-
πιος αλλος ψηφισε το 'παω χαμενος στην ελλαδα'?
βλεπετε 2 ψηφους....η 1 ειναι η δικια μου... η αλλη....ποιανου ειναι ? -
Ego pantios exo thn ekshs filosofia. You can never know enough. panta uparxh xoros gia beltiosh.
-
Ψηφισα οτι ειμαι ΠΟΛΥ ΚΑΛΟΣ για τον λογο οτι ποτε δεν τρεχω παραπανω απο οσο πρεπει ποτε δεν παρασυρομαι και ΓΕΝΙΚΑ δεν κανω μΑΛ*ΚΕΙΕΣ με το αμαξι... βγαζω παντα φλας δεν παραβιαζω ΣΤΟΡ και δεν εχω παρκαρει παρανομα ποτε... (εννοω ΠΑΡΑΝΟΜΑ...) οχι να εισαι ξερω γω 18 μετρα (αντι 20)απο φαναρι...
Γενικως δεν ενοχλω κανεναν οταν οδηγω, ενω γινομαι εξαλος με οποιον δεν βγαζει φλας στην αλλαγη λωριδα... οποιος το κανει και δει να τον βριζει καποιος εγω θα ειμαι... -
Εχω δίπλωμα απο το 84,οδηγάω όμως απο πιό παλιά.
Σαφώς και με θεωρώ έμπειρο,επιδέξιο και συνετό,αφου έχω σίγουρα 500000 χλμ σε διάφορα (δικά μου ή της οικογένειας )οχήματα,απο Nissan Vanette,AR33,Astra G,Mazda 323...μέχρι τη Laguna.
Eμπειρία ιδιαίτερη στα drift κλπ δεν έχω,γιατί δεν μου αρέσει το ρίσκο στους δημόσιους δρόμους,ούτε και το να φθείρω το αυτοκίνητό μου.Μου αρέσουν βέβαια πολύ π.χ. οι στροφές του Δομοκού,όπου ανεβαίνω εξαιρετικά γρήγορα τηρώντας τις ιδανικές γραμμές λίγο πριν τα όρια του αυτοκινήτου και μάλιστα έχω λειώσει κάμποσες τετράδες λάστιχα εκεί.
Δεν περνάω με κόκκινο,σταματώ στα STOP (ακόμη κι αν δεν έχει STOP στη μεριά μου σταματώ κάποιες φορές,αν προβλέπω οτι υπάρχει κίνδυνος παραβίασής του απο άλλον...),στα στενά δρομάκια πάω πολύ σιγά,στην εθνική συνήθως με 150-160 αλλά μου αρέσουν και οι 200άρες στην απέραντη ευθεία με ελεύθερο πεδίο.Δεν προσπερνάω ποτέ με ρίσκο,πόσο μάλλον στα τυφλά πάνω σε στροφές.Στο παρκάρισμα είμαι άσσος,όπως και στις διάφορες μανούβρες.
Σίγουρα κάποια απο τη σπιρτάδα της προηγούμενης 10ετίας την έχω χάσει,αλλά μάλλον προς όφελος της ασφάλειας πιά.
Απο την άλλη,έχω διαπιστώσει και 2-3 περιστατικά αφηρημάδας μου που λίγο έλλειψε να εμπλακώ σε σοβαρό ατύχημα όπου μάλλον με έσωσε ο Θεός.
Συμπέρασμα,
ακόμη και ο 'τέλειος' εαυτούλης μας δεν μπορεί ποτέ να τα κάνει όλα σωστά,γι'αυτό χρειάζεται προσοχή και σύνεση πάνω απ'όλα στην οδήγηση!!! -
εχω το διπλωμα 2 χρονια και εχω κανει γυρω στα 7.000κμ (ειμαι μακρια απο το σπιτι και οδηγω μοναχα στις διακοπες)
συνεχως βλεπω οτι δεν μπορω ποτε να πω οτι ειμαι καλος οδηγος...
ειμαι ανθρωπος, προσπαθω να μην κανω λάθη ( κανω ομως!) και να σεβομαι οσο μου το επιτρεπουν οι συνθηκες τους αλλους...Καποιος ειχει πει ' Καλος οδηγος ειναι αυτος που μπορει να προβλεπει τις αντιδρασεις των αυτοκινητων γυρω του'
keep driving!
-
Ο χρήστης kyan έγραψε:
Λοιπόν, τι εντύπωση έχετε για τις δικές σας οδηγικές ικανότητες; Πόσο καλό οδηγό θεωρείτε τον εαυτό σας; Θα ήταν ενδιαφέρον επίσης να παραθέσετε το στυλ οδήγησής σας, τις κακές σας συνήθειες και απόψεις άλλων για τις οδηγικές σας ικανότητες.
Βασικα δεν ηθελα να τοποθετηθω στο θεμα αλλα δε κρατιεμαι!
[1ο επικυνδινο για παρεξηγηση]
Δε θα συμφωνησω καταρχας με καποιον που εχει την αποψη οτι εφοσον καποιος δεν εχει τρακαρει ειναι καλος οδηγος και καποιος που εχει τρακαρει ειναι κακος οδηγος!Και ενα τρακαρισμα (εφοσον φυσικα δεν ειναι θανατηφορο ή αφησει ασχημο τραυματισμο) ειναι μια εμπειρια και μπορει να κανει τον αλλον καλητερο ή και πιο συνιδητοποιημενο! Σας το λεω επειδη εχω 2 καλες εμπειριες σαυτο το θεμα!Τωρα το στυλ οδηγησης μου ειναι απο αρκετα εως πολυ γρηγορο [(χωρις να βαζω σε κινδυνο τη ζωη των αλλων(μονο τη δικη μου ) και προσπαθωντας να προβλεψω τη μ@λακια του αλλου το οποιο το καταφερνω αρκετες φορες)] ισως επειδη ετσι με μαθανε επειδη τετοιες οδηγικες εμπειριες μου δωσανε.
Σημ.: Δε τρεχω ποτε οταν εχω αλλον μεσα παρα μονο οταν εχω ενα κολλητο μου και τη 'γυναικα' μου (η τσαντα στο κεφαλι παει συννεφο) !
(2ο επικυνδινο για παρεξηγηση)
Μια πολυ μα πολυ κακια μου συνηθεια ειναι ρε γαμωτο μου οι απειρες σφηνες που κανω και προσπαθω να τις κοψω! Sorry!Γενικα οι αλλοι μου λενε οτι μου εχουν τυφλοι εμπιστοσυνη καθως βροντερο παραδειγμα φιλος μου που παει 2 μετρα αποσταση με ζωνη σε μενα δε βαζει αν και ποτε δε ξεκιναω αμα δε βαλει!
Τελος δε μπορω να πω εγω τι θεωρω τον εαυτο μου δε μπορω να με 'καταταξω' καπου!
Υ.Γ. Ξεχασα αλλο κακο που εχω ειναι οτι φοραω ζωνη μονο σε ταξιδια!
-
Ο χρήστης vagelis-rallye έγραψε:
πιος αλλος ψηφισε το 'παω χαμενος στην ελλαδα'?
βλεπετε 2 ψηφους....η 1 ειναι η δικια μου... η αλλη....ποιανου ειναι ?Σκέφτομαι κι εγώ να ψηφίσω το ίδιο. 'Πάω χαμένος στην Ελλάδα' μπορεί να σημαίνει ότι είμαι για καμμία χώρα της Αφρικής!!!
-
Λοιπόν, εγώ ψήφησα μέτριος. Δεν έχω κάνει και ΤΑ χιλιόμετρα για να πώ ότι είμαι πλέον έμπειρος, αλλά όπως είπε και ο ΟΥΖΟΠάουερ, πάντα υπάρχουν περιθώρια για βελτίωση (και ποτέ δεν πρέπει να υπερτιμάμε τον εαυτό μας στην οδήγηση, μια διαδικασία στην οποία εμπλέκονται κι άλλοι).
Το μόνο μου παράπονο είναι στο παρκάρισμά μου και ιδιαίτερα σε δεξιές θέσεις. Αν δεν ακουμπήσω τη ρόδα πεζοδρόμιο δεν σταματάω!
-
Εγώ λοιπόν ψήφισα 'Καλός'. Να το περιγράψω:
Οδηγώ προσεκτικά, δεν πλακώνομαι στις εθνικές (οι δρόμοι της Κρήτης και το Golf CL 1.4 που οδηγώ συνήθως δεν είναι για πλακώματα άλλωστε) και μέσα στην πόλη φροντίζω ώστε η οδηγική μου συμπεριφορά να είναι φιλική προς οτιδήποτε άλλο κινείται (παραχωρώ προτεραιότητες όταν πρέπει-όχι όμως και σε ταρίφες-, σταματάω στα φανάρια έτσι ώστε να μην διακόπτω τη διέλευση των κάθετα προς εμένα κινούμενων αυτοκινήτων κτλ) Έχω τρακάρει, δυνατά μάλιστα και είμαι τυχερός που ζω. Δεν έφταιγα εγώ, πέρα από το ότι έτρεχα λίγο παραπάνω, αλλά σίγουρα έφταιγα που δεν το απέφυγα. Ήταν βέβαια πριν 5 χρόνια και από τότε έχω βελτιωθεί πολύ, αλλά αυτό δεν είναι δικαιολογία. Μπλόκαρα τους τροχούς μου και δεν έκανα τίποτα πέρα από το να περιμένω το αναπόφευκτο! Ο άλλος μου είχε κλείσει το δρόμο, μπαίνοντας στο ρεύμα μου σε επαρχιακό δρόμο για να στρίψει σε χωματόδρομο δεξιά μου. Παρόλα αυτά, από τότε έχει χρειατεί άλλη μία φορά να δοκιμάσω την ψυχραιμία μου σε ελεγχόμενο φρενάρισμα και ομολογώ ότι αν και η κατάσταση δεν ήταν ίδιας επικινδυνότητας, αντέδρασα καλύτερα. Ελπίζω να μην ξαναχρειαστεί.
Πέρα από αυτά, στο δρόμο ξέρω να χειρίζομαι το αυτοκίνητο, είτε αυτό είναι το Golf της μάνας μου είτε το Rover 6.20 του πατέρα μου. Ελέγχω ΠΑΝΤΑ εγώ την ταχύτητά μου και δεν χάνω την ψυχραιμία μου στο τιμόνι. Κρατάω τις γραμμές μου, ακόμα και αν αυτό σημαίνει ότι σε ελάχιστες περιπτώσεις ίσως πατήσω στο αντίθετο ρεύμα, αλλά ΜΟΝΟ όταν είμαι 150% σίγουρος ότι δεν κινδυνεύει κανείς από αυτή μου την ενέργεια, αποφεύγω τα φρένα-γκάζια που κουράζουν και τις απότομες κινήσεις του τιμονιού.
Τέλος, θέλω να σας πω κάτι: Μπορεί να φαίνεται αστείο, όμως οι εξομοιωτές οδήγησης (Colin McRae και Grand Prix 4) με έχουν βοηθήσει να βελτιώσω τις αντιδράσεις μου πίσω από το τιμόνι. Οδηγώ στον υπολογιστή με τιμόνι και πετάλια και έχω συνηθίσει να αφήνω το φρένο όταν βλέπω και δεν στρίβει (στη Formula 1), να ελέγχω την υπερστροφή και την υποστροφή αντίστοιχα (στο CMR) και φυσικά, έχω μάθει να ξεχωρίζω ευκολότερα την ιδανική γραμμή για την είσοδο σε μία στροφή. Σίγουρα όλα αυτά δεν έχουν και μεγάλη σχέση με τις συνθήκες σε ένα αυτοκίνητο, αλλά πιστέψτε με, βοηθούν! Μάλιστα, πολύ θα ήθελα να δω ένα πρόγραμμα εξομοίωσης σχολής ασφαλούς οδήγησης σε υπολογιστή! Θα έδινε πολλά στους χρήστες του, όχι βέβαια τόσα όσα δίνει η πραγματική εμπειρία ασφαλούς οδήγησης, αλλά πόσοι έχουν την ευκαιρία να το κάνουν;;;
-
να συμπληρωσω λοιπον και εγω οτι με αυτοκινητο δεν εχω παραβει ποτε κοκκινο...
με το αλλο ομως δεν το εχω ποτε μου σεβαστειοσο για τα φλας, απαραιτητα παρολο που σχεδον κανενας δεν τα βλεπει
-
Ο χρήστης predator έγραψε:
να συμπληρωσω λοιπον και εγω οτι με αυτοκινητο δεν εχω παραβει ποτε κοκκινο...
με το αλλο ομως δεν το εχω ποτε μου σεβαστειοσο για τα φλας, απαραιτητα παρολο που σχεδον κανενας δεν τα βλεπει
Εννοείται!!! Ούτε κόκκινο, ούτε STOP και γενικά ΠΡΟΣΕΧΟΥΜΕ ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ! Φλας, φώτα, (σπάνια κόρνα, με ενοχλεί και η ιδέα και ο θόρυβος), τα πάντα. Ε, με το ποδήλατο τώρα... Δεν έχετε και απαιτήσεις από ένα ποδηλάτη να σέβεται όλα τα σήματα του Κ.Ο.Κ., έτσι;
-
έχω από το '99...μου φαίνεται..δίπλωμα και οδηγω αρκετα ευρωπαικά σε ότι αφορά τηρηση του κώδικα κτλ. κτλ.
καμιά φορά απορώ μήπως όλοι οι υπόλοιποι δεν τα έχουν διδαχθεί....
για να με γράψουν για ζώνη λίγο δύσκολο, αλλά στο θέμα της ταχύτητας μάλλον ειμαι υποψήφιος χωρίς ακόμα να χει γίνει τίποτα...
μες στη πόλη πάω γρήγορα αλλά δε κανω και κάνα ράλι...τα φλας κοντεύουν να καούν βέβαια!
ευθεία και στροφές μου αρέσουν εξίσου και σίγουρα δεν είμαι κάνας χεράς.
περισσότερο μου αρέσει να κάνω νέα ρεκόρ σε χρόνο όταν διανύω μεγάλες αποστάσεις...
ατρακάριστος ημουν ως τη κυριακή των Βαιων που ένας με μηχανάκι νόμιζε οτι στο δρόμο δεν κινείται κανένα άλλο όχημα...το κωμικοτραγικό είναι ότι είχα αποφύγει περιπτωσεις και περιπτώσεις, καμιά φορά με ταχύτητες ανω των 150χλμ, και δε μπόρεσα να προβλέψω ότι ο άλλος θα ήταν τόσο ανεύθυνος με 40χλμ να κάνει τέτοιο πράγμα που έκανε... -
Ο χρήστης cmarin έγραψε:
πιος αλλος ψηφισε το 'παω χαμενος στην ελλαδα'?
βλεπετε 2 ψηφους....η 1 ειναι η δικια μου... η αλλη....ποιανου ειναι ?Σκέφτομαι κι εγώ να ψηφίσω το ίδιο. 'Πάω χαμένος στην Ελλάδα' μπορεί να σημαίνει ότι είμαι για καμμία χώρα της Αφρικής!!!
μη νομιζεις οτι απο επιπεδο νοοτροπιας ειμαστε καλυτεροι εδω......
εχω παει να φαει κοσμο επειδη προσπερνανε στην εθνικη απο δεξια.....η που καθονται αριστερα και δεν φευγουν με τιποτα.....αστα.....καλυτερα στην αφρικη -
Αξιολογώ τον εαυτό μου ως πολύ καλό οδηγό με όση περισσότερη ειλικρίνεια μπορώ να έχω.
Εξάλλου είναι πασίγνωστο ότι είμαι έξυπνος, όμορφος και μετριόφρονας.
Πάντως η ατυχία να μην έχω τη δυνατότητα να αποκτήσω ένα σωστό αυτοκίνητο τα πρώτα χρόνια της οδηγηκής μου πορείας έγιναν αιτία να αποκτήσω μεγάλη εμπειρία και στις πιο απίθανες καταστάσεις. Εξηγούμαι, σαν πρώτο αμάξι αγόρασα ένα SKODA TARGET 120, το οποίο κράτησα για 9 χρόνια και με την απαράδεκτη οδική του συμπεριφορά σε συνδυασμό με την αγάπη μου για την ταχύτητα μου έδωσαν τη δυνατότητα να μάθω πολλά παλεύοντας καθημερινά να το κρατώ στο δρόμο.
Σαν μειονέκτημα μου θα αναφέρω την έλλειψη υπομονής στην μεγάλη κίνηση, γι αυτό αποφεύγω όσο μπορώ τις επισκέψεις στο κέντρο της πόλης και την επιθετική μου συμπεριφορά (συνήθως λεκτικά μόνο) στους αυτοκινούμενους αυτόχειρες που κατακλύζουν τους Ελληνικούς δρόμους.
Μου αρέσει η αναζήτηση των ορίων των δικών και του αυτοκινήτου που οδηγώ, αν και μετά την γέννηση του παιδιού μου έχουν μειωθεί τα ρίσκα που παίρνω, κατά την αναζήτηση αυτή. Είμαι εκνευριστικά νομοταγείς εκτός από την τήρηση των απαράδεκτων ορίων ταχύτητας.
Δεν έχω τρακάρει ποτέ, εκτός από δυο εξόδους σε χωράφια, χωρίς δυσάρεστα αποτελέσματα ευτυχώς, τον πρώτο καιρό που αγόρασα τον αμάξι που σας ανέφερα και μέχρι να μάθω πως ελέγχεται η υπερστροφή. Εκτός από οδήγηση με έμαθε να κάνω επισκευές χρησιμοποιώντας οτιδήποτε για εργαλείο ή για ανταλλακτικό, καθώς του άρεσε να ακινητοποιείται απροειδοποίητα σε ακατάλληλου χρόνους και τόπους. -
Με αξιολογώ ως μέτριο. Σκεφτόμουν να βάλω και 'κακός', αλλά με τα ελληνικά δεδομένα δε νομίζω ότι είμαι κακός.
Τα βασικά μου μειονεκτήματα είναι ότι δεν έχω πολύ μεγάλη εμπειρία (έχω κάνει περίπου 30-40000km) ειδικά στην αντιμετώπιση δύσκολων καταστάσεων. Επίσης από οδηγικές ικανότητες στο όριο πάω μάλλον άσχημα. Ενα άλλο μειονέκτημα είναι ότι πολλές φορές οδηγώ κουρασμένος, οπότε η αυτοσυγκέντρωση πάει περίπατο και οι χρόνοι αντίδρασης είναι πολύ μεγάλοι, ενώ πολλές φορές η προσοχή μου αποσπάται από την οδήγηση, κυρίως λόγω διερχόμενων πιπινιών που είναι και η εποχή τους τώρα.
Αυτά μειονεκτήματα τα ρεφάρω (σε ένα μικρό ποσοστό) από το γεγονός ότι δεν οδηγώ βιαστικά και είμαι αρκετά τυπικός με τον ΚΟΚ, ενώ παραχωρώ προτεραιότητα σε ό,τι κινείται και γενικά είμαι ψύχραιμος και δεν εκνευρίζομαι όταν οδηγώ.
-
Εγω θα ελεγα οτι ειμαι παγκοσμιων αγωνιστικων προδιαγραφων και λιγα λεω!Αν ειχα WRC ανετα τους ετρωγα ολους τους παγκοσμιους.Απλα με εχουν φαει τα κυκλωματα..............Α ρε Πατριδα!
Σοβαρα τωρα μαλλον μετριος ειμαι γιατι για παραπανω δε νομιζω....
.Κακος δεν ειμαι συμφωνα με οσα βλεπω καθε μερα στους δρομους.Το κακο με μενα ειναι οτι μ'αρεσει να τρεχω στις στροφες ενω στην εθνικη ...βαριεμαι και παω συνηθως μεσα στο οριο(αντε + 10).Βεβαια αυτο κανεις δεν το καταλαβαινει γιατι ολοι εχουν συνηθισει να το πλακωνουν στις ευθειες και να πηγαινουν με το ...φρενο αντι για γκαζι στις στροφες.Ετσι αρκετοι ειναι αυτοι που με κοιτουν περιεργα.....
-
Ο χρήστης nasos79 έγραψε:
Ε, με το ποδήλατο τώρα... Δεν έχετε και απαιτήσεις από ένα ποδηλάτη να σέβεται όλα τα σήματα του Κ.Ο.Κ., έτσι;Φυσικά και ΝΑΙ!!!!! Σαν (100% ερασιτέχνης) ποδηλάτης από τα 12 που κυκλοφορώ μέσα στην πόλη, θεωρώ απαράδεκτο να μην τηρούν οι ποδηλάτες τα σήματα. 2 φορές δεν σταμάτησα σε κόκκινο ή Stop τη μία βρέθηκα κάτω από ένα αμάξι, την άλλη παρατρίχα... Βλέπω κάτι τύπους με αυτοκτονικές τάσεις να κάνουν ότι μαλ!@!$# μπορείτε να φανταστείτε και τρελαίνομαι...
Στο θέμα μας... Ψήφισα καλός σε σχέση όμως με τον μέσο όρο που βλέπω στους δρόμους.
Οδηγώ πάντα κάτω ή μέχρι τα όριά μου και (εφόσον εγώ δεν ξεπερνώ τα όριά μου) προσπαθώ να εξερευνήσω τα όρια του αυτοκινήτου στις στροφές, αλλά και του δρόμου. Και φυσικά πάντα όταν δεν κινδυνεύει κανείς άλλος πέρα από τον εαυτούλη μου...
Σε δρόμους με στροφές (αααχ δεύτερο πόδι της Χαλκιδικής... σού 'ρχομαι... ) πάω γρήγορα στις στροφές και εντελώς χαλαρά στις ευθείες, εκτός κι αν είναι να προσπεράσω κανέναν που με καθυστερεί στις στροφές...Στην εθνική που χρησιμοποιώ κάθε μέρα για να πάω στη δουλειά, πάω αναλόγως τα κέφια... Πχ πρωί που βιάζομαι 160-170 , συνήθως γύρω στα 130... αναλόγως την κίνηση και τις συνθήκες... Την έχω πάει και με 50 λόγω πυκνής ομίχλης και έβλεπα μερικούς μαλ@#%$ να με περνάνε σαν σταματημένο...
Στην πόλη και γενικά σε κατοικιμένες περιοχές (πραγματικά κατοικιμένες, όχι ένα σπίτι σε 5χλμ...) ΠΟΤΕ πάνω από 50. Επίσης όταν σε δρόμους (εθνική) συναντώ κίνηση και μεγάλες ουρές σπάνια προσπερνάω, γιατί δεν έχει νόημα. Προσπερνάς τον μπροστινό σου και κολλάς 1-2 αμάξια πιο μπροστά... δεν έχει νόημα...
Το πρόβλημά μου είναι ότι εκνευρίζομαι σχετικά εύκολα... Και το ότι θέλω ακόμα μεγαλύτερη εξάσκηση στον έλεγχο του αυτοκινήτου πέρα από τα όριά του... Με τον καιρό...
Κοινώς κι εγώ είμαι ένα σπάνιο ταλέντο που αδικείται στην Ελλάδα... Αν με είχε γνωρίσει ο Προβερά, τώρα θα είχα το WRC στο τσεπάκι μου, αλλά είπαμε... άτιμη κοινωνία...
-
Αναγκαστικά όλοι πρέπει να κρίνουμε τις οδηγικές μας ικανότητες με βάση όσα μας έχουν τύχει...
Αν κάποιος κάνει 20 χιλιόμετρα κάθε μήνα για διαδρομή ενός χιλιομέτρου και οδηγάει άριστα , στις συνθήκες που το έχουν τύχει, τότε τι είναι?
Απλά καλός επειδή **αν **του τύχει πάγος ή βροχή **μπορεί **να τρακάρει ή εξαιρετικός αφού οδηγάει τέλεια για τις ανάγκες που έχει κάθε φορά?
Αυτή την απορία έχω και δεν ξέρω τι να απαντήσω!
-
Τώρα να το πω;
Οκ λοιπόν ψήφισα κακός
Κι αυτό γιατί έχω πολύ μικρή εμπειρία.
Κατά τα άλλα είμαι ιδιαίτερα προσεκτικός
και τηρώ πάντα τους κανόνες, σε σπαστικό
ίσως σημείο για τους υπόλοιπους. Αλλά
προτιμώ να είμαι άπειρος και εκνευριστικός,
παρά άπειρος κι επικύνδυνος.
Γιαυτό και παρακαλώ όλους σας ρε παιδιά,
να σκέφτεστε πάντα ότι ναι μεν εσείς ξέρετε
να οδηγάτε και έχετε τον έλεγχο του αυτοκινήτου,
αλλά υπάρχουν τόσα newbies στους δρόμους και
αν συμβεί το μοιραίο (μακριά μας) τι σημασία
έχει ποιος φταίει.... αν μας μαζεύουν με το
κουταλάκι.... Προσοχή λοιπόν μια και στην Ελλάδα
μας και η κουτσή Μαρία κυκλοφορεί με τουτού..
Εφιάλτης μου οι προσπεράσεις... μια και λόγω της
απειρίας μου αδυνατώ ακόμα να εκτιμήσω τις
ταχύτητες των 'εμπλεκομένων'... και φυσικά
παθαίνω πλάκα όταν με προσπερνάνε σε επαρχιακό
με 150 και χώνονται ανάμεσα στην νταλίκα που
είναι μπροστά μου και στο λεωφορείο που έρχετε από
απέναντι την τελευταία στιγμή...
Την πρώτη μέρα με δίπλωμα περίμενα 5 λεπτά πίσω
απο τρακτέρ και με προσπέρασε και ποδηλάτης
κοιτώντας με σαν εξωγήινο
Φυσικά και με το παρκάρισμα έχω ακόμα
προβλήματα αλλά που θα πάει... -
Ο χρήστης markvag έγραψε:
Ε, με το ποδήλατο τώρα... Δεν έχετε και απαιτήσεις από ένα ποδηλάτη να σέβεται όλα τα σήματα του Κ.Ο.Κ., έτσι;
Φυσικά και ΝΑΙ!!!!! Σαν (100% ερασιτέχνης) ποδηλάτης από τα 12 που κυκλοφορώ μέσα στην πόλη, θεωρώ απαράδεκτο να μην τηρούν οι ποδηλάτες τα σήματα. 2 φορές δεν σταμάτησα σε κόκκινο ή Stop τη μία βρέθηκα κάτω από ένα αμάξι, την άλλη παρατρίχα... Βλέπω κάτι τύπους με αυτοκτονικές τάσεις να κάνουν ότι μαλ!@!$# μπορείτε να φανταστείτε και τρελαίνομαι...
που τους ειδες ???
που τους ειδες ???
για περιεγραψε τους...οταν λες οτι οδηγας απο τα 12 στην αθηνα τι ακριβως εννοεις ???
εβγαινες με το τριτροχο στην αυλη αθηναικης πολυκατοίκιας ???παντως εγω ποτε δεν σταματαω (το ποτε ειναι απολυτο -μιλαμε για πολλες χιλιαδες φορες) σε κοκκινο ή στοπ διοτι απλουστατα δεν χρειαζεται
αφου τελικα με εχουν μαθει και οι μπατσοι και δεν μου κανουν νοημα πια να σταματησω να ... με γραψουνμονο μια φορα ειχα ευτραπελα οταν περασα με πολυ βαθυ πορτοκαλι, τοσο βαθυ που μολις περασα αναψε πρασινο και ερχοταν μια οδηγος αγωνων απο την παροδο με καμια 80αρα οπου το φαναρι δεν ηταν τοσο βαθυ πορτοκαλι -κατακριβεια ηταν μολις κοκκινο- και παρολο που εγω την καταλαβα και σταματησα με το ποδητατο σουζα στον μπροστα τροχο αυτη χαμπαρι δεν πηρε και ηρθε και εξισε την πλευρα της (με δυναμη) στον τροχο μου (στραβωσε ο καημενος) ενω ταυτοχρονα αφησε το καθρευτακι της στο τιμονι μου
και για οσους απορουν γιατι ειναι δυνατο μια τετοια συμπεριφορα στο δρομο να ειναι εφικτη...
ο ποδηλατης εχει τα εξης πλεονεκτηματα- βελτιστη ορατοτητα
-λογο υψους
-επειδη μπορει να κινειται αρκετα δεξια-αριστερα και να βλεπει τι γινεται μπροστα - σε στεγνο δρομο με ταχυτητες μεχρι 30-40 βελτιστο φρεναρισμα
-διοτι μπορει ακομα και να το γυρισει σε ελαχιστο χωρο
-να μπει στο τελος του φρεναρισματος σε μια 'σχισμη' και παρολο που δεν σταματησε να μην κτυπησει - με ιδιες με το 2 συνθηκες μεγιστη ευελιξια
-ειναι πραγματικο τσιρκο οι δυνατοτητες ενος καλου ποδηλατου με ενα ποδηλατη σε καλη κατασταση - χωραει παντου
-βγαινει στη μεση του κοκκινου στην αλεξανδρας-κιφησιας να περασεις και τα εχεις υπολογισει λαθος
κανενα προβλημα, γυρνας το ποδηλατο παραλληλα με τη ροη αυτοκινητων που πλησιασες και ειναι σαν να μην υπαρχεις (εδω και ενα τιπ για τους αθηναιους ποδηλατες αν υπαρχουν, κοψτε τα τιμονια σας οσο πιο στενα μπορειτε, η διαφορα ειναι μερα με τη νυχτα)
μπορεις το ιδιο να το κανεις προγραμματισμενα δηλαδη να περασεις το φαναρι μισο-μισο
και κατι για να ξερουμε τι γινετε...
λεμε για τα αυτοκινητα οτι καλο ειναι να εχεις φτασει στα ορια σου μερικες φορες σε ελεγχομενες συνθηκες ετσι ωστε αν σου τυχει κατι στο δρομο να εχεις πιθανοτητες να αντιδρασεις σωστα
στο ποδηλατο αυτο το αν ειναι γελειο και μονο να το σκεφτεσαι
με το που βγαινεις σε πολυσυχναστους δρομους ειναι κατασταση 'θαρρος 5 ' οπως λενε στο στρατο
δηλαδη πολεμος
αν δεν ξερεις να οδηγεις πολεμικα θα σε φανε στην πρωτη-δευτερη βολτα και δεν θα ξαναβγεις
γιαυτο **δεν υπαρχουν **ποδηλατες στην αθηνα
φυσικα ειναι αδυνατο να εισαι 'επαγγελματιας πολεμιστης' και να μην εχεις τραυματιστει ποτε αλλα σαφως ενας επαγγελματιας θα διαρκεσει περισσοτερο απο ενα πρωταρη ή καποιον χωρις συνειδηση της πραγματικοτηταςζητω συγνωμη απο οσους το θεωρουν ασχετο με το θεμα (εγω το θεωρω σχετικο)
- βελτιστη ορατοτητα
Τι γνώμη έχουμε για τις οδηγικές μας ικανότητες;