-
Σε πόσες σαλ. έχει κόφτη ο συγκεκριμμένος κινητήρας; Πώς του ήρθε του άλλου να κατεβάσει από 5η 4η με ήδη 7000σαλ; Μάλλον γυρεύοντας πήγαινε.
-
Ο χρήστης citastak έγραψε:
να ρωτησω? αν εχουμε πισωκουνα αμαξι και γινει αντι για ανεβασμα κατεβασμα, το αυτοκινητο δεν θα γυρισει??(στιγμιαιο μπλοκαρισμα πισω τροχων?)
μονο αν ταυτοχρονα υπαρχει μια σοβαρη δυναμη προς τα πισω στους μπροστα τροχους
π.χ. φρεναρισμα ή στριψιμοειναι η ιδια φαση με χειροφρενο
αν το τραβηξεις και ουτε φρεναρεις ουτε στριβεις το αμαξι θα προχωρησει ευθεια -
Ο χρήστης kyan έγραψε:
Σε πόσες σαλ. έχει κόφτη ο συγκεκριμμένος κινητήρας; Πώς του ήρθε του άλλου να κατεβάσει από 5η 4η με ήδη 7000σαλ; Μάλλον γυρεύοντας πήγαινε.Κωνσταντίνε νομίζω ότι ήθελε να κάνει γρήγορη αλλαγή από 5η σε 6η και επέλεξε τη 2η. Επίσης ο κόφτης δε λειτουργεί στο κατέβασμα (κλειστή πεταλούδα).
-
This post is deleted! -
Ο χρήστης maf έγραψε:
Κωνσταντίνε νομίζω ότι ήθελε να κάνει γρήγορη αλλαγή από 5η σε 6η και επέλεξε τη 2η.Δε νομίζω, το θέμα στο 2gnt το λέει σαφώς:
So, instead of shifting to 4th, he accidentally shifted into 2nd gear right around 7k RPMs.
Επίσης ο κόφτης δε λειτουργεί στο κατέβασμα (κλειστή πεταλούδα).
Προφανώς, εγώ αυτό που εννοούσα είναι ότι ήδη είχε 7000σαλ με 5η, αν κατέβαζε 4η θα ανέβαζε συνειδητά τις στροφές στις 9 με 10000. Αν λοιπόν ο κόφτης είναι π.χ. στις 8000σαλ ήδη θα προκαλούσε υπερστροφία, δε νομίζεις; Βέβαια άλλο 9000 και άλλο 15000σαλ, το πολύ πολύ να στράβωναν οι βαλβίδες ή να 'εμφυτεύονταν' στα έμβολα.
-
Ο χρήστης kyan έγραψε:
Κωνσταντίνε νομίζω ότι ήθελε να κάνει γρήγορη αλλαγή από 5η σε 6η και επέλεξε τη 2η.
Δε νομίζω, το θέμα στο 2gnt το λέει σαφώς:
So, instead of shifting to 4th, he accidentally shifted into 2nd gear right around 7k RPMs.
Σωστό, δεν το είχα διαβάσει προσεκτικά.
-
Ο χρήστης predator έγραψε:
να ρωτησω? αν εχουμε πισωκουνα αμαξι και γινει αντι για ανεβασμα κατεβασμα, το αυτοκινητο δεν θα γυρισει??(στιγμιαιο μπλοκαρισμα πισω τροχων?)
μονο αν ταυτοχρονα υπαρχει μια σοβαρη δυναμη προς τα πισω στους μπροστα τροχους
π.χ. φρεναρισμα ή στριψιμοειναι η ιδια φαση με χειροφρενο
αν το τραβηξεις και ουτε φρεναρεις ουτε στριβεις το αμαξι θα προχωρησει ευθειαπανω σε στροφη αναφερομουν... ξεχασα να το διευκρινισω!!
-
Ο χρήστης Lumens έγραψε:
Γι'αυτους που φρεναρουν με τη βοηθεια κατεβασματος? (φρενο και κατεβασμα μαζι) υπαρχει πιθανοτητα να παθουνε τα ιδια;χωρις να υπερβαλεις δεν κινδυνευεις σε κατεβασματα με ταυτοχρονη επιβραδυνση αρκει να κατεβαζεις μια μια τις σχεσεις και οχι απο 4η σε 2η!!!!
νομιζω οτι στην χειροτερη περιπτωση αντε να σου πηδηξει κανα δοντι ο ιμαντας χρονισμου αλλα πρεπει να το ''κυνηγας'' πολυ!!!!!
επισης καλο ειναι στο κατεβασμα ενα μικρο τσιμπημα του πενταλ του γκαζιου ωστε να ανεβασει λιγο στροφες ο κινητηρας πριν αφησεις τον συμπλεκτη.
τελος η αποψη οτι φρεναρεις καλυτερα οταν κατεβαζεις ταχυτητες ειναι μαχητη γιατι τα φρενα εκτος απο το φορτιο του αυτοκινητου που προσπαθουν να επιβραδυνουν επιφορτιζονται και με ενα φορτιο ακομα ...αυτο του κινητηρα!!!!
-
Ο χρήστης alexastrag έγραψε:
τελος η αποψη οτι φρεναρεις καλυτερα οταν κατεβαζεις ταχυτητες ειναι μαχητη γιατι τα φρενα εκτος απο το φορτιο του αυτοκινητου που προσπαθουν να επιβραδυνουν επιφορτιζονται και με ενα φορτιο ακομα ...αυτο του κινητηρα!!!!Αλέξανδρε, το μεγαλύτερο επιχείρημα υπέρ αυτής της άποψης (και μάλλον συντριπτικό) είναι ότι 'έτσι κάνουν στους αγώνες'. Στα καινούργια αυτοκίνητα είναι υπερβολικό να κατεβάζεις στο φρενάρισμα (εκτός από οριακά φρεναρίσματα) γιατί καταπονείται άδικα η μετάδοση. Στα παλιά αυτοκίνητα που δεν είχαν και πολύ καλά φρένα και κατανεμητές η βοήθεια που έδινε η αδράνεια του κινητήρα στο φρενάρισμα ήταν πολύ πιο αισθητή.
-
Ο χρήστης kyan έγραψε:
Σε πόσες σαλ. έχει κόφτη ο συγκεκριμμένος κινητήρας; Πώς του ήρθε του άλλου να κατεβάσει από 5η 4η με ήδη 7000σαλ; Μάλλον γυρεύοντας πήγαινε.8400rpm
-
Ta Honda den exoun Kofth motor h kofth strofon.
Fuel Cutoff exoun. Me to pou xtipas 8400 kobete h trofodosia benzinhs. Dustixos se auto to shmeio ginete amesos trelo areoma fisika afou den psekazoun ta beck kausimo.
Opote me to katebasma pou ekane o tipos kai pes bre8ike sths 12000 strofes kai na antexe to motor. Upo8etoume tora den 8a eixe kausimo. Opote Instant Lean katastash eixe. Ka8olou kalo. BOOM.
-
Καλά υπάρχουν τέτοια κιβώτια ταχυτήτων;
Με το Rallye ούτε απο 3η γεμάτη δεν μπορείς να κατεβάσεις σε 2α. -
Να και ένα καλό που έχει το κιβώτιο των saxo-rallye με πέμπτη και πάνω από 6000 στροφές δεν παίρνει με τίποτε την τρίτη
-
Ο χρήστης PG220 έγραψε:
Καλά υπάρχουν τέτοια κιβώτια ταχυτήτων;
Με το Rallye ούτε απο 3η γεμάτη δεν μπορείς να κατεβάσεις σε 2α.Έχει γίνει από φίλο με 1.6 16v. Ευτυχώς πάτησε ξανά συμπλέκτη και δεν είχε άλλα δυσάρεστα.
-
This post is deleted! -
Πάντως ενώ στο ZX βόλευε, το φρενάρισμα με κατέβασμα ταχύτητας στο BMW δεν βολεύει, γιατί προκαλεί σχεδόν πάντα υπερστροφή ισχύος.
Επίσης το ηλεκτρονικό γκάζι στην BMW κόβει σιγά-σιγά το καύσιμο, οπότε το φρενάρισμα από την υποπίεση έρχεται αργά. -
Ο χρήστης kyan έγραψε:
Αλέξανδρε, το μεγαλύτερο επιχείρημα υπέρ αυτής της άποψης (και μάλλον συντριπτικό) είναι ότι 'έτσι κάνουν στους αγώνες'. Στα καινούργια αυτοκίνητα είναι υπερβολικό να κατεβάζεις στο φρενάρισμα (εκτός από οριακά φρεναρίσματα) γιατί καταπονείται άδικα η μετάδοση. Στα παλιά αυτοκίνητα που δεν είχαν και πολύ καλά φρένα και κατανεμητές η βοήθεια που έδινε η αδράνεια του κινητήρα στο φρενάρισμα ήταν πολύ πιο αισθητή.Στους αγώνες δεν φρενάρουν με τον κινητήρα, διότι είναι μια αργή και καθόλου ακριβής (σε σχέση με το που και πόσο θέλεις να φρενάρεις) μέθοδος. Πατάνε τα φρένα όσο πάρει και χρειαστεί, και κατεβάζουν για την ταχύτητα με την οποία θα πάρουν τη στροφή.
Νομίζω στα σύγχρονα αυτοκίνητα (που έχουν γενικά καλά φρένα) το φρενάρισμα με τον κινητήρα είναι επιζήμιο για την υγεία των μηχανικών μερών και δεν αφαιρεί τίποτε από την απόσταση φρεναρίσματος.
-
Πιστευω οτι μαθαινοντας να φρεναρεις με τον κινητηρα και τα φρενα θα μαθεις να εισαι ενας πιο ασφαλης οδηγος...
οσο για τα καινουργια αυτοκινητα: Η αδρανεια ειναι αδρανεια και δεν νομιζω οτι νικηθηκε!! τον ιδιο ελεγχο του πλαισιου θα εχεις αν φρεναρεις απο 80κμ με τεταρτη μονο με φρενα και τον ιδιο ελεγχο θα εχεις με ταυτοχρονο κατεβασμα σε τριτη ακομα και με το ΕSP εν λειτουργεια?
Επίσης μου κανει εντυπωση πως ειναι πολυ λιγοι απο τους καθημερινούς οδηγους που γνωριζουν για το φρεναρισμα του κινητηρα! δεν θα επρεπε να το διδασκουν και στις σχολες οδηγών?
nass δοκιμασε να φρεναρεις με το νεο Α4 απο τα 120-0 απλα με την 5η ή 4η χωρις να επεμβεις στο κιβωτιο (ουτε φυσικα να συμπλεκταρεις)
και μετα ξεκινα φρεναρισμα πανικού 120-0 με διαδοχικα κατεβασματα και με ολα τα ηλεκτρονικα συστηματα ανοιχτα και στις 2 περιπτωσεις.. Η διαφορα θα ειναι μικρη σε μέτρα, αλλα ακόμα και 50cm πιο νωρις να φρεναρεις μπορει να αποφυγεις ατυχηημα!! -
Ο χρήστης TGD έγραψε:
Πάντως ενώ στο ZX βόλευε, το φρενάρισμα με κατέβασμα ταχύτητας στο BMW δεν βολεύει, γιατί προκαλεί σχεδόν πάντα υπερστροφή ισχύος.αυτο ειχα ρωτησει και εγω! δηλαδη σε μια στροφη με (πχ 4η-->3η) θα ξεκολλήσει η ουρα?
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Αλέξανδρε, το μεγαλύτερο επιχείρημα υπέρ αυτής της άποψης (και μάλλον συντριπτικό) είναι ότι 'έτσι κάνουν στους αγώνες'. Στα καινούργια αυτοκίνητα είναι υπερβολικό να κατεβάζεις στο φρενάρισμα (εκτός από οριακά φρεναρίσματα) γιατί καταπονείται άδικα η μετάδοση. Στα παλιά αυτοκίνητα που δεν είχαν και πολύ καλά φρένα και κατανεμητές η βοήθεια που έδινε η αδράνεια του κινητήρα στο φρενάρισμα ήταν πολύ πιο αισθητή.
Στους αγώνες δεν φρενάρουν με τον κινητήρα, διότι είναι μια αργή και καθόλου ακριβής (σε σχέση με το που και πόσο θέλεις να φρενάρεις) μέθοδος. Πατάνε τα φρένα όσο πάρει και χρειαστεί, και κατεβάζουν για την ταχύτητα με την οποία θα πάρουν τη στροφή.
Swstos. Heel Toe. Brenarisma ekei pou 8es kai katebasma sugxronos prhn thn strofh.
Merika la8akia mporei na sou stoixisoun...