-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Γνωστό περιοδικό κυκλοφοράει με εξώφυλλο ένα S2000 στα... 650 άλογα
Κι από εμφάνιση... ασταναπάν. Ας τους εξηγήσει κάποιος για ποιο λόγο φτιάχτηκαν κάποια οχήματαΔηλαδή...δε φτιάχτηκαν γι' αυτό το λόγο...;
-
Η Opel ορίζει για το GT αλλαγή λαδιών κάθε 30.000 χλμ;
Υπάρχει έστω κι ένας μηχανικός εκεί μέσα που πιστεύει ότι μπορώ να αγοράσω ένα GT και για 30Κ χλμ να μην κοιτάξω το μοτέρ; Και δίνουν κι 6 χρόνια εγγύηση! -
Δηλαδή ρε δάσκαλε λές να μην ξέρουν τι τους γίνετε εκεί στην Opel?
-
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Η Opel ορίζει για το GT αλλαγή λαδιών κάθε 30.000 χλμ;
Υπάρχει έστω κι ένας μηχανικός εκεί μέσα που πιστεύει ότι μπορώ να αγοράσω ένα GT και για 30Κ χλμ να μην κοιτάξω το μοτέρ; Και δίνουν κι 6 χρόνια εγγύηση!Φίλτρο;Κάθε δύο ιδιοκτήτες;
-
Ο χρήστης OpelGTDimitris έγραψε:
σαν διλιτρος θα καει..θα γραφει και ecotec SIDI turbo...καλυτερα να κοιταξεις αλλο αυτοκινητο που θα λεει 1.6 16v νομιζω θα σε ικανοποιησει περισσοτερο οδηγικα. α θα φτιαχνεται και στην Ευρωπη τι αλλο θες.ΛΟΛ +1.
Πάντως σε ένα ξένο περιοδικό διάβασα ότι έχει μέση καταναλωση 9,2 λίτρα ανα 100χλμ. 6,9 στον αυτοκινητόδρομο και 13 στην πόλη. Βέβαια το τεστ είχε γίνει στο Βέλγιο και οι συνθήκες οδήγησης είναι σαφώς καλύτερες.
-
Ο χρήστης Pathos έγραψε:
Πάντως σε ένα ξένο περιοδικό διάβασα ότι έχει μέση καταναλωση 9,2 λίτρα ανα 100χλμ. 6,9 στον αυτοκινητόδρομο και 13 στην πόλη. Βέβαια το τεστ είχε γίνει στο Βέλγιο και οι συνθήκες οδήγησης είναι σαφώς καλύτερες.
...7,7 μου το φέρνει στην εθνική με ταχύτητα 130 χιλ
μέσα στην πόλη εξαρτάται το πατημα βέβαια ...περίπου στο 10-11 λίτρα
-
Ο χρήστης paradisos9 έγραψε:
...7,7 μου το φέρνει στην εθνική με ταχύτητα 130 χιλ
μέσα στην πόλη εξαρτάται το πατημα βέβαια ...περίπου στο 10-11 λίτρα
Πολύ λίγο δεν είναι?
Μένει εύκολα εκτός turbo?
To δικό μου με 140 ατμοσφαιρικά άλογα πάντως,τα ίδια καίει...
Μου φαίνεται ότι είμαι βαρυπόδαρος
-
Είναι ο πιο οικονομικός 2,0 Τ κινητήρας
όταν δεν πατήσεις απότομα το γκάζι δεν ενεργοποιείται το Τurbo
Πάντως με 130 χιλ είναι περίπου στις 3,000...οικονομικά θα έλεγα
Αυτό που παρατήρησα είναι ότι την BP την καίει πολύ γρήγορα σε σχέση με την Shell που δεν την καεί καθόλου !!
-
Ο χρήστης Blacktan έγραψε:
Δεν ξερω αν ειναι τσαμπα η οχι , το GT , παντως με παραδειγμα το RX8 , θυμαμαι ακριβως τις ιδιες σκεψεις πριν απο 3 χρονια ....
36 , 38 , 40 χιλιαδες ευρω , εμοιαζαν ΤΣΑΜΠΑ για ενα τετοιο αμαξι πριν απο 3 χρονια ..... (230 αλογα , πισω κινηση , κουπε , Rx θρυλος , στριψιμο , χωροι , φουτουριστικο σχημα , σε σχεση με ανταγωνισμο)
Η ιστορια ομως απεδειξε πως τα λεφτα ηταν ΠΑΡΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ Πολλα ...
Καλο ειναι λοιπον να αναμενουμε την παροδο μερικων χρονων η αρκετων μηνων και την μεταπωλητικη διαθεση του εκαστοτε μοντελου , ποκειμενου να κρινουμε αν τα χρηματα κτησης του ηταν πολλα ,λιγα η τα σωστα ....
Σωστη η παρατηρηση!
Ολοι εχουν φαγωθει οτι ειναι τσαμπα στα 37Κ και οτι ειναι σουπερ τιμη κλπ κλπ γιατι ειναι 265 αλογα......
Με αυτο τον τροπο απο τον νεο χρονο θα πωλειται περιπου στα 40Κ απο την Οπελ Ελλας και παλι στοκ αουτ θα υπαρχει....
Για ενα αμαξι που στην Αμερικη εχει 30,000 $ και στην Γερμανια 30,000 ευρω. Ε ναι , για εμας τους ελληνες πρεπει να εχει τουλαχιστον 40+ ε??Νομιζω οτι τελικα στο μελλον ισως αποδειχθει αρκετα ακριβο και δεν ειναι οσο ευκαιρια δειχνει, οπως ακριβως και το RX8....O μονος που κερδιζει απο την υποθεση να γραφουν τα περιοδικα πως ειναι τσαμπα και ευκαιρια ειναι η Οπελ και οχι οι καταναλωτες.
Για εμενα ειναι ακριβο γιατι βασιζεται σε αυτοκινητο που τρεχει τουλαχιστον 2 χρονια στην αμερικη,χωρις κοστος εξελιξης -σηματακια αλλαξαν- με μετριο εσωτερικο και ποιοτητα υλικων. Τα αλογα του ειναι υπεροχα αλλα δεν μονο αυτα το ζητουμενο....
Διαβασα καπου μια ατακα οτι ''δειχνει πιο σπορ απ'οτι πραγματικα ειναι'' , και για εμενα εκει ειναι το ζητουμενο.... Ποσο σπορ ειναι?
Οπως ενα 350Ζ ή ενα S2000 ή Lotus? -
Ο χρήστης paradisos9 έγραψε:
Είναι ο πιο οικονομικός 2,0 Τ κινητήραςΑπο τους πιο οικονομικούς ίσως. Ο πιο οικονομικος οχι.
-
Ο χρήστης jim147 έγραψε:
Είναι ο πιο οικονομικός 2,0 Τ κινητήρας
Απο τους πιο οικονομικούς ίσως. Ο πιο οικονομικος οχι.
Από τους πιο... ΤΙ???
O χαρακτηρισμός 'αλκοολικός' μάλλον λίγος του πέφτει... Αν χρησιμοποιείς τα άλογα φυσικά. Αν προσπαθείς να μην το τουρμπίσεις (ποιος ο λόγος σε τέτοιο αυτοκίνητο?) ΟΚ, μπορεί να κάψει και κάτω από 10.
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Είναι ο πιο οικονομικός 2,0 Τ κινητήρας
Απο τους πιο οικονομικούς ίσως. Ο πιο οικονομικος οχι.
Από τους πιο... ΤΙ???
O χαρακτηρισμός 'αλκοολικός' μάλλον λίγος του πέφτει... Αν χρησιμοποιείς τα άλογα φυσικά. Αν προσπαθείς να μην το τουρμπίσεις (ποιος ο λόγος σε τέτοιο αυτοκίνητο?) ΟΚ, μπορεί να κάψει και κάτω από 10.
Εννούσα πως δεν γνωρίζω αν είναι απο τους οικονομικούς, αλλά σίγουρα δεν είναι ο πιο οικονομικός 2.0Τ που λέει ο paradisos9...
-
...δεν ξερω κατα ποσο ειναι σπορ αλλά μαλλον πρεπει να αλλάξει ο τιτλος του θεματος. San Vauxhall δεν θα υπαρξει ποτε. Δεν θα εισαχθει επισημα στην Αγγλια.
Περιεργη αποφαση για μια μεγαλη αγορα και ποσο μαλλο την μεγαλυτερη στα καμπριο στην Ευρωπη.
-
Για τους απαιτητικούς! :
KW Automotive
Το AUTO 24 σας παρουσιάζει τα τρία βασικά γνωρίσματα του αναβαθμισμένου GT, που είναι τα δεδομένα από την εξελιγμένη τεχνολογία αγώνων, οι ρυθμιζόμενες αναρτήσεις που χαμηλώνουν μέχρι 4,5 χιλιοστά και τα ελατήρια των αναρτήσεων από ανοξείδωτο χάλυβα.
Το σλόγκαν της διαφήμισης του πρώτου GT την δεκαετία του '60 ήταν 'Μόνο το να πετάξεις είναι ομορφότερο', θέλοντας να δείξουν τη μοναδική αίσθηση που ένιωθε ο οδηγός όταν έμπαινε στο GT.
Σήμερα, σχεδόν 50 χρόνια μετά, η Opel φαίνεται πως πλησιάζει το στόχο της (να πετάξει) καθώς με τις νέες αναρτήσεις της ΚW, V3, ο οδηγός έχει τη δυνατότητα να αλλάζει το ύψος του αυτοκινήτου. Συγκεκριμένα με το ρυθμιζόμενο σύστημα αναρτήσεων μπορείς να χαμηλώσεις το μπροστινό μέρος του GT από 20 έως 40 χιλιοστά, ενώ το πίσω μέρος από 20 έως και 45 χιλιοστά.
Έτσι, ο οδηγός έχει τον πλήρη έλεγχο του Γερμανικού αυτοκινήτου προσαρμόζοντας τις αναρτήσεις ανάλογα με τις προτιμήσεις του και τις εκάστοτε συνθήκες.
Tρια είδη αναρτήσεων
Η αναρτήσεις V1 της KW, έχουν ρύθμιση που επιτρέπει ένα προσαρμοσμένο χαμήλωμα στο αυτοκίνητο, ενώ παράλληλα προσφέρει άνεση και ασφάλεια στην οδήγηση.
Η V2 είναι ιδανικές για γρήγορους οδηγούς που εφόσον το επιθυμούν μπορούν να αλλάξουν τις ρυθμίσεις και να χαμηλώσουν αρκετά το κέντρο βάρους του αυτοκινήτου.
Με το ιδιαίτερο ρυθμιζόμενο σύστημα πρόσφυσης οι αναρτήσεις V3, είναι κατάλληλες για απαιτητικούς οδηγούς, ενώ θα πρέπει να δίνεται προσοχή στις λακκούβες των Ελληνικών δρόμων!
Και οι τρεις αναρτήσεις έχουν κατασκευασθεί με βάση την μοναδική τεχνολογία 'inox line' κάτι που σύμφωνα με την εταιρία προσδίδει στο αυτοκίνητο υψηλή ποιότητα, ενώ τα υλικά από τα οποία έχουν κατασκευασθεί προσφέρει μεγάλη διάρκεια ζωής στις αναρτήσεις.
-
Ο χρήστης yiannis2002s έγραψε:
Νομιζω οτι τελικα στο μελλον ισως αποδειχθει αρκετα ακριβο και δεν ειναι οσο ευκαιρια δειχνει,
Για εμενα ειναι ακριβο γιατι βασιζεται σε αυτοκινητο που τρεχει τουλαχιστον 2 χρονια στην αμερικη,χωρις κοστος εξελιξης -σηματακια αλλαξαν- με μετριο εσωτερικο και ποιοτητα υλικων. Τα αλογα του ειναι υπεροχα αλλα δεν μονο αυτα το ζητουμενο....
Διαβασα καπου μια ατακα οτι ''δειχνει πιο σπορ απ'οτι πραγματικα ειναι'' , και για εμενα εκει ειναι το ζητουμενο.... Ποσο σπορ ειναι?
Οπως ενα 350Ζ ή ενα S2000 ή Lotus?Ρε Γιάννη εάν το GT είναι ακριβό....τότε το MR2 τι είναι??
Είναι ο πιο οικονομικός 2,0 Τ κινητήρας
Απο τους πιο οικονομικούς ίσως. Ο πιο οικονομικος οχι.
Από τους πιο... ΤΙ???
O χαρακτηρισμός 'αλκοολικός' μάλλον λίγος του πέφτει... Αν χρησιμοποιείς τα άλογα φυσικά. Αν προσπαθείς να μην το τουρμπίσεις (ποιος ο λόγος σε τέτοιο αυτοκίνητο?) ΟΚ, μπορεί να κάψει και κάτω από 10.
καταρχήν έγραψα οτι η κατανάλωση αυτή είναι στην Εθνική ...με ταχύτητα περίπου 130 χιλ....δεν μπορείς συνέχεια να πηγαίνεις τουρμπισμενος...
-
Ο χρήστης paradisos9 έγραψε:
Νομιζω οτι τελικα στο μελλον ισως αποδειχθει αρκετα ακριβο και δεν ειναι οσο ευκαιρια δειχνει,
Για εμενα ειναι ακριβο γιατι βασιζεται σε αυτοκινητο που τρεχει τουλαχιστον 2 χρονια στην αμερικη,χωρις κοστος εξελιξης -σηματακια αλλαξαν- με μετριο εσωτερικο και ποιοτητα υλικων. Τα αλογα του ειναι υπεροχα αλλα δεν μονο αυτα το ζητουμενο....
Διαβασα καπου μια ατακα οτι ''δειχνει πιο σπορ απ'οτι πραγματικα ειναι'' , και για εμενα εκει ειναι το ζητουμενο.... Ποσο σπορ ειναι?
Οπως ενα 350Ζ ή ενα S2000 ή Lotus?Ρε Γιάννη εάν το GT είναι ακριβό....τότε το MR2 τι είναι??
...Σε ευρω ανα αλογο σουπερ τιμη ειναι....
Αλλα μονο τα αλογα ειναι?
...για 40.000 που θα βγαινει πλεον, για ενα ''γρηγορο MR2'' αξιζουν?
Γιατι παλι νομιζω μιλαμε για ενα ειδικο αμαξι....ΥΓ.Η ελληνικη αντιπροσωπεια λογο ζητησης το ανεβασε στα 40...
(Αφου σε αυτα τα χρηματα δεν υπαρχει ανταγωνισμος...) -
Πας και δίνεις 30.000 για ένα MR2 και 36.000 για ένα GT
τώρα με αυτά που δίνει το κάθε αυτοκίνητο ... σε όλους το τομείς ποιο είναι ... είναι υπερτιμημένο ??
-
Ο χρήστης paradisos9 έγραψε:
Πας και δίνεις 30.000 για ένα MR2 και 36.000 για ένα GTτώρα με αυτά που δίνει το κάθε αυτοκίνητο ... σε όλους το τομείς ποιο είναι ... είναι υπερτιμημένο ??
Παλια το 36 Παναγιωτη! 40 στην πληρη εκδοση...
....Περιμενω βολτα για να δω τις διαφορες!PS. Mιλαμε για ενα αμαξι που κυκλορησε το 2000 και ενα το 2007, 7 χρονια ειναι αρκετη διαφορα για το τι δινει ποιος. Αλλιως ουτε και εσυ θα ειχες παρει mr2. Toτε ηταν απο τις καλυτερες επιλογες...Μεχρι και το 2003-4 στα χρηματα αυτα.......
-
συγνωμη αλλα συγκεκριμενα το Μr2 δεν νομιζω οτι ηταν και τοσο πετυχημενο ιδιως στην Ελλαδα σπασαν σχεδον ολα. ειχα toyota και ειχα φιλους με mr2 και ξερω τι περασαν. τα μοτερ αυτα τα 1.8 vvti ειναι απαραδεχτα μεχρι και στα celica βγαλανε προβληματα ιδιως τα t-sport.
οσο για το gt ειναι εντελως απαραδεκτοι να κανουν αυξησεις επειδη πουλησαν ολα τα αυτοκινητα. εγω το ειχα κλεισει στα 37 τον Μαιο, καποια αλλα παιδια το πηραν 36 απο Αθηνα, αλλοι μου ειπαν 37 μισο, κανουν οτι θελουν καποιος πρεπει να τους θυμησει οτι πουλανε οπελ οχι μοργκαν.
-
Προσφορα και ζητηση σου λέει κατι?
Opel / Vauxhall GT