Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    μετα το Lupo τι?
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. μετα το Lupo τι?
    • 1
    • 2
    • 3
    • 2 / 3
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    26
    60
    556
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • P
      pai-mei last edited by

      Περί Smart καινούργιου:

      Πολύ κουραστική ανάρτηση, υψηλή κατανάλωση, πολύ αργό κιβώτιο, μετριότατη ποιότητα κατασκευή, αισχρό τιμόνι.

      Δεν το συνιστώ ούτε στον χειρότερο εχθρό μου.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • T
        tazz last edited by

        Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:

        Πλευρικούς δεν έχει στα εξτρά το Panda, έχει οροφής όμως (κεφαλής δλδ).

        Krus, μάλλον κάνεις λάθος, και πλευρικούς και κουρτίνας έχει στα εξτρά:

        http://www.fiat.gr/main/home.cfm?pageid ... ersion=879

        Σχετικά με τα 3 αστέρια στο crash test, για κάποιο λόγο που αγνοώ, το Panda που δοκιμάστηκε από το EuroΝCAP διέθετε μόνο αερόσακο οδηγού, παρόλο που και ο αερόσακος συνοδηγού είναι στον στάνταρ εξοπλισμό

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • S
          skye last edited by

          το σμαρτ ειναι γαματο (οκ, εκτος της τιμης) αλλα ειναι μονο για πολη
          στον εθνικο και σε δρομο με στροφες ειναι εκνευριστικα απροσαρμοστο
          οπως απροσαρμοστο ειναι και οσον αφορα οτι ειναι 2θεσιο

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • A
            alejandro last edited by

            @Pai Mei, επειδή η έκδοση passion που μας ενδιαφέρει διαθέτει ημιαυτόματο κιβώτιο έχω και εγώ κάποιες επιφυλάξεις. Καταγράφονται οι παρατηρήσεις σου. Επίσης, μου ειπε ο πωλητής οτι το σερβις ειναι μόνο στο κεντρικο κατάστημα καπου στην εθν. Αθηνών - Λαμίας!!!! Ειναι δυνατόν?

            @ Κrus, συμφωνώ απόλυτα περι ενεργητικής ασφάλειας αλλά όταν ο κάφρος παραβιάσει stop δε νομίζω οτι θα έχω τα αντανακλαστικα αλλά και το αυτοκίνητο την επιτάχυνση ωστε να αποφύγω τη σύγκρουση και γι'αυτό το λόγο θεωρω σημαντικούς τους πλευρικούς αερόσακους (πιο σημαντικους και απο τους μετωπικους μεσα στη πόλη).
            Έψαξα και εγω στο νετ και ειδα οτι η Φιατ διαθέτει πλευρικους εξτρα αερόσακους οπότε αν καταλήξουμε εκει σίγουρα θα τους τοποθετήσουμε.

            Αν ήταν αποκλειστικά δική μου επιλογή, Δευτέρα κιολας θα έκλεινα το Παντα 100hp σε λευκο αλλά δυστυχώς δεν εξαρτάται μόνο απο εμένα .

            Μπορει επίσης κάποιος να εκφέρει γνώμη για το MINI ΟΝΕ 1.4 σε σχέση με επιδόσεις κινητήρα? Σίγουρα δε θα ειναι εκρηκτικό αλλά ειναι αξιοπρεπές? Μεσα στη πόλη μπορει να κινηθεί σχετικά σβέλτα ή σέρνεται?

            καλήμέρα!

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • S
              stormold last edited by

              Ο χρήστης alejandro έγραψε:

              Ωστόσο, σχετικά γρήγορα αρκετά προβλήματα παρουσιάστηκαν.

              Tα προβλήματα που αναφέρεις για πολλούς (μα για πολλούς) Έλληνες είναι τρόπος ζωής και βίτσιο...
              Μπορεί το αυτοκίνητο να πηγαινοέρχεται στο συνεργείο αλλά για αυτούς είναι η ποιοτικότερη κατασκευή αρκεί να φέρει όνομα και να φέρει ιστορία...
              Ακόμα και εκτός εγγύησης όταν τα συνεργεία ζητούν διαρκώς φράγκα πάλι δεν τρέχει και τίποτα και όλα καλά...

              Τέλος πάντων, αν ζητάς κάτι που να μην σου στραγγίζει διαρκώς την τσέπη κοίτα να βρεις κάτι που να έχει μεγάλη εγγύηση και καλό δίκτυο εξυπηρέτησης...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • T
                tazz last edited by

                Ο χρήστης alejandro έγραψε:

                Μπορει επίσης κάποιος να εκφέρει γνώμη για το MINI ΟΝΕ 1.4 σε σχέση με επιδόσεις κινητήρα? Σίγουρα δε θα ειναι εκρηκτικό αλλά ειναι αξιοπρεπές? Μεσα στη πόλη μπορει να κινηθεί σχετικά σβέλτα ή σέρνεται?

                Δε νομίζω ότι το συγκεκριμένο μπορεί να σου προσφέρει κάτι περισσότερο από χώρους, επιδόσεις, κόστος συντήρησης κ.λπ. σε σχέση με αυτοκίνητα 4-5κ ευρώ φτηνότερα (όπως τα τρίδυμα και το φίατ π.χ.)

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • K
                  krusenstern last edited by

                  Έχετε δίκιο για τους πλευρικούς του Panda, mea culpa

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • S
                    screwdriver last edited by

                    κοιτα και το Μικρα

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • S
                      skye last edited by

                      Ο χρήστης alejandro έγραψε:

                      Μπορει επίσης κάποιος να εκφέρει γνώμη για το MINI ΟΝΕ 1.4 σε σχέση με επιδόσεις κινητήρα? Σίγουρα δε θα ειναι εκρηκτικό αλλά ειναι αξιοπρεπές? Μεσα στη πόλη μπορει να κινηθεί σχετικά σβέλτα ή σέρνεται?

                      καλήμέρα!

                      αξιοπρεπεστατα κινειται, δε σερνεται καθολου.. η αναρτηση παντως στο προηγουμενο μοντελο ηταν λιγο σκληρη (στο καινουργιο δεν ξερω πως ειναι)
                      το εσωτερικο του ειναι ευχαριστο, απο χωρους δε λεει και πολλα και μαλλον ειναι αρκετα ακριβο γι'αυτα που προσφερει

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • N
                        neos last edited by

                        Σ'αυτή την κατηγορία, Panda 100 για κάτι σβέλτο και συνολικά καλό! Το mini δεν σου δίνει τπτ παραπάνω εκτός από ποιότητα πλαστικών που δεν νομίζω να αξίζει τις 4.000 διαφορά.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • A
                          alejandro last edited by

                          @storm, ο λόγος που επιλέξαμε το Λουπο ήταν οτι είμασταν ΑΠΟΛΥΤΑ ευχαριστημένοι απο ενα Γκολφ ΙΙΙ που ειχαμε. Ωστόσο, συμφωνώ με τα σημερινά δεδομένα οτι Γερμανικο δε σημαίνει και οποσδίποτε ποιοτικό. Όσο για το σερβις στη Καρεντα, να σου πω πως το Γκολφ το πηγαίναμε στο Φωτόπουλο και έπειτα στο Γκικα. Και απο τους 2 ΔΕΝ μειναμε ευχαριστημένοι. Επίσης δεν ειμαστε σχετικοι με τα μηχανολογικα, ΔΕ ΘΕΛΟΥΜΕ και ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ να ξέρουμε τι κανει ενας μηχανικός στα σερβις αλλά όταν φίλος πραγματικός γνώστης εριξε μια ματιά στο αυτοκίνητο μας ρώτησε εαν έχει κάνει ποτε σερβις!! Ετσι, μολις πήραμε το Α3 και μετα το Λουπο αποφασίσαμε να κάνουμε σερβις οπου τουλάχιστον υπήρχε κάποια τυπικότητα. Λάθος μας? Ισως, και αυτός ειναι ο λόγος που μάλλον 'φευγουμε' απο το VAG γκρουπ τουλάχιστον για τα μικρα μοντέλα του.

                          @tazz, το Μινι το κοιτάμε μονο και μόνο για την ασφάλεια που προσφέρει. Δεν εχει να κανει με Lifestyle επιλογές. Μάλιστα απεχθάνομαι το χαρακτήρα που έχει πια το αυτοκίνητο αν και το σχήμα του το θεωρώ συμπαθέστατο αλλά με όλα αυτα τα pimp-tuned-cooper s works που κυκλοφορούν το έχω σιχαθεί.

                          @screwdriver, σε ευχαριστώ για τη πρόταση αλλά για υποκειμενικούς αισθητικούς λόγους εχει αποκλειστεί.

                          @skye, προσωπικά δεν έχω βρεθει σε Μινι εν κινήσει οπότε δεν έχω άποψη αλλά ο πατέρας μου βρέθηκε σε Μινι φίλου του (δε ξερει έκδοση αλλά εικάζω cooper S καθως του ειχε πει τιμή γύρω στα 28.000) και όντως το βρηκε πολυ σκληρό (ειναι και 57 ετών ). Θελω να πιστέυω όμως οτι το 2007 μοντέλο και μάλιστα το απλο Μινι θα ειναι πιο 'μαλακό'.

                          @Νeos, συμφωνώ αλλά διαβάζω οτι μάλλον ειναι επίσης λίγο σκληρό, επίσης πια, οι λοιποί ενδιαφερόμενοι δεν ενθουσιάζονται απο την εμφανισή του αλλά και την στιβαρότητά του οπότε δυστυχώς το βλέπω τελικά λίγο δύσκολο για το Παντακι .

                          Επόμενο βήμα θα ειναι να κανονίσω test drive για Σμαρτ (αν και εχω ανάμικτα αισθήματα αλλά θα ήθελα να έχω ιδία άποψη για το αυτοκίνητο) το Μινι ΟΝΕ 1.4 (αμφιβάλω αν θα το έχουν διαθέσιμο καθώς το 99% των ΜΙΝΙ που βλεπω ειναι κάτι cooper S πολλλλλώωωωωων χιλιάδων ευρω).

                          Μια ακόμα ερώτηση. Για τα τρίδυμα είναι κάποιο καλύτερο μεταξυ των τριών? Το Αygo, μιας και ειναι Τογιότα μπορει να ειναι πιο αξιόπιστο? Επίσης ψάχνω infos για παθητική ασφάλεια. Μάλλον θα τα δουμε τελικα απο κοντά και αυτά.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • T
                            thanos last edited by

                            Τα τρίδυμα είναι ακριβώς ίδια μεταξύ τους!

                            Μόνο το σήμα στην μάσκα αλλάζει και μερικές αισθητικές λεπτομέριες.

                            Υ.Γ.: Φυσικά αλλάζει η τιμή όπου το citroen είναι το πιο φθηνό απο όλα.
                            Αλλά το toyota έχει μεγαλύτερη εγγύηση, απλά την πλήρώνεις στην τιμή του αυτοκινήτου. Το ίδιο και τα ανταλακτικά (αν δεν κάνω λάθος).

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • B
                              bugsbunny last edited by

                              Το καινούριο Smart νομίζω ότι αποτελεί ενδιαφέρουσα λύση ακόμα και στην έκδοση των 61 ίππων για την πόλη και αλλά και για μικρές διαδρομές, δεδομένου ότι είναι και αισθητά ποιοτικότερο από τα Aygo/C1/107.

                              Bέβαια αν περιμένεις μέχρι τον Σεπτέμβρη μπορείς να δεις και το νέο Cuore, που δεν έχει διαφημιστεί όσο το 500άκι, αλλά σίγουρα αξίζει στη μικρή κατηγορία: http://www.auto24.gr/html/ent/062/ent.22062.asp

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • D
                                dimgr last edited by

                                Ο χρήστης BugsBunny έγραψε:
                                Το καινούριο Smart νομίζω ότι αποτελεί ενδιαφέρουσα λύση ακόμα και στην έκδοση των 61 ίππων για την πόλη και αλλά και για μικρές διαδρομές, δεδομένου ότι είναι και αισθητά ποιοτικότερο από τα Aygo/C1/107.

                                Bέβαια αν περιμένεις μέχρι τον Σεπτέμβρη μπορείς να δεις και το νέο Cuore, που δεν έχει διαφημιστεί όσο το 500άκι, αλλά σίγουρα αξίζει στη μικρή κατηγορία: http://www.auto24.gr/html/ent/062/ent.22062.asp

                                Πολύ μου άρεσε το Cuore!! Πρώτη φορά το είδα, και μπήκε αμέσως στα υποψήφια για αγορά (και εμείς σκεφτόμαστε αγορά μικρού για το επόμενο καλοκαίρι). Αν και η τιμή του είναι λογική...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • S
                                  spiros last edited by

                                  μετα το Lupo οτι και να παρεις σχεδον, καλυτερο θα ειναι...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • D
                                    dimgr last edited by

                                    Ο χρήστης spiros έγραψε:
                                    μετα το Lupo οτι και να παρεις σχεδον, καλυτερο θα ειναι...

                                    Καλά σ' αυτό συμφωνώ και εγώ...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • A
                                      alejandro last edited by

                                      Σήμερα εκανα τεστ ντραιβ το Smart... Δε ξέρω, ανάμικτα συναισθήματα. Μου φάνηκε αρκετα στιβαρό σαν κατασκευή και άνετο εσωτερικά αλλά ξερό στις αναρτήσεις και το τιμόνι καπως ελαφρύ. Με τις ταχυτητες καθως ηταν ημιαυτόματο ειχα ενα πρόβλημα εξοικίωσης αλλά πιστεύω οτι λόγω της μικρής διαδρομής αλλα και της απειρίας μου σε σχέση με ημι/αυτοματα κιβώτια δεν εχω μέτρο σύγκρισης. Σίγουρα για μενα ειναι ενα αυτοκίνητο που πρεπει να το συνηθίσω πρωτα.

                                      Ωστόσο, μάλλον (τουλάχιστον προς το παρον) ισως τελικά να περιμένουμε το 500αράκι (1.4 100hp). Διαβασα τις πληροφορίες που έχετε ήδη καταγράψει στο σχτικό τοπικ και μάλλον αξίζει να περιμένουμε την άφιξή του και έπειτα να αποφασίσουμε. Άλλωστε και το Smart να παίρναμε, λόγω του οτι θα βάζαμε πλευρικούς αερόσακους (αρα καθεστως παραγγελίας) θα έπρεπε να υπολογίζαμε γυρω στο Νοέμβρη.

                                      @dimgr + spiros, το Lupo πέρα απο τα τεχνικά προβλήματα που έβγαλε, το θεωρώ σα φιλοσοφία απο τα καλύτερα αυτοκίνητα ΠΟΛΗΣ που υπάρχουν ακόμα και απο τα σημερινά. Προσωπικά δύσκολα θα συμβιβαστώ με κάποιο αντικαταστάτη (πιο πολυ αλλα μελη της οικογένειας ειναι που θελουν τη πώλησή του ). Επίσης οι 4Τ σε τότε συγκριτικό τέυχος το ειχαν ψηφίσει σαν αξιολογοτατο και περαν του ανταγωνισμου με νοναδικά μειον τους χώρους (πορτ μπαγκαζ) τιμη και εξοπλισμό.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • M
                                        meco last edited by

                                        Εκτός από το Panda (εγώ αυτό θα έπαιρνα) γιατί δεν ρίχνεις μια ματιά και στο fox? Tα προβλήματα που αναφέρεις για το lupo δεν υπάρχουν πια στο fox και στη φιλοσοφία που αναφέρεις είναι η φυσική του συνέχεια.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • S
                                          spiros last edited by

                                          μακρια απο fox

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • K
                                            krusenstern last edited by

                                            fox

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 2 / 3
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr