-
Μιας που λέμε για προβλήματα,δε ξέρω τι ακούγεται γενικά (αν θέλεις πραγματικά να ψωνίσεις μίνι,το πρώτο πράγμα που κάνεις δεν είναι να πατήσεις στο γκουγκλ 'μινι αξιοπιστια προβληματα' παρε αβενσις καλυτερα) δεν βλέπω να έχει αναφερθεί όμως ενα σημαντικό θέμα που παρουσίασαν κάποια απο τα ρ56 της φουρνιας περιξ του 08 αν θυμάμαι καλά.
Συγκεκριμένα ακούγεται ενα πολύ έντονο κροτάλισμα με κρύο μοτερ και θέλει κανα 5λεπτο να ζεσταθεί και να κυκλοφορήσουν καλά τα λάδια του-με 2-3 restart του κινητήρα εχω παρατηρήσει οτι αποκαθίσταται πιο γρήγορα το πρόβλημα.Ποτέ το καλοκαίρι και ποτέ με ζεστο αυτοκίνητο-ακόμα και το χειμώνα.
Ο ήχος οφείλεται σε δυσλειτουργία του τεντωτήρα καδένας των εκκεντροφόρων απ'οτι ψιλοέψαξα,το κόστος δε της αντικατάστασης αρκετά υψηλό...
Προσωπικά δεν ασχολούμαι καθόλου,κάνω υπομονή να έρθει το καλοκαίρι και να το ξεπαρκάρω! -
Ο χρήστης offset έγραψε:
.....
Ο ήχος οφείλεται σε δυσλειτουργία του τεντωτήρα καδένας των εκκεντροφόρων απ'οτι ψιλοέψαξα,το κόστος δε της αντικατάστασης αρκετά υψηλό...
Προσωπικά δεν ασχολούμαι καθόλου,κάνω υπομονή να έρθει το καλοκαίρι και να το ξεπαρκάρω!Ακόμα και να μην είσαι εντός εγγύησης το κόστος δεν είναι τεράστιο. Εδώ το ανταλλακτικό :
http://www.minigenuineparts.co.uk/mini- ... 7_895.html
και αναφέρει 45 λεπτα εργασίας (είναι κάτω απο το κουτί του αέρα). Τι παραπάνω θα χρεώσουν, είναι άλλη συζήτηση.
-
Αν ειναι ο τεντωτηρας της καδενας θα εκανε συνεχεια και δεν θα σταματουσε μολις ζεσταινονταν τα λαδια.
Αν εχεις πανω απο 35 με 40 χιλιαδες χιλιομετρα ειναι αλλο πραγμα. -
Απο οτι λένε ο παλιός τεντωτήρας δουλευει μόνο με την πίεση λαδιού, και μεχρι η νέα 'επαναστατική' τρόμπα λαδιού (που παρέχει μόνο οσο χρειάζεται...) ανεβάσει αρκετό, χτυπάει.
Ο βελτιωμένος έχει και ελατήριο, που την κραταει τεντωμένη μέχρι να αναλάβει η πίεση λαδιου (φαίνεται και στην φωτογραφία που είναι σε πλήρη έκταση σε σχέση με τον υπάρχον όταν τον βγάλεις.)
-
GF,δεν το είχα ψάξει εκτενώς,σ'ευχαριστώ για τις πληροφορίες!
Koulos,κι'ομως,είναι απο εκεί το πρόβλημα.Τον θόρυβο τον έκανε απο τα πρώτα κρύα (γύρω στις 8-10κ να είχα τότε) και τώρα το αυτοκίνητο είναι γύρω στα 22κ.
Παραθέτω ενα λινκ απο ομοιοπαθή κάτοχο!
-
Το καλό είναι οτι η εταιρεία το έχει αναγνωρίσει με την οδηγία SIM-11-02-07, οπότε δείχνει και σοβαρότητα. Εμένα το έχει κάνει δυό-τρείς φορές με κρύο το βράδυ, και αφού την προηγούμενη είχε γυρίσει απο ταξίδι.
Επειδή ισχυρίζονται οτι δεν υπάρχει καμμία αλλη φθορά (εκτός απο τον ήχο τα πρώτα λεπτά λειτουργίας ) σκέφτομαι να μην μπω στην διαδικασία αλλαγής.
-
Aφου ειναι αυτο το προβλημα τοτε μια χαρα!
-
Για σας και απο εμενα, πρωτη φορα στο forum, καλησπερα σε ολους
Ενδιαφερομαι να αγορασω ενα μεταχειρισμενο μινι κουπερ, πρωτη φορα ασχολουμαι με το θεμα και ομολογουμενως ειμαι παντελως ασχετος οποτε οποιαδηποτε βοηθεια θα μου ηταν χρησιμη.
Εχω βρει μια ενδιαφερουσα αγγελια αλλα αυτο που με προβληματιζει ειναι τα πολλα χμ , 157.841
Επισης μενω Γερμανια
Παραθετω τα στοιχεια στα γερμανικα και συντομη περιγραφη στα ελληνικα
EZ 03/2009
157.841 km
Benzin
88 kW (120 PS)
SchaltgetriebeAUSSTATTUNG
ABS, El. Fensterheber, El. Wegfahrsperre, ESP, Lederausstattung, Leichtmetallfelgen, Navigationssystem, Scheckheftgepflegt, Servolenkung, Sitzheizung, Tempomat, Xenonscheinwerfer, Zentralverriegelung , Front-, Seiten- und weitere AirbagsFAHRZEUGBESCHREIBUNG
Metallic, Garantie, Garagenfahrzeug, Nichtraucherfahrzeug, Scheckheftgepflegt, Privatangebot / Für 14.000? Extras!! Mit BMW EUROPlus Garantie!! Dieser Wagen hat alles was MINI ausserhalb des John Cooper Works hergibt. Natürlich hat er als ein echter MINI eine sportliche Fahrwerksabstimmung UND zuschaltbarer Fun mit Sport Button UND DTC, DCS III. Einen quasi neuen Winterreifensatz auf Felge. 10 Lautsprecher Hifi-System, mit CD.Wechsler und Integration iPhone,USB-Geräte, Bluetooth, XENON, Regen- Fahrlichtsensor, und alle Pakete die es gibt und noch ganz ganz viel mehr.Der Wagen ist TOP gepflegt, natürlich auch Scheckheftgepflegt und er war vor kurzem noch bei der Inspektion. Wegen gestiegenen Familienanforderungen -) ist unser geliebter MINI nun abzugeben. Irrtümer und Änderungen vorbehalten.Το αυτοκινητο εχει τιμη 10 000 , απο τις φωτογραφιεσ φαινετε σε πολυ καλη κατασταση , ειναι full leather,φωτα XENON, εχει εγγυηση BMW EUROPlus και αποτι γραφει ο τυπος εχει ολα τα εξτρα εκτος απο αυτα του John Cooper Works.
Το οτι εχει γραψει 157.841 km πρεπει να με ανησυχει??
-
Καλησπερα σε ολους!Εχω ενα MCS,R53,06',65κ,και μολις αλλαξα θερμοστατη λογω διαρροης αντιψυκτικου(150Ε). Επειδη ομως συνεχισα να βλεπω υγρα κατω απο αμαξακι μου ξαναπηγα στην αντιπροσωπεια παλι και μου ειπαν οτι εχει ΚΑΙ διαρροη λαδιου απο το καρτερ. Ειναι λεει φυσιολογικη φθορα,και στοιχιζει περιπου 100Ε για αλλαγη τσιμουχας του καρτερ. Εχει συμβει σε κανεναν κατι παρομοιο???Ειναι δηλ οντως φυσιολογικο??
-
Ποσο φυσιολογικη μπορει να ειναι μια διαρροή λαδιου απο το καρτερ?
Αλλο αν ειναι συχνο στα αυτοκινητα σαν το δικο σου.Δεν το εχω ξανακουσει παντως. -
Ο χρήστης CooperaS έγραψε:
Καλησπερα σε ολους!Εχω ενα MCS,R53,06',65κ,και μολις αλλαξα θερμοστατη λογω διαρροης αντιψυκτικου(150Ε). Επειδη ομως συνεχισα να βλεπω υγρα κατω απο αμαξακι μου ξαναπηγα στην αντιπροσωπεια παλι και μου ειπαν οτι εχει ΚΑΙ διαρροη λαδιου απο το καρτερ. Ειναι λεει φυσιολογικη φθορα,και στοιχιζει περιπου 100Ε για αλλαγη τσιμουχας του καρτερ. Εχει συμβει σε κανεναν κατι παρομοιο???Ειναι δηλ οντως φυσιολογικο??Πρωτα σιγουρεψου οτι δεν χανεις λαδια απο την ταπα που αδειαζει ή απο το φιλτρο.Κατοπιν αλλαξε σημειο που παρκαρεις,εισαι σιγουρος οτι ειναι δικα σου τα υγρα;Εχεις ελενξει την σταθμη του λαδιου;Ειναι κατεβασμενη;Βλεπεις στον χωρο της μηχανης να ειναι λερωμενη;
-
Τα υγρα ειναι σιγουρα δικα μου γιατι μονο εγω παρκαρω στο συγκεκριμενο σημειο. Η μηχανη εχει οντως υγρα πανω απο τη ποδια.Μου τα εδειξαν στην αντιπροσωπεια,για να μου αποδειξουν οτι τα υγρα δεν οφειλονται σε προηγουμενη επισκευη που ειχα κανει για διαρροη αντιψυκτικου.. Οσον αφορα την σοβαρατοτητα της επισκευης,μου ειπαν οτι ειναι πολυ μικρη η διαρροη και δεν χρηζει αμεσης αντικαταστασης η τσιμουχα(στο επομενο service μου ειπαν να το κανω),κατι που διαπιστωσα και ο ιδιος αφου η σταθμη του λαδιου ειναι σε φυσιολογικα επιπεδα..
-
Γεια σας παιδια...
θελω να ρωτησω αν ξερει κανεις πως αλλαζουν οι ενδειξεις για σερβις στον υπολογιστη... για παραδειγμα εγω αλλαζω αλλου λαδια συχνοτερα και οχι στην αντιπροσωπεια.. θα ηθελα να μηδενιζω μονος τις ενδειξεις... ξερει κανεις; -
Τα ατμοσφαιρικά πρώτης γενιας με τα 115 άλογα είχαν τίποτα γνωστά προβλήματα;
-
Aν ειναι μετα το 2005 (η 2004) που εβαλαν σταματησαν τα Leyland σασμαν .... δε θυμαμαι κατι αλλο που ειχαν θεμα.
-
Τι πάθαινε το σασμαν?
-
Ειχα ακουσει για προβληματα στα πρωτα μοντελα (μιλαμε παντα για cooper και οχι cooper S ) οπου τα πρωτα δεν φορουσαν getrag οπως τα S και τα μεταγενεστερα cooper
-
Ευχαριστώ.
-
στο δικο μου μινι του 2002.κιβωτιο(σχεδιαστικο λαθος),ψυγειο,μηχανισμοι παραθυρων(σχεδιαστικο λαθος),σινεμπλοξ,αισθητηρας πλευρικου αεροσακου συνοδηγου,2 φορες αντλια βενζινης(υπερευαισθητη).πηρε τον πουλο κ πηρα πισω την ηρεμια μου.
αν αντεχεις,γκοου φορ ιτ. -
Ακουγεται ευαισθητουλι...
Ούτως ή άλλως μόνο σκέψεις κάνω προς το παρόν οπότε θα το ψάξω.
New MINI Forum