KATA.....Συμπεριλαμβανομένου και του G.A.P.
Latest posts made by vtf2
-
RE: ΕΙΣΤΕ ΥΠΕΡ Η ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΩΝ ΜΕΤΑΝΑΣΤΩΝ;
-
RE: classic Alfa Romeo
Παίδες, έχω ένα 2λιτρο 8βάλβιδο μοτέρ απο Alfetta GT.
Το μοτέρ είναι σε άριστη κατάσταση με επισκευασμένο καπάκι και φρεσκαρισμένα Weber.
Ούτε 1000 χλμ, απο την επισκευή.
Ο,τι πρέπει για όποιον κάνει ανακατασκευή παλιού Αλφα ή για κάποιον που θέλει κινητήρα για αντικατάσταση.
Τιμή 400 Ευρω(όσο μου κόστισε η επισκευή του)
ΠΜ για περισσότερες πληροφορίες.
Τοποθεσία Αθήνα.
-
RE: Τι ιστορικο αυτοκινητο εχουν τα μελη του forum..?
Μιας και μου το ζήτησε ο 124 abarth stradale, βάζω και εγώ μια φωτογραφία του Fiat 124 Coupe BC, που έχω απο τον πατέρα μου.
Η φωτογραφία αυτη ειναι απο άλλο πανομοιότυπο με το δικό μου (χρώμα, ζάντες, κλπ) 124, μιας και δεν βρήκα δική μου φωτογραφία σε αυτο το computer.
-
RE: Classic Events
Μια ερώτηση για τους γνώστες των εν Ελλάδι τεκτενομένων, 20/12 με 7/01/2009, γίνεται κάποιος αγώνας/συνάντηση κλπ?
Ρωτάω γιατί μετά απο πάρα πολύ καιρό θα μπορέσω να βγάλω έξω το Fiat 124 που καιρό πάλευα.
Ευχαριστώ.
-
RE: MR2, MX5, MG TF160
Δεν έχω παρακολουθήσει την εξέλιξης της συζήτησης και όυτε πρόκειται να κάτσω να διαβάσω 13 σελίδες, αλλά το βέβαιο είναι κατ την ταπεινή μου άποψη, και έχω ζήσει απο λίγο ή πολύ και τα 3 αυτοκίνητα, οτι το καθένα απο αυτά έχει τα υπέρ και τα κατά του.
Απομένει λοιπόν στον καθε ενδιαφερόμενο να έπιλέξει ποιο απο τα 3 του ταιριάζει καλύτερα.
Για παράδειγμα το αξιόλογο ΜR2, εάν σου δέσουν τα μάτια και σε βάλουν μέσα, και μετα σου τα λύσουν, θα μπορούσες να πείς οτι σε είχαν απαγάγει και οτι τώρα βρίσκεσαι σε ένα ταξί προς το κρυσφύγετο των απαγωγέων κάπου στα βουνα του Αφγανιστάν, όπου όπως ξέρουμε μόνο σκληροτράχηλα αυτοκίνητα σαν τα ΤΟΥΟΤΑ επιβιώνουν....και πως το ταξί αυτό είναι σίγουρα ΤΟΥΟΤΑ, διότι δε τίποτα δεν θυμίζει sports car. μαλιστα το τιμόνι του θα μπορούσε κάλιστα να είχε θέση σαν ένας δακτύλιος του Κρόνου.
Τώρα εάν στρ'ιβει καλά, ουτε που θα με ενδιέφερε μιας και η ανακατοσούρα που θα είχα απο το εσωτερικό του Ταξι, θα μου είχε ήδη χαλάσει το στομάχι!!Όσο για το παγκοσμίως αναγνωρισμένο αντίγραφο της Lotus Elan, το αγαπημένο MX5 μας, που θυμίζει το ρητό 'τα κάνει όλα και συμφέρει', και πράγματι έτσι είναι προς τιμή του, ίσως αισθητικά να μην ενθουσιάζει και τα 4 δισεκατομύρια γήινων υπάρξεων, αλλά σίγουρα ενθουσίασε πολλούς και με το δίκιο του....μάλιστα αν ποτέ σου χαλάσει....μπορείς να πάρεις του γείτονα, σίγουρα κάπου θα έχει ένα!
Το καημένο το MGF, που η ταλάιπωρη Rover, εξέλιξε με μόνο 90 εκατ. λίρες, όταν η BMW, ξόδεψε περίπου 15 φορές παραπάνω για να εξελίξη το πρώτο ΝΕΟ ΜΙΝΙ (το οποίο σχεδίασαν και εξέλιξαν οι μηχανικοί της Ροβερ για λογαριασμό της τότε μαμάς BMW (oxi δεν τα γράφουν αυτα τα περιοδικά....σορυ), τότε για αυτό το ποσό, το MGF είναι ένα απο τα αξιοπρεπή αυτοκίνητα με ενδιαφέρουσα σχεδίαση μέσα έξω και αξιόλογη αξιοπιστία (κυρίως το TF).
Θα μπορούσα να γράφω 2 μέρες αλλά δεν υπάρχει χρόνος ούτε για γράψιμο ούτε μάλλον για διάβασμα...
-
RE: Nissan GT-R
Nissan caught cheating with supposed 'ring times?
Porsche has accused Nissan of cheating in the GT-R's record at Nurburgring
Porsche has accused Nissan of cheating in the GT-R's record bid at the Nurburgring racetrack.
Porsche has just run its own back-to-back tests with the Japanese company's GT-R supercar and says it could not get within 25 seconds of Nissan's claimed record time of seven minutes 29 seconds in April.It also found its 911 Turbo and GT2 were both quicker than the GT-R.
'This wonder car with 7:29 could not have been a regular series production car,' says August Achleitner, the 911 product chief for Porsche, speaking to the CARSguide at the Australian press preview of the latest 911 Cabrio.
'For us, it's not clear how this time is possible. What we can imagine with this Nissan is they used other tyres.'
He believes the time achieved by Nissan with ex-Formula One driver Toshio Suzuki would only be possible with a semi-slick race-style tyre.
Achleitner says Porsche took a standard GT-R, running on regular road tyres, and ran it around the Nurburgring within two hours of its own cars, on the same day with exactly the same weather conditions.
He says there was no tweaking of any kind and the GT2 and Turbo both ran on regular Porsche road tyres, the Michelin Sport Cup.
'We bought the car in the US. We drove a GT-R with new tyres,' he says.
Achleitner was initially protective of the exact lap times, which were run during a program when Porsche also compared its upcoming four-door Panamera with a range of potential rivals.
But he eventually revealed his team clocked the GT-R at 7 minutes 54 seconds, with the 911 Turbo managing 7:38 and the GT2 getting down to 7:34.
The laps were not run by Porsche's usual hot-lap specialist, former world rally champion and race winner Walter Rohrl, but one of the company's chassis development engineers who is an expert on the Nurburgring.
Achleitner says the back-to-back comparison was run because Porsche was concerned by Nissan's claims for the GT-R, which is heavier than the 911 with similar power.
'The Nissan is a good car. I don't want to make anything bad with my words,' he says.
'It's a very consistent car. But this car is about 20 kilos heavier than the Turbo . . .'
In the end, Porsche believes its testing has achieved the right lap times for the Skyline GT-R and benchmarked it against its own 911 heroes in the right context.
'For us it has been clearly the result. This technical puzzle now fits together. With the other numbers we had problems to understand it,' he says.
-
RE: Top Gear - Fifth Gear - Best Motoring Discussion
...και κατι άλλο που καιρό ηθελα να πω, το 747 που φαίνεται στην πιστα του Τop Gear, χωρις διακριτικά πια, άνηκε κάποτε στο στόλο της επίκαιρης πάλι Ολυμπιακής Αεροπορίας. Ετσι για να λέμε κάτι....
-
Jaguar XJ
Το κοκκινο κουμπί εννοείται και ΔΕΝ το έχει το αυτοκίνητο παραγωγής, το οποία ξεκινούν τις πωλήσεις τον Μάρτιο του 2008.
Αυτό είναι απο τεστ car το οποίο και εκτός του κόκκινου κομβίου, έχει και άλλες διαφορές, οί οποίες και δεν φαίνονται στην φωτογραφία.
Αλλά όταν έχεις 500 άλογα 8 κυλινδρους και κομπρέσσορες, ένα κουμπί εκτίναξης χρειάζεται!!
-
RE: Jaguar XJ
Το κοκκινο κουμπί εννοείται και ΔΕΝ το έχει το αυτοκίνητο παραγωγής, το οποία ξεκινούν τις πωλήσεις τον Μάρτιο του 2008.
Αυτό είναι απο τεστ car το οποίο και εκτός του κόκκινου κομβίου, έχει και άλλες διαφορές, οί οποίες και δεν φαίνονται στην φωτογραφία.
Αλλά όταν έχεις 500 άλογα 8 κυλινδρους και κομπρέσσορες, ένα κουμπί εκτίναξης χρειάζεται!!