Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    T
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 63
    • Best 0
    • Groups 0

    tats

    @tats

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    63
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    tats Unfollow Follow

    Latest posts made by tats

    • RE: Renault Clio IV

      Ο χρήστης samatistas έγραψε:

      Δίνω και τις τιμές και εκδόσεις:

      0.9 TCE 90 hp Expression: 13.350 (έκδοση χωρίς τέλη - 13.050 με απόσυρση)
      0.9 TCE 90 hp Dynamic: 14.500 (έκδοση με τέλη/καλύτερες επιδόσεις - 14.200 με απόσυρση)

      To μεταλλικό χρώμα 420 euro.

      Κατα την αγορά επιβαρύνονται για πινακίδες/προετοιμασία/τέλη(όσα έχουν):
      1.2 75 hp: 250 euro (από τα οποία τα τέλη είναι 139,7)
      0.9 TCE 90 hp Expression: 150 euro (μηδενικά τέλη)
      0.9 TCE 90 hp Dynamic: 200 euro (93,6 euro είναι τα τέλη)

      1.5 DCi 75 hp: 150 euro (μηδενικά τέλη)
      1.5 DCi 90 hp: 150 euro (μηδενικά τέλη)

      Στην απόσυρση ο 0.9 TCE λόγω κυβισμού δεν ευνοείται καθόλου.
      Προς το παρόν, δεν υπάρχει ενημέρωση για κάποια προσφορά σε ποσό.

      Καλημέρα!

      Για να κάνουμε μια σύνοψη για το 0.9TCe:

      1. Η έκδοση Dynamic κοστίζει 14500 και όχι 13900?? Απο που προκύπτει αυτή η διαφορά?

      2. Το 'κόλπο' που κάνανε είναι να εισάγουν την Expression με την 'εκδοχή' του κινητηρα που βγάζει ρύπους 99gr και την Dynamic με την 'εκδοχή' που βγάζει 100++?

      3. Τι διαφορές έχουν αυτές οι δύο εκδοχές του 0.9?

      4. Οφελος απόσυρσης μόνο 300 ευρω?! Υπάρχει ενδεχόμενο να μπει κάποια έκπτωση όπως ειναι των 1000ευρω για τα υπόλοιπα μοντέλα?

      5. Τα απλά χρώματα έχουν χρέωση?

      6. Και κάτι γενικό, με το μετρο της αποσυρσης τι θα γινει τελικά? Εχουν ενημέρωση αν θα συνεχιστεί?

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      tats
    • RE: Διάφορες Τεχνικές απορίες..........

      Απορία:

      Προ ημερων πραγματοποιησα μια δυναμομετρηση στην Αθηνα σε δυναμομετρο ΜΑΗΑ. Μου το μετρησε με 4η ταχυτητα ομως. Βλέποντας εναν πινακα με τις σχεσεις μεταδοσης του αυτοκινητου μου κρινω οτι επρεπε να το μετρησει με 5η -> Σχέσεις μετάδοσης (μηχανικό κιβώτιο) : 4.46/ 2.61/ 1.72/ 1.25/ 1.00/ 0.84/ R 4.06.
      Το ιδανικο ειναι η μετρηση με ratio 1:1

      Μπορει να μου εξηγησει κάποιος τις διαφορες που θα προκειπτουν στα αποτελεσματα μιας μετρησης με gear ratio στο 1.24 ή στο 1 ή στο 0.84? Δηλαδη μια μια σχεση πανω ή με μια σχεση κατω απο την ιδανική.
      Τα νουμερα της ιπποδυναμης και της ροπής πότε θα ειναι χειροτερα απο το πραγματικο και πότε καλύτερα??

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      T
      tats
    • RE: S με compressor ή turbo?

      Ο χρήστης taurus έγραψε:
      .... ίσως καλύτερα θα ήταν να μην πάρεις ένα 2 γενεων πίσω. ...

      Το εχει παρει εδω και 7 μηνες ο ανθρωπος...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      tats
    • RE: ΛΙΑΚΟΠΟΥΛΟΣ

      Ο χρήστης Καμπάς έγραψε:

      Βαλτο στο 720p και απολαυσε ... http://www.youtube.com/watch?v=HEe3xfWfkG8
      Το δικο μου εχει και πιο ωραιο τραγουδακι εκτος απ'την καλυτερη ποιοτητα ...

      Πάρα πολύ ωραιο video

      posted in Αντίλογος
      T
      tats
    • RE: S με compressor ή turbo?

      Ο χρήστης georgetz έγραψε:

      Εννοώ πως καταφέρθηκε μέρος του στόχου.
      Πρόγραμμα εταιρίας? Αλλαγές στα ενδότερα του Kompressor?

      Mε εισαγωγη και πρόγραμμα λογικά.. Μετα υπάρχουν τροχαλια κομπρεσσορα, μεγαλυτερο IC, εξατμιση, update στο προγραμμα κλπ κλπ.. Για την 'κομπρεσσοράτη' γενια εχουν βγει αρκετα πραγματα.. Χαρακτηριστικά, μια εταιρια βελτιωσεων εχει δημιουργήσει 7 stages! Ακομα και twincharged...
      Στο υπάρχον turbo μοντελο με ενα προγραμματάκι εισαι μια χαρα..

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      tats
    • RE: MERCEDES-BENZ FORUM

      Ο χρήστης Wagner669 έγραψε:

      Η ΜΚΒ εχει πρωτο σταδιο για το S350 στα 305ΗΡ με 2.400Ε...

      Η οποία αύξηση πρέπει να έρχεται πιο δύσκολα απ' ότι σε κάποιο μοντέλο με kompressor πάντως. Δηλαδή πιο εύκολα πρέπει να γίνονται τα 163 -> 192 απ' ότι τα 272 -> 305, έτσι δεν είναι;

      Οχι.
      Το πρωτο σταδιο της ΜΚΒ ειναι παντα πολυ ευκολο, για ολα τα μοτερ της ΜΒ.
      Απλα στο 3.500 αλλαζουν λογισμικο στον εγκεφαλο, ενω στο 1800Κ αλλαζουν λογισμικο και τροχαλιες στο Κompressor.
      Το δευτερο απ οσο ξερω απατει ανοιγμα μοτερ.
      Στο 3.500 π.χ. στο δευτερο σταδιο, αν εχεις κανει το πρωτο, αλλαζουν εκκεντροφορους, βαλβιδες και ελατηρια βαλβιδων.
      Αν οχι, τοτε πας και για νεο λογισμικο στον εγκεφαλο.

      Το καλυτερο που εχεις να κανεις ειναι να πας στην ΕΚΚΑ στην Συγγρου -στην Παντειο διπλα- και θα σου πουν τα παντα.
      Βρες τον Θεοδωρο Αγγελοπουλο και θα σου πει τιμες, εργασειες και κοστος.

      Nope!

      Για τα 1.8Κ,
      To stage1 MKB περιλαμβάνει μονο χαρτογράφηση! Και πηγαινει στα 193 ονομαστικά άλογα..
      Το stage2 MKB περιλαμβάνει προσαρμογή του προγράμματος με νεα χαρτογράφηση, και κάποια περιφεριακά, όπως μεγαλύτερο intercooler, θερμοστάτη κλπ, τα οποία υπόσχονται 203ps..
      Το stage3 είναι 'αλλού', μιας και εκει ανοίγεται το μοτερ, με νεους εκκεντροφορους και λοιπά, όπου υπόσχονται 240ps.. Οπως και το κόστος ειναι αλλού, αν θυμαμαι καλά περι τα 15000ε...

      Αλλές εταιρείες, όπως Kleemann, έχουν πακέτο με με προγραμμα, τροχαλίες (δεν χρειάζονται ανοιγμα μοτερ) και κάποια περιφερειακά, με απόδοση γύρω στα 210 άλογα..

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      tats
    • RE: MERCEDES-BENZ FORUM

      Παίδες σε ξένο site λέει turbocharged..
      Αρα θα αρχίζουν και τα benz τα 'τσουφφ' σιγά σιγά..

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      tats
    • RE: Renault Megane GT [was: Επιλογή γρήγορου μικρομεσαίου]

      Ο χρήστης akaliptosZR έγραψε:
      TO GT foraei to moter tou cooper s, me diaforetiki xartografisi. Auto simainei pos eukola kai ftina tha mporesei kapoios na kanei to GT tou RC-cooperS ston tomea twn bhp ? Dioti apo oti mou eipe o filos, to GT tou aresei pio poli apo to rc dioti ta megala bucket kovoun xorous apo tous pisw...

      Kserei kaneis programma i kostos na ginei to 150----175 ?

      exei kaneis 207GT edo mesa ?

      Η διαφορά τους δεν ειναι μονο στην χαρτογράφηση, έχουν και κάποιες διαφορές στα μηχανικά μέρη..

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      tats
    • RE: MERCEDES-BENZ FORUM

      Mercedes-Benz: Νέος κινητήρας 1,8 λίτρων με 238 ίππους!

      H Mercedes-Benz κατάφερε να εξελίξει ένα νέο κινητήρα, ο οποίος συνδυάζει τις επιδόσεις που χαρακτηρίζουν τις μονάδες βενζίνης με τη ροπή και την οικονομία καυσίμου που συνοδεύουν τους πετρελαιοκινητήρες. Αυτό, μάλιστα, επιτεύχθηκε διατηρώντας τις εκπομπές ρύπων σε χαμηλά επίπεδα. Ο νέος αυτός βενζινοκινητήρας DiesOtto 1,8 λίτρων με υπερτροφοδότη, αποδίδει 238 ίππους και μέγιστη ροπή 400 Nm, ενώ η κατανάλωσή του διατηρείται κάτω από τα 6 λίτρα/100χλμ. Διαθέτει επίσης τεχνολογία άμεσου ψεκασμού καυσίμου και μεταβλητή συμπίεση που επιτυγχάνεται με την αυτόματα ελεγχόμενη διαδικασία της ανάφλεξης. Κατά τις εκκινήσεις και στις περιπτώσεις που απαιτείται η μέγιστη απόδοση του κινητήρα, η ανάφλεξη του μίγματος αέρα/καυσίμου στο θάλαμο καύσης εκτελείται όπως και στους συμβατικούς κινητήρες βενζίνης, ενώ το σύστημα του αυτόματου ελέγχου της ανάφλεξης επεμβαίνει όταν ο κινητήρας λειτουργεί στο χαμηλό ή μεσαίο εύρος στροφών του. Κάποια από τα χαρακτηριστικά του πρωτοπόρου αυτού κινητήρα, όπως το σύστημα άμεσου ψεκασμού καυσίμου, έχουν ήδη υιοθετηθεί σε κινητήρες παραγωγής της Mercedes-Benz, ενώ τα υπόλοιπα καινοτόμα συστήματα του DiesOtto θα περάσουν σταδιακά σε μελλοντικούς κινητήρες, μόλις εξελιχθούν στο επιθυμητό επίπεδο.

      Η προσπάθεια της Mercedes-Benz για την κατασκευή δυνατών και οικονομικών κινητήρων αντικατοπτρίζεται και από τη νέα γενιά πετρελαιοκινητήρων τεχνολογίας BLUETEC, που στις ΗΠΑ είναι ήδη διαθέσιμοι μέσω της σειράς E-Class από το 2006, ενώ στην Ευρώπη θα διατεθούν στο τέλος του τρέχοντος έτους. Η E 300 BLUETEC διαθέτει τον καθαρότερο κινητήρα πετρελαίου στην κατηγορία της, πληρώντας παράλληλα τις προδιαγραφές εκπομπών Euro 5.

      automotopress.gr

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      tats
    • RE: Ferrari Forum (aka REALZEUS' topic)

      Αυτό πιστεύω οτι ειναι πιο συναρπαστικό concept.. :

      http://www.finesthotels.net/ferrari/index.php

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      tats
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr