Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Opel / Vauxhall GT
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Opel / Vauxhall GT
    • 1
    • 2
    • 26
    • 27
    • 28
    • 29
    • 30
    • 31
    • 28 / 31
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    83
    619
    884
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • O
      opterios last edited by

      Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
      Γνωστό περιοδικό κυκλοφοράει με εξώφυλλο ένα S2000 στα... 650 άλογα
      Κι από εμφάνιση... ασταναπάν. Ας τους εξηγήσει κάποιος για ποιο λόγο φτιάχτηκαν κάποια οχήματα

      Δηλαδή...δε φτιάχτηκαν γι' αυτό το λόγο...;

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • D
        dimsabas last edited by

        Η Opel ορίζει για το GT αλλαγή λαδιών κάθε 30.000 χλμ;
        Υπάρχει έστω κι ένας μηχανικός εκεί μέσα που πιστεύει ότι μπορώ να αγοράσω ένα GT και για 30Κ χλμ να μην κοιτάξω το μοτέρ; Και δίνουν κι 6 χρόνια εγγύηση!

        https://cartalk.gr/

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • K
          kid last edited by

          Δηλαδή ρε δάσκαλε λές να μην ξέρουν τι τους γίνετε εκεί στην Opel?

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • H
            hunter last edited by

            Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
            Η Opel ορίζει για το GT αλλαγή λαδιών κάθε 30.000 χλμ;
            Υπάρχει έστω κι ένας μηχανικός εκεί μέσα που πιστεύει ότι μπορώ να αγοράσω ένα GT και για 30Κ χλμ να μην κοιτάξω το μοτέρ; Και δίνουν κι 6 χρόνια εγγύηση!

            Φίλτρο;Κάθε δύο ιδιοκτήτες;

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • P
              pathos last edited by

              Ο χρήστης OpelGTDimitris έγραψε:
              σαν διλιτρος θα καει..θα γραφει και ecotec SIDI turbo...καλυτερα να κοιταξεις αλλο αυτοκινητο που θα λεει 1.6 16v νομιζω θα σε ικανοποιησει περισσοτερο οδηγικα. α θα φτιαχνεται και στην Ευρωπη τι αλλο θες.

              ΛΟΛ +1.

              Πάντως σε ένα ξένο περιοδικό διάβασα ότι έχει μέση καταναλωση 9,2 λίτρα ανα 100χλμ. 6,9 στον αυτοκινητόδρομο και 13 στην πόλη. Βέβαια το τεστ είχε γίνει στο Βέλγιο και οι συνθήκες οδήγησης είναι σαφώς καλύτερες.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • P
                paradisos9 last edited by

                Ο χρήστης Pathos έγραψε:

                Πάντως σε ένα ξένο περιοδικό διάβασα ότι έχει μέση καταναλωση 9,2 λίτρα ανα 100χλμ. 6,9 στον αυτοκινητόδρομο και 13 στην πόλη. Βέβαια το τεστ είχε γίνει στο Βέλγιο και οι συνθήκες οδήγησης είναι σαφώς καλύτερες.

                ...7,7 μου το φέρνει στην εθνική με ταχύτητα 130 χιλ

                μέσα στην πόλη εξαρτάται το πατημα βέβαια ...περίπου στο 10-11 λίτρα

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • T
                  tsilis last edited by

                  Ο χρήστης paradisos9 έγραψε:

                  ...7,7 μου το φέρνει στην εθνική με ταχύτητα 130 χιλ

                  μέσα στην πόλη εξαρτάται το πατημα βέβαια ...περίπου στο 10-11 λίτρα

                  Πολύ λίγο δεν είναι?

                  Μένει εύκολα εκτός turbo?

                  To δικό μου με 140 ατμοσφαιρικά άλογα πάντως,τα ίδια καίει...

                  Μου φαίνεται ότι είμαι βαρυπόδαρος

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • P
                    paradisos9 last edited by

                    Είναι ο πιο οικονομικός 2,0 Τ κινητήρας

                    όταν δεν πατήσεις απότομα το γκάζι δεν ενεργοποιείται το Τurbo

                    Πάντως με 130 χιλ είναι περίπου στις 3,000...οικονομικά θα έλεγα

                    Αυτό που παρατήρησα είναι ότι την BP την καίει πολύ γρήγορα σε σχέση με την Shell που δεν την καεί καθόλου !!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • Y
                      yiannis2002s last edited by

                      Ο χρήστης Blacktan έγραψε:

                      Δεν ξερω αν ειναι τσαμπα η οχι , το GT , παντως με παραδειγμα το RX8 , θυμαμαι ακριβως τις ιδιες σκεψεις πριν απο 3 χρονια ....

                      36 , 38 , 40 χιλιαδες ευρω , εμοιαζαν ΤΣΑΜΠΑ για ενα τετοιο αμαξι πριν απο 3 χρονια ..... (230 αλογα , πισω κινηση , κουπε , Rx θρυλος , στριψιμο , χωροι , φουτουριστικο σχημα , σε σχεση με ανταγωνισμο)

                      Η ιστορια ομως απεδειξε πως τα λεφτα ηταν ΠΑΡΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ Πολλα ...

                      Καλο ειναι λοιπον να αναμενουμε την παροδο μερικων χρονων η αρκετων μηνων και την μεταπωλητικη διαθεση του εκαστοτε μοντελου , ποκειμενου να κρινουμε αν τα χρηματα κτησης του ηταν πολλα ,λιγα η τα σωστα ....

                      Σωστη η παρατηρηση!
                      Ολοι εχουν φαγωθει οτι ειναι τσαμπα στα 37Κ και οτι ειναι σουπερ τιμη κλπ κλπ γιατι ειναι 265 αλογα......
                      Με αυτο τον τροπο απο τον νεο χρονο θα πωλειται περιπου στα 40Κ απο την Οπελ Ελλας και παλι στοκ αουτ θα υπαρχει....
                      Για ενα αμαξι που στην Αμερικη εχει 30,000 $ και στην Γερμανια 30,000 ευρω. Ε ναι , για εμας τους ελληνες πρεπει να εχει τουλαχιστον 40+ ε??

                      Νομιζω οτι τελικα στο μελλον ισως αποδειχθει αρκετα ακριβο και δεν ειναι οσο ευκαιρια δειχνει, οπως ακριβως και το RX8....O μονος που κερδιζει απο την υποθεση να γραφουν τα περιοδικα πως ειναι τσαμπα και ευκαιρια ειναι η Οπελ και οχι οι καταναλωτες.

                      Για εμενα ειναι ακριβο γιατι βασιζεται σε αυτοκινητο που τρεχει τουλαχιστον 2 χρονια στην αμερικη,χωρις κοστος εξελιξης -σηματακια αλλαξαν- με μετριο εσωτερικο και ποιοτητα υλικων. Τα αλογα του ειναι υπεροχα αλλα δεν μονο αυτα το ζητουμενο....

                      Διαβασα καπου μια ατακα οτι ''δειχνει πιο σπορ απ'οτι πραγματικα ειναι'' , και για εμενα εκει ειναι το ζητουμενο.... Ποσο σπορ ειναι?
                      Οπως ενα 350Ζ ή ενα S2000 ή Lotus?

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • M
                        morpheus last edited by

                        Ο χρήστης paradisos9 έγραψε:
                        Είναι ο πιο οικονομικός 2,0 Τ κινητήρας

                        Απο τους πιο οικονομικούς ίσως. Ο πιο οικονομικος οχι.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • K
                          krusenstern last edited by

                          Ο χρήστης jim147 έγραψε:

                          Είναι ο πιο οικονομικός 2,0 Τ κινητήρας

                          Απο τους πιο οικονομικούς ίσως. Ο πιο οικονομικος οχι.

                          Από τους πιο... ΤΙ???

                          O χαρακτηρισμός 'αλκοολικός' μάλλον λίγος του πέφτει... Αν χρησιμοποιείς τα άλογα φυσικά. Αν προσπαθείς να μην το τουρμπίσεις (ποιος ο λόγος σε τέτοιο αυτοκίνητο?) ΟΚ, μπορεί να κάψει και κάτω από 10.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • M
                            morpheus last edited by

                            Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:

                            Είναι ο πιο οικονομικός 2,0 Τ κινητήρας

                            Απο τους πιο οικονομικούς ίσως. Ο πιο οικονομικος οχι.

                            Από τους πιο... ΤΙ???

                            O χαρακτηρισμός 'αλκοολικός' μάλλον λίγος του πέφτει... Αν χρησιμοποιείς τα άλογα φυσικά. Αν προσπαθείς να μην το τουρμπίσεις (ποιος ο λόγος σε τέτοιο αυτοκίνητο?) ΟΚ, μπορεί να κάψει και κάτω από 10.

                            Εννούσα πως δεν γνωρίζω αν είναι απο τους οικονομικούς, αλλά σίγουρα δεν είναι ο πιο οικονομικός 2.0Τ που λέει ο paradisos9...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • V
                              vtf2 last edited by

                              ...δεν ξερω κατα ποσο ειναι σπορ αλλά μαλλον πρεπει να αλλάξει ο τιτλος του θεματος. San Vauxhall δεν θα υπαρξει ποτε. Δεν θα εισαχθει επισημα στην Αγγλια.

                              Περιεργη αποφαση για μια μεγαλη αγορα και ποσο μαλλο την μεγαλυτερη στα καμπριο στην Ευρωπη.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • T
                                tats last edited by

                                Για τους απαιτητικούς! :

                                KW Automotive

                                Το AUTO 24 σας παρουσιάζει τα τρία βασικά γνωρίσματα του αναβαθμισμένου GT, που είναι τα δεδομένα από την εξελιγμένη τεχνολογία αγώνων, οι ρυθμιζόμενες αναρτήσεις που χαμηλώνουν μέχρι 4,5 χιλιοστά και τα ελατήρια των αναρτήσεων από ανοξείδωτο χάλυβα.

                                Το σλόγκαν της διαφήμισης του πρώτου GT την δεκαετία του '60 ήταν 'Μόνο το να πετάξεις είναι ομορφότερο', θέλοντας να δείξουν τη μοναδική αίσθηση που ένιωθε ο οδηγός όταν έμπαινε στο GT.

                                Σήμερα, σχεδόν 50 χρόνια μετά, η Opel φαίνεται πως πλησιάζει το στόχο της (να πετάξει) καθώς με τις νέες αναρτήσεις της ΚW, V3, ο οδηγός έχει τη δυνατότητα να αλλάζει το ύψος του αυτοκινήτου. Συγκεκριμένα με το ρυθμιζόμενο σύστημα αναρτήσεων μπορείς να χαμηλώσεις το μπροστινό μέρος του GT από 20 έως 40 χιλιοστά, ενώ το πίσω μέρος από 20 έως και 45 χιλιοστά.

                                Έτσι, ο οδηγός έχει τον πλήρη έλεγχο του Γερμανικού αυτοκινήτου προσαρμόζοντας τις αναρτήσεις ανάλογα με τις προτιμήσεις του και τις εκάστοτε συνθήκες.

                                Tρια είδη αναρτήσεων

                                Η αναρτήσεις V1 της KW, έχουν ρύθμιση που επιτρέπει ένα προσαρμοσμένο χαμήλωμα στο αυτοκίνητο, ενώ παράλληλα προσφέρει άνεση και ασφάλεια στην οδήγηση.

                                Η V2 είναι ιδανικές για γρήγορους οδηγούς που εφόσον το επιθυμούν μπορούν να αλλάξουν τις ρυθμίσεις και να χαμηλώσουν αρκετά το κέντρο βάρους του αυτοκινήτου.

                                Με το ιδιαίτερο ρυθμιζόμενο σύστημα πρόσφυσης οι αναρτήσεις V3, είναι κατάλληλες για απαιτητικούς οδηγούς, ενώ θα πρέπει να δίνεται προσοχή στις λακκούβες των Ελληνικών δρόμων!

                                Και οι τρεις αναρτήσεις έχουν κατασκευασθεί με βάση την μοναδική τεχνολογία 'inox line' κάτι που σύμφωνα με την εταιρία προσδίδει στο αυτοκίνητο υψηλή ποιότητα, ενώ τα υλικά από τα οποία έχουν κατασκευασθεί προσφέρει μεγάλη διάρκεια ζωής στις αναρτήσεις.

                                auto24.gr

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • P
                                  paradisos9 last edited by

                                  Ο χρήστης yiannis2002s έγραψε:

                                  Νομιζω οτι τελικα στο μελλον ισως αποδειχθει αρκετα ακριβο και δεν ειναι οσο ευκαιρια δειχνει,

                                  Για εμενα ειναι ακριβο γιατι βασιζεται σε αυτοκινητο που τρεχει τουλαχιστον 2 χρονια στην αμερικη,χωρις κοστος εξελιξης -σηματακια αλλαξαν- με μετριο εσωτερικο και ποιοτητα υλικων. Τα αλογα του ειναι υπεροχα αλλα δεν μονο αυτα το ζητουμενο....

                                  Διαβασα καπου μια ατακα οτι ''δειχνει πιο σπορ απ'οτι πραγματικα ειναι'' , και για εμενα εκει ειναι το ζητουμενο.... Ποσο σπορ ειναι?
                                  Οπως ενα 350Ζ ή ενα S2000 ή Lotus?

                                  Ρε Γιάννη εάν το GT είναι ακριβό....τότε το MR2 τι είναι??

                                  Είναι ο πιο οικονομικός 2,0 Τ κινητήρας

                                  Απο τους πιο οικονομικούς ίσως. Ο πιο οικονομικος οχι.

                                  Από τους πιο... ΤΙ???

                                  O χαρακτηρισμός 'αλκοολικός' μάλλον λίγος του πέφτει... Αν χρησιμοποιείς τα άλογα φυσικά. Αν προσπαθείς να μην το τουρμπίσεις (ποιος ο λόγος σε τέτοιο αυτοκίνητο?) ΟΚ, μπορεί να κάψει και κάτω από 10.

                                  καταρχήν έγραψα οτι η κατανάλωση αυτή είναι στην Εθνική ...με ταχύτητα περίπου 130 χιλ....δεν μπορείς συνέχεια να πηγαίνεις τουρμπισμενος...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • Y
                                    yiannis2002s last edited by

                                    Ο χρήστης paradisos9 έγραψε:

                                    Νομιζω οτι τελικα στο μελλον ισως αποδειχθει αρκετα ακριβο και δεν ειναι οσο ευκαιρια δειχνει,

                                    Για εμενα ειναι ακριβο γιατι βασιζεται σε αυτοκινητο που τρεχει τουλαχιστον 2 χρονια στην αμερικη,χωρις κοστος εξελιξης -σηματακια αλλαξαν- με μετριο εσωτερικο και ποιοτητα υλικων. Τα αλογα του ειναι υπεροχα αλλα δεν μονο αυτα το ζητουμενο....

                                    Διαβασα καπου μια ατακα οτι ''δειχνει πιο σπορ απ'οτι πραγματικα ειναι'' , και για εμενα εκει ειναι το ζητουμενο.... Ποσο σπορ ειναι?
                                    Οπως ενα 350Ζ ή ενα S2000 ή Lotus?

                                    Ρε Γιάννη εάν το GT είναι ακριβό....τότε το MR2 τι είναι??

                                    ...Σε ευρω ανα αλογο σουπερ τιμη ειναι....
                                    Αλλα μονο τα αλογα ειναι?
                                    ...για 40.000 που θα βγαινει πλεον, για ενα ''γρηγορο MR2'' αξιζουν?
                                    Γιατι παλι νομιζω μιλαμε για ενα ειδικο αμαξι....

                                    ΥΓ.Η ελληνικη αντιπροσωπεια λογο ζητησης το ανεβασε στα 40...
                                    (Αφου σε αυτα τα χρηματα δεν υπαρχει ανταγωνισμος...)

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • P
                                      paradisos9 last edited by

                                      Πας και δίνεις 30.000 για ένα MR2 και 36.000 για ένα GT

                                      τώρα με αυτά που δίνει το κάθε αυτοκίνητο ... σε όλους το τομείς ποιο είναι ... είναι υπερτιμημένο ??

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • Y
                                        yiannis2002s last edited by

                                        Ο χρήστης paradisos9 έγραψε:
                                        Πας και δίνεις 30.000 για ένα MR2 και 36.000 για ένα GT

                                        τώρα με αυτά που δίνει το κάθε αυτοκίνητο ... σε όλους το τομείς ποιο είναι ... είναι υπερτιμημένο ??

                                        Παλια το 36 Παναγιωτη! 40 στην πληρη εκδοση...
                                        ....Περιμενω βολτα για να δω τις διαφορες!

                                        PS. Mιλαμε για ενα αμαξι που κυκλορησε το 2000 και ενα το 2007, 7 χρονια ειναι αρκετη διαφορα για το τι δινει ποιος. Αλλιως ουτε και εσυ θα ειχες παρει mr2. Toτε ηταν απο τις καλυτερες επιλογες...Μεχρι και το 2003-4 στα χρηματα αυτα.......

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • O
                                          opelgtdimitris last edited by

                                          συγνωμη αλλα συγκεκριμενα το Μr2 δεν νομιζω οτι ηταν και τοσο πετυχημενο ιδιως στην Ελλαδα σπασαν σχεδον ολα. ειχα toyota και ειχα φιλους με mr2 και ξερω τι περασαν. τα μοτερ αυτα τα 1.8 vvti ειναι απαραδεχτα μεχρι και στα celica βγαλανε προβληματα ιδιως τα t-sport.

                                          οσο για το gt ειναι εντελως απαραδεκτοι να κανουν αυξησεις επειδη πουλησαν ολα τα αυτοκινητα. εγω το ειχα κλεισει στα 37 τον Μαιο, καποια αλλα παιδια το πηραν 36 απο Αθηνα, αλλοι μου ειπαν 37 μισο, κανουν οτι θελουν καποιος πρεπει να τους θυμησει οτι πουλανε οπελ οχι μοργκαν.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • R
                                            ratanplan last edited by

                                            Προσφορα και ζητηση σου λέει κατι?

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 26
                                            • 27
                                            • 28
                                            • 29
                                            • 30
                                            • 31
                                            • 28 / 31
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr