Up...
Θεωρώ πως είναι το καλύτερο mini της ηλικίας του. Οχι επειδή είναι δικό μου, αντικειμενικά, σαν το πρακτορείο του reuters.
Up...
Θεωρώ πως είναι το καλύτερο mini της ηλικίας του. Οχι επειδή είναι δικό μου, αντικειμενικά, σαν το πρακτορείο του reuters.
Πακέτο εξοπλισμού Chilli, 27000 χλμ, ΑΑΑ+Α (αγρατζούνιστο-άβαφο-ατρακάριστο+ΑΡΙΣΤΟ) , 1ος ιδιοκτήτης, Ελληνικής αντιπροσωπείας.
2 ενδεικτικές φωτό (παλαιότερες αλλά ουδεμία αλλαγή φέρει) στον σύνδεσμο που ακολουθεί :
http://www.car.gr/classifieds/cars/photos/3116931/
Περισσότερες πληροφορίες με pm
GF,δεν το είχα ψάξει εκτενώς,σ'ευχαριστώ για τις πληροφορίες!
Koulos,κι'ομως,είναι απο εκεί το πρόβλημα.Τον θόρυβο τον έκανε απο τα πρώτα κρύα (γύρω στις 8-10κ να είχα τότε) και τώρα το αυτοκίνητο είναι γύρω στα 22κ.
Παραθέτω ενα λινκ απο ομοιοπαθή κάτοχο!
Μιας που λέμε για προβλήματα,δε ξέρω τι ακούγεται γενικά (αν θέλεις πραγματικά να ψωνίσεις μίνι,το πρώτο πράγμα που κάνεις δεν είναι να πατήσεις στο γκουγκλ 'μινι αξιοπιστια προβληματα' παρε αβενσις καλυτερα) δεν βλέπω να έχει αναφερθεί όμως ενα σημαντικό θέμα που παρουσίασαν κάποια απο τα ρ56 της φουρνιας περιξ του 08 αν θυμάμαι καλά.
Συγκεκριμένα ακούγεται ενα πολύ έντονο κροτάλισμα με κρύο μοτερ και θέλει κανα 5λεπτο να ζεσταθεί και να κυκλοφορήσουν καλά τα λάδια του-με 2-3 restart του κινητήρα εχω παρατηρήσει οτι αποκαθίσταται πιο γρήγορα το πρόβλημα.Ποτέ το καλοκαίρι και ποτέ με ζεστο αυτοκίνητο-ακόμα και το χειμώνα.
Ο ήχος οφείλεται σε δυσλειτουργία του τεντωτήρα καδένας των εκκεντροφόρων απ'οτι ψιλοέψαξα,το κόστος δε της αντικατάστασης αρκετά υψηλό...
Προσωπικά δεν ασχολούμαι καθόλου,κάνω υπομονή να έρθει το καλοκαίρι και να το ξεπαρκάρω!
Αρχές καλοκαιριού πρίν πάρω τη βέσπα,είχα φάει ΤΟ κόλλημα με τη μπόνυ,είχα στόχο να γίνω premium μέλος της ηλιοφίλ (...) Απ'την άλλη να δώσω τα 7κ για μια καλομεταχειρισμένη (τεστ ραιντ στη Θεσ/νίκη με λίγα χλμ) μου ψιλοκακοφαίνονταν για 34 (or so...) βόλτες το καλοκαίρι οπότε έδωσα 3k και πήρα τη gts.Συμπέρασμα:Ακόμη τη θέλω στο γκαράζ μου όπως και πριν...
Υ.Γ:Το αστείο της υπόθεσης είναι πως όταν ψωνίσαμε το τριπλ το '07,ή μπόνυ δε με τρέλαινε,μου άρεζε μόνο το θραξτον...Τι να πω,όσο περνάν τα χρόνια πήζει το μυαλο!
Ισως σε αλλα 2 χρόνια να μου αρέσει και το Τ100-που δε γουστάρω τώρα...
Ισως σε άλλα 2 να τρελαίνομαι για ενφιλντ...
Θα βιαζόμουν να πώ ΟΧΙ ΤΟ ΚΑΒΑΣΑΚΙ,περι ορέξεως όμως παμκινπαϊ...Και σίγουρα είναι καλύτερο ως προσπάθεια απο εστρελα και νταμπλγιου 650.
Δεν αντιστοιχεί όμως σε κάτι αντίστοιχα κλασικό όπως η μπονι και το εφτάρι-σε meguro ίσως?
Για μένα μέρος της νοσταλγίας που προσδίδει ενα ρετρό μοντέλο είναι η παραπομπή στο παρελθόν και η επιτυχία της αναβίωσης του...
ΥΓ:Την ενφιλντ την έβαλε κανείς στο τραπέζι???
alroad,θεωρώ πως τα χλμ που αναφέρεις είναι αρκετά.
Απ'την άλλη,η τιμή είναι σχετικά χαμηλή (εαν είναι προσεγμένο ή εχει ενα σωρο εξτρα-τα οποία πάντως δεν πρέπει αποτελούν λόγο αγοράς κατα τη γνώμη μου).
Γενικά το αυτοκίνητο επειδή είναι σφικτο,το πιθανότερο είναι σ'αυτα τα χλμ να κουδουνίζει αρκετά.Επίσης τα κινούμενα του μέρη θα έχουν υποστεί σίγουρα φθορές οι οποίες εαν δεν έχουν επισκευασθεί θα υπολογίσεις αρκετά ευρώ επιπλέον.
Ενας τρόπος είναι να οδηγήσεις ενα φρέσκο εμσιες πριν το κάνεις βόλτα για να κρίνεις θορύβους,σαζμαν,μοτερ κτλ.
Στο δικό μου εμσιες έχω 23κ μοντέλο 2008 και η τιμή που πιάνει στην αγορά λόγω χαώδους κατάστασης που επικρατεί,απ'οτι ρωτησα είναι κάτω των 20 χιλιάδων,οπότε θα σου πρότεινα να κοιτάξεις κάτι λιγότερο φαγωμένο,δε θα σου στοιχίσει μια περιουσία.
Προσωπικά θα αγόραζα ενα εμσιες με 80κ+ και 13-14 χιλιάρικα μόνο εαν ήθελα να το κάνω ... gt3 rs clubsport edition