Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Merika la8akia mporei na sou stoixisoun...
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Merika la8akia mporei na sou stoixisoun...
    • 1
    • 2
    • 3
    • 2 / 3
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    19
    46
    190
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      techadmin admin last edited by

      Σε πόσες σαλ. έχει κόφτη ο συγκεκριμμένος κινητήρας; Πώς του ήρθε του άλλου να κατεβάσει από 5η 4η με ήδη 7000σαλ; Μάλλον γυρεύοντας πήγαινε.

      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • P
        predator last edited by

        Ο χρήστης citastak έγραψε:

        να ρωτησω? αν εχουμε πισωκουνα αμαξι και γινει αντι για ανεβασμα κατεβασμα, το αυτοκινητο δεν θα γυρισει??(στιγμιαιο μπλοκαρισμα πισω τροχων?)

        μονο αν ταυτοχρονα υπαρχει μια σοβαρη δυναμη προς τα πισω στους μπροστα τροχους
        π.χ. φρεναρισμα ή στριψιμο

        ειναι η ιδια φαση με χειροφρενο
        αν το τραβηξεις και ουτε φρεναρεις ουτε στριβεις το αμαξι θα προχωρησει ευθεια

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • M
          maf last edited by

          Ο χρήστης kyan έγραψε:
          Σε πόσες σαλ. έχει κόφτη ο συγκεκριμμένος κινητήρας; Πώς του ήρθε του άλλου να κατεβάσει από 5η 4η με ήδη 7000σαλ; Μάλλον γυρεύοντας πήγαινε.

          Κωνσταντίνε νομίζω ότι ήθελε να κάνει γρήγορη αλλαγή από 5η σε 6η και επέλεξε τη 2η. Επίσης ο κόφτης δε λειτουργεί στο κατέβασμα (κλειστή πεταλούδα).

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • L
            lumens last edited by

            This post is deleted!
            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • T
              techadmin admin last edited by

              Ο χρήστης maf έγραψε:
              Κωνσταντίνε νομίζω ότι ήθελε να κάνει γρήγορη αλλαγή από 5η σε 6η και επέλεξε τη 2η.

              Δε νομίζω, το θέμα στο 2gnt το λέει σαφώς:

              So, instead of shifting to 4th, he accidentally shifted into 2nd gear right around 7k RPMs.

              Επίσης ο κόφτης δε λειτουργεί στο κατέβασμα (κλειστή πεταλούδα).

              Προφανώς, εγώ αυτό που εννοούσα είναι ότι ήδη είχε 7000σαλ με 5η, αν κατέβαζε 4η θα ανέβαζε συνειδητά τις στροφές στις 9 με 10000. Αν λοιπόν ο κόφτης είναι π.χ. στις 8000σαλ ήδη θα προκαλούσε υπερστροφία, δε νομίζεις; Βέβαια άλλο 9000 και άλλο 15000σαλ, το πολύ πολύ να στράβωναν οι βαλβίδες ή να 'εμφυτεύονταν' στα έμβολα.

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • M
                maf last edited by

                Ο χρήστης kyan έγραψε:

                Κωνσταντίνε νομίζω ότι ήθελε να κάνει γρήγορη αλλαγή από 5η σε 6η και επέλεξε τη 2η.

                Δε νομίζω, το θέμα στο 2gnt το λέει σαφώς:

                So, instead of shifting to 4th, he accidentally shifted into 2nd gear right around 7k RPMs.

                Σωστό, δεν το είχα διαβάσει προσεκτικά.

                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                • C
                  citastak last edited by

                  Ο χρήστης predator έγραψε:

                  να ρωτησω? αν εχουμε πισωκουνα αμαξι και γινει αντι για ανεβασμα κατεβασμα, το αυτοκινητο δεν θα γυρισει??(στιγμιαιο μπλοκαρισμα πισω τροχων?)

                  μονο αν ταυτοχρονα υπαρχει μια σοβαρη δυναμη προς τα πισω στους μπροστα τροχους
                  π.χ. φρεναρισμα ή στριψιμο

                  ειναι η ιδια φαση με χειροφρενο
                  αν το τραβηξεις και ουτε φρεναρεις ουτε στριβεις το αμαξι θα προχωρησει ευθεια

                  πανω σε στροφη αναφερομουν... ξεχασα να το διευκρινισω!!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                  • A
                    alexastrag last edited by

                    Ο χρήστης Lumens έγραψε:
                    Γι'αυτους που φρεναρουν με τη βοηθεια κατεβασματος? (φρενο και κατεβασμα μαζι) υπαρχει πιθανοτητα να παθουνε τα ιδια;

                    χωρις να υπερβαλεις δεν κινδυνευεις σε κατεβασματα με ταυτοχρονη επιβραδυνση αρκει να κατεβαζεις μια μια τις σχεσεις και οχι απο 4η σε 2η!!!!

                    νομιζω οτι στην χειροτερη περιπτωση αντε να σου πηδηξει κανα δοντι ο ιμαντας χρονισμου αλλα πρεπει να το ''κυνηγας'' πολυ!!!!!

                    επισης καλο ειναι στο κατεβασμα ενα μικρο τσιμπημα του πενταλ του γκαζιου ωστε να ανεβασει λιγο στροφες ο κινητηρας πριν αφησεις τον συμπλεκτη.

                    τελος η αποψη οτι φρεναρεις καλυτερα οταν κατεβαζεις ταχυτητες ειναι μαχητη γιατι τα φρενα εκτος απο το φορτιο του αυτοκινητου που προσπαθουν να επιβραδυνουν επιφορτιζονται και με ενα φορτιο ακομα ...αυτο του κινητηρα!!!!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • T
                      techadmin admin last edited by

                      Ο χρήστης alexastrag έγραψε:
                      τελος η αποψη οτι φρεναρεις καλυτερα οταν κατεβαζεις ταχυτητες ειναι μαχητη γιατι τα φρενα εκτος απο το φορτιο του αυτοκινητου που προσπαθουν να επιβραδυνουν επιφορτιζονται και με ενα φορτιο ακομα ...αυτο του κινητηρα!!!!

                      Αλέξανδρε, το μεγαλύτερο επιχείρημα υπέρ αυτής της άποψης (και μάλλον συντριπτικό) είναι ότι 'έτσι κάνουν στους αγώνες'. Στα καινούργια αυτοκίνητα είναι υπερβολικό να κατεβάζεις στο φρενάρισμα (εκτός από οριακά φρεναρίσματα) γιατί καταπονείται άδικα η μετάδοση. Στα παλιά αυτοκίνητα που δεν είχαν και πολύ καλά φρένα και κατανεμητές η βοήθεια που έδινε η αδράνεια του κινητήρα στο φρενάρισμα ήταν πολύ πιο αισθητή.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • O
                        ouzo-power last edited by

                        Ο χρήστης kyan έγραψε:
                        Σε πόσες σαλ. έχει κόφτη ο συγκεκριμμένος κινητήρας; Πώς του ήρθε του άλλου να κατεβάσει από 5η 4η με ήδη 7000σαλ; Μάλλον γυρεύοντας πήγαινε.

                        8400rpm

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • O
                          ouzo-power last edited by

                          Ta Honda den exoun Kofth motor h kofth strofon.

                          Fuel Cutoff exoun. Me to pou xtipas 8400 kobete h trofodosia benzinhs. Dustixos se auto to shmeio ginete amesos trelo areoma fisika afou den psekazoun ta beck kausimo.

                          Opote me to katebasma pou ekane o tipos kai pes bre8ike sths 12000 strofes kai na antexe to motor. Upo8etoume tora den 8a eixe kausimo. Opote Instant Lean katastash eixe. Ka8olou kalo. BOOM.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • P
                            pg220 last edited by

                            Καλά υπάρχουν τέτοια κιβώτια ταχυτήτων;
                            Με το Rallye ούτε απο 3η γεμάτη δεν μπορείς να κατεβάσεις σε 2α.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • 106s16
                              106s16 last edited by

                              Να και ένα καλό που έχει το κιβώτιο των saxo-rallye με πέμπτη και πάνω από 6000 στροφές δεν παίρνει με τίποτε την τρίτη

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • M
                                maf last edited by

                                Ο χρήστης PG220 έγραψε:
                                Καλά υπάρχουν τέτοια κιβώτια ταχυτήτων;
                                Με το Rallye ούτε απο 3η γεμάτη δεν μπορείς να κατεβάσεις σε 2α.

                                Έχει γίνει από φίλο με 1.6 16v. Ευτυχώς πάτησε ξανά συμπλέκτη και δεν είχε άλλα δυσάρεστα.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • L
                                  lumens last edited by

                                  This post is deleted!
                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • ?
                                    A Former User last edited by

                                    Πάντως ενώ στο ZX βόλευε, το φρενάρισμα με κατέβασμα ταχύτητας στο BMW δεν βολεύει, γιατί προκαλεί σχεδόν πάντα υπερστροφή ισχύος.
                                    Επίσης το ηλεκτρονικό γκάζι στην BMW κόβει σιγά-σιγά το καύσιμο, οπότε το φρενάρισμα από την υποπίεση έρχεται αργά.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • N
                                      nass last edited by

                                      Ο χρήστης kyan έγραψε:
                                      Αλέξανδρε, το μεγαλύτερο επιχείρημα υπέρ αυτής της άποψης (και μάλλον συντριπτικό) είναι ότι 'έτσι κάνουν στους αγώνες'. Στα καινούργια αυτοκίνητα είναι υπερβολικό να κατεβάζεις στο φρενάρισμα (εκτός από οριακά φρεναρίσματα) γιατί καταπονείται άδικα η μετάδοση. Στα παλιά αυτοκίνητα που δεν είχαν και πολύ καλά φρένα και κατανεμητές η βοήθεια που έδινε η αδράνεια του κινητήρα στο φρενάρισμα ήταν πολύ πιο αισθητή.

                                      Στους αγώνες δεν φρενάρουν με τον κινητήρα, διότι είναι μια αργή και καθόλου ακριβής (σε σχέση με το που και πόσο θέλεις να φρενάρεις) μέθοδος. Πατάνε τα φρένα όσο πάρει και χρειαστεί, και κατεβάζουν για την ταχύτητα με την οποία θα πάρουν τη στροφή.

                                      Νομίζω στα σύγχρονα αυτοκίνητα (που έχουν γενικά καλά φρένα) το φρενάρισμα με τον κινητήρα είναι επιζήμιο για την υγεία των μηχανικών μερών και δεν αφαιρεί τίποτε από την απόσταση φρεναρίσματος.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • C
                                        citastak last edited by

                                        Πιστευω οτι μαθαινοντας να φρεναρεις με τον κινητηρα και τα φρενα θα μαθεις να εισαι ενας πιο ασφαλης οδηγος...

                                        οσο για τα καινουργια αυτοκινητα: Η αδρανεια ειναι αδρανεια και δεν νομιζω οτι νικηθηκε!! τον ιδιο ελεγχο του πλαισιου θα εχεις αν φρεναρεις απο 80κμ με τεταρτη μονο με φρενα και τον ιδιο ελεγχο θα εχεις με ταυτοχρονο κατεβασμα σε τριτη ακομα και με το ΕSP εν λειτουργεια?

                                        Επίσης μου κανει εντυπωση πως ειναι πολυ λιγοι απο τους καθημερινούς οδηγους που γνωριζουν για το φρεναρισμα του κινητηρα! δεν θα επρεπε να το διδασκουν και στις σχολες οδηγών?

                                        nass δοκιμασε να φρεναρεις με το νεο Α4 απο τα 120-0 απλα με την 5η ή 4η χωρις να επεμβεις στο κιβωτιο (ουτε φυσικα να συμπλεκταρεις)
                                        και μετα ξεκινα φρεναρισμα πανικού 120-0 με διαδοχικα κατεβασματα και με ολα τα ηλεκτρονικα συστηματα ανοιχτα και στις 2 περιπτωσεις.. Η διαφορα θα ειναι μικρη σε μέτρα, αλλα ακόμα και 50cm πιο νωρις να φρεναρεις μπορει να αποφυγεις ατυχηημα!!

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • C
                                          citastak last edited by

                                          Ο χρήστης TGD έγραψε:
                                          Πάντως ενώ στο ZX βόλευε, το φρενάρισμα με κατέβασμα ταχύτητας στο BMW δεν βολεύει, γιατί προκαλεί σχεδόν πάντα υπερστροφή ισχύος.

                                          αυτο ειχα ρωτησει και εγω! δηλαδη σε μια στροφη με (πχ 4η-->3η) θα ξεκολλήσει η ουρα?

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • O
                                            ouzo-power last edited by

                                            Ο χρήστης nass έγραψε:

                                            Αλέξανδρε, το μεγαλύτερο επιχείρημα υπέρ αυτής της άποψης (και μάλλον συντριπτικό) είναι ότι 'έτσι κάνουν στους αγώνες'. Στα καινούργια αυτοκίνητα είναι υπερβολικό να κατεβάζεις στο φρενάρισμα (εκτός από οριακά φρεναρίσματα) γιατί καταπονείται άδικα η μετάδοση. Στα παλιά αυτοκίνητα που δεν είχαν και πολύ καλά φρένα και κατανεμητές η βοήθεια που έδινε η αδράνεια του κινητήρα στο φρενάρισμα ήταν πολύ πιο αισθητή.

                                            Στους αγώνες δεν φρενάρουν με τον κινητήρα, διότι είναι μια αργή και καθόλου ακριβής (σε σχέση με το που και πόσο θέλεις να φρενάρεις) μέθοδος. Πατάνε τα φρένα όσο πάρει και χρειαστεί, και κατεβάζουν για την ταχύτητα με την οποία θα πάρουν τη στροφή.

                                            Swstos. Heel Toe. Brenarisma ekei pou 8es kai katebasma sugxronos prhn thn strofh.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 2 / 3
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr