Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Παρατηρήσεις με φιλική διάθεση
    1. Home
    2. Αντίλογος
    3. Παρατηρήσεις με φιλική διάθεση
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 3 / 5
    Αντίλογος
    27
    98
    332
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • M
      meco last edited by

      Ο χρήστης TGD έγραψε:

      Επίσης παλιότερα υπήρχε και μία χιουμοριστική προσέγγιση της εκάστοτε δοκιμής. Τώρα αυτό έχει εκλείψει...

      Μια φορά το έκανα αυτό στον 'Ήχο'. Οι αναγνώστες ευχαριστήθηκαν το κείμενο -και ήταν και πολύ θετική κριτική για το προϊόν. Ο αντιπρόσωπος εκνευρίστηκε όμως πάρα πολύ γιατί 'έκανα κακό στο προϊόν' και 'κανένας δεν ενδιαφέρθηκε λόγω της κριτικής'. Από τότε περιορίστηκα στη μόνιμη στήλη μου.

      Μάλιστα...Δεκτό αυτό, αλλά δε νομίζω οι 4Τροχοί να αντιμετώπισαν ποτέ, τέτοιο πρόβλημα. Βέβαια όσα ξέρει ο νοικοκύρης δεν τα ξέρει ο κόσμος όλος, οπότε...
      Εντύπωση μου κάνει πάντως το γεγονός ότι δεν έχει παρέμβει κανένας από το περιοδικό ακόμα. Ούτε καν ο Σ.Χ. ο οποίος σε παρόμοιες περπτώσεις έδινε πάντα το παρόν. Μάλλον τρέχουν όλοι για το 'Ακρόπολις'.

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • K
        kouk last edited by

        Μήπως ξεχνάμε κάτι?
        Η αγορά είναι ΜΙΑ και ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ!!
        Αυτά που θεωρούμε σαν ελαττώματα σε αυτοκίνητα σαφώς και θα πέφτουν στην αντίληψη των συντακτών!
        Και -νομίζω- οτι το δύσκολο της υπόθεσης θα είναι πως να πεις οτι κάτι είναι στραβό ΧΩΡΙΣ να χαλάσεις και τις σχέσεις σου με τα στελέχη της τάδε ή της δείνα εταιρείας!!
        Μην ψάχνουμε για Δον Κιχώτες...τους πάτησε ο τελευταίος μύλος! Διαβάστε μέσα απο τις γραμμές!!Το νόημα εκει είναι!!

        1 Reply Last reply Reply Quote 2
        • S
          skullone last edited by

          Νίκο, αν νομίζεις ότι οι αντιπροσωπείες είναι τόσο ισχυρές, κάνεις λάθος. Δες για παράδειγμα τη Mercedes, που τα τελευταία (αρκετά) χρόνια δίνει μετά χαράς αυτοκίνητο στους 4Τ, ενώ παλιά ήθελε να θέτει και όρους για το τι θα γραφτεί και πώς θα γίνει η δοκιμή.

          Θα σου θυμίσω κάτι που έγραφε για τη συγκεκριμένη αντιπροσωπεία ο Καββαθάς κάποτε στον Αντίλογο:

          Του είπε λοιπόν κάποτε στη δεκαετία του '80 ο αντιπρόσωπος της Mercedes ότι του έχει μια 'πριγκηπέσσα' κλπ κλπ για 'δοκιμή', αρκεί να γράψει έτσι κι αλλιώς κι αλλιώτικα.

          Νομίζω καταλαβαίνεις πού ακριβώς του είπε ο Καββαθάς να τη βάλει την 'πριγκηπέσσα' του.

          Συμπέρασμα: Ό,τι κι αν λένε οι αντιπροσωπείες, την ισχύ την έχουμε ΕΜΕΙΣ. ΕΜΕΙΣ αγοράζουμε, ΕΜΕΙΣ κρίνουμε, ΕΜΕΙΣ αποφασίζουμε ποιος αντιπρόσωπος είναι σωστός, ποιο περιοδικό θα τιμήσουμε με την προτίμησή μας, τι δοκιμές θέλουμε και με τι κριτήρια αποφασίζουμε. Γιατί αν ΕΜΕΙΣ δε στάξουμε τα ευρώπουλα, οι αντιπρόσωποι πάνε χαμένοι.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • A
            alkis_ita last edited by

            Οι αντιπρόσωποι και οι εισαγωγείς υπήρχαν απο τότε που κυκλοφορησαν οι 4Τ, όμως αυτό δεν ειχε εμποδίσει τοσα χρονια την σκληρή κριτική. Κι εγω με λύπη διαπιστώνω οτι οι δοκιμες εχουν χάσει την σπιρτάδα και την αυστηρότητα του παρελθόντος και το πράγμα χειροτερεύει οσο περνάει ο καιρός. Ελα ομως που δεν μπορω να διαβάσω αλλο περιοδικο.....

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • C
              cpp last edited by

              Και ο χώρος των εκδόσεων περνάει κρίση την σήμερον ημέρα.
              Κολλητός που είναι διανομέας εφημερίδων και περιοδικών μου λέει ότι η δουλεία του έχει πέσει κατά 20 - 30%
              Αυτο επιβεβαιώνεται αν δει κάποιος και τα αποτελεσμάτα α' τρίμηνου των εταιρειών.
              Ο Λαμπράκης έχει στο α΄τρίμηνο 2 εκ ζημιές, οι Εκδόσεις Λυμπέρη ζημιές 550,000 Euro ενώ οι Τεχνικές Εκδόσεις (4Τροχοί και τα συναφή) οριακά κέρδη 50,000 Euro έναντι 200,000 Euro το αντίστοιχο περυσινό διάστημα (-75%).
              Αναπόφευκτα τα μειωμένα αποτελέσματα θεωρώ επηρεάζουν το κλίμα και τους εργαζόμενους, καθώς για να το πω απλά, θεωρώ ότι η φτώχια φέρνει γκρίνια και κακά τα ψέματα, κόβει την όρεξη για δουλειά.
              Η τιμή των περιοδικών έχει αισίως φθάσει τα 5 με 6 Euro.
              Η εξάπλωση του internet είναι ραγδαία και (προσωπικά πάντα) δεν μου λέει και πολλά να διαβάσω ένα τεστ σε ένα περιοδικό για να δω τις εντυπώσεις κάποιου που οδήγησε το αυτοκίνητο για 10 - 15 ώρες την στιγμή που σε διάφορα forum από τους ιδιοκτήτες των αυτοκινήτων μαθαίνεις τα πάντα. Πχ. αναφέρω ότι σε ένα περιοδικό μπορείς να διαβάσεις ότι το Volvo XC 90 είναι εξαιρετικό ενώ αν σερφάρεις στο internet θα βρείς σε forum τα άπειρα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι ιδιοκτήτες τους.

              Μερικές σκέψεις απλά παραθέτω....

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • S
                spiros last edited by

                Καλα, το ΑΜS δεν αξιζει να το σχολιασουμε καν... Οι ανθρωποι κρινουν τα πραγματα με καθαρα υποκειμενικο τροπο και δε νομιζω οτι μπορει καποιος να παρει το περιοδικο τους και να βγαλει ασφαλη συμπερασματα.

                Το Drive εμενα μου αρεσει πολυ, τα παιδια εκει γραφουν με πολυ ορεξη και μερακι για αυτο που κανουν. Καποιοι λενε οτι απευθυνεται σε ενα πιο 'ελαφρυ' αναγνωστικο κοινο και κυριως σε μικροτερες ηλικιες. Εγω διαφωνω, ακομη και αν καποιες φορες χρησιμοποιουν καποιες οχι τοσο 'σοβαρες' εκφρασεις στα τεστ που κανουν, νομιζω οτι ειναι θεμιτο και εν παση περιπτωση, οι ανρθωποι και τη δουλεια τους ξερουν πολυ καλα και εκφραζονται με περισσο παθος καποιες φορες, πραγμα που εχει σχεδον εκλειψει στους 4Τ. Υπαρχουν δοκιμες που εχω διαβασει στο Drive που οταν τις διαβασα στη συνεχεια στους 4Τ, πραγματικα με εξεπλησαν! Καμια σχεση! Οι 4Τ δυστυχως εχουν χασει το παθος που ειχαν, γραφουν πιο 'τυπικα' και προσπαθουν να μη θιξουν κανεναν.

                Το τελευταιο τευχος πραγματικα, σε μερικα σημεια, ειναι απαραδεκτο και ελπιζω να μην ξανασυμβει! Δεν ξερω αν γιαυτη τη κατασταση ευθυνονται οι νεοι συντακες με την μικρη εμπειρια στο χωρο ή κατι αλλο. Εγω παντως σαν αναγνωστης δεν ειμαι ευχαριστημενος με αυτη τη κατασταση και κατι πρεπει να γινει γιαυτο.

                Οι 4Τ ειναι ενα πολυ μεγαλο περιοδικο και δεν εχει αναγκη κανεναν αντιπροσωπο ή εταιρια. Ας μεινουν πιστοι στις αρχες τις οποιες οι ιδιοι μας εμαθαν και να προσπαθησουν να ξαναβρουν τον χαμενο τους εαυτο. Το φορουμ αυτο ειναι ενα καλο βημα για μας και ενα καλο βιβλιο συμβουλων γιαυτους. Ας φροντισουν να το εκμεταλλευτουν!

                Σαφως το τελευταιο τευχος δεν ειναι το μοναδικο το τελευταιο καιρο που παρατηρουνται οσα εγραψαν τα παιδια πιο πανω, αλλα ας ελπισουμε να ειναι το τελευταιο.

                Και φυσικα το περιοδικο πρεπει να παρει θεση σε οσα εχουν λεχθει σε αυτες τις σελιδες. Δεν λεω να 'απολογηθει', λεω να παρει θεση.

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • T
                  techadmin admin last edited by

                  Δε θέλω να τοποθετηθώ, θα πω μονάχα ότι θα παραδεχτώ πάρα πολύ το περιοδικό 'μας' αν δημισιεύσει αυτό το θρεντ στους 'Διαλόγους', όπως έχει κάνει με άλλα θρεντς...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • C
                    chemic last edited by

                    Ο χρήστης kyan έγραψε:
                    Δε θέλω να τοποθετηθώ, θα πω μονάχα ότι θα παραδεχτώ πάρα πολύ το περιοδικό 'μας' αν δημισιεύσει αυτό το θρεντ στους 'Διαλόγους', όπως έχει κάνει με άλλα θρεντς...

                    Δεν θα συμφωνήσω με την αναγκαιότητα του να μπει αυτό το θρεντ στους διαλόγους. Πραγματικά δεν βλέπω το λόγο για κάτι τέτοιο..
                    Αν θέλεις, θα μπορούσε να γίνει μια πρόταση στους αναγνώστες νακαταγράψουν τί τους αρέσει πιο πολύ στο περιοδικο και που πρέπει ευτό να βελτιωθεί. Να μπει και το σχετικό δωράκι για όποιους συμμετάσχουν για να φανεί ότι το περιοδικό μπαίνει σε μια ΄τετοια διαδικασία ΚΑΙ λόγο μάρκετινγκ
                    Αν και πραγματικα΄δεν βλέπω το λόγο, αφού τελικά οι φανατικοί αναγνώστες θα επισημάνουν αυτά που τόσο σκέφτομαι εγώ και εσύ και όλοι μας!!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • C
                      chemic last edited by

                      Ο χρήστης kouk έγραψε:
                      Μήπως ξεχνάμε κάτι?
                      Η αγορά είναι ΜΙΑ και ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ!!
                      Αυτά που θεωρούμε σαν ελαττώματα σε αυτοκίνητα σαφώς και θα πέφτουν στην αντίληψη των συντακτών!
                      Και -νομίζω- οτι το δύσκολο της υπόθεσης θα είναι πως να πεις οτι κάτι είναι στραβό ΧΩΡΙΣ να χαλάσεις και τις σχέσεις σου με τα στελέχη της τάδε ή της δείνα εταιρείας!!
                      Μην ψάχνουμε για Δον Κιχώτες...τους πάτησε ο τελευταίος μύλος! Διαβάστε μέσα απο τις γραμμές!!Το νόημα εκει είναι!!

                      Νίκο διαφωνώ κάθετα με τα λεγόμενα σου(εσύ μάλλον είσαι στα βουνά όμως και ψάχνεις για την όπισθεν στο αγωνιστικό ).Το μόνο που μπορώ να δεχτώ είναι να μην κρίνονται τα αυτοκίνητα με βαση τα απόλυτα κριτήρια ενός νέου και πολύ γρήγοριυ οδηγού στο δια ταύτα μιας δοκιμής, αφού το κάθε αμάξι τελικά έχει κα το κοινό του!!Από την άλλη όμως, κάθε αδυναμία πρέπει να αναφέρεται, και να μην ψάχνουμε εμείς τί θέλει να πει ο ποιητής!!
                      Τωρα ειλικρινά δεν πιστεύω πως το πρόβλημα είναι η διατήρηση καλών σχέσεων με τις εταιρίες!!Σε όλο των κόσμο τα καλά περιοδικά αυτοκινήτου δεν μασάνε από 'καλές σχέσεις' και αυτή είναι η δύναμη τους τελικά, αφού τους εμπιστεύεται ο κάσμος, αυξάνουν τις πωλήσεις, αποκτούν μεγάλη δύναμη στο να επηρεάζουν την αγορά και τελικά οι εταιρίες τους..γλύφουν!!
                      Επαναλαμβάνω πως κατά την γνώμη μου είναι πως κα΄που έχει χαθεί ο ενθουσιασμός των νέων(παραδοξο αυτο) συντακτών σε αυτό που κάνουν. Δεν φαίνεται να έχουν όρεξη και πάθος έστω και αν δοκιμάζουν το πιο απλό αμάξι!! Κάποιες δοκιμές μοιάζουν ως αγγαρεία, αν όμως ίσχυε η πολιτική των 'καλών σχέσεων', θα ήταν απλά χαλκευμένες, αν και δομικά άρτιες!!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • T
                        tsilis last edited by

                        Χαίρομαι που άνοιξε αυτή η ενότητα,γιατί μου εξαφάνισε τις ενοχές γύρω από το περιοδικό!Ως αδιάλλειπτος αναγνώστης από τα τέλη του 1986 έχω παρακολουθήσει το περιοδικό να αλλάζει το χαρακτήρα του αρκετές φορές.Πάντοτε κάθε αλλαγή το έκανε πιο σύγχρονο,πλην όμως ουδέποτε απώλεσε αυτό που θα ονομάζαμε 'χαρακτήρα','σπιρτάδα' κλπ.Συμπάθειες και αντιπάθειες σε αντιπροσωπείες και μάρκες υπήρχαν πάντοτε,κρίσεις αυτοκινήτων όχι πλήρως ξεκαθαρισμένες επίσης,όμως το περιοδικό δεν έπαυε να διαμορφώνει εμπεριστατωμένη γνώμη και για πολλούς από εμάς και χαρακτήρες.
                        Τον τελευταίο χρόνο, ίσως και περισσότερο το πνεύμα έχει χαθεί!Στενοχωριόμουν με τον εαυτό μου,γιατί δεν έβρισκα τη διάθεση να ξεκοκκαλίσω το περιοδικό όπως παλιά,γιατί ευκολότερα ανεσυρα από τη μνήμη μου τεστ δεκαετίας(νομίζω το ίδιο ανέφερε και ο Πέτρος),παρά τα πλέον πρόσφατα,και τα απέδιδα,όπως και ο φίλος μου ο Παναγιώτης στην ηλικία (θα κλείσω τα 30 στα τέλη του φθινοπώρου).
                        Δεν είναι όμως έτσι και γι'αυτό χαίρομαι!Δεν είμαι εγώ ο 'περίεργος',υπάρχουν και άλλοι σαν και εμένα!Το περιοδικό πρέπει σύντομα να βρει το χαρακτήρα του,να αυξήσει το εύρος των δοκιμών και τη γκάμα των υπό δοκιμή μοντέλων(αυτά που ελέχθησαν π.χ. για το focus 1.8 και το Clio 1.6 είναι πολύ σωστά)και τέλος να επιδεικνύουν αυστηρότητα στην κρίση τους.Σε μια εποχή που σχεδόν όλα τα αυτοκίνητα είναι(?) καλά,η ανάγκη για αυστηρή κριτική από μέρους του συντάκτη γίνεται επιτακτική.
                        Η δύναμη του περιοδικού είναι ο αριθμός και η προσήλωση των αναγνωστών στα λεγόμενά του και όχι οι σχέσεις με τις οποιεσδήποτε αντιπροσωπείες.Δεν είναι δυνατόν να μην γράφεις ευθαρσώς την γνώμη σου για κάποιο αυτοκίνητο(π.χ.Corolla TS,το παράδειγμα ΔΕΝ είναι τυχαίο),επειδή η εταιρεία έχει ιστορία στο χώρο!Ανάγκασέ την να βγάλει αξιόλογα αυτοκίνητα και να σέβεται την γνώμη σου και τη δύναμη που ασκείς στους αναγνώστες σου...
                        Όλα τα παραπάνω έχουν γραφτεί με την πλέον καλοπροαίερετη διάθεση και μπορώ να πω και με μια δόση πικρίας για το περιοδικό που τόσο αγαπάμε..
                        Είμαι σίγουρος ότι ο Στράτης μετά το Ακρόπολις θα επιληφθεί του θέματος...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • G
                          gatony last edited by

                          Ο χρήστης spiros έγραψε:
                          Οι 4Τ δυστυχως εχουν χασει το παθος που ειχαν, γραφουν πιο 'τυπικα' και προσπαθουν να μη θιξουν κανεναν........... Εγω παντως σαν αναγνωστης δεν ειμαι ευχαριστημενος με αυτη τη κατασταση και κατι πρεπει να γινει γιαυτο. ....................
                          Οι 4Τ ειναι ενα πολυ μεγαλο περιοδικο και δεν εχει αναγκη κανεναν αντιπροσωπο ή εταιρια. Ας μεινουν πιστοι στις αρχες τις οποιες οι ιδιοι μας εμαθαν και να προσπαθησουν να ξαναβρουν τον χαμενο τους εαυτο. Το φορουμ αυτο ειναι ενα καλο βημα για μας και ενα καλο βιβλιο συμβουλων γιαυτους. Ας φροντισουν να το εκμεταλλευτουν! ......................................
                          αι φυσικα το περιοδικο πρεπει να παρει θεση σε οσα εχουν λεχθει σε αυτες τις σελιδες. Δεν λεω να 'απολογηθει', λεω να παρει θεση.

                          Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου,αυτά σκεφτόμουνα να γράψω και'γω αλλά με πρόλαβες και να προσθέσω πως στα περισσότερα τεστ που γίνονται παίρνεις μια γεύση και μόνο απο το αυτ/το που δοκιμάζουνε(ας μου επιτραπεί η έκφραση 'πασάλειμα'μου φαίνεται) σε αντίθεση με παλιότερα τεύχη που αφού διάβαζες το τεστ πίστευες πως είχες ογηγήσει εσύ ο ίδιος το αυτ/το,για τέτοια λεπτομερέστατη αναφορά εκφραζόντουσταν.

                          Να θυμήσω πως στο τέυχος 313 10/1996(που το βρήκα εε?,από το 4Τ library) http://library.techlink.gr/4t/article.a ... ticle=1999 σε συγκριτικό Peugeot 106 GTi vs. Peugeot 106 Rallye vs. Fiat Punto GT υπήρχε παράγραφος που αναφερότανε μόνο στα τεχνικά(υλικά που είναι κατασκευασμένος ο κινητήρας,σχέση συμπίεσης,σχέσεις διαφορικού/κιβωτίου,περίμετρος κύλισης στα ελαστικά,λεπτομερέστατη αναφορά στην ανάρτηση,διάμετρος δισκοφρένων και άκουσον άκουσον επιφάνειες τριβής (τακάκι με δισκόπλακα).Ας μην πω τίποτα για την υπόλοιπη παρουσίαση....

                          Αυτό σημαίνει πως οι άνθρωποι που γράφανε/τεστάρανε είχαν όρεξη για δουλειά αφού για να γράψεις ένα τέτοιο άρθρο πρέπει να ψάξεις αρκετά για να βρείς όλα αυτά τα στοιχεία!!!!

                          Στην εποχή βέβαια που ζούμε το αυτοκίνητο έχει γίνει πλέον προσιτό και από μερίδα αγοραστών που έχει μία πολύ επιφανειακή σχέση με το αυτ/το και δεν θα ήθελε να αγοράζει έντυπα με 'δυσνόητες' αυτοκινητιστικές εκφράσεις που πιο πολύ θα τον μπερδέψουν παρά θα τον οδηγήσουν στην 'σωστή' επιλογή τυου αυτ/του , οπότε αρκείται σε πολύ απλά λόγια του στυλ,καλή ποιότητα,καλά φρένα,δυνατός κινητήρας,καλή οδ.συμπεριφορά.Δεν τους ενδιαφέρει να εμβαθύνει καθόλου ο συγγραφέας

                          Μήπως το κοινό που πλέον απευθύνονται οι 4Τ έχει αλλάξει και ψάχνει ή έχει βρεί άλλο target group?

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • M
                            meco last edited by

                            Ο χρήστης kouk έγραψε:
                            Μήπως ξεχνάμε κάτι?
                            Η αγορά είναι ΜΙΑ και ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ!!
                            Αυτά που θεωρούμε σαν ελαττώματα σε αυτοκίνητα σαφώς και θα πέφτουν στην αντίληψη των συντακτών!
                            Και -νομίζω- οτι το δύσκολο της υπόθεσης θα είναι πως να πεις οτι κάτι είναι στραβό ΧΩΡΙΣ να χαλάσεις και τις σχέσεις σου με τα στελέχη της τάδε ή της δείνα εταιρείας!!
                            Μην ψάχνουμε για Δον Κιχώτες...τους πάτησε ο τελευταίος μύλος! Διαβάστε μέσα απο τις γραμμές!!Το νόημα εκει είναι!!

                            Αυτό είναι αυτονόητο. Δεν θέλω να πιστεύω ότι χρειάζεται επισήμανση.
                            Τουλάχιστον εγώ δεν έχω πρόβλημα ότι ντε και καλά οι 4Τροχοί βγάζουν όλα τα αυτοκίνητα καλά. Το πρόβλημα το δικό μου είναι, ότι οι 'γραμμές' αυτές, λιγοστεύουν...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • C
                              chemic last edited by

                              Δεν νομίζω πως απευθύνονται σε διαφορετικο αγοραστικό κοινο. Άλλωστε και οι μη φανατικοί της αυτοκίνησης, όταν αγοράζουν περιοδικό, ψάχνουν το πιο διεισδυτικό, το πιο ψαχμένο, για να νιώσουν πως αντλούν τις σωστές πληροφορίες.
                              Αλλωστε όσο άσχετος και να είσαι όταν βλέπεις άρθρα και αφιερώματα όπως αυτό που αναφέρεις, 'ψαρωνεις' και υποσυνείδητα παραδέχεσαι τη δουλειά του περιοδικού και το εύρος γνώσεων των ανθρώπων του!
                              Κανείς δεν παίρνει ένα περιοδικό αυτοκινήτου, μοτοσυκλέτας, pc ως lifestyle περιοδικό.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • C
                                chemic last edited by

                                Κυρίες κα κύριοι....κάποια στιγμή εχτές έφτασα τις 200 δημοσιεύσεις!!!! Μάλιστα, φρόντισα η 200στη να μην ήταν σε αυτό το θέμα Βγαίνουν περίπου 40 τον μήνα αλλά απειλώ για πληθωριστικές τάσεις

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • F
                                  farting_cow last edited by

                                  Ο χρήστης chemic έγραψε:
                                  Κυρίες κα κύριοι....κάποια στιγμή εχτές έφτασα τις 200 δημοσιεύσεις!!!! Μάλιστα, φρόντισα η 200στη να μην ήταν σε αυτό το θέμα Βγαίνουν περίπου 40 τον μήνα αλλά απειλώ για πληθωριστικές τάσεις

                                  Πόσο διαφορετικά θα λειτουργούσε το φόρουμ αν δεν υπήρχε μετρητής δημοσιεύσεων...

                                  Σχετικά με το θέμα, εγώ δεν έχω να προσθέσω κάτι, τα έχουν πει όλα πολύ καλά οι προλαλήσαντες, εύχομαι μόνο να τα ακούν αυτοί που πρέπει να τα ακούν και όχι να χαιρόμαστε μεταξύ μας. Αυτό το μήνα ήταν η πρώτη φορά από τότε που άρχισα να διαβάζω το περιοδικό, που ήμουν σε δίλλημα για το αν θα το πάρω. Τελικά το πήρα, αλλά για τον οδηγό του Ακρόπολις!

                                  Ελπίζω να διορθωθούν οι όποιες παρεκτροπές του περιοδικού, γιατί μόνο να χάσει έχει από αυτή την ιστορία. Μην υποτιμάτε κύριοι συντάκτες και αρχισυντάκτες του περιοδικού τον αναγνώστη, γιατί αυτός είναι η μόνη δύναμη που έχετε!

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • 1
                                    147-gr last edited by

                                    Και εγω συμφωνω παιδια,εκτος απο 2αρθρα στεις ειδικες διαδρομες το υπολοιπο περιοδικο δεν εχει τπτ που να με συγκινει να διαβασω.το γραψα και στο τοπικ της αλφα,εχασα πασαν ιδεα στο συγκριτικο του S3 με το impreza,αν το εχετε ευκαιρο να το διαβασετε θα με θυμηθειτε.καλυτερο το αουντι γιατι λεει στο σουμπαρου κουνιεται ο αεραγωγος στα πολλα χιλιομετρα,εκει που σε 10 συγκριτικα ειχε ''νικησει'' παντου το σουμπα εκτος απτην ποιοτητα κατασκευης,.Ή το τεστ της GTA στο balocco.Οπως και αλλα αρθρα που δεν προλαβαινεις να αλλαξεις τις σελιδες απτη διψα να διαβασεις,και στο τελος μενεις με μια στρυφνη αισθηση,οτι δε γεμισες,οτι περιμενες να μαθεις κι αλλα.
                                    Κατα τη γνωμη μου λειπει πια ο ενθουσιασμος,τους λογους τους κατονοω.φορτος εργασιας ή και οτιδηποτε αλλο,ομως οταν κακομαθαινεις καποιον...Ενθουσιασμος που σιγα σιγα τον χανουν περιοδικα με το 1/20 της ''ηλικιας'' των τροχων(αναφερομαι στο drive,παροτι εκει υπαρχουν ακομα τεστ που σε βαζουν στο κλιμα της δοκιμης,λιγο πεζα ισως αλλα πολυ διασκεδαστικα).
                                    Αυτα δεν τα λεω γιατι και καλα δεν σας διαβαζω ξανα,θα αγορασω τον ανταγωνιστη,τα λεω γιατι απο ανθρωπους με τοση εμπειρια,με τοση καταξιωση και αναγνωριση,που εχουν φτασει στο σημειο να οδηγουν στην πρωτη της ENZO και ολα τα WRC περιμενω αλλα.
                                    Υ.Γ Ο λακαφωσης που μαρεσε πολυ γιατι την εκανε?

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • C
                                      chemic last edited by

                                      Ο χρήστης farting_cow έγραψε:

                                      Πόσο διαφορετικά θα λειτουργούσε το φόρουμ αν δεν υπήρχε μετρητής δημοσιεύσεων...

                                      ΠΟΟΟΟΣΣΣΟ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΔΗΛΑΔΗ;;; Έχεις παρατηρήσει πολλους από εδώ μέσα να γράφουν απλά για να γράψουν;Γενικευμένος και άδικος αφορισμός και αν έκανα προσωπική φιέστα είναι πιο πολύ γιατί μπαίνω ενα χρόνο εδώ και ο ενθουσιασμός μου για το φόρουμ ΟΛΟ ΚΑΙ ΑΥΞΑΝΕΙ και όχι βέβαια γιατί είμαι μηνυματοκυνηγός. Πιο ήρεμα λοιπόν και αν μη τί άλλο, ας αναφεροσουν προσωπικά σε μένα και όχι γενικά σε πρόβλημα λειτουργίας του φόρουμ (εκτός αν όντως έχεις ενστασεις)

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • I
                                        ililias last edited by

                                        Χαίρετε, Κυρίες και Κύριοι και επιτρέψτε μου, παρακαλώ, την παρεμβολή. Και μόνο το γεγονός ότι βλέπουμε τη διαφορά, σημαίνει ότι κάτι μάθαμε (και συνεχίζουμε να μαθαίνουμε) από τους 4Τ. Από την άλλη, δεν μπορούμε να πνίξουμε όλους τους Φυσικούς της Γης επειδή πέρασε κάποτε από εδώ ο Αϊνστάιν. . . . Ό,τι ακούμε και ό,τι διαβάζουμε μπορούμε και πρέπει να το φιλτράρουμε. Το σημαντικό (πιστεύω ότι) είναι ότι παντού στο περιοδικό υπάρχει το κάτι παραπάνω στην πληροφορία και αξίζει να παιδευτείς λίγο για να το βρεις. Σίγουρα περιμένουμε το καλό να γίνει καλύτερο και θέλουμε να το βλέπουμε από το ένα τεύχος στο άλλο. Προσωπικά, ο μήνας είναι λίγος για να εξαντλήσω το διάβασμα του περιοδικού, που (στη σημερινή του μορφή ακόμα περισσότερο) είναι και μια καταγραφή της νεότερης Ελληνικής Ιστορίας. Παρ όλα αυτά, συμφωνώ στην γκρίνια για τις δοκιμές, πολλές από τις οποίες πλέον περνάνε αδιάβαστες.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • F
                                          farting_cow last edited by

                                          Ο χρήστης chemic έγραψε:

                                          Πόσο διαφορετικά θα λειτουργούσε το φόρουμ αν δεν υπήρχε μετρητής δημοσιεύσεων...

                                          ΠΟΟΟΟΣΣΣΟ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΔΗΛΑΔΗ;;; Έχεις παρατηρήσει πολλους από εδώ μέσα να γράφουν απλά για να γράψουν;Γενικευμένος και άδικος αφορισμός και αν έκανα προσωπική φιέστα είναι πιο πολύ γιατί μπαίνω ενα χρόνο εδώ και ο ενθουσιασμός μου για το φόρουμ ΟΛΟ ΚΑΙ ΑΥΞΑΝΕΙ και όχι βέβαια γιατί είμαι μηνυματοκυνηγός. Πιο ήρεμα λοιπόν και αν μη τί άλλο, ας αναφεροσουν προσωπικά σε μένα και όχι γενικά σε πρόβλημα λειτουργίας του φόρουμ (εκτός αν όντως έχεις ενστασεις)

                                          Φίλε μου δεν αναφερόμουν σε εσένα προσωπικά, αλλά με αφορμή το ποστ σου μου ήρθε να εκφράσω τη γνώμη μου περί των post counters σε ένα φόρουμ. Απλά και μόνο επειδή όντας μέλος σε κάποια άλλα φόρουμ (άσχετα με το μηχανοκίνητο αθλητισμό, προς αποφυγήν παρεξήγησης) τα οποία δεν έχουν τέτοιους μετρητές, είναι γεγονός πως λειτουργούν πολύ πιο ουσιαστικά, γιατί δεν υπάρχουν 'παλιοί' και 'νέοι', πράγμα το οποιό δημιουργεί κλίμα ισότητας και αλληλεγγύης των μελών. Δεν ξέρω αν σκοπός των δημιουργών του φόρουμ ήταν η δημιουργία τέτοιου κλίματος -γι αυτό και δεν καταγγέλω άλλωστε- αλλά κάποιοι (δεν είναι αιχμή αυτό) εμμέσως εκμεταλλεύονται το γεγονός ότι έχουν μεγάλο αριθμό ποστς, 'καπελώνοντας' έτσι κάποιους άλλους (κατάντησα σχεδόν γραφικός, αλλά δεν είναι προσωπικό μου παράπονο αυτό, μιας και μόνος μου έχω επιλέξει τη σιωπή). Αυτά περί της λειτουργίας του φόρουμ, αλλά ας επιστρέψει η κουβέντα στο θέμα του thread.
                                          Ελπίζω να διασαφήνισα τη θέση μου τώρα.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • S
                                            skullone last edited by

                                            Νομίζω ότι κανείς δεν κοιτάει τους μετρητές δημοσιεύσεων.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 3 / 5
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr