-
Τα υποψηφια αμάξια ειναι τα παραπάνω. Γενικά μου αρεσουν τα μικρα Gti, ΑΛΛΑ...
ο πατερας μου πηρε το Mazda 6 1,8 και αναθεωρω. Του εκανα μερικα χλμ στρωσιμο παραλιακη μεχρι Λαυριο και επιστροφη, και εχω να παρατηρησω τα εξης:
1.Κιβωτιο αμεσο, με μηδεν τζογο και αψογη αισθηση. Οταν βαζεις 1η και εισαι με 1200 στροφες και τσιμπησεις το γκαζι , δεν τζογαρει ολη η μεταδοση (οπως στο προηγουμενο clio που εχω)
-
Ηλεκτρονικο γκαζι με τελεια αποκριση.
-
Εσωτερικο ( δεν το σχολιαζω γιατι το βλεπουμε και κρινουμε)
-
Ποιοτητα-αισθηση σαλονιου εν κινήσει: πολυ καλη
-
Το πιο σημαντικο: HANDLING. Επαθα πλακα, δεν το περιμενα με τιποτα.
Αμεσο στις αντιδρασεις - χωρις να ειναι κουτσουρο η αναρτηση
Ευθυβολο με καλο τιμονι
Απολυτα προσαμοσιμη οδιγκη συμεριφορα. Χωρις να το πιεζω στο γκαζι, επαιξα και ειδα οτι οδηγειται οπως το 106 rallye που ειχα, αλλα εμπναιει εμπιστοσυνη στα πολλα χλμ. Θα ανοιξει τη τροχια του κατα βουληση και φαινεται οτι μπορει να την κρατησει ανοιχτη 'οσο θες'. Δηλαδη ισορροπει στην στροφη οπως θες.
Και ολα αυτα με αμεσοτητα και εντολη πληροφοριση, δινουν πολυ ωραια ζωντανη και σπορ αισθηση στον οδηγο.
Οταν το στρωσω θα ξερω καλυτερα και περισσοτερα.
Ε λοιπον, τι να το κανω το Gti (π.χ. ibiza fr, colt czt, fiesta st με ημιακαμπτο) οταν εχω τετοια αισθηση και συμπεριφορα?
Οπωτε το ερωτημα μου ειναι
-
Τα mazda 6 σε σχεση με το 3, τι διαφορες εχουν σε επιπεδο οδικης συμεριφορας και αισθησης τιμονιου και κιβωτιου? τα εχει οδηγησει κανεις?
-
Το focus πως διαφοροποιειται σε άυτους τους τομεις απο το 6 και το 3?
-
Σε επιπεδο προσλαμβανουσας ποιοτητας (συμπαγους αισθησης) εν κινησει, τι εχετε να σχολιάσετε?
Φυσικα θα προτιμουσα να απαντησουν και αυτοι που εχουν οδηγησει αυτα τα αυτοκινητα.
Ευχαριστω εκ των προτερων
-
-
Τα υποψηφια αμάξια ειναι τα παραπάνω. Γενικά μου αρεσουν τα μικρα Gti, ΑΛΛΑ...
ο πατερας μου πηρε το Mazda 6 1,8 και αναθεωρω. Του εκανα μερικα χλμ στρωσιμο παραλιακη μεχρι Λαυριο και επιστροφη, και εχω να παρατηρησω τα εξης:
1.Κιβωτιο αμεσο, με μηδεν τζογο και αψογη αισθηση. Οταν βαζεις 1η και εισαι με 1200 στροφες και τσιμπησεις το γκαζι , δεν τζογαρει ολη η μεταδοση (οπως στο προηγουμενο clio που εχω)
-
Ηλεκτρονικο γκαζι με τελεια αποκριση.
-
Εσωτερικο ( δεν το σχολιαζω γιατι το βλεπουμε και κρινουμε)
-
Ποιοτητα-αισθηση σαλονιου εν κινήσει: πολυ καλη
-
Το πιο σημαντικο: HANDLING. Επαθα πλακα, δεν το περιμενα με τιποτα.
Αμεσο στις αντιδρασεις - χωρις να ειναι κουτσουρο η αναρτηση
Ευθυβολο με καλο τιμονι
Απολυτα προσαμοσιμη οδιγκη συμεριφορα. Χωρις να το πιεζω στο γκαζι, επαιξα και ειδα οτι οδηγειται οπως το 106 rallye που ειχα, αλλα εμπναιει εμπιστοσυνη στα πολλα χλμ. Θα ανοιξει τη τροχια του κατα βουληση και φαινεται οτι μπορει να την κρατησει ανοιχτη 'οσο θες'. Δηλαδη ισορροπει στην στροφη οπως θες.
Και ολα αυτα με αμεσοτητα και εντολη πληροφοριση, δινουν πολυ ωραια ζωντανη και σπορ αισθηση στον οδηγο.
Οταν το στρωσω θα ξερω καλυτερα και περισσοτερα.
Ε λοιπον, τι να το κανω το Gti (π.χ. ibiza fr, colt czt, fiesta st με ημιακαμπτο) οταν εχω τετοια αισθηση και συμπεριφορα?
Οπωτε το ερωτημα μου ειναι
-
Τα mazda 6 σε σχεση με το 3, τι διαφορες εχουν σε επιπεδο οδικης συμεριφορας και αισθησης τιμονιου και κιβωτιου? τα εχει οδηγησει κανεις?
-
Το focus πως διαφοροποιειται σε άυτους τους τομεις απο το 6 και το 3?
-
Σε επιπεδο προσλαμβανουσας ποιοτητας (συμπαγους αισθησης) εν κινησει, τι εχετε να σχολιάσετε?
Φυσικα θα προτιμουσα να απαντησουν και αυτοι που εχουν οδηγησει αυτα τα αυτοκινητα.
Ευχαριστω εκ των προτερων
-
-
Τα υποψηφια αμάξια ειναι τα παραπάνω. Γενικά μου αρεσουν τα μικρα Gti, ΑΛΛΑ...
ο πατερας μου πηρε το Mazda 6 1,8 και αναθεωρω. Του εκανα μερικα χλμ στρωσιμο παραλιακη μεχρι Λαυριο και επιστροφη, και εχω να παρατηρησω τα εξης:
1.Κιβωτιο αμεσο, με μηδεν τζογο και αψογη αισθηση. Οταν βαζεις 1η και εισαι με 1200 στροφες και τσιμπησεις το γκαζι , δεν τζογαρει ολη η μεταδοση (οπως στο προηγουμενο clio που εχω)
-
Ηλεκτρονικο γκαζι με τελεια αποκριση.
-
Εσωτερικο ( δεν το σχολιαζω γιατι το βλεπουμε και κρινουμε)
-
Ποιοτητα-αισθηση σαλονιου εν κινήσει: πολυ καλη
-
Το πιο σημαντικο: HANDLING. Επαθα πλακα, δεν το περιμενα με τιποτα.
Αμεσο στις αντιδρασεις - χωρις να ειναι κουτσουρο η αναρτηση
Ευθυβολο με καλο τιμονι
Απολυτα προσαμοσιμη οδιγκη συμεριφορα. Χωρις να το πιεζω στο γκαζι, επαιξα και ειδα οτι οδηγειται οπως το 106 rallye που ειχα, αλλα εμπναιει εμπιστοσυνη στα πολλα χλμ. Θα ανοιξει τη τροχια του κατα βουληση και φαινεται οτι μπορει να την κρατησει ανοιχτη 'οσο θες'. Δηλαδη ισορροπει στην στροφη οπως θες.
Και ολα αυτα με αμεσοτητα και εντολη πληροφοριση, δινουν πολυ ωραια ζωντανη και σπορ αισθηση στον οδηγο.
Οταν το στρωσω θα ξερω καλυτερα και περισσοτερα.
Ε λοιπον, τι να το κανω το Gti (π.χ. ibiza fr, colt czt, fiesta st με ημιακαμπτο) οταν εχω τετοια αισθηση και συμπεριφορα?
Οπωτε το ερωτημα μου ειναι
-
Τα mazda 6 σε σχεση με το 3, τι διαφορες εχουν σε επιπεδο οδικης συμεριφορας και αισθησης τιμονιου και κιβωτιου? τα εχει οδηγησει κανεις?
-
Το focus πως διαφοροποιειται σε άυτους τους τομεις απο το 6 και το 3?
-
Σε επιπεδο προσλαμβανουσας ποιοτητας (συμπαγους αισθησης) εν κινησει, τι εχετε να σχολιάσετε?
Φυσικα θα προτιμουσα να απαντησουν και αυτοι που εχουν οδηγησει αυτα τα αυτοκινητα.
Ευχαριστω εκ των προτερων
-
-
θα ελεγα το μονο μειον του τιμονιου του 6αριου ειναι η μικρη του ασαφεια γυρω απο την θεση της ευθειας στα πολλα.... πραγμα που δεν το εχει το 3αρι.
το τιμονι του φοκους υστερει σε αισθηση με τα αλλα δυο. οχι τραγικα πραγματα αλλα υστερει.καλυτερα φρενα σε αποδοση και αισθηση : 3αρι ,ειδικα το 2λιτρο εχει και μεγαλυτερη διαμετρο.
το πιο ανετο απο τα 3 και το πιο ταξιδιαρικο ειναι το φοκους.
θεμα κρατηματος : το 6αρι ειναι ενα σπορτιφ οικογενιακο ενω τα αλλα ειναι μικρομεσαια.... και τα τρια παντως μια χαρα κρατημα εχουν....
παρατηρηση : το 6αρι εχει διπλα ψαλιδια εμπρος.... για μερικους ειναι υπολογισιμη διαφορα.
κινητηρες εχουν τους ιδους στα 2,000 cc.
παντως 3αρι και 6αρι μετα τα facelift τους εγιναν εξαιρετικα αυτοκινητα και μειωσαν τα μειον τους (ηχομωνωση κυριος).
μαλλον 6αρι θα περνα στα 1,8, οχι 2,000........ δεν υπαρχει λογος.
-
Εχουμε και εμεις το 6αρι και πραγματικα ειναι πολυ καλο σε ολα του. Το 3αρι πιστευω οτι ειναι και αυτο πολυ καλο και πιο μικρο. Παιζει ρολο και ποιο σου αρεσει εξωτερικα...
-
Σας ευχαριστω για τισ απαντησεις σας. Το και το 3 sedan και το 6 ειναι πολυ ομορφα εξωτερικα. Το 6αρι ισως πιο ομορφο.
Pololare, διπλα ψαλιδια εμπρος ε? Λιγο που ανοιξα το 1,8 μεχρι τισ 4000 φαινεται οτι ειναι πολυ ροπατος κινητηρας. Αυτααα
-
Κάνε και ένα τεστ-drive με Μ3. Έχω το 3 HB ....
-
Και τα 3 ειναι άριστα.
Θα διάλεγα προσωπικά το 3 sedan (μου αρέσει πάρα πολύ αυτό το αυτοκίνητο)....
-
Διαβασα τι λεει το tope gear, ειδα τι λενε στο top gear σε ενα βιντεακι (απο το youtube.com) με συγκριτικο το 3, το γκολ, και το αστρα, οπως επισης τι λεει το autocar.co.uk και το ψιλοθαβουν το 3. Αυτα μου εκαναν εντυπωση γιατι μονο καλα λογια ακουω απο ελλαδα.
Τελικα τι παιζει με το 3 ??? Η καμπινα, τα πλαστικα και η στιβαροτητα ειναι ποιοτικα? η οδικη συμπεριφορα ειναι καλη-σπορ? Ειναι οτι καλυτερο μετα-μαζι με το φοκους σε handling?
-
Επιμένω!!! Κάνε και ένα τεστ-drive !!!! Η καμπίνα, τα πλαστικά μου αρέσουν.
Για την κατηγορία έχει την ποιο άνετη καμπίνα. Η οδική συμπεριφορά - άψογη!
Ηχομόνωση είχε όχι τόσο καλή, αλλά δεν ξέρω τι γίνεται με το FaceLift.
Κάνε και ένα τεστ-drive !!!! Δες τα μόνος σου! -
Ο χρήστης jim01 έγραψε:
Τελικα τι παιζει με το 3 ??? Η καμπινα, τα πλαστικα και η στιβαροτητα ειναι ποιοτικα? η οδικη συμπεριφορα ειναι καλη-σπορ? Ειναι οτι καλυτερο μετα-μαζι με το φοκους σε handling?Η καμπίνα είναι εξίσου ποιοτική με το 6 απλώς δεν έχει τα μαλακά πλαστικά του. Πιστεύω πάντως πως το 6 πείθει περισσότερο σε κάθε περίπτωση.
Η συμπεριφορά του 3 θα σου αρέσει αφού είχες rallye μιας και γυρνάει κατα βούληση χωρίς ιδιαίτερη δυσκολία.Για εμένα το 6 θα ήταν η επιλογή μου.
-
Το avensis 1800 είναι καλύτερη επιλογή....
Ο pavlos23 και ο popol@ros συμφωνούν απόλυτα μαζί μου... -
Αφού δεν θέλεις μόνο Mazda και συμπεριλαμβάνεις μέσα και το Ford, γιατί δεν κοιτάς και εκείνο που αρχίζει από T τελειώνει σε i και στο κέντρο έχει ένα S...
-
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Αφού δεν θέλεις μόνο Mazda και συμπεριλαμβάνεις μέσα και το Ford, γιατί δεν κοιτάς και εκείνο που αρχίζει από T τελειώνει σε i και στο κέντρο έχει ένα S...Χα χα χα...
Ωραίος!!!
Ντρέπονται όλοι να το πούνε... -
Πολύ απλά ο άνθρωπος αποζητά σπορ συμπεριφορά όχι VW κρυόκωλες προτάσεις.
-
Προφανώς ο jim01 μιλάει για τα Focus 4d και 3 sedan και όχι για τα hatchback...ή μήπως όχι;
-
Ο χρήστης offset έγραψε:
Πολύ απλά ο άνθρωπος αποζητά σπορ συμπεριφορά όχι VW κρυόκωλες προτάσεις.Ε τώρα τι να πω; Δεν νομίζω πως υπάρχει οποιαδήποτε διαδρομή που δεν θα φάνε χώμα τα ως άνω με 'σπορ συμπεριφορά' από το κρυόκωλο!
Ο άνθρωπος μιλάει για ροπή από το Mazda 6, δεν πάει καλύτερα να δει ροπή από κομπρέσορα από το ρελαντί να γελάσει το χειλάκι του; Εκτός κι αν υπαρχει και κρυόκωλη ροπή....Εκεί πάω πάσο!
Για μένα είναι απλό, όποιος ψάχνει αυτοκίνητο σ' αυτά τα λεφτά πρέπει να οδηγήσει ΚΑΙ το εχμμμ....ξέρετε ποιο!
Μετά ας οδηγήσει και όλα τα υπόλοιπα, αλλά να μην το απορρίψει κάτι από ένα καπρίτσιο ή επειδή είναι...κρυόκωλο! -
Αμα δε θέλει κρυόκωλες προτάσεις ας πάρει μια Alfa 33 1.2 που έχει και ΨΥΧΗ
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Αμα δε θέλει κρυόκωλες προτάσεις ας πάρει μια Alfa 33 1.2 που έχει και ΨΥΧΗΏρες ώρες είσαι πολύ κακός!!!!!!
-
Χωρίς να έχω οδηγήσει το f/l 3 ψηφίζω 6 . Είναι πιό ολοκληρωμένο έχει χώρους καλύτερη ποιότητα συναρμολόγησης ( ή , έτσι δείχνει) και είναι εμπορικότερο.
mazda 3 2.0- Focus 2.0 - mazda 6 2.0. Τι προτεινετε?