Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    P
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 663
    • Best 0
    • Groups 0

    predator

    @predator

    ανεργος - αδιαφορο...

    0
    Reputation
    2
    Profile views
    663
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online
    Location το χαος

    predator Unfollow Follow

    Latest posts made by predator

    • RE: e-ποδήλατα

      Μερικά σχόλια και από εμένα ...

      • Κατά την αγορά ενός προϊόντος το σημαντικότερο είναι να βρεις το καταλληλότερο και όχι το καλύτερο. Ανάμεσα στα καταλληλότερα μακάρι να είναι και το καλύτερο. Εν προκειμένω αυτό που μετράει είναι τι καταλαβαίνει ο καθένας ότι θα τον εξυπηρετήσει για τις μετακινήσεις, προπονήσεις, μουροβόλτες κτλ

      • Στην απέναντι όχθη κανένα προϊόν που σέβεται τον πελάτη δεν μπορεί να δηλώνει καταλληλότερο για όλους (ταυτόχρονα και καλύτερο) αλλά πρέπει να επικεντρωθεί σε συγκεκριμένο target group αρκετά μικρό για να μπορέσει να βελτιστοποιηθεί και αρκετά μεγάλο για να μπορέσει να πουλήσει.

      • Τώρα, η έννοια του e-bike (e-bicycle) είναι καινούργια και συνεχώς εξελισσόμενη με αποτέλεσμα να μην υπάρχουν ακόμα σαφείς υποκατηγορίες όπως συμβαίνει πχ στην αυτοκίνηση (αυτοκίνητο->επιβατικό->οικογενειακό->πολυμορφικό)

      • Η έννοια του e-ποδηλάτου δεν αποτελεί μετάφραση του e-bike, (η μετάφραση είναι e-δίκυκλο) αλλά υποχρεωτικά (ετυμολογικά) αναφέρεται σε μια συγκεκριμένη υποκατηγορία e-δίκυκλου όπου η πρόωση επιτυγχάνεται υποχρεωτικά με τα πόδια.

      • Η δική μου 'γενικευμένη' αντίληψη για το πως με βολεύει ένα e-ποδήλατο είναι η εξής:
        Αν συγκρίνουμε ένα fixάκι (χωρίς ταχύτητες, φρένα, αναρτήσεις κτλ) με ένα σύγχρονο πλήρες ποδήλατο, το 2ο είναι σαφώς αλλά όχι απαγορευτικά βαρύτερο (με ότι συνεπάγεται αυτό) αλλά είναι γρηγορότερο, ασφαλέστερο, πιο άνετο, και με ευρύτερο πεδίο χρήσης.
        Αυτά τα 5 χαρακτηριστικά θεωρώ ότι είναι λογικό να έχει και ένα ηλεκτρικό ποδήλατο. Δηλαδή να μπορεί να κάνει ότι κάνει και το κανονικό αλλά με σαφώς αναβαθμισμένη την όλη εμπειρία. Η αλλιώς να μην υστερεί σε κανένα τομέα εμφανώς ενώ να υπερτερεί στους περισσότερους.
        Με το παραπάνω σκεπτικό, αμέσως-αμέσως οτιδήποτε ζυγίζει περισσότερο από 5 κιλά πάνω από το μη ηλεκτρικό ξαδερφάκι του δεν μου κάνει διότι

      • δεν ανεβαίνει στο διαμέρισμα του 3ου
      • δεν προχωράει όταν δεν έχει ρεύμα,
      • δεν ανεβαίνει από ζόρικο μονοπάτι για να το κατέβει μετά
      • δεν περνάει πάνω από μάντρα,
      • δεν φορτώνεται στην σχάρα οροφής για εκδρομή,
      • δεν κρεμιέται στον τοίχο για παρκάρισμα,
      • δεν σπρώχνεται στην ανηφόρα όταν μείνει από λάστιχο
        και ο κατάλογος μπορεί να συνεχίσει....
        Αυτό δεν σημαίνει ότι δεν είναι κατάλληλο για κάποιον άλλο, στα δικά μου γούστα δεν ταιριάζει
      • Τελευταίο σχόλιο για την γεωγραφική διαθεσιμότητα. Είναι αδύνατο ένα προϊόν να μπει στην λογική της ευρείας διάθεσης χωρίς να χάσει κάτι. Στο καλύτερο μαγαζί (φυσικό ή διαδικτυακό) να πας, κοστούμι ακριβώς στα μέτρα σου δεν θα βρεις. Γι αυτό υπάρχουν ακόμη ράφτες οι οποίοι δεν ράβουν απλά σωστά, μετράνε κιόλας σωστά, και εάν είναι και ελαφρώς μόδιστροι, 'διορθώνουν' και λίγο την εικόνα. Προφανώς δεν χρειαζόμαστε για όλα μας τα ρούχα τους ράφτες, αλλά σίγουρα αν μπορείς να πας σε ράφτη με αντίστοιχα λεφτά και να πάρεις αντίστοιχης ποιότητας ρούχο, το καλό σου το κουστούμι εκεί θα το φτιάξεις ...
      posted in Περί αυτοκίνησης
      P
      predator
    • RE: Ανταλλακτικά Ε30

      Η πίσω ποδιά πουλήθηκε

      posted in Μικρές Αγγελίες
      P
      predator
    • RE: Ανταλλακτικά Ε30

      up

      posted in Μικρές Αγγελίες
      P
      predator
    • Ανταλλακτικά Ε30

      Πωλούνται από Ε30 :

      • Πίσω ποδιά M-Pack (original) 100€
      • ψυγείο λαδιού 325i με αντάπτορα φίλτρου σωληνώσεις κτλ 150€
      • μηχανισμός ηλεκτρικών παραθύρων εμπρός 100€
      • luft με φιλτροκούτι 325i 100€
      • Φούσκα μοχλού ταχητύτων 5€
      • 3 καπάκια BBS 15' 15€
      • 2 καθρέφτες συνοδηγού, απλός 30€ ηλεκτρικός 50€
      • καθαριστήρες προβολέων κομπλέ 150€
      • τιμόνι τετράκτινο 30€
      • Αλεξήλια εμπρός 10€
      • Πατάκια λαστιχένια 20€
      • Κουρτινάκι αλεξήλιο πίσω 20€
      • Γρύλος εργοστασιακός 20€
      • ζώνη οδηγού 20€
      • Ζώνες πίσω 20€
      • Γρανάζι εκκεντροφόρου 325i 10€

      Είναι όλα σε απολύτως λειτουργική κατάσταση
      Τοποθεσία : Αθήνα
      όποιος ενδιαφέρεται μπορώ να του στείλω φωτογραφίες με email

      posted in Μικρές Αγγελίες
      P
      predator
    • RE: Ανταλλακτικά Ε30

      Πωλούνται από Ε30 :

      • Πίσω ποδιά M-Pack (original) 100€
      • ψυγείο λαδιού 325i με αντάπτορα φίλτρου σωληνώσεις κτλ 150€
      • μηχανισμός ηλεκτρικών παραθύρων εμπρός 100€
      • luft με φιλτροκούτι 325i 100€
      • Φούσκα μοχλού ταχητύτων 5€
      • 3 καπάκια BBS 15' 15€
      • 2 καθρέφτες συνοδηγού, απλός 30€ ηλεκτρικός 50€
      • καθαριστήρες προβολέων κομπλέ 150€
      • τιμόνι τετράκτινο 30€
      • Αλεξήλια εμπρός 10€
      • Πατάκια λαστιχένια 20€
      • Κουρτινάκι αλεξήλιο πίσω 20€
      • Γρύλος εργοστασιακός 20€
      • ζώνη οδηγού 20€
      • Ζώνες πίσω 20€
      • Γρανάζι εκκεντροφόρου 325i 10€

      Είναι όλα σε απολύτως λειτουργική κατάσταση
      Τοποθεσία : Αθήνα
      όποιος ενδιαφέρεται μπορώ να του στείλω φωτογραφίες με email

      posted in Μικρές Αγγελίες
      P
      predator
    • RE: Striving..

      Ο χρήστης SharpShooter έγραψε:

      Αφού μιλάμε για στροφή, θες κεντρομόλο μεγαλύτερη όσο αυξάνεται το βάρος. Οπότε είτε πρέπει να 'ψάξεις' το υπερκράτημα, ή απλά... να μειώσεις το βάρος (με σωστό εννοείται στήσιμο, δεν πρόκειται να στρίψει παλιό γιαπωνέζικο, όσο και να ελαφρώσει...

      Μια καλοπροαίρετη παρατήρηση. Η κεντρομόλος επιτάχυνση δεν εξαρτάται από το βάρος. Εξαρτάται ανάλογα από το τετραγωνο της ταχύτητας και αντιστρόφως ανάλογα από την καμπυλότητα. Η μάζα επηρεάζει μόνο επειδή εισάγει την επίδραση της αδράνειας. Όσο μεγαλύτερη η μάζα, τόσο μεγαλύτερη η αδράνεια.

      και όμως, και όμως
      με σταθερό συντελεστή τριβής η (μέγιστη, γιαυτήν μιλάμε) κεντρομόλος είναι ευθέως ανάλογη του βάρους
      επίσης καλοπροαίρετα...

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      P
      predator
    • RE: Striving..

      να πω και γω τα δικά μου...

      1. θεωρητικά το βάρος δεν παίζει ρόλο
      2. πρακτικά όσο ελαφρύτερο τόσο καλύτερο κράτημα (προσοχή όχι οδική συμπεριφορά) και αυτό δεν συζητιέται

      γιατί οι γιαγιάδες μας λένε οτι η 5άρα μπέμπα έχει καλύτερο κράτημα από τον ράλλο ??
      διότι το μεγαλύτερο μέγεθος του σημαίνει

      1. χαμηλότερο λόγο ύψους κέντρού βάρους προς μεταξόνιο και μετατρόχιο άρα λιγότερες μεταφορές φορτίου
      2. χαμηλότερο λόγο μη αναρτόμενης προς αναρτόμενη μάζα άρα λιγότερα κουνήματα
      3. πιο ομαλές εξωτερικές καμπύλες οπότε καλύτερη αεροδυναμική και λιγότερο επηρεασμό από ανέμους
      4. λιγότερη τσιγκουνιά στη σχεδίαση οπότε και πολύ καλύτερα ορισμένα κομμάτια (έχετε δει γέφυρα από μπέμπα 20ετίας ?)
      5. μακράν καλύτερους αποσβεστήρες κραδασμών κτλ οι οποίοι κάνουν τους επιβάτες να μην καταλαβαίνουν τι πανικός γίνεται στο δρόμο

      αυτά

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      P
      predator
    • RE: Σήκωμα τροχού σε στροφή: Καλό ή κακό;

      Να κάνω και εγώ μία παρέμβαση-απλοποίηση-περίληψη

      το ποιος τροχός σηκώνεται στις στροφές είναι θέμα σχετική σκληρότητας σε roll
      δηλαδή η F1 έχει σχετικά σκληρότερες αντιστρεπτικές (και αναρτήσεις συνολικά) εμπρός απ'ότι πίσω ενώ τα ραλλιά το ανάποδο
      Βάζοντας σκληρότερη αντιστρεπτική σε ένα άξονα δεν 'χάνουμε' από πουθενά πρόσφυση.
      Απλά, εάν το αμάξωμα έχει αρκετή στρεπτική ακαμψία, και συνήθως την έχει, ο σκληρότερος άξονας κρατάει τον μαλακότερο έναντι του roll οπότε σε αυτόν παρατηρείται μεγαλύτερη μεταφορά φορτίου άρα και μικρότερη πρόσφυση η οποία περνάει στον άλλο που έχει μικρότερη μεταφορά φορτίου.
      Δηλαδή ουσιαστικά η συνολική κεντρομόλος δεν αλλάζει από αυτο τον παράγοντα
      Άλλωστε το ίδιο αποτέλεσμα πετυχαίνουμε βάζοντας μαλακότερη αντιστρεπτική στον άλλο άξονα

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      P
      predator
    • RE: Predator εναντίον όλων

      Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
      Σε συνέχεια του θέματος που προέκυψε στις Μικρές Αγγελίες και μετά από τη γενικότερη κατακραυγή, θα ήθελα να σχολιάσουμε εδώ το εξής: Αυτός ο φίλος μας ο Predator αγόρασε ένα ταπεινό αυτοκίνητο (BMW E30) και νομίζει ότι μας έχει όλους του χεριού του. Θα έχετε διαβάσει ήδη στις Μικρές Αγγελίες για τον τρόπο με τον οποίο διαστρέβλωσε την αλήθεια (ότι το 323 GTX του γράφοντα τον πάτησε κανονικότατα) και ότι προβεί ήδη σε 3 επισκευές κινητήρα (σε λιγότερο από 2 μήνες) και άλλα χαριτωμένα. Τον καλώ λοιπόν, εδώ, ενώπιον όλων, να ζητήσει συγγνώμη ή τουλάχιστον να αποδείξει ότι τα λεγόμενά του και οι υποσχέσεις του είναι αληθείς. Μην τον αφήσετε να σας τουμπάρει

      Πάντως το θέμα αφορά -μάλλον- μόνο εσάς τους δύο προσωπικά και όχι τους υπόλοιπους χρήστες του Φόρουμ!
      Είναι ωραίο να γίνεται πλάκα αλλά πιθανόν τα pm ή η γενικότερη συμμετοχή σας σε άλλα τεχνικά και όχι μόνο θέματα θα έβαζε κι εμας στο κλίμα!
      Αλλωστε ο Αλέξης θέλει 'ειδική μεταχείριση' στην πλάκα!!
      [kouk]

      κατακρίβεια το θέμα αφορά μόνο αυτόν που το άνοιξε, ο οποίος μόλις άκουσε ότι η μπέμπα έγραψε 1500km στρωσίματος και πλέον ανοίγει μέχρι και 5000rpm πούλησε το daihatsu άρον άρον,και σε τιμή πολύ ευκαιρίας (25% λιγότερο από όσο ζήταγε εδώ) και έκαψε το μοτέρ του δεύτερου κουβά που διαθέτει, μη τυχόν και γίνει καμία στραβή και συναντηθούμε στο δρόμο.
      Είναι λοιπόν προφανές ότι δεν χρειάζονται και πολλές τούμπες αφού τα γεγονότα μιλάνε από μόνα τους...

      Άσχετο. Φίλε dimsabas, ένα γνωστό μου παιδάκι που πάει στην δευτέρα δημοτικού στα εκπαιδευτήρια Ζώη μου είπε ότι έμαθε πως το 'προβεί' συντάσσεται για παράδειγμα με 'έχει'
      Τα παιδάκια της τρίτης πως και δεν το ξέρουν ??

      Τέλος ζητώ συγνώμη από τους ενοχλημένους και ελπίζω ο καλός μας φίλος να σταματήσει να εκτίθεται στο φόρουμ...

      posted in Περί αυτοκίνησης
      P
      predator
    • RE: Πόση βενζίνη καταναλώνει το αμάξι σας!

      καλησπέρα

      325 ix E30 ~220hp

      -12l στους αυτοκινητόδρομους της ευρώπης με μέση ωριαία 150 συμπεριλαμβανομένων και μεγάλων κομματιών με έργα και με πεμπτη στα 40Km/1000rpm
      -14l πάτρα-αθήνα με πολλές τρίτες και τετάρτες απειρα προσπεράσματα και μέση ωριαία 140

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      P
      predator
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr