μπαταριών, είναι αστεία. Δηλαδή δε μπορεί μονά-ζυγά δικά τους να τα δίνουμε για να φανούν ελκυστικές λύσεις. Δεν είναι για πολύ κόσμο τώρα, πως να το κάνουμε; Επειδή το αποφάσισαν βίαια οι καραγκιόζηδες στις Βρυξέλλες;
Εξάλλου πολύς κόσμος δε μπορεί να έχει 2 αυτοκίνητα, ένα ειδικών προδιαγραφών ηλεκτρικό που πρέπει να διαμορφώσεις τη ζωή σου γύρω από αυτό και ένα θερμικό που το κάνεις ο,τι γουστάρεις. Αν θέλει να επεκταθεί η τεχνολογία πρέπει να τα κάνει ΟΛΑ καλύτερα από το θερμικό. Ε δε μπορεί, τι να κάνουμε τώρα; Στο μέλλον αν βγουν σε παραγωγή άλλες μπαταρίες ίσως.
Εχω δει και εγώ το Born, τραγικό αμάξι, καλά για μέσα δε συζητώ καν. EV6 όντως πιο συμπαθητικό αλλά σε τιμή ξεφεύγει. Μιλάμε για κοντά 50 χιλιάρικα που αν τα είχα, τα 60 θα ήταν τόσο κοντά αρα το 2,5ρι Formentor που και μηχανή τρομερή και συλλεκτική θα έχει, και ταχύτητα, και ήχο και τετρα. Οπότε η επιλογή μου θα ήταν εύκολη.
-
@diego1960 said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Δεν είναι για πολύ κόσμο τώρα, πως να το κάνουμε;
Νομίζω πως κανεις λάθος.
Υπάρχουν κατηγορίες υποψηφίων αγοραστών.
Εάν δεχτούμε ως βασικό το θέμα του πάρκινγκ τότε δεν νομίζω να υπάρχει υποψήφιος αγοραστής που να κάνει παραπάνω από 450 χλμ περιαστικά την ημέρα.Εσύ είσαι η εξαίρεση με αυτά που μας λες. Και το δέχομαι διότι και εγώ κάνω χιλιόμετρα αλλά δε είμαι ο μέσος όρος πάρα η εξαίρεση και το ξέρω.
-
@diego1960 said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Οχι, μπορέι να έχω λίγη βενζίνη, 1 γραμμή πχ. και να αποφασίσω βόλτα ή να βγει δουλειά, να φουλάρω σε 5 λεπτά και μετά δρόμο όσο και όπως γουστάρω και χωρίς αυγό στο πόδι.
Προφανώς και το ηλεκτρικό δεν κάνει για κάτι τέτοιο....για αυτό έγραψα για ανάγκες και χρήση. Αυτό που περιγράφεις πιο πάνω εγώ π.χ. δεν θα το κάνω ποτέ ούτε με το θερμικό ή άντε να το κάνω 1 φορά τον χρόνο, οπότε δεν με απασχολεί ως περιορισμός.
-
Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση