-
@dublin said in Citroen Ami:
Τα κοσμητικά επίθετα και οι φράσεις του τύπου "όποιος το πάρει είναι ζώον και πλουσιοχλεχλες" και κάτι τέτοια ενοχλούν.
Δλδ ενοχλεί η αλήθεια!! Γιατι ο έχων μυαλό δεν θα το πάρει αφού ειναι παντελώς άχρηστο ως όχημα. Μονο ως γκάτζετ επίδειξης έχει νοήμα. Για Ελλάδα πάντα…γιατι εαν και στην Ελλάδα μπορεί καποιος να το νοικιάσει με €20/μηνα τοτε αλλάζει.
-
Όποιος έχει κυριολεκτικά για πέταμα 7000€,εύκολα το παίρνει για να τραβάει βλέμματα. Είτε λόγω σπανιότητας είτε ασχήμιας!
Κατ'εμέ χαλάει την εικόνα της Citroen αφού δεν διαθέτει την βασική αποδεκτή ποιότητα. -
Άσχημο δεν είναι , έχει πολύ έξυπνο σχέδιο , ιδιαίτερο όπως θα έπρεπε να είναι ένα citroen .Πανάκριβο για αυτά που προσφέρει είναι , με τα μισά θα είχε κάποιο νόημα .
-
Εδώ μπαζει νερά. Αυτοκίνητα με 500 ευρώ μεταχειρισμένα δεν μπαζουν νερά.
Είναι προσβλητικό για τους πελάτες το να τους δίνεις τέτοιο ημιτελές προϊόν.Ρε σεις στις δουλειές σας ποιος θα δεχόταν να σας πληρώσει για μισή δουλειά και μεταξωτές κορδέλες.
Σαν σχέδιο είναι πανέξυπνο και δείχνει την ανωτερότητα των Γάλλων σχεδιαστών. Σαν υλοποίηση, εντυπωσιακα κακή
-
Μια αρπαχτή ειναι και ένα πείραμα για να δουν τι μπορουν να πουλήσουν!!
-
Πιστεύετε όντως ότι είναι έξυπνο σχέδιο και όμορφο;;; Όλοι μας όταν είμασταν 3 ετών κάπως έτσι σχεδιάζαμε τα αυτοκίνητα ή μάλλον λίγο πιο όμορφα απ'αυτό!
Συμφωνώ για το πείραμα. Άλλωστε τα τελευταία χρόνια πέφτει πολύ πείραμα στην κασίδα μας....... -
Προφανώς γίνεται του "ΕΣΠΑ" το κάγκελο στας ευρώπας, όποιος περνάει απ' έξω από εταιρεία innovative urban mobility electrification prototype case study we are the future of ecology transportation, αρχίζει να χορεύει το Εσπασίτο και ποκίτο ποκίτο γεμίζει το σακουλίτο, παραγγέλνει και τα ελάχιστα κομμάτια που κάνουν φασόν το AliBaba και το DHgate, καταφέρνει να έχει ένα λειτουργικό (κι ένα ρεζέρβα) να ανεβάσει και βιντεάκι να πιτσάρει και στους επενδυτάς, και σε 3 χρονάκια πάμε για το επόμενο Εσπασίτο (όπως και να το λένε σε κάθε χώρα, και με διάφορες πηγές χρηματοδότησης)...
Αυτά να βλέπουν οι δικοί μας, που ηγούνται της 4ης βιομηχανικής επανάστασης με ΚΔΑΠ και πλατφόρμες ντελίβερι και έφτασαν 4€ το γύρο κι απαγόρευσαν τη ρώσικη σαλάτα στο σαντουίτσ!
-
ΕΣΠΑ η Citroen;
-
@fanis75 said in Citroen Ami:
@dublin said in Citroen Ami:
Τα κοσμητικά επίθετα και οι φράσεις του τύπου "όποιος το πάρει είναι ζώον και πλουσιοχλεχλες" και κάτι τέτοια ενοχλούν.
Δλδ ενοχλεί η αλήθεια!! Γιατι ο έχων μυαλό δεν θα το πάρει αφού ειναι παντελώς άχρηστο ως όχημα. Μονο ως γκάτζετ επίδειξης έχει νοήμα. Για Ελλάδα πάντα…γιατι εαν και στην Ελλάδα μπορεί καποιος να το νοικιάσει με €20/μηνα τοτε αλλάζει.
Ποιανού αλήθεια; Η δικιά σου; Και εσύ πώς κρίνεις όλη την ανθρωπότητα; Κάποιος Αδόλφος κάποτε νόμιζε ότι βρήκε την μοναδική αλήθεια, και δεν πήγε και πολύ καλά αυτό..
Αφήστε τον κόσμο να κρίνει από μόνος του, και θα τα δούμε και θα τα συζητούμε.
Έχει τρομερά πλεονέκτημα που τα έχουμε αναφέρει, κατ' αρχάς σχεδόν μηδενικά ετήσια κόστη, οδηγείται από 14 σε κάποιες χώρες, έστω η ελάχιστη προστασία που προσφέρει είναι πολύ ανώτερη ενός ποδηλάτου/πατινιου, με πολύ περισσότερο χώρο φόρτωσης και ικανότητα μεταφοράς 2 ατόμων και προστασίας από τα στοιχεία της φύσης. Έχει πραγματικά ντουζίνες χρήσης π.χ η cargo version για μεταφορές στα κέντρα των πόλεων/courier/ανεφοδιασμους σε πεζοδρομους. 5.500 είναι πραγματικά πολύ λίγα χρήματα στην νέα οικονομία του πλανήτη για κάτι που φορτίζεις κυριολεκτικά με μπαλαντεζα.
Όταν θες κάτι να το κάνεις σούπερ οικονομικό, το πας all the way. Ίδιες πόρτες και τα λοιπά. Δεν θα αντικαταστήσει τα Tesla ή τις Mustang, ούτε καν την e-C4, αλλά έχει κάποιο ευρύ ρόλο να παίξει στην ηλεκτρική "επανάσταση" που έρχεται. Λογικά πολλοί περισσότεροι άνθρωποι θα πάρουν ένα Ami (ή τύπου) πριν πάρουν ένα Tesla.
Όπως και να έχει, ούτε όσοι πάρουν είναι ηλίθιοι, ούτε όσοι δεν πάρουν. Είναι απλά διαφορετικοί και με διαφορετικό τρόπο σκέψης και ανάγκες. Είναι απίστευτο που το 2022 πρέπει να υπερασπιζόμαστε την διαφορετικότητα και να επικρίνουμε το cyber/name-calling.. αλλά και πάλι, το 2022 έχουμε έναν πόλεμο σε Ευρωπαϊκό έδαφος..ot can go both ways..
-
Το γεγονός ότι παρουσιάζεις πλεονεκτήματα,συγκρίνοντας αυτό το πράγμα με ποδήλατο,με ξεπερνά!
-
Εγώ δεν έχω καταλάβει γιατί είναι σημαντικό να οδηγούν οι 14 χρόνοι.
Τι ηλίθιο μέτρο είναι αυτό;
Γιατί το αναφέρουμε ως κάτι το πρωτοποριακό. Κάτι το ηλίθιο είναι.
Παιδιά με τα μυαλά πάνω από τα μαλλιά να βγαίνουν σε δημόσιο δρόμο και με αυτοκίνητα που κινούνται με μεγαλες ταχύτητες χωρίς καμία γνώση των σημάτων κυκλοφορίας, των αντιδράσεων ενός αυτοκινήτου, των αντιδράσεων των άλλων οδηγών κτλ.Και όλα αυτά, γιατί; Για την διαφορετικότητα;
-
@lap said in Citroen Ami:
Εγώ δεν έχω καταλάβει γιατί είναι σημαντικό να οδηγούν οι 14 χρόνοι.
Τι ηλίθιο μέτρο είναι αυτό;
Γιατί το αναφέρουμε ως κάτι το πρωτοποριακό. Κάτι το ηλίθιο είναι.
Παιδιά με τα μυαλά πάνω από τα μαλλιά να βγαίνουν σε δημόσιο δρόμο και με αυτοκίνητα που κινούνται με !έβαλες ταχύτητες.Λες και με αυτό δεν μπορούν να σκοτώσουν και να σκοτωθούν. Παιδιά που δεν γνωρίζουν τα στοιχειώδη μπορούν να το πάρουν και να βγουν Κηφισό, Πατησίων,Αλεξάνδρας κτλ. Όλα καλά.....
-
Εγώ να καταλάβω ότι μπορεί να είναι πιο ασφαλές από ένα πατίνι. Αλλα γιατί να οδηγούν αυτοκίνητο οι 14 χρόνοι;
Καλύτερα να φτιάξουμε περισσότερους ποδηλατοδρόμους και ενιαίους ανά δήμους και περιοχές. Αυτό είναι πρωτοποριακό. Να γυμνάζονται τα 14 Χρονά με τα ποδήλατα τους σε συγκεκριμένο χώρο κίνησης πολλών χιλιομέτρων με την οποία σχετική ασφάλεια.
Άκου να βγαίνουν 14 χρόνοι σε δημόσιους δρόμους χωρίς δίπλωμα με δείγμα αυτοκινήτου.Δεν πειράζει ας ξηλώσουμε και μερικά δέντρα στην μέση του πουθενά, και πάνω σε πεζοδρόμια να γίνουν ωραίοι ποδηλατόδρομοι με φωτισμό. Δεν μας σώζουν κάτι δέντρα που καταλαμβάνουν χώρο, σπάνε πλάκες με τις ρίζες τους και βρομιζουν με γλυτσα τα πάντα σε κάτι στενά με τεράστιες πολυκατοικίες δεξιά και αριστερά.
-
@dublin said in Citroen Ami:
@fanis75 said in Citroen Ami:
@dublin said in Citroen Ami:
Τα κοσμητικά επίθετα και οι φράσεις του τύπου "όποιος το πάρει είναι ζώον και πλουσιοχλεχλες" και κάτι τέτοια ενοχλούν.
Δλδ ενοχλεί η αλήθεια!! Γιατι ο έχων μυαλό δεν θα το πάρει αφού ειναι παντελώς άχρηστο ως όχημα. Μονο ως γκάτζετ επίδειξης έχει νοήμα. Για Ελλάδα πάντα…γιατι εαν και στην Ελλάδα μπορεί καποιος να το νοικιάσει με €20/μηνα τοτε αλλάζει.
Ποιανού αλήθεια; Η δικιά σου; Και εσύ πώς κρίνεις όλη την ανθρωπότητα; Κάποιος Αδόλφος κάποτε νόμιζε ότι βρήκε την μοναδική αλήθεια, και δεν πήγε και πολύ καλά αυτό..
Αφήστε τον κόσμο να κρίνει από μόνος του, και θα τα δούμε και θα τα συζητούμε.
Έχει τρομερά πλεονέκτημα που τα έχουμε αναφέρει, κατ' αρχάς σχεδόν μηδενικά ετήσια κόστη, οδηγείται από 14 σε κάποιες χώρες, έστω η ελάχιστη προστασία που προσφέρει είναι πολύ ανώτερη ενός ποδηλάτου/πατινιου, με πολύ περισσότερο χώρο φόρτωσης και ικανότητα μεταφοράς 2 ατόμων και προστασίας από τα στοιχεία της φύσης. Έχει πραγματικά ντουζίνες χρήσης π.χ η cargo version για μεταφορές στα κέντρα των πόλεων/courier/ανεφοδιασμους σε πεζοδρομους. 5.500 είναι πραγματικά πολύ λίγα χρήματα στην νέα οικονομία του πλανήτη για κάτι που φορτίζεις κυριολεκτικά με μπαλαντεζα.
Όταν θες κάτι να το κάνεις σούπερ οικονομικό, το πας all the way. Ίδιες πόρτες και τα λοιπά. Δεν θα αντικαταστήσει τα Tesla ή τις Mustang, ούτε καν την e-C4, αλλά έχει κάποιο ευρύ ρόλο να παίξει στην ηλεκτρική "επανάσταση" που έρχεται. Λογικά πολλοί περισσότεροι άνθρωποι θα πάρουν ένα Ami (ή τύπου) πριν πάρουν ένα Tesla.
Όπως και να έχει, ούτε όσοι πάρουν είναι ηλίθιοι, ούτε όσοι δεν πάρουν. Είναι απλά διαφορετικοί και με διαφορετικό τρόπο σκέψης και ανάγκες. Είναι απίστευτο που το 2022 πρέπει να υπερασπιζόμαστε την διαφορετικότητα και να επικρίνουμε το cyber/name-calling.. αλλά και πάλι, το 2022 έχουμε έναν πόλεμο σε Ευρωπαϊκό έδαφος..ot can go both ways..
Οκ έχεις δίκιο για τους χαρακτηρισμούς. Δεν θα έπρεπε να αναφέρονται, είναι ρατσιστικό ως ένα σημείο....αλλά είναι ηλίθιο. Έλα πλάκα κάνω.
Πάμε στα ουσιώδη.
Σε κάποια βίντεο δεν μπορεί να ανέβει μια απλή ανηφόρα. Αν το φορτώσεις ως cargo θα το σμπρωχνουν. Η μικρή αυτονομία θα κουράσει. Το ότι δεν είναι λεπτό όπως τα σκούτερ σημαίνει πως θα χρειάζεται την ίδια ώρα μέσα στο μποτιλιάρισμα με ένα απλό κλασικό αυτοκίνητο. Ούτε όμως παρκάρει σε θέσεις για μηχανές μπροστά στα μαγαζιά. Άρα ούτε τα σκούτερ μπορεί να αντικαταστήσει.
Άρα τι αντικαθιστά;Τέλος όλα τα προβλήματα του περισσότερο θα αποτρέψουν τον κόσμο από την ηλεκτροκίνηση παρά θα τον οδηγήσουν σε αυτήν. Θεωρώ πως για να σε κερδίσει ένα προϊόν πρέπει να είναι καλύτερο από αυτό που αντικαθιστά
-
Εδώ το i road της toyota.
Δείτε πως έχει και κάποια άλλα μικρά ηλεκτρικά εκεί δίπλα που φορτίζουν. Το νοικιάζεις με κάρτα και το γυρίσεις να το φορτίσεις.Τι ωραίο και καθαρό που το έχουν. Σε εμάς εδώ θα πήγαινε ο άλλος με την φραπεδιά του και θα το έκανε χάλια το όχημα. Μετά ο επόμενος θα έβαζε τις ποδαρες του με τα παπούτσια πάνω στο ταμπλό για να βγάλει σελφι, ο επόμενος θα έτρωγε πίτογυρο με το ένα χέρι κτλ
Πάντως το toyota όντως αντικαθιστά μια μηχανή.
Δείτε πως μπαίνει στις στροφές και που χώνεται
-
Διθέσιο στα χαρτιά ή χωράει όντως ενήλικα πίσω?
-
Χρησιμότητα πάντως έχει. πχ σε πολύ μικρά νησιά μια χαρά νόημα έχει η χρήση του. ουτε δρόμους να πας γρήγορα έχει ούτε μεγάλη αυτονομια θες και είναι ενα όχημα που δεν βρέχεσαι όπως με ενα ποδήλατο.
σιγουρα μπορεί να έχει και αλλες χρήσεις.
συνεχίζω να πιστεύω ότι είναι κακή υλοποιηση και θα μπορούσε να είναι καλύτερο αλλά οκ, αν σε κάποιους κάνει παω πάσο.
Εγω πάντως δεν θα κυκλοφορούσα με κάτι τέτοιο. Με το twizzy που είναι ίδιας φιλοσοφίας αλλά το βρίσκω καλύτερη υλοποίηση θα κυκλοφορούσα αν μου έκανε. Και στα 2 το κόστος είναι απαγορευτικό για αυτό που παίρνεις θεωρώ. Ομως είναι μια καλή αρχή καθώς τα επόμενα θα είναι όλο και καλύτερα και όλο και πιο φτηνα.
-
@lap said in Citroen Ami:
Εγώ να καταλάβω ότι μπορεί να είναι πιο ασφαλές από ένα πατίνι. Αλλα γιατί να οδηγούν αυτοκίνητο οι 14 χρόνοι;
Καλύτερα να φτιάξουμε περισσότερους ποδηλατοδρόμους και ενιαίους ανά δήμους και περιοχές. Αυτό είναι πρωτοποριακό. Να γυμνάζονται τα 14 Χρονά με τα ποδήλατα τους σε συγκεκριμένο χώρο κίνησης πολλών χιλιομέτρων με την οποία σχετική ασφάλεια.
Άκου να βγαίνουν 14 χρόνοι σε δημόσιους δρόμους χωρίς δίπλωμα με δείγμα αυτοκινήτου.Δεν πειράζει ας ξηλώσουμε και μερικά δέντρα στην μέση του πουθενά, και πάνω σε πεζοδρόμια να γίνουν ωραίοι ποδηλατόδρομοι με φωτισμό. Δεν μας σώζουν κάτι δέντρα που καταλαμβάνουν χώρο, σπάνε πλάκες με τις ρίζες τους και βρομιζουν με γλυτσα τα πάντα σε κάτι στενά με τεράστιες πολυκατοικίες δεξιά και αριστερά.
Με τα λεφτά που πέταξε ο γόνος της άθλιας οικογένειας,έκανε Ποδηλατοδρόμιο όλη την Αθήνα!
-
@lap said in Citroen Ami:
Εγώ να καταλάβω ότι μπορεί να είναι πιο ασφαλές από ένα πατίνι. Αλλα γιατί να οδηγούν αυτοκίνητο οι 14 χρόνοι;
Καλύτερα να φτιάξουμε περισσότερους ποδηλατοδρόμους και ενιαίους ανά δήμους και περιοχές. Αυτό είναι πρωτοποριακό. Να γυμνάζονται τα 14 Χρονά με τα ποδήλατα τους σε συγκεκριμένο χώρο κίνησης πολλών χιλιομέτρων με την οποία σχετική ασφάλεια.
Άκου να βγαίνουν 14 χρόνοι σε δημόσιους δρόμους χωρίς δίπλωμα με δείγμα αυτοκινήτου.Δεν πειράζει ας ξηλώσουμε και μερικά δέντρα στην μέση του πουθενά, και πάνω σε πεζοδρόμια να γίνουν ωραίοι ποδηλατόδρομοι με φωτισμό. Δεν μας σώζουν κάτι δέντρα που καταλαμβάνουν χώρο, σπάνε πλάκες με τις ρίζες τους και βρομιζουν με γλυτσα τα πάντα σε κάτι στενά με τεράστιες πολυκατοικίες δεξιά και αριστερά.
Συμφωνώ εν μέρη
Ωραιο είναι αυτό να υπάρχουν ποδηλατοδρομοι παντού. Αλλά για να το πραγματοποιήσεις πρέπει να μικρύνεις δρόμους στην Αθηνα. Ουτε αυτό είναι κακό αν έχεις μεριμνησει το ΜΕΤΡΟ ή ο Ηλεκτρικός να πάνε παντου.
ΔΥΣΤΗΧΩΣ ελαχιστες περιοχές εξυπηρετούνται προς το παρόν. Μακάρι εδώ που έμενα να είχα την δυνατότητα και δεν θα έπαιρνα το αμάξι κάθε μέρα για την δουλειά καθόλου.
ήδη είναι κόλαση οι δρόμοι για τα αυτοκίνητα δεν μας παίρνει να μικρύνουν και αλλο για ποδηλατόδρομους αν και ιδανικά θα το ήθελα πολύ.
οσο για να βγουν 14χρονοι στο δρομο με ετούτα συμφωνώ απολύτως
-
Ναι ξέρω για αυτό είπα να φύγουν κάποια δέντρα. Πιάνουν πολύ χώρο για το τίποτα. Είναι άρρωστα, γεμίζουν φύλλα που κανείς δεν τα σκουπίζει, ρετσίνι παντού και σπάνε πλάκες και δρόμους με τις ρίζες τους. Δεν χρειάζεται σε κάθε δρόμο που δεν χωρούν να περάσουν αυτοκινητά και πεζοί να υπάρχουν και δέντρα. Δεν γίνεται η πόλη πράσινη με αυτόν τον τρόπο. Πράσινη γίνεται αν γίνουν μονοδρομοι και φαρδυνουν τα πεζοδρόμια και αν κόβουν κλήση σε όποιον διπλοπαρκαρει ώστε να μείνει χωρος οφελιμος να μπουν και δεντρα
Σε δρόμους με μεγαλύτερο φάρδος μπορούν να γίνουν οι ποδηλατόδρομοι. Δεν χρειάζεται να τους εχουν σε κάθε στενό.
Τεσπά όλοι θα το ήθελαν κάτι τέτοιο πιστεύω.
Αυτό σημαίνει μείωση co2
Citroen Ami