-
γιατί για γυναίκα μόνο η a150 coupe?
χτες βρήκα ένα φίλο που την έχει και έχει και μια slk, και μου είπε ότι όλο με την 150 κινείται τελικά. Και στην εθνική ακόμα πάει μια χαρά λέει και να την χτυπήσω σίγουρα στα 20000 ευρώ!
Η 5πορτη δεν μου αρέσει απέξω αλλά η κουπέ καλή είναι νομίζω. Εχει ESP, πολύ καλό επιλογέα, δίσκους και πίσω, εξαιρετικό τιμόνι, χώρους (450 λίτρα πορτ-παγκαζ) -
Ο χρήστης fonzareli έγραψε:
γιατί για γυναίκα μόνο η a150 coupe?
χτες βρήκα ένα φίλο που την έχει και έχει και μια slk, και μου είπε ότι όλο με την 150 κινείται τελικά. Και στην εθνική ακόμα πάει μια χαρά λέει και να την χτυπήσω σίγουρα στα 20000 ευρώ!
Η 5πορτη δεν μου αρέσει απέξω αλλά η κουπέ καλή είναι νομίζω. Εχει ESP, πολύ καλό επιλογέα, δίσκους και πίσω, εξαιρετικό τιμόνι, χώρους (450 λίτρα πορτ-παγκαζ)Καθαρα προσωπική μου άποψη είναι οτι στην A-Klasse ταιριάζει καλύτερα το 5πορτο αμάξωμα... Το βασικότερο πλεονέκτημά της είναι η πρακτικότητα και οι χώροι και με το τρίπορτο αμάξωμα απλά το μετριάζεις.
Περί γούστου, βέβαια, καμιά κουβέντα!
Είναι πολύ καλό αμάξι, πάντως! -
Mercedes-Benz: Νέος κινητήρας 1,8 λίτρων με 238 ίππους!
H Mercedes-Benz κατάφερε να εξελίξει ένα νέο κινητήρα, ο οποίος συνδυάζει τις επιδόσεις που χαρακτηρίζουν τις μονάδες βενζίνης με τη ροπή και την οικονομία καυσίμου που συνοδεύουν τους πετρελαιοκινητήρες. Αυτό, μάλιστα, επιτεύχθηκε διατηρώντας τις εκπομπές ρύπων σε χαμηλά επίπεδα. Ο νέος αυτός βενζινοκινητήρας DiesOtto 1,8 λίτρων με υπερτροφοδότη, αποδίδει 238 ίππους και μέγιστη ροπή 400 Nm, ενώ η κατανάλωσή του διατηρείται κάτω από τα 6 λίτρα/100χλμ. Διαθέτει επίσης τεχνολογία άμεσου ψεκασμού καυσίμου και μεταβλητή συμπίεση που επιτυγχάνεται με την αυτόματα ελεγχόμενη διαδικασία της ανάφλεξης. Κατά τις εκκινήσεις και στις περιπτώσεις που απαιτείται η μέγιστη απόδοση του κινητήρα, η ανάφλεξη του μίγματος αέρα/καυσίμου στο θάλαμο καύσης εκτελείται όπως και στους συμβατικούς κινητήρες βενζίνης, ενώ το σύστημα του αυτόματου ελέγχου της ανάφλεξης επεμβαίνει όταν ο κινητήρας λειτουργεί στο χαμηλό ή μεσαίο εύρος στροφών του. Κάποια από τα χαρακτηριστικά του πρωτοπόρου αυτού κινητήρα, όπως το σύστημα άμεσου ψεκασμού καυσίμου, έχουν ήδη υιοθετηθεί σε κινητήρες παραγωγής της Mercedes-Benz, ενώ τα υπόλοιπα καινοτόμα συστήματα του DiesOtto θα περάσουν σταδιακά σε μελλοντικούς κινητήρες, μόλις εξελιχθούν στο επιθυμητό επίπεδο.
Η προσπάθεια της Mercedes-Benz για την κατασκευή δυνατών και οικονομικών κινητήρων αντικατοπτρίζεται και από τη νέα γενιά πετρελαιοκινητήρων τεχνολογίας BLUETEC, που στις ΗΠΑ είναι ήδη διαθέσιμοι μέσω της σειράς E-Class από το 2006, ενώ στην Ευρώπη θα διατεθούν στο τέλος του τρέχοντος έτους. Η E 300 BLUETEC διαθέτει τον καθαρότερο κινητήρα πετρελαίου στην κατηγορία της, πληρώντας παράλληλα τις προδιαγραφές εκπομπών Euro 5.
-
α - τωρα ξερουμε που πανε τα λεφτα μας
β - μα καλα...τι βλακειες ειναι αυτες που λενε περι καθαροτερου κινητηρα πετραιλεου;;;; Δεν ξερουν οτι πετραιλεο δεν ειναι καλο;;; Μονο αμολυβδη! -
Όταν λεει υπερτροφοδοτη εννοει turbo ετσι?τερμα ο kompressor?
-
Μ90 eaton supercharger μυριζομαι , αν κρινω απο την φωτογραφια ....
-
Ο χρήστης gkanetidis έγραψε:
Όταν λεει υπερτροφοδοτη εννοει turbo ετσι?τερμα ο kompressor?Και ο κομπρεσσορας υπερτροφοδοτης ειναι!
-
+1
απλα ειναι μηχανικος υπερτροφοδοτης ...
-
Supercharger=compressor
Turbocharger=turbo
τι λέει το αγγλικο κείμενο;
-
Παίδες σε ξένο site λέει turbocharged..
Αρα θα αρχίζουν και τα benz τα 'τσουφφ' σιγά σιγά.. -
Ο χρήστης TATS έγραψε:
Παίδες σε ξένο site λέει turbocharged..
Αρα θα αρχίζουν και τα benz τα 'τσουφφ' σιγά σιγά..Δύσκολα θα βάλουν σκάστρα που να ακούγεται σε μερκ, μάλλον θα τις κάνουν... ήσυχες.
-
Λες και θα ενοχλούνται οι υπέργηροι οδηγοί τους
-
Δεν βλέπω κομπρέσορα στην φώτο. Τούρμπο είναι.
-
'Σκάστρα που δεν κλάνει, προκοπή δεν κάνει...'
(ωςαν κυρία σιωπηλών οργασμων...)
-
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
Λες και θα ενοχλούνται οι υπέργηροι οδηγοί τουςΜην κάνεις γενικεύσεις που αφορούν ΜΟΝΟ τα ελληνικά δεδομένα, που σαν ασήμαντη αγορά την έχει και εντελώς χεσμένη η Mercedes....
-
νομίζω οτι πλακίτσα έκανε ο Hunter
-
Ωραία όλα αυτά αλλα πέρα απο τις σαχλαμαριτσες, εγω δεν κατάλαβα το είναι αυτο το DiesOtto; Δηλαδή στην αρχή θα δουλευει σαν βενζινοκινητήρας και μετα θα δουλεύει με αυτανάφλεξη; Ρωτάω γιατι κάτι είχα ακουσει σε ένα απο αυτά τα σπότ για τα μελλοντικά αυτοκίνητα...
Τί καλύτερο απο τον κομπρεσσορα; τί θέλει τωρα να μπλεχτεί με τούρμπο και ''καψαέρια'';;;; -
Αν δεν κάνω λάθος,στις χαμηλομεσαίες θα δουλεύει σαν diesel (με την αντίστοιχη συμπίεση) και στις ψηλές σαν ένας βενζίνης.Πολύ καλό ακούγεται και σε συνδυασμό με την κατανάλωση,τι άλλο να ζητήσει κανείς....
-
She's alive!!!
Έχουμε και λέμε (ως τώρα):
- Νέα φλάντζα κεφαλής
- Πλάνισμα καπάκι, φρέζα, βαλβίδες, τσιμουχάκια.
- Καινούριο ψυγείο
- Καινούρια τρόμπα νερού
- Καινούριο ψυγείο καλοριφέρ
- Καινούρια μπαταρία
- Τακάκια
- Υγρά φρένων
Το αμάξι έγινε βίδες, λύσιμο μοτέρ, ταμπλό. Δυστυχώς οι γριές, φτιάχνεις κάτι, χαλάει κάτι άλλο. Είδαμε και πάθαμε να σταματήσει να χάνει νερα, έσταζε σαν καλάθι
Το μοτεράκι δουλεύει πλέον καλά, δεν χάνει από πουθενά. Το επόμενο μάλλον είναι τρόμπα φρένων (δεν σταματάω στο κόκκινο... μόνο στις κολώνες!) και ένας κρουνός στο καλοριφέρ και τελειώσαμε! Λέμε τώρα...
Pics
Kι όμως, το καπάκι που γυαλίζει και οι πολλαπλές είναι της ίδιας ηλικίας!
... και το εσωτερικό του αυτοκινήτου... ρημάδι. Εύχομαι ΚΑΝΕΙΣ σας να μην το ζήσει αυτό live!
-
'Καλορίζικη' Σπύρο! Βλέπω πάντως πως και η Mercedes το έρμο το ψυγείο του καλοριφέρ το έχει καταχωνιάσει τόσο πολύ,που πρέπει να λύσεις το ταμπλό!
Εύχομαι να μην έχεις τριγμούς πάντως! Επειδή κι εγώ όταν το αγόρασα το Υ , ήθελε ψυγείο καλοριφέρ (πέτυχα....καλή έκπτωση ), μετά το λύσιμο-δέσιμο, σε ΠΟΛΥ έντονες εγκάρσιες ανωμαλίες, κάτι χτυπάει, που ΔΕΝ χτυπούσε...
Δεν μπορώ να καταλάβω, γιατί δεν μπορούν να βρουν ένα τρόπο να το κάνουν πιο προσβάσιμο, αφού τελικά, σαν ψυγείο κι αυτό, μπορεί να χαλάσει...
Τελικά, άξιζε η επισκευή οικονομικά; Μιλώ για τον κινητήρα, αφού τα άλλα , ούτως ή άλλως θα τα έφτιαχνες ακόμη κι αν άλλαζες μοτέρ...
Πόσο πήγε το μαλλί; (λούσιμο, βάψιμο, λούσιμο, ανταύγειες, λούσιμο, χτένισμα... )
MERCEDES-BENZ FORUM