Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    D
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 136
    • Best 0
    • Groups 0

    dimgr

    @dimgr

    Αυτοκίνητα, Υπολογιστές, Κινηματογράφος, Μουσική

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    136
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    dimgr Unfollow Follow

    Latest posts made by dimgr

    • RE: Τέλη κυκλοφορίας

      Επειδή τελικά υπάρχουν πάρα πολλοί ηλίθιοι εδώ μέσα και στο παρελθόν είχα σταματήσει να ασχολούμαι, αλλά είπα τώρα τελευταία να δηλώσω ξανά συμμετοχή, δυστυχώς εσφαλμένα όπως αποδεικνύεται...

      Ρε μάγκες, όπως λέει και ο φίλος εδώ:

      Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:

      Μαζί σου, άδικο το μέτρο, αλλά όταν είχες επιλογή για 1800, 2000 και 2500 και πηγές και πήρες το 2500, επειδή έτσι γουσταρες και μπορούσες (όπως τελικά ειπες κι όχι για λόγους ασφαλείας και λοιπά να είχαμε να λεγαμε...γιατί δεν πιστεύω ούτε ότι τα 1800 η 2000 έγιναν ξαφνικά ανασφαλή, ουτε ότι γίναμε Αμερική όπου τα κυβικά κάτω από 2500-3000 είναι για την πλέμπα αλλά ούτε έχουμε και την τιμή βενζίνης εκείνων για να κυκλοφορούν τα τόσα κυβικά τους), ήξερες ότι παίζεις με τη φωτιά σε αυτό το κράτος. Κι όμως το έκανες. Ε οκ, έκανες το γούστο σου, επαιξες κι εχασες τελικά..δέξου το! Όλοι αυτοί δηλαδή που επέλεξαν 1600-1800 το πολύ ήταν βλάκες; Μάλλον τελικά οχι!

      Ωπ μισό, εδώ είσαι φάουλ.

      Η αγορά ενός αυτοκινήτου δεν είναι καζίνο. Πριν 5 χρόνια απόκτησα το τρίλιτρο 325 μου. Δεν το έκλεψα, δεν το ζητιάνεψα, δεν το κέρδισα στο Λουτράκι. Το αγόρασα. Και παρόλο που το Ελληνικό κράτος μου επέβαλε σχεδόν €25.000 επιπλέον σε φόρους στην τιμή του, επέλεξα να τα δώσω για να έχω το δικαίωμα να το κυκλοφορώ στην Ελλάδα.

      Όχι γιατί το χρειαζόμουν, όχι γιατί ήταν πιο ασφαλές. Απλά και μόνο επειδή το γούσταρα, επειδή τότε είχα τα χρήματα. Επειδή έκανα το κέφι μου, επειδή μου άρεσε να έχω ένα καλό αυτοκίνητο και έβλεπα ότι μπορώ να το συντηρήσω άνετα ακόμα και αν τριπλασιαζόντουσαν οι φόροι για αυτό. Είχα τα χρήματα και το αγόρασα και δεν χρειάζεται να δικαιολογούμαι σε κανέναν.

      5 Χρόνια μετά, το Ελληνικό κράτος ΕΞΑΠΛΑΣΙΑΖΕΙ το ποσό που απαιτεί κάθε χρόνο ενώ σχεδόν τριπλασιάζει την τιμή της βενζίνης. Και μου βάζει φόρο πολυτελείας στα τεκμήρια που εν μια νυκτί αποφάσισε ΜΕΤΑ την αγορά του. Παράλληλα, κάνει αδύνατη την πώληση του σε ένα λογικό ποσό επί της τιμής αγοράς, όπως θα περίμενε κανείς σε οποιαδήποτε Ευρωπαϊκή χώρα.

      Όλα αυτά χωρίς να με ρωτάει αν έχω ακόμα την δουλειά μου, τα εισοδήματα μου, την υγεία μου, αν εξακολουθώ να πληρώνω δάνεια για το αυτοκίνητο ή για άλλες υποχρεώσεις. Για όσους χαιρέκακα χασκογελούν σκεπτόμενοι ότι τώρα εξισωνόμαστε όλοι προς τα κάτω να επισημάνουμε ότι η φορολογία θα γίνεται ολοένα πιο πιεστική στα χαμηλότερης αξίας αυτοκίνητα και τις μηχανές μόλις το τοπίο ξεκαθαρίσει από τα μεγάλα που είτε θα πουληθούν έξω, είτε θα σκουριάζουν χωρίς πινακίδες (ή με ξένες πινακίδες) στις πυλωτές.

      Δίκαιο; Δεν νομίζω. Λογικό; Ούτε κατά διάνοια. Απλά αναπόφευκτο όσο επιμένουμε να κρατάμε το αβάσταχτο βάρος που δεν μας αφήνει να επιπλεύσουμε.

      Όλοι αυτοί δηλαδή που επέλεξαν 1600-1800 το πολύ ήταν βλάκες; Μάλλον τελικά οχι!

      Τι λογική είναι αυτή; Αν αύριο βάλει το κράτος τεκμήρια σε όσους έχουν επίπεδες τηλεοράσεις, smartphones, εξοχικά και ποδήλατα, θα αναρωτιόμαστε αν όσοι δεν αγόρασαν τέτοια ήταν βλάκες; Η επιλογή καταναλωτικών αγαθών δεν μπορεί να είναι απόδειξη πλουτισμού χρόνια μετά την αγορά, ειδικά όταν το πραγματικό κόστος κατοχής τους δεν έχει καμία απολύτως σχέση με τα τεκμήρια πλούτου που ορίζει η κυβέρνηση.

      Εκείνη την εποχή, 2007 συγκεκριμένα, ΔΕΝ υπήρχε κρίση και φόροι. Και γιατί να μην εμπιστευόμασταν το κράτος; Καταλαβαίνουμε τι σημαίνει κράτος; Οι άνθρωποι που επένδυαν τα λεφτά τους σε ομόλογα ελληνικού δημοσίου, αντί για καταθέσεις σε τράπεζες, δεν εμπιστεύονταν το κράτος; Πρέπει τώρα να απολογηθούμε γιατί πήραμε ένα γρήγορο πολυμορφικό, όχι για επίδειξη πλούτου, αλλά γιατί θέλαμε πολυμορφικό, και αφού μπορούσαμε να το πάρουμε και γρήγορο, γιατί όχι; Ούτε τεκμήρια υπήρχαν, ούτε φόροι, τα τέλη κυκλοφορίας μπορούσαμε να τα πληρώνουμε άνετα, με τους κανόνες λοιπόν του τότε μια χαρα οικονομική αγορά ήταν.

      Αν τώρα ο καθένας θέλει να κυκλοφορεί τα παιδιά του με 2cv ή ότι άλλο δικαίωμά του. Εγώ διατηρώ το δικαίωμα για μένα να θέλω ένα μεγάλο αυτοκίνητο για τα παιδιά μου, και εφόσον μπορούσα να το πάρω και κάλυπτα τις ΤΟΤΕ δαπάνες του με άνεση, γιατί όχι;

      ΑΥΤΟ που θέλουμε να πούμε όλοι εμείς, είναι ότι τα αυτοκίνητα αυτά ΔΕΝ είναι πολυτελή, ούτε αποτελούν απόδειξη ή επίδειξη πλούτου. Επίδειξη πλούτου αποτελούν τα Merc & Audi των 1800 κυβικών κλπ. και των 50.000 €, που δεν πληρώνουν μία. ΑΥΤΟ που θέλουμε να πούμε είναι ότι φορολογούν αγρίως τους ΤΡΙΤΕΚΝΟΥΣ και άλλους της μεσαίας τάξης, αντί να φορολογούν τους πραγματικούς πλούσιους! ΤΙ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΤΕ από αυτό;

      Δείτε εδώ http://www.car.gr/classifieds/cars/?engine_size-to=<3000&gearbox_type=&significant_damage=&registration-from=>2006&make=126&category=&engine_power-to=&engine_size-from=>2250&mileage-from=&fuel_type=&rg=&doors=&price-to=&euroclass=&exterior_color=&price-from=&variant=&registration-to=<2008&engine_power-from=&hi=&offer_type=sale&mileage-to=&modified=&number_plate_ending=&so=pr&drive_type=&model=193&or=a πόσο τιμάται το αυτοκίνητό μου. Από 7.500 ξεκινάει! Στην αντιπροσωπεία που ρώτησα δεν το παίρνουν καν! Ούτε 3000 δεν πιστεύω ότι θα μπορούσα να το πουλήσω! Και το κράτος μου ζητάει κάθε χρόνο 2.000 σε τέλη και φόρους πολυτελείας, και άλλα τόσα σε φόρο από τεκμήρια!

      Αν όλα αυτά δεν είναι ΚΛΟΠΗ, τι είναι; Και έρχεστε και μου λέτε 'γιατί το πήρες, ας πρόσεχες, πλήρωνε' και άλλα ωραία. Τι να πει κανείς για τέτοια κομπλεξικά μυαλά.

      Αυτά και τέλος από μένα. Συνεχίστε να ζείτε στην συμπλεγματική νοοτροπία σας, μέχρι να βάλει φόρους... ύπαρξης και στα 1.000 κυβικά και τότε να δω τι θα λέτε. Δεν πρόκειται να απαντήσω σε κανένα άλλο σχόλιο προς εμένα.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      D
      dimgr
    • RE: Τέλη κυκλοφορίας

      Ο χρήστης InFiNiTy έγραψε:
      Πολλά κυβικά και μεγάλο αυτοκίνητο = ασφάλεια;
      Επειδή με αυτά κοροϊδεύατε τους εαυτούς σας τότε, δε χρειάζεται να τα χρησιμοποιείτε και σαν σοβαρά επιχειρήματα.

      Δεν σε αντιλαμβάνομαι. Ξέρεις πολλά αυτοκίνητα μη πολυμορφικά μεγάλα, που να χωράνε ΤΡΙΑ παιδικά καθίσματα πίσω; Ή δεν παρέχει ασφάλεια το μεγαλύτερο αυτοκίνητο σε σχέση με το μικρό; Δηλαδή αν συγκρουστεί π.χ. ένα S-Max με ένα Panda, την ίδια ζημιά θα πάθουν οι επιβάτες στα δύο αυτοκίνητα; Ή μήπως εννοείς κάτι άλλο που δεν πιάνω;

      EDIT: Αν και με πρόλαβαν από πάνω, μάλλον πουλάς πνεύμα...

      posted in Περί αυτοκίνησης
      D
      dimgr
    • RE: Τέλη κυκλοφορίας

      Ο χρήστης The Ace έγραψε:

      Τι κόσμο να δεις. Να βγουμε με το 2000 να πουμε ότι δεν έχω 400 ευρω. Θα με πιστέψει κανένας?
      Το ότι ειναι κλοπή είναι ένα άλλο θέμα

      Δεν καταλαβα ,ναι δεν εχω να ΠΕΤΑΞΩ 400Ε +660Ε στα τέλη ,που ειναι το παραλογο
      Μην ξαναρχισουμε τα ιδια ...που λεγονται απο καλοθελητες εδω μεσα και αλλου βεβαια ,
      πριν 7 χρόνια πηρα 2λ ,με 3παιδια τι να επαιρνα vivio ? ,δε μπορει απο 370 ευρω τελη να εχουν παει
      εκει που εχουν παει + φορος+ χαρατσι+ δε ξερω γω τι αλλο ..
      Τι να κανουμε δηλαδη να σταυρωσουμε τα χερια και να στησουμε και κωλο σ'αυτους τους Ηλιθιους

      Υ.Γ και μη μου πεις ότι ο αλλος εχει χασει τη δουλεια του και εγω 'χαμενη' την εχω

      Έτσι, σωστός. Δηλαδή επειδή έχουμε οικογένεια και θέλουμε να την μετακινήσουμε με ασφάλεια (για να μην πω τι πρέπει να κουβαλάμε), και επειδή πήραμε όχημα με ελαφρώς αυξημένα κυβικά -και βεβαίως καθόλου ακριβά, τα είπαμε και χθες- πρέπει να πούμε και ευχαριστώ για τους ηλίθιους 'φόρους' ?!?!?

      Όλοι οι άλλοι που μετράνε το πόσο πλούσιος είσαι από τα χρήματα που έχεις δώσει είναι ηλίθιοι και εμείς είμαστε οι έξυπνοι που το μετράμε με την ογκομέτρηση του κινητήρα...

      Όσο για την δουλειά που μου είπε και μένα χθες κάποιος, και που δουλεύω για 800€ τι κατάλαβα ? Θα πρέπει να δώσω 6 (ΕΞΙ!!!!) μισθούς από τους 12 στην εφορία, χωρίς να υπολογίζω τα πάγια ΔΕΗ, ΟΤΕ, ΕΥΔΑΠ κλπ....και τα παιδιά τι θα φάνε ρε μάγκες ?

      Άντε να μην πούμε τίποτα βαρύτερο...τόσα χρόνια η ίδια μ@λ@κι@....

      Να προσθέσω και 'γω την δική μου οργή. Δηλαδή με τρία παιδιά είναι έγκλημα να πάρω ένα μεγάλο πολυμορφικό; Πλήρωσα τους απίστευτους φόρους όταν το πήρα (πάνω από 11.000 € ήταν οι φόροι στην τιμή αγοράς), πληρώνω εδώ και χρόνια με αιμορραγία τα 880 € τέλη κυκλοφορίας, και τώρα ζητάνε περίπου άλλο ένα 1.000άρικο; Και μάλιστα αναδρομικά για το 2012 (επιβεβαιωμένο, http://www.protothema.gr/economy/article/293427/oles-oi-allages-sti-forologia/ ), χωρίς να μπορούμε να κάνουμε τίποτα; Που είναι ρε κάφροι η πολυτέλεια σε ένα πολυμορφικό; Τι δώρα είναι αυτά στους γερμανούς της Merc-Audi-Bmw των 1.800 κυβικών; Τι σχέση έχει ο κυβισμός του κινητήρα με την τιμή αγοράς;

      Τι μπορούμε να κάνουμε όλοι εμείς οι τρίτεκνοι που αναγκαστικά πήραμε μεγάλο πολυμορφικό που επίσης αναγκαστικά έχει μεγάλο κινητήρα λόγω του βάρους του; Η αξία τους έχει γίνει μηδέν, να αγοράσουμε άλλο δεν μπορούμε, να αφήσουμε τα παιδιά μας χωρίς μετακίνηση δεν μπορούμε, τι διάολο θα κάνουμε;

      Η απόφαση μου έχει ληφθεί. Στις επόμενες εκλογές, Χρυσή Αυγή και Γαία πυρί μιχθήτω. Ας καεί το σύμπαν με λίγα λόγια, δεν με νοιάζει τίποτα πλέον.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      D
      dimgr
    • RE: Τέλη κυκλοφορίας

      Ο χρήστης lokatzis έγραψε:
      Πιο αναλυτικό άρθρο για τις υπό συζήτηση αλλαγές: http://www.imerisia.gr/article.asp?cati ... =113032715

      Εγώ πάλι για το σύστημα που προτείνεται λέω ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ! Επιτέλους πιο ορθολογική φορολόγηση του αυτοκινήτου, ανάλογα με την αξία του και όχι με τις... ιδιότητες του κινητήρα! Έχω στάξει αίμα για να κρατήσω το αμάξι μου (το S-max) που το χρειάζομαι καθότι τρίτεκνος και δεν μπορώ ούτε να το πουλήσω (δεν το παίρνει κανείς) ούτε να βρω κάτι αντίστοιχο που να με συμφέρει η αγορά του.

      Από που και ως που με ένα αυτοκίνητο που αγόρασα πριν σχεδόν 6 έτη, οικογενειακό και όχι πολυτελές, να πληρώνω χιλιάρικα δυο -τρεις φορές το χρόνο (έχω χάσει τον λογαριασμό πλέον) επειδή απλά και μόνο είναι 2.500 κυβικά; Ενώ οι κάτοχοι E-class 1.8 που κοστίζουν τουλάχιστον 60.000 € να μην πληρώνουν τίποτα; Εγώ δηλαδή είμαι πολύ πιο πλούσιος από αυτούς;

      posted in Περί αυτοκίνησης
      D
      dimgr
    • RE: Τέλη κυκλοφορίας

      Δηλαδή αποκλείεται ένας άνθρωπος να ΑΓΑΠΑΕΙ την αυτοκίνηση; Τι θα πει γιατί πήραμε μεγάλου κυβισμού; Κ@υλα μας και επιλογή μας!

      Πόσες φορές πρέπει να ειπωθεί ότι όλα αυτά τα οχήματα αγοράστηκαν υπό άλλες συνθήκες, που ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ με το σήμερα; Που ήταν ΑΔΥΝΑΤΟΝ να προβλεφθούν;

      Αλλά ξέχασα... Υπάρχει ο πάνσοφος, παν-προβλέπτης Nikos! που ήξερε τα πάντα, που είναι σωστός, μετρημένος, και που ωσάν 'ελέω θεού μονάρχης' δίνει τη διαταγή 'Πουλήστε τα! Τιιιι; Δεν το 'δικαιολογείτε'; Καλά να πάθετε!!'

      Πιο συμπλεγματικό άτομο από τον παραπάνω δεν έχω γνωρίσει... Πως γίνεται να τον αποκλείσω ώστε να μην ξαναδιαβάσω κανένα ποστ του; Πραγματικά δεν αντέχεται και μου χαλάει κάθε διάθεση να επισκεπτώ το φόρουμ όταν βλέπω τα απίστευτα ποστ του.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      D
      dimgr
    • RE: EΡΧΟΝΤΑΙ NEA ΤΕΚΜΗΡΙΑ 2012

      Που πήγαν τα φοβερά ποστ του Κόμη για τη δημοκρατία κλπ.; Γιατί τα διαγράψατε;

      posted in Αντίλογος
      D
      dimgr
    • RE: Τέλη κυκλοφορίας

      Ο χρήστης kacey έγραψε:

      Εγώ πάντως ουδέποτε το κολλάω. Απλά έχω στο ντουλαπάκι το σήμα, το ειδοποιητήριο και την απόδειξη πληρωμής από την τράπεζα.

      Καταλαβαινεις βεβαια οτι αυτο = προστιμο?

      Απλά πιστεύω ότι αν ποτέ με ελέγξουν γι' αυτό το θέμα (21 συναπτά έτη που οδηγώ δεν μου έχει συμβεί), δείχνοντάς τους τα παραπάνω θα καταλάβουν ότι έχω πληρώσει και το θέμα θα λήξει.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      D
      dimgr
    • RE: Τέλη κυκλοφορίας

      Εγώ πάντως ουδέποτε το κολλάω. Απλά έχω στο ντουλαπάκι το σήμα, το ειδοποιητήριο και την απόδειξη πληρωμής από την τράπεζα.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      D
      dimgr
    • RE: Ποιά είναι η άποψη σας για τα SUV?

      Ο χρήστης markvag έγραψε:

      To Rav4 ίδιους χώρους με το S-Max;;; Και απευθύνονται στο ίδιο κοινό; Ότι να 'ναι!!!

      Εντάξει, αν εξαιρέσουμε ότι το S-max μπορεί να χωρέσει έως 7 άτομα, μιλάμε για δύο αμάξια με καλούς χώρους για οικογένεια. Άνετα, ευρύχωρα, με καλό εξοπλισμό. Το ότι το ένα είναι MPV και το άλλο SUV, εκτός από τους δημοσιογράφους, δεν πιστεύω να ενδιαφέρει κανένα. Τι εννοείς λοιπόν ότι νά'ναι;;;

      Το ότι το Rav4 μπορεί να πάει εκτός δρόμου (λέμε τώρα), είναι μία θεωρητική δυνατότητα που για το 99,9999% των οδηγών του περιορίζεται σε λίγη σκόνη στην άκρη του δρόμου. Όχι ότι το αμάξι έχει κανένα πρόβλημα, απλά κανείς (σχεδόν) δεν το αγοράζει γι' αυτό.

      ΔΕΝ έχουν τους ίδους χώρους! Το S-Max έχει απείρως μεγαλύτερους! Επίσης είναι ΠΟΛΥΜΟΡΦΙΚΟ, δηλαδή μετατρέπεται από διθέσιο φορτηγό σε επταθέσιο πουλμάκι. Η μεσαία σειρά καθισμάτων έχει ανεξάρτητα καθίσματα που πάνε μπρος πίσω 20 εκ. (περίπου, δεν το μέτρησα), πέφτουν, ρυθμίζεται η κλίση της πλάτης. Το Rav τι σχέση έχει με τα παραπάνω;

      Από την άλλη το Rav έχει μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος, είναι πιο μαλακό, με κλασικό σαλόνι και ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΤΟ! Και επίσης αρκετά μικρότερο! Τι σχέση έχει με τα παραπάνω το S-Max;

      Όταν έψαχνα για αυτοκίνητο, εννοείται ότι Rav και λοιπά SUV ΔΕΝ ήταν στις επιλογές μου γιατί δεν είχαν πολυμορφικό σαλόνι! Και γιατί δεν έχουν σπορ προσανατολισμό όπως το S-Max! Γενικά απευθύνονται σε τελείως ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ κοινό! Αυτό εννοούσα λέγοντας ότι να 'ναι...

      Τώρα αν εσύ θεωρείς ότι μόνο η τιμή και ο εξοπλισμός αρκεί για να συγκρίνουμε δύο αυτοκίνητα, ε τότε νομίζω ότι η συζήτηση σταματάει εδώ...

      Όλα αυτά τα λέω με εντελώς φιλικό ύφος, σαν να μιλάμε σε καφετέρια, ελπίζω να μην παρεξηγείς...

      Επίσης να πω για τα σεντάν, ότι θεωρώ ότι είναι η μεγαλύτερη σπατάλη επιφάνειας (τετραγωνικών μέτρων) στο δρόμο σε σχέση με τους χώρους και την πρακτικότητα - άνεση που προσφέρουν. Γι' αυτό και τα σιχαίνομαι, όπως είπα... Και αν θέλω σπορ αμάξι, έχει ένα σωρό hatch και διθέσια...

      Ακόμα να προσθέσω ότι και εμένα δεν με νοιάζει που οι 'σεντανίστες' μου λένε για το δικό μου 'ε καλώς το φορτηγό' ή 'την πολυκατοικία' Βέβαια, στην Υλίκη τα διάφορα σεντάν, Χ5 και σπορ hatch άλλαξαν γνώμη για το φορτηγό...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      D
      dimgr
    • RE: Ποιά είναι η άποψη σας για τα SUV?

      Ο χρήστης markvag έγραψε:

      Πώς συγκρίνονται τα S-Max και Rav-4; Καμμία σχέση ως προς τις ανάγκες που εξυπηρετεί το ένα και το άλλο.

      Ε;;;

      Ψηλωμένο οικογενειακό με καλούς χώρους το ένα, ψηλωμένο οικογενειακό με καλούς χώρους και το άλλο.

      To Rav4 ίδιους χώρους με το S-Max;;; Και απευθύνονται στο ίδιο κοινό; Ότι να 'ναι!!!

      Πάντως εγώ, αφού έχω γυρίσει την μισή Ελλάδα με το S-Max μου, θεωρώ ότι με μια τετρακίνηση και λίιιιγο αυξημένη απόσταση από το έδαφος, 4-5 εκατοστά επιπλέον (αλλά με την ίδια ακριβώς φιλοσοφία ανάρτησης - δεν έχω την sport ανάρτηση) θα ήταν το τέλειο αυτοκίνητο για μένα. Δηλαδή ένα τετρακίνητο ευρύχωρο πολυμορφικό με σπορ προσανατολισμό είναι για μένα το ιδανικό. Δηλαδή με άλλα λόγια ένα suv προορισμένο κυρίως για ασφάλτινη χρήση. Δεν ξέρω αν στην κατηγορία των premium suv υπάρχουν αυτοκίνητα με πολυμορφικά χαρακτηριστικά, δεν το έχω ψάξει.

      Την τετρακίνηση θα την ήθελα για λιγότερη υποστροφή στο όριο και για λίγο πατημένο χωματόδρομο, λίγη λάσπη κλπ., στον οποίο τώρα δεν μπαίνω γιατί φοβάμει μην βρει από κάτω. Και ξέρω πολύ καλά από πρώτο χέρι, από την εμπειρία μου από ένα Κασκάι δίλιτρο τετρακίνητο, πόσο πολύ βοηθάει.

      Επομένως είμαι υπέρ των SUV και της ελευθερίας ο καθένας να παίρνει ότι θέλει.

      Α, και κάτι άλλο. Τα σεντάν, ακόμα και τα πιο premium, τα ΣΙ-ΧΑΙ-ΝΟ-ΜΑΙ.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      D
      dimgr
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    APRILIOS

    ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr