Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    MERCEDES-BENZ FORUM
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. MERCEDES-BENZ FORUM
    • 1
    • 2
    • 42
    • 43
    • 44
    • 45
    • 46
    • 316
    • 317
    • 44 / 317
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    62
    6327
    127761
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • F
      fonzareli last edited by

      γιατί για γυναίκα μόνο η a150 coupe?
      χτες βρήκα ένα φίλο που την έχει και έχει και μια slk, και μου είπε ότι όλο με την 150 κινείται τελικά. Και στην εθνική ακόμα πάει μια χαρά λέει και να την χτυπήσω σίγουρα στα 20000 ευρώ!
      Η 5πορτη δεν μου αρέσει απέξω αλλά η κουπέ καλή είναι νομίζω. Εχει ESP, πολύ καλό επιλογέα, δίσκους και πίσω, εξαιρετικό τιμόνι, χώρους (450 λίτρα πορτ-παγκαζ)

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • D
        d-jet last edited by

        Ο χρήστης fonzareli έγραψε:
        γιατί για γυναίκα μόνο η a150 coupe?
        χτες βρήκα ένα φίλο που την έχει και έχει και μια slk, και μου είπε ότι όλο με την 150 κινείται τελικά. Και στην εθνική ακόμα πάει μια χαρά λέει και να την χτυπήσω σίγουρα στα 20000 ευρώ!
        Η 5πορτη δεν μου αρέσει απέξω αλλά η κουπέ καλή είναι νομίζω. Εχει ESP, πολύ καλό επιλογέα, δίσκους και πίσω, εξαιρετικό τιμόνι, χώρους (450 λίτρα πορτ-παγκαζ)

        Καθαρα προσωπική μου άποψη είναι οτι στην A-Klasse ταιριάζει καλύτερα το 5πορτο αμάξωμα... Το βασικότερο πλεονέκτημά της είναι η πρακτικότητα και οι χώροι και με το τρίπορτο αμάξωμα απλά το μετριάζεις.
        Περί γούστου, βέβαια, καμιά κουβέντα!
        Είναι πολύ καλό αμάξι, πάντως!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          tats last edited by

          Mercedes-Benz: Νέος κινητήρας 1,8 λίτρων με 238 ίππους!

          H Mercedes-Benz κατάφερε να εξελίξει ένα νέο κινητήρα, ο οποίος συνδυάζει τις επιδόσεις που χαρακτηρίζουν τις μονάδες βενζίνης με τη ροπή και την οικονομία καυσίμου που συνοδεύουν τους πετρελαιοκινητήρες. Αυτό, μάλιστα, επιτεύχθηκε διατηρώντας τις εκπομπές ρύπων σε χαμηλά επίπεδα. Ο νέος αυτός βενζινοκινητήρας DiesOtto 1,8 λίτρων με υπερτροφοδότη, αποδίδει 238 ίππους και μέγιστη ροπή 400 Nm, ενώ η κατανάλωσή του διατηρείται κάτω από τα 6 λίτρα/100χλμ. Διαθέτει επίσης τεχνολογία άμεσου ψεκασμού καυσίμου και μεταβλητή συμπίεση που επιτυγχάνεται με την αυτόματα ελεγχόμενη διαδικασία της ανάφλεξης. Κατά τις εκκινήσεις και στις περιπτώσεις που απαιτείται η μέγιστη απόδοση του κινητήρα, η ανάφλεξη του μίγματος αέρα/καυσίμου στο θάλαμο καύσης εκτελείται όπως και στους συμβατικούς κινητήρες βενζίνης, ενώ το σύστημα του αυτόματου ελέγχου της ανάφλεξης επεμβαίνει όταν ο κινητήρας λειτουργεί στο χαμηλό ή μεσαίο εύρος στροφών του. Κάποια από τα χαρακτηριστικά του πρωτοπόρου αυτού κινητήρα, όπως το σύστημα άμεσου ψεκασμού καυσίμου, έχουν ήδη υιοθετηθεί σε κινητήρες παραγωγής της Mercedes-Benz, ενώ τα υπόλοιπα καινοτόμα συστήματα του DiesOtto θα περάσουν σταδιακά σε μελλοντικούς κινητήρες, μόλις εξελιχθούν στο επιθυμητό επίπεδο.

          Η προσπάθεια της Mercedes-Benz για την κατασκευή δυνατών και οικονομικών κινητήρων αντικατοπτρίζεται και από τη νέα γενιά πετρελαιοκινητήρων τεχνολογίας BLUETEC, που στις ΗΠΑ είναι ήδη διαθέσιμοι μέσω της σειράς E-Class από το 2006, ενώ στην Ευρώπη θα διατεθούν στο τέλος του τρέχοντος έτους. Η E 300 BLUETEC διαθέτει τον καθαρότερο κινητήρα πετρελαίου στην κατηγορία της, πληρώντας παράλληλα τις προδιαγραφές εκπομπών Euro 5.

          automotopress.gr

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • W
            wagner669 last edited by

            α - τωρα ξερουμε που πανε τα λεφτα μας
            β - μα καλα...τι βλακειες ειναι αυτες που λενε περι καθαροτερου κινητηρα πετραιλεου;;;; Δεν ξερουν οτι πετραιλεο δεν ειναι καλο;;; Μονο αμολυβδη!

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • G
              giwrgos_alfagt last edited by

              Όταν λεει υπερτροφοδοτη εννοει turbo ετσι?τερμα ο kompressor?

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • B
                blacktan last edited by

                Μ90 eaton supercharger μυριζομαι , αν κρινω απο την φωτογραφια ....

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • M
                  michael-amott last edited by

                  Ο χρήστης gkanetidis έγραψε:
                  Όταν λεει υπερτροφοδοτη εννοει turbo ετσι?τερμα ο kompressor?

                  Και ο κομπρεσσορας υπερτροφοδοτης ειναι!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • B
                    blacktan last edited by

                    +1

                    απλα ειναι μηχανικος υπερτροφοδοτης ...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • H
                      hunter last edited by

                      Supercharger=compressor

                      Turbocharger=turbo

                      τι λέει το αγγλικο κείμενο;

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • T
                        tats last edited by

                        Παίδες σε ξένο site λέει turbocharged..
                        Αρα θα αρχίζουν και τα benz τα 'τσουφφ' σιγά σιγά..

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • K
                          krusenstern last edited by

                          Ο χρήστης TATS έγραψε:
                          Παίδες σε ξένο site λέει turbocharged..
                          Αρα θα αρχίζουν και τα benz τα 'τσουφφ' σιγά σιγά..

                          Δύσκολα θα βάλουν σκάστρα που να ακούγεται σε μερκ, μάλλον θα τις κάνουν... ήσυχες.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • H
                            hunter last edited by

                            Λες και θα ενοχλούνται οι υπέργηροι οδηγοί τους

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • O
                              obelix last edited by

                              Δεν βλέπω κομπρέσορα στην φώτο. Τούρμπο είναι.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • C
                                coyot last edited by

                                'Σκάστρα που δεν κλάνει, προκοπή δεν κάνει...'

                                (ωςαν κυρία σιωπηλών οργασμων...)

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • T
                                  teris3 last edited by

                                  Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
                                  Λες και θα ενοχλούνται οι υπέργηροι οδηγοί τους

                                  Μην κάνεις γενικεύσεις που αφορούν ΜΟΝΟ τα ελληνικά δεδομένα, που σαν ασήμαντη αγορά την έχει και εντελώς χεσμένη η Mercedes....

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • G
                                    georgetz last edited by

                                    @Teris3,

                                    νομίζω οτι πλακίτσα έκανε ο Hunter

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • A
                                      ak20 last edited by

                                      Ωραία όλα αυτά αλλα πέρα απο τις σαχλαμαριτσες, εγω δεν κατάλαβα το είναι αυτο το DiesOtto; Δηλαδή στην αρχή θα δουλευει σαν βενζινοκινητήρας και μετα θα δουλεύει με αυτανάφλεξη; Ρωτάω γιατι κάτι είχα ακουσει σε ένα απο αυτά τα σπότ για τα μελλοντικά αυτοκίνητα...
                                      Τί καλύτερο απο τον κομπρεσσορα; τί θέλει τωρα να μπλεχτεί με τούρμπο και ''καψαέρια'';;;;

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • G
                                        georgetz last edited by

                                        Αν δεν κάνω λάθος,στις χαμηλομεσαίες θα δουλεύει σαν diesel (με την αντίστοιχη συμπίεση) και στις ψηλές σαν ένας βενζίνης.Πολύ καλό ακούγεται και σε συνδυασμό με την κατανάλωση,τι άλλο να ζητήσει κανείς....

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • K
                                          krusenstern last edited by

                                          She's alive!!!

                                          Έχουμε και λέμε (ως τώρα):

                                          • Νέα φλάντζα κεφαλής
                                          • Πλάνισμα καπάκι, φρέζα, βαλβίδες, τσιμουχάκια.
                                          • Καινούριο ψυγείο
                                          • Καινούρια τρόμπα νερού
                                          • Καινούριο ψυγείο καλοριφέρ
                                          • Καινούρια μπαταρία
                                          • Τακάκια
                                          • Υγρά φρένων

                                          Το αμάξι έγινε βίδες, λύσιμο μοτέρ, ταμπλό. Δυστυχώς οι γριές, φτιάχνεις κάτι, χαλάει κάτι άλλο. Είδαμε και πάθαμε να σταματήσει να χάνει νερα, έσταζε σαν καλάθι

                                          Το μοτεράκι δουλεύει πλέον καλά, δεν χάνει από πουθενά. Το επόμενο μάλλον είναι τρόμπα φρένων (δεν σταματάω στο κόκκινο... μόνο στις κολώνες!) και ένας κρουνός στο καλοριφέρ και τελειώσαμε! Λέμε τώρα...

                                          Pics

                                          Kι όμως, το καπάκι που γυαλίζει και οι πολλαπλές είναι της ίδιας ηλικίας!

                                          Το μπλοκ καθαρισμένο

                                          ... και το εσωτερικό του αυτοκινήτου... ρημάδι. Εύχομαι ΚΑΝΕΙΣ σας να μην το ζήσει αυτό live!

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • H
                                            highfidelity last edited by

                                            'Καλορίζικη' Σπύρο! Βλέπω πάντως πως και η Mercedes το έρμο το ψυγείο του καλοριφέρ το έχει καταχωνιάσει τόσο πολύ,που πρέπει να λύσεις το ταμπλό!
                                            Εύχομαι να μην έχεις τριγμούς πάντως! Επειδή κι εγώ όταν το αγόρασα το Υ , ήθελε ψυγείο καλοριφέρ (πέτυχα....καλή έκπτωση ), μετά το λύσιμο-δέσιμο, σε ΠΟΛΥ έντονες εγκάρσιες ανωμαλίες, κάτι χτυπάει, που ΔΕΝ χτυπούσε...
                                            Δεν μπορώ να καταλάβω, γιατί δεν μπορούν να βρουν ένα τρόπο να το κάνουν πιο προσβάσιμο, αφού τελικά, σαν ψυγείο κι αυτό, μπορεί να χαλάσει...
                                            Τελικά, άξιζε η επισκευή οικονομικά; Μιλώ για τον κινητήρα, αφού τα άλλα , ούτως ή άλλως θα τα έφτιαχνες ακόμη κι αν άλλαζες μοτέρ...
                                            Πόσο πήγε το μαλλί; (λούσιμο, βάψιμο, λούσιμο, ανταύγειες, λούσιμο, χτένισμα... )

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 42
                                            • 43
                                            • 44
                                            • 45
                                            • 46
                                            • 316
                                            • 317
                                            • 44 / 317
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr