-
Ο χρήστης monty έγραψε:
koralli,στο δικο μου το γτ τριξιμο απο συμπλεκτη δεν εχω ακουσει..εχω παντως την απορια που βλεπει το φυσιολογικο ο τυπος σε ενα συμπλεκτη που τριζει..Το κιβωτιο ειχε την ιδια συμπεριφορα ακομα κι οταν ηταν καινουριο?
Σκεφτομαι να το αφησω να κανει λιγα km ακομα και μετα αν ο θορυβος παραμενει και το κιβωτιο εξακολουθει να ειναι 'δυσκολο', να το ξαναπαω απαιτωντας να βρουν λυση αυτη τη φορα, ακομα κι αν χρειαστει αντικατασταση ολοκληρου του δισκου-πλατο - την οποια πιθανον να προσπαθουν να γλιτωσουν -. Θα περιμενω λιγο ακομα ομως.
-
στην αρχη ηταν απλα πιο σκληρη η πρωτη,μετα εστρωσε κ αυτη..
-
koralli μη το πιεζεις και παρε και καμια αλλη αποψη...
-
Ο χρήστης adis4gr έγραψε:
koralli μη το πιεζεις και παρε και καμια αλλη αποψη...Αυτο σκοπευω να κανω γιατι κατι δεν μου αρεσει στην ολη ιστορια...
Αν εξαιρεσεις αυτο το σημειο παντως εχω μεινει πολυ ευχαριστημενος. Και η καταναλωση αρχιζει σιγα σιγα να πεφτει. Η μεση τιμη της ειναι 9.2lt/100km ενω σε χαλαρες αστικες διαδρομες χωρις κινηση εχω δει νουμερα κοντα στο 8-8.5 (με βαση τον ημερησιο χιλιομετρητη).
-
Ο χρήστης koralli έγραψε:
Νεοτερα περι του κιβωτιου/συμπλεκτη:Ανεφερα του μηχανικου τις λυσεις που γραφτηκαν σε προηγουμενα ποστ
-Τρομπακι συμπλεκτη και διχαλο σασμαν-, λεγοντας του οτι πολλα A3/Golf ειχαν τετοια προβληματα και μου απαντησε οτι τις γνωριζει ΑΛΛΑ αυτες εχουν εφαρμογη στην περιπτωση που ο θορυβος ακουγεται οταν ΠΑΤΑΣ τον συμπλεκτη και ΟΧΙ οταν τον αφηνεις ..1-Αυτο έλειπε να μη γνωρίζει τα περιστατικά αφού παρα πολλά a3/golf & Gt έχουν παει γι'αυτη τη δουλειά σε ολη την Ελλάδα ,βεβαια χρειάστηκαν και ορισμένα εξωδικα για να συνετιστούν και εκδωσουν ΟΔΗΓΙΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗΣ προς όλους τους εξουσιοδοτημένους..
2-Εχει δικιο όταν λεει ότι το τριξιμο συμπλέκτη εμφανιζεται κατα το πατημα και οταν εχει ζεσταθεί π.χ κινηση με 1,2 στη πόλη...
3-Μονον όταν λειτουργει συμπλέκει - αποσυμπλέκει
4-Παρακολουθησέ το γιατι σε εμενα που ημουν απο τους πρωτους που το διαπιστωσαν πριν 1χρονο μου έλεγαν παπαριές μεχρι που εμεινα απο δισκο-πλατώ στο ΔΡΟΜΟ .
Φυσικα μετα εγινε της ..., οχι μονο τα αλλαξαν όλα ( δισκος-πλατώ να ξερεις δεν ειναι στην εγγυηση αποτελει αναλώσιμο χεχεχε...) αλλά μου έκαναν και δωρο service..και θα εχουμε και συνέχεια...
-
Ενα λεπτο τωρα γιατι αυτο που λες ειναι σοβαρο.
Τι παει να πει ειναι ΑΝΑΛΩΣΙΜΟ και δεν ειναι στην εγγυηση? Ειναι δυνατον σε ολοκαινουριο αυτοκινητο στην περιπτωση που αποδειχθει οτι ο δισκος-πλατο ειναι ελαττωματικος να μην καλυπτεται απο εγγυηση? Ειμαστε σοβαροι?:x
Ή μηπως ειναι θεμα κακης χρησης που εγινε μεσα σε 1 εβδομαδα που το εχω?
Εκτος βεβαια εαν με την απαντηση τους ('καντε καποια km ακομα και θα στρωσει') ΕΠΙΔΙΩΚΟΥΝ να 'αποδειξουν' κακη χρηση του συμπλεκτη, την οποια φυσικα δεν μπορουν να ισχυριστουν τωρα..Τεσπα, θα παρω και μια δευτερη και ισως και τριτη γνωμη επι του προβληματος απο αλλα συνεργεια και βλεπουμε. Ευχαριστω για την απαντηση.
-
κατι για τα λαστιχα εδω ιταλια εχω δει μαρκα ωπος BARUM BRAVURIS
και ελεγα οτι ειναι μαρκα οτι να ναι αλλα ψαχνωντας το λιγακι ειδα οτι ειναι θυγατρικη της Continental
μηπως παιζει τιποτα και με αυτη την μαρκα
-
Ο χρήστης Biscione έγραψε:
κατι για τα λαστιχα εδω ιταλια εχω δει μαρκα ωπος BARUM BRAVURISκαι ελεγα οτι ειναι μαρκα οτι να ναι αλλα ψαχνωντας το λιγακι ειδα οτι ειναι θυγατρικη της Continental
μηπως παιζει τιποτα και με αυτη την μαρκα
ναι...
είναι φτηνότερη.
-
Ο χρήστης koralli έγραψε:
Ενα λεπτο τωρα γιατι αυτο που λες ειναι σοβαρο.
Τι παει να πει ειναι ΑΝΑΛΩΣΙΜΟ και δεν ειναι στην εγγυηση? Ειναι δυνατον σε ολοκαινουριο αυτοκινητο στην περιπτωση που αποδειχθει οτι ο δισκος-πλατο ειναι ελαττωματικος να μην καλυπτεται απο εγγυηση? Ειμαστε σοβαροι?:x
Ή μηπως ειναι θεμα κακης χρησης που εγινε μεσα σε 1 εβδομαδα που το εχω?
Εκτος βεβαια εαν με την απαντηση τους ('καντε καποια km ακομα και θα στρωσει') ΕΠΙΔΙΩΚΟΥΝ να 'αποδειξουν' κακη χρηση του συμπλεκτη, την οποια φυσικα δεν μπορουν να ισχυριστουν τωρα..Τεσπα, θα παρω και μια δευτερη και ισως και τριτη γνωμη επι του προβληματος απο αλλα συνεργεια και βλεπουμε. Ευχαριστω για την απαντηση.
Οπως σου ειπα και στην αρχή της επικοινωνίας μας εγω ήδη έχω καταφυγει στη βοήθεια νομικού μέσω και του οποιου 'λύθηκαν' κάποια προβλήματα που προέκυψαν με το σασμάν ( συμπλέκτης -δισκος-πλατώ ) .
**Ο δισκος -πλατώ Θεωρείται αναλώσιμο και δεν καλύπτεται απο εγγυηση ** κοιταξε και αναλυτικά τα ψιλά γραμματα στι συμφωνητικό αγοράς του αυτοκινήτου...
Η εμπειρία μου απο τουλάχιστον 4 εξουσιοδοτημένους σε Αθήνα ,Λαμία ,Λαρισα είναι ΑΣΤΑ ΝΑ ΠΑΝΕ
Ουτε η κακή αλλά ουτε και η καλή χρηση του συμπλέκτη μπορούν να αποδειχθούν ,σε αυτο ποντάρει και η εταιρία...δυστυχώς...Υ.Γ Δεν πιστεύω με αυτά που σου λεω να σε στεναχωρώ,δεν πρεπει,αλλά σε προετοιμάζω για να ξερεις ότι έχουν συμβεί ΠΟΛΛΑ και σε α3> me to ΣΑΣΜΑΝ -ΣΥΜΠΛΕΚΤΗ και φυσικά δεν τα λεει κανένας ,ενω εμεις που τα εχουμε ΖΗΣΕΙ ΚΑΙ ΔΙΑΘΕΤΟΥΜΕ ΚΑΙ ΦΩΤΟΣ....και τρεχουμε ακόμη....
Anyway επαναλαμβάνω ότι σε καμμια περιπτωση δεν συνδεονται με το δικό σου τουτου και μακαρι να θελει λιγο στρωσιμο έτσι απλά,αλλά να τα εχεις υπόψη σου τα παραπάνω.. -
ο κολητος μου ειπε οτι το gt εβγαλε πολα προβληματα με το μοτερ και το αποσυρανε και θα μεινει μονο το 140αρι ακουσατε τπτ?
-
Ο κολλητός σου από τον άλλον κολλητό του το άκουσε;
Δεν έχει ακουστεί κάτι.
-
Μα είναι **πιεσμένο **το GT
Για το θέμα του συμπλέκτη δεν ξέρω τι φταίει μεν αλλά δείτε το και απο την άλλη πλευρά. Ο οδηγός μπορεί να καταστρέψει ένα ολοκαίνουριο συμπλέκτη μέσα σε 5 λεπτά με τον κατάλληλο χειρισμό...
-
Ο χρήστης fabiawrc έγραψε:
ο κολητος μου ειπε οτι το gt εβγαλε πολα προβληματα με το μοτερ και το αποσυρανε και θα μεινει μονο το 140αρι ακουσατε τπτ?φιλε μου ακομα και αν εχει δικιο ο κολλητος σου αναφορικα με τα προβληματα του gt θα επρεπε να υποθεσεις οτι μια μεγαλη αυτοκινητοβιομηχανια δεν θα απεσυρε ετσι ενα μοτερ στο οποιο εχει επενδυσει τοσα χρηματα σε λιγοτερο απο ενα χρονο παραγωγης. Σκεψου το λογικα και θα καταλαβεις οτι αυτο που γραφεις δεν μπορει να ειναι πραγματικοτητα.
-
Ο χρήστης tpapo έγραψε:
Οπως σου ειπα και στην αρχή της επικοινωνίας μας εγω ήδη έχω καταφυγει στη βοήθεια νομικού μέσω και του οποιου 'λύθηκαν' κάποια προβλήματα που προέκυψαν με το σασμάν ( συμπλέκτης -δισκος-πλατώ ) .
**Ο δισκος -πλατώ Θεωρείται αναλώσιμο και δεν καλύπτεται απο εγγυηση ** κοιταξε και αναλυτικά τα ψιλά γραμματα στι συμφωνητικό αγοράς του αυτοκινήτου...
Η εμπειρία μου απο τουλάχιστον 4 εξουσιοδοτημένους σε Αθήνα ,Λαμία ,Λαρισα είναι ΑΣΤΑ ΝΑ ΠΑΝΕ
Ουτε η κακή αλλά ουτε και η καλή χρηση του συμπλέκτη μπορούν να αποδειχθούν ,σε αυτο ποντάρει και η εταιρία...δυστυχώς...Υ.Γ Δεν πιστεύω με αυτά που σου λεω να σε στεναχωρώ,δεν πρεπει,αλλά σε προετοιμάζω για να ξερεις ότι έχουν συμβεί ΠΟΛΛΑ και σε α3> me to ΣΑΣΜΑΝ -ΣΥΜΠΛΕΚΤΗ και φυσικά δεν τα λεει κανένας ,ενω εμεις που τα εχουμε ΖΗΣΕΙ ΚΑΙ ΔΙΑΘΕΤΟΥΜΕ ΚΑΙ ΦΩΤΟΣ....και τρεχουμε ακόμη....
Anyway επαναλαμβάνω ότι σε καμμια περιπτωση δεν συνδεονται με το δικό σου τουτου και μακαρι να θελει λιγο στρωσιμο έτσι απλά,αλλά να τα εχεις υπόψη σου τα παραπάνω..Δεν με στεναχωρεις, αντιθετα ευχαριστω πολυ για την ενημερωση.
Μου κανει ομως μεγαλη εντυπωση που χρειαστηκες να καταφυγεις σε τετοιες μεθοδους για να 'λυθουν' τα προβληματα. Ετσι μονο καταλαβαινουν για να σε εξυπηρετησουν δηλαδη?Μακαρι να μην εχουν ολα αυτα σχεση με το δικο μου. Το κιβωτιο μερα με τη μερα φαινεται να μαλακωνει, ομως ο θορυβος απο τον συμπλεκτη και ο πολυ ελαφρυς κραδασμος που τον συνοδευει στο σασμαν παραμενει.
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Μα είναι **πιεσμένο **το GTΓια το θέμα του συμπλέκτη δεν ξέρω τι φταίει μεν αλλά δείτε το και απο την άλλη πλευρά. Ο οδηγός μπορεί να καταστρέψει ένα ολοκαίνουριο συμπλέκτη μέσα σε 5 λεπτά με τον κατάλληλο χειρισμό...
Για πες
Ακόμα δεν τα έχω καταφέρει πάντως -
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Μα είναι **πιεσμένο **το GT
Για το θέμα του συμπλέκτη δεν ξέρω τι φταίει μεν αλλά δείτε το και απο την άλλη πλευρά. Ο οδηγός μπορεί να καταστρέψει ένα ολοκαίνουριο συμπλέκτη μέσα σε 5 λεπτά με τον κατάλληλο χειρισμό...
Για πες
Ακόμα δεν τα έχω καταφέρει πάντωςΕίναι εύκολο άν πετύχεις περιστέρι πάνω από το συμπλέκτη σε αλλαγή 5000-6000 στροφές!!!!!
-
ή αν με καταπληκτικό οδόστρωμα σηκώσεις στροφές (4-5.000),αφήσεις απότομα το συμπλέκτη και οι τροχοί πιάσουν και δεν καταφέρνουν να σπινιάρουν και κάψεις το δίσκο...(κι όμως συνέβη -ευτυχώς όχι σε μένα-)
Παρακαλώ μην το δοκιμάσετε μόνοι σας στο σπίτι... -
Ο χρήστης spyros.s έγραψε:
ο κολητος μου ειπε οτι το gt εβγαλε πολα προβληματα με το μοτερ και το αποσυρανε και θα μεινει μονο το 140αρι ακουσατε τπτ?
φιλε μου ακομα και αν εχει δικιο ο κολλητος σου αναφορικα με τα προβληματα του gt θα επρεπε να υποθεσεις οτι μια μεγαλη αυτοκινητοβιομηχανια δεν θα απεσυρε ετσι ενα μοτερ στο οποιο εχει επενδυσει τοσα χρηματα σε λιγοτερο απο ενα χρονο παραγωγης. Σκεψου το λογικα και θα καταλαβεις οτι αυτο που γραφεις δεν μπορει να ειναι πραγματικοτητα.
Δεν λέω ότι επιβεβαιώνω τα λεγόμενα του φαβια αλλά η εξέλιξη έγινε στην μέθοδο που υπάρχει και στον tsi οπότε κάτι τέτοιο δεν μπορεί να ειπωθεί σαν αντιεπιχείρημα. Θα δείξει...
-
Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:
ή αν με καταπληκτικό οδόστρωμα σηκώσεις στροφές (4-5.000),αφήσεις απότομα το συμπλέκτη και οι τροχοί πιάσουν και δεν καταφέρνουν να σπινιάρουν και κάψεις το δίσκο...(κι όμως συνέβη -ευτυχώς όχι σε μένα-)
Παρακαλώ μην το δοκιμάσετε μόνοι σας στο σπίτι...Ε εδώ δεν φταιει το αυτοκίνητο αλλά ο οδηγός. Μα είναι δυνατόν να ξεκινάει με 4000 στροφές το αυτοκίνητο και σπινιάρισμα? Και φυσικά αυτό φάνηκε στον εγκέφαλο και του είπαν στην vw ότι αυτός φταίει και δεν τον καλύπτει!!!! Αδιόρθωτοι έιναι΄....
-
Ο χρήστης koralli έγραψε:
Ενα λεπτο τωρα γιατι αυτο που λες ειναι σοβαρο.
Τι παει να πει ειναι ΑΝΑΛΩΣΙΜΟ και δεν ειναι στην εγγυηση? Ειναι δυνατον σε ολοκαινουριο αυτοκινητο στην περιπτωση που αποδειχθει οτι ο δισκος-πλατο ειναι ελαττωματικος να μην καλυπτεται απο εγγυηση? Ειμαστε σοβαροι?:x
Ή μηπως ειναι θεμα κακης χρησης που εγινε μεσα σε 1 εβδομαδα που το εχω?
Εκτος βεβαια εαν με την απαντηση τους ('καντε καποια km ακομα και θα στρωσει') ΕΠΙΔΙΩΚΟΥΝ να 'αποδειξουν' κακη χρηση του συμπλεκτη, την οποια φυσικα δεν μπορουν να ισχυριστουν τωρα..Τεσπα, θα παρω και μια δευτερη και ισως και τριτη γνωμη επι του προβληματος απο αλλα συνεργεια και βλεπουμε. Ευχαριστω για την απαντηση.
Κατά τα άλλα έχει εγγύηση 2 + 2 χρόνια. Λέω και εγώ μόνο ο φίλος μου ήταν καντέμης και το sportline του άλλαξε κινητήρα και κιβώτιο μέσα σε 3 μήνες!! Υπάρχουν και χειρότερα παιδιά, welcome to the club...
Golf TSi (122, 140, 160, 170 ...και ότι άλλο βρέξει η VW)