Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Alfa 147 forum
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Alfa 147 forum
    • 1
    • 2
    • 5
    • 6
    • 7
    • 8
    • 9
    • 141
    • 142
    • 7 / 142
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    227
    2822
    18180
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      kosavr last edited by

      Ο χρήστης OUZO Power έγραψε:

      Αλεκο2004,
      Ά και κάτι άλλο. Αν και δεν τσιμπάω σε φαναρια συχνά, εχει φάει πολυς κόσμος χώμα... Το ίδιο και Εθνική οδό , εκεί πού τελειώνουν κάποιοι στα 200+, η Alfa τους ανάβει Φώτα !!!

      Me 147 ola auta? kai ta 200+...Eise sigouros? Texnika xaraktiristika gia to 1.6 leei max einai 196km/hr kai gia to 2.0L einai 208km/hr Gia 8 km/hr pano apo to 200km/hr den 8a ellega kai pola opos les esei. Ektos an mostrarhs kanena 3.2L.

      Καλημέρα σε όλους. Έχω διαβάσει όπως και εσείς ότι η πραγματική τελική είναι 196 χαω, αλλά εγώ σε Ε.Ο. είδα στο κοντέρ 210+ σε 6500σαλ. με την 1.6 μου.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • M
        meco last edited by

        Ο χρήστης kosavr έγραψε:

        Καλημέρα σε όλους. Έχω διαβάσει όπως και εσείς ότι η πραγματική τελική είναι 196 χαω, αλλά εγώ σε Ε.Ο. είδα στο κοντέρ 210+ σε 6500σαλ. με την 1.6 μου.

        Τα 'κοντέρ' έχουν ένα σφάλμα προς τα πάνω το οποίο αυξάνεται μαζί με την άυξηση των χιλιομέτρων. Εκεί που στα 100km/h dείχνουν παραπάνω +2 με +4% (υπάρχουν και περισσότερο αισιόδοξα 'κοντέρ') σε μεγαλύτερες ταχύτητες το σφάλμα αυτό αυξάνει. Οπότε πολύ εύκολα τα 210 'κοντερίσια' που είδες μπορεί να είναι και 195...
        Σκέψου ότι εγώ στο 1400 Golf μου έχω δει 180+. Το πολύ πολύ να ήταν 171

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • V
          vasilios last edited by

          Ο χρήστης meco έγραψε:

          Τα 'κοντέρ' έχουν ένα σφάλμα προς τα πάνω το οποίο αυξάνεται μαζί με την άυξηση των χιλιομέτρων. Εκεί που στα 100km/h dείχνουν παραπάνω +2 με +4% (υπάρχουν και περισσότερο αισιόδοξα 'κοντέρ') σε μεγαλύτερες ταχύτητες το σφάλμα αυτό αυξάνει. Οπότε πολύ εύκολα τα 210 'κοντερίσια' που είδες μπορεί να είναι και 195...
          Σκέψου ότι εγώ στο 1400 Golf μου έχω δει 180+. Το πολύ πολύ να ήταν 171

          Να συμπληρώσω ότι οι μετρήσεις τελικής ταχύτητας που δίνει ο κατασκευαστής είναι συνήθως με δύο άτομα, μισό ρεζερβουάρ γεμάτο και σε οδόστρωμα χωρίς κλίση. Στην κατηφόρα της Θήβας, αν έχεις μαζέψει φόρα μπορεί να δεις και 220.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • G
            gmak last edited by

            ναι, πιάνεις καλές ταχύτητες εκεί. Με 3 άτομα και λίγα μπαγκάζια [στο 1ο της άνοιγμα, 2500χλμ] είδα 210... [φυσικά υπάρχει μεγάλη απόκλιση στα κοντέρ, τάξης 10% κοντά στα 200...]

            το έχω κι εγώ λίγο καιρό, 3 μήνες, 4000χλμ. Μου το έχουν πει κι εμένα πως θα ανοίξει μέχρι τα 5-10k. καλοδεχούμενο.

            πάντως το μοτέρ τραβάει. Σίγουρα το κιβώτιο βοηθά, αλλά το γρρρρρρρρρρρ μετά τις 5500 στροφές δεν το ακούς αλλού. Α! και μην ακούω βλακείες για τα κρατήματα. Έχουμε μπει βόλτα οι περισσότεροι σε Astra... σιγά μην πετάει κιόλας...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • A
              adis4gr last edited by

              αφου υπαρχει τροπος να βρειτε τα πραγματικα χιλιομετρα με τις στροφες και αναλογα ποσο μακρια ειναι η πεμπτη νομιζω, τι μπερδευεστε τζαμπα?

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • A
                alekos2004 last edited by

                Ο χρήστης gmak έγραψε:
                ναι, πιάνεις καλές ταχύτητες εκεί. Με 3 άτομα και λίγα μπαγκάζια [στο 1ο της άνοιγμα, 2500χλμ] είδα 210... [φυσικά υπάρχει μεγάλη απόκλιση στα κοντέρ, τάξης 10% κοντά στα 200...]

                το έχω κι εγώ λίγο καιρό, 3 μήνες, 4000χλμ. Μου το έχουν πει κι εμένα πως θα ανοίξει μέχρι τα 5-10k. καλοδεχούμενο.

                πάντως το μοτέρ τραβάει. Σίγουρα το κιβώτιο βοηθά, αλλά το γρρρρρρρρρρρ μετά τις 5500 στροφές δεν το ακούς αλλού. Α! και μην ακούω βλακείες για τα κρατήματα. Έχουμε μπει βόλτα οι περισσότεροι σε Astra... σιγά μην πετάει κιόλας...

                τελικά έχω αρχίσει να πιστεύω ότι εμείς με τισ alfa είμαστε πιο κολλημένα μυαλά από τους κατόχους golf.

                αγαπητέ φίλε αναφέρεσαι στο κράτημα του Αstra πολυ υποτιμητικά...πρόσεξε μόνο μη σε περάσει κανένα από εκεί που δε το περιμένεις.ακόμα και αν δε σε περάσει...σιγά θα φτάσει και ένα δευτερόλεπτα πιο αργά απο εσένα (ή απο εμάς)...και τι έγινε...εμείς κοκορευόμαστε ότι οδηγόυμε sport αυτοκίνητο ενώ ο κάτοχός του astra όχι. εαν έχεις συγκεκριμένα παραδείγματα σύγκρισης των δύο αυτόκινήτων περιμένω να ακούσω...εαν όχι τότε το γρρρρρρρ θα μας μείνει μετά τις πέντε...εγώ ξέρω πάντως ότι την εξάτμιση του astra είδα στο φιλικό άνοιγμα.

                όσο για την τελική δε μου λέει τίποτα...άλλωστε έσυ αναφέρεις 10% απόκλιση στα 200 δήλαδή 20 χιλιόμετρα κάτω...

                δεν έχω λόγο να μην είμαι αντικειμενικός( alfa έχω και 206 1.6 και όχι astra) πίστεψέ με...σίγουρα η alfa έχει καλύτερη αίσθηση αλλά στην ουσία οι διαφορές είναι μικρές...πολύ μικρές ...πάρα πολύ μικρές

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • G
                  gmak last edited by

                  κοίταξε, σκοπός δεν ήταν να θίξω το Astra, το σέβομαι σαν αυτοκίνητο γι' αυτά που προσφέρει, αλλά μέχρι εκεί-

                  όχι και για ανοίγματα το Astra, σορρυ κιόλας... οι εμπειρίες μου με το Astra 1.4 φίλου δεν μου άφησε να θυμάμαι κάτι ιδιαίτερο στην οδηγική συμπεριφορά. Άλλωστε δεν παίζει ρόλο αν σε ακολουθεί ο άλλος, αλλά πως σε ακολουθεί. Η Alfa έχει εξαιρετικές αναρτήσεις που κάνουν τη ζωή του [ανύσηχου] οδηγού της στο όριο, ή αυτό που αυτός νομίζει ως όριο, πολύ ασφαλέστερη.

                  συγκεκριμένα παραδείγματα δεν έχω, αφού το αμάξι δεν το έχω 'στήσει' ποτέ. Προτιμώ τα καρτάκια... κι αν ήθελα κοντράμαξο θα το είχα τουλάχιστον πειράξει...

                  είναι μόλις το 2ο αμάξι που οδηγώ καθημερινά και σίγουρα δεν είμαι κολλημένος με τις Alfa. Έχω την υπομονή και πρόθεση ώστε να απολαύσω της χάρες του και με την ίδια άνεση θα γίνω κάτοχος κάποιου άλλου αυτοκινήτου, πραγματικά σπορ+ολόδικού μου αυτή τη φορά, όταν με το καλό έρθει η ώρα και πάρω το πτυχίο μου.

                  πάντως θα το δηλώσω άλλη μια φορά. Για μένα, η 147 στα 1.6 ήταν μονόδρομος. Αν εξαιρέσεις τις τσαπατσουλιές της συναρμολόγησης, τίποτε άλλο δεν προσφέρει τόσο καλό συνδυασμό χαρισμάτων, στην κατηγορία.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • A
                    alekos2004 last edited by

                    Ο χρήστης gmak έγραψε:
                    κοίταξε, σκοπός δεν ήταν να θίξω το Astra, το σέβομαι σαν αυτοκίνητο γι' αυτά που προσφέρει, αλλά μέχρι εκεί-

                    όχι και για ανοίγματα το Astra, σορρυ κιόλας... οι εμπειρίες μου με το Astra 1.4 φίλου δεν μου άφησε να θυμάμαι κάτι ιδιαίτερο στην οδηγική συμπεριφορά. Άλλωστε δεν παίζει ρόλο αν σε ακολουθεί ο άλλος, αλλά πως σε ακολουθεί. Η Alfa έχει εξαιρετικές αναρτήσεις που κάνουν τη ζωή του [ανύσηχου] οδηγού της στο όριο, ή αυτό που αυτός νομίζει ως όριο, πολύ ασφαλέστερη.

                    συγκεκριμένα παραδείγματα δεν έχω, αφού το αμάξι δεν το έχω 'στήσει' ποτέ. Προτιμώ τα καρτάκια... κι αν ήθελα κοντράμαξο θα το είχα τουλάχιστον πειράξει...

                    είναι μόλις το 2ο αμάξι που οδηγώ καθημερινά και σίγουρα δεν είμαι κολλημένος με τις Alfa. Έχω την υπομονή και πρόθεση ώστε να απολαύσω της χάρες του και με την ίδια άνεση θα γίνω κάτοχος κάποιου άλλου αυτοκινήτου, πραγματικά σπορ+ολόδικού μου αυτή τη φορά, όταν με το καλό έρθει η ώρα και πάρω το πτυχίο μου.

                    πάντως θα το δηλώσω άλλη μια φορά. Για μένα, η 147 στα 1.6 ήταν μονόδρομος. Αν εξαιρέσεις τις τσαπατσουλιές της συναρμολόγησης, τίποτε άλλο δεν προσφέρει τόσο καλό συνδυασμό χαρισμάτων, στην κατηγορία.

                    με μια πιο προσεκτική ανάγνωση των όσων γράφω θα διαπιστώσεις ότι:

                    1. αναφέρομαι σε astra 1.6...(λέγοντας για astra 1.4 μήπως θες να πούμε και για alfa 105hp;)
                      2.ως προσ το θέμα της αίσθησης της alfa σε επιβεβαιώνω...αν και ποτέ δεν έχω νιώσει ανασφάλεια μέσα σε astra
                      3.δεν είμαι κοντράκιας...για φιλικό άνοιγμα μιλάμε

                    τώρα τα κοινά μας...

                    1. είμαι και εγώ φοιτητής...για πολύ λίγο καιρό ακόμα Θεού θέλοντος και εξεταστικής επιτρέποντος(σωστά μάντεψες...4 έτος...)
                      2.ΤΡΕΛΛΑΙΝΟΜΑΙ ΓΙΑ ΚΑΡΤ
                    2. μου αρέσει να τη λέω στους άλλους εμμέσως πλήν σαφώς...όποτε το ζητάει ο οργανισμός τους...

                    sorry κιόλας...αλλά έχεις την εντύπωση ότι η απόκτηση του πτυχίου θα σου εξασφαλίσει την απόκτηση ενός πραγματικά σπορ αυτοκινήτου;με τα χρόνια...τα πολλά χρόνια ίσως...μπα σε καλό μας με έκανες και γέλασα (ενδόμυχα χάρηκα κιόλας...είπαμε παίρνω πτυχίο)...εγώ πάντως στο εύχομαι(και στον εαυτό μου)

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • G
                      gmak last edited by

                      αρχικά για το Astra, είμαι σχεδόν σίγουρος πως έχει το ίδιο setup σε 1.4 και 1.6, οπότε και το θεωρώ σκόπιμο να μεταφέρω την άποψή μου για το αμάξι. 2ον η 147 έχει μεν σκληρότερο setup στην 120 ίππων, αλλά η γεωμετρία και οι αναρτήσεις αυτές καθεαυτές είναι οι ίδιες... οπότε προς τι να ειρωνευτείς την 105? άλλωστε αυτή θα έπρεπε να συγκρίνεται με το Astra κι όχι την 147 120 ίππων. Φυσικά δεν με πείθεις που να χτυπιέσαι κάτω για μαμίσιο vs μαμίσιο... μάλλον τα αίτια για το τσάι τα αναζητείς στον οδηγό, το βάρος, τη βενζίνη και το ζέσταμα.
                      Επίσης δεν βλέπω που έθιξα την ασφάλεια/ποιότητα κύλισης του Astra; πως ακριβώς θα πλασαριστεί στην στροφή το ίδιο με την 147; αφού δεν έχουν καν το ίδιο σκληρές αναρτήσεις [άσε τη γεωμετρία και τις επιλογές] και μιλάμε πάντα για γερό άνοιγμα, γιατί αλλιώς σε ακολουθεί το κάθε κουτί που γέρνει αριστερά-δεξιά, λογικό δεν είναι;

                      2ον
                      ok, μα δεν αποκάλεσα εσένα κοντράκια. Είπα πως το δικό μου δεν το στήνω ποτέ [αν και σκεύτομαι να το βάλω δίπλα στο Civic 1.5Vtec-114 ίππων του '96, κολλητού μου για πλάκα, λες να την πιώ άγρια;] και πως αν θεωρούσα το 147 κατάλληλο για στησήματα, θα το είχα πειράξει κιόλας...

                      πάντως χαίρομαι που αρέσουν τα καρτάκια, τα επισκέπτομαι ανελλιπώς, αφού είναι το καλύτερο μέσο για ξέγνοιαστες κόντες. Όσο γι' αυτό που έγραψα για ίδιο αυτοκίνητο, μάλλον υπάρχει και άγιος Βασίλης των πτυχίων , αλλά αργεί ο δικός μου ακόμα, αφού είμαι 3ο ετής. Ευχαριστώ για την ευχή και μακάρι να είναι το ίδιο για όλους.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • A
                        alekos2004 last edited by

                        χμμ...η ημιμάθεια λένε ότι είναι επικίνδυνη...

                        1. τα τρίθυρα astra (βλέπε sport και edition 2000) έχουν διαφορετικό στήσιμο από τα πεντάπορτα.επιμένω ότι αναφερόμουν σε 1.6 astra...έχεις εμπειρία από τέτοιο κουτί; είσαι σίγουρος ότι τα τρίθυρα 1.6 astra γέρνουν περισσότερο από την alfa...ωστόσο δεκτη η άποψη σου για κάθε αμάξι...άλλωστε σου είπα ότι σε θέμα αίσθησης ή alfa είναι πολύ μπροστά
                          2.δεν ειρωνευτηκα την alfa 105...αλλά να σου θέσω την εξής ερώτηση: θα την αγόραζες ποτέ...μα γιατί όχι είναι ένα εκπληκτικό αυτοκίνητο με μια τρελλή αναλογιά κιλών ανα ίππο 12 χωρίς οδηγό ...ουοαυ τρέλλα...θέλω και εγώ
                          3.είμαι 56 κιλά (τρελλό βάρος ε;)... ενώ ο φίλος μου 90...η αlfa ήταν γεμάτη κατά το ήμισυ ένω το astra...γεμάτο...επίσης η alfa είχε super αμόλυβδη ενώ το astra απλή...οπότε τι μας μένει;η κουλαμάρα του οδηγού;ας υποθέσουμε λοιπόν ότι εγώ είμαι ο κουλός...λες να απαιτεί τρελλη γνώση και εξαντλητική προσπάθεια για να αλλάξεις δύο ταχύτητες στην ευθεία;υποκλίνομαι σε όλους τους κατόχους Μsc και Phd τέτοιων οδηγικών ικανοτήτων...(ανήκεις σε αυτόυς;εγώ όχι...πάντως μια βολτίτσα από τη χωμάτινη πίστα στο Σπαθοβούνι έχω περάσει εαν σε ενδιαφέρει το οδηγικό μου ιστορικό...εσύ;)
                          4.αλλη μια αιτία του τσαγιού που απόλαυσα μπορεί να ήταν...ο ανάδρομος Ερμής...
                          5.δηλαδή θες να μου πεις ότι πλασάρεις σε πολλές στροφές την alfa;ναι ε;να μου δείξεις και εμένα πως γίνεται...ξέρεισ κάτι τέτοιο μπορεί να αποδειχθεί πολύ πιο επικίνδυνο σε δημόσιο δρόμο από ότι οι κοντράκηδες...
                        2. αν σε κάτι πάσχει το astra είναι σίγουρα η ποιότητα κύλισης...
                          7.δεν ισχυρίστηκα ποτέ ότι το astra είναι ταχύτερο από την alfa...στις δύο πρώτες ταχύτητες πάντως μας ρίχνει (προφανώς είναι θέμα σχέσεων, αφού του astra είναι σαφώς πιο μακριές...)...όσο για τις στροφές θες να μου πεις ότι μπορείς με την alfa να χαθείς απο τα μάτια ενος οδηγού astra;εαν ναι τότε πάσο...
                          8.σε ποια σχολή είσαι εαν επιτρέπεται;μακάρι να μπορούσα να ξαναγυρίσω στο τρίτο έτος... τώρα που όλα τελειώνουν συνειδητοποιώ τι χάνω...
                        3. σε ποια καρτ πηγαίνεις;
                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • A
                          aleng last edited by

                          Κατ' αρχήν θέλω να ευχηθώ σε όλους χρόνια πολλά. Έχω να μπω στο forum μία εβδομάδα και διαβάζω τώρα τις απόψεις που εκθέτονται. Μόλις χθές γύρισα από το πρώτο ταξίδι που έκανα με την 147, όπου διαπίστωσα γιατί αυτό το αυτοκίνητο είναι τόσο διαφορετικό σε φιλοσοφία από τα υπόλοιπα της κατηγορίας του (δώστου στροφιλίκι και πάρτου την ψυχή). Δεν θέλω να μπω στη σύγκριση Αstra-147 γιατί νομίζω ότι είναι τουλάχιστον άστοχη, αν όχι ιεροσυλία.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • E
                            ekvus last edited by

                            Παιδια καλημερα, καλο μηνα και χρονια πολλα σε ολο τον κοσμο και ιδιαιτερα σε μας τους Γιωργαδες. Γυρισα μετα απο 12 ημερες ξεκουρασης και καμποσων χιλιομετρων (επιτελους με ανοιχτη και παλι την ηλιοροφη) και βλεπω οτι τα αιματα εχουν αναψει λιγο. Guys ηρεμια. Δεν κανουμε διαγωνισμο για το ποιος εχει το πιο γρηγορο αμαξι. Η 147 ειναι ενα πολυ ομορφο αμαξι, με ωραιο στησιμο, πολυ ωραιο τιμονι (και δεν θελω αντιρησεις), ικανοποιητικη (?? ) ποιοτητα κατασκευης αλλα κατα την αποψη μου μαλλον οχι τον καλυτερο συνδυασμο κιβωτιου-κινητηρα (μιλαμε για αυτην με τα 120). Εχει πολυ κοντες 1-2 οι οποιες προσπαθωντας να βοηθησουν τον κινητηρα χαμηλα που ειναι λιγο ψοφιος, τελειωνουν πολυ γρηγορα. Αυτο σε συνδυασμο και με το βαρος του αυτοκινητου εχει ως αποτελεσμα να μας ξεφτιλιζουν διαφορα αυτοκινητακια στα φαναρια (βεβαια η 147 δεν προοριζεται γαι τετοιες δουλειες). Αντιθετα η 3η και η 4η συνεργαζονται πολυ καλα με τον κινητηρα (ιδιαιτερα η 4η). Το αυτοκινητο σε ταχυτητες μεταξυ 90 και 150 ειναι αρκετα απολαυστικο. Η 5η της ειναι πιστευω ενας αρκετα καλος συνδυασμος overdrive και ζωντανιας η οποια ομως αν ξεχαστεις σε κρεμαει (ιδιαιτερα σε ανηφορες) . Αυτο που με προβληματιζει ειναι οτι σε γρηγορες ανοιχτες στροφες το τιμονι ελαφρωνει περισσοτερο απο οσο θα ηθελα και αποκτα μια μικρη ασαφεια ιδιαιτερα αν βρεθει καποια ανωμαλια στο οδοστρωμα. Οσον αφορα τελικες εχω δει στο κοντερ 210 (με κλιματισμο παρακαλω ) στην ευθεια του Σειριου (με αρκετο θορυβο). Απ' οτι εχω υπολογισει η 5η βγαζει περιπου 32.5 χλμ(κοντερισια) ανα 1000 στρ. Αυτο που μου εχει κανει εντυπωση ειναι οτι 2 φορες με εχουν αδειασει σε ρεπριζ Α3 1,6 (δεν ξερω αν ηταν φτιαγμενα). Αυτα (προς το παρον).

                            Ρε παιδια θα μαζευτουμε τελικα (μια που γυρισαμε ολοι, εφτιαξε και ο καιρος) να τα πουμε ολα αυτα απο κοντα, να το συνδυασουμε και με καμια ταβερνιτσα.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • E
                              ekvus last edited by

                              Ισχυει οτι το τιμονι της GTA εχει 1,7 στροφες απο ακρη σε ακρη ή διαβασα λαθος?

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • A
                                aleng last edited by

                                Έχω διαβάσει ότι έχει 1,9 στροφές. Συμφωνώ με αυτά που λες φίλε ekvus και ούτε εμένα μου αρέσει να μπαίνω στη διαδικασία των συγκρίσεων, αλλά μόλις διάβασα τα περί Astra - 147 μου ανέβηκε το αίμα στο κεφάλι. Μπορείς να συγκρίνεις 147 με Α3, ίσως και με την Compact αλλά όχι και με το Astra. Έλεος!

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • C
                                  cmarin last edited by

                                  Ο χρήστης aleng έγραψε:
                                  Έχω διαβάσει ότι έχει 1,9 στροφές. Συμφωνώ με αυτά που λες φίλε ekvus και ούτε εμένα μου αρέσει να μπαίνω στη διαδικασία των συγκρίσεων, αλλά μόλις διάβασα τα περί Astra - 147 μου ανέβηκε το αίμα στο κεφάλι. Μπορείς να συγκρίνεις 147 με Α3, ίσως και με την Compact αλλά όχι και με το Astra. Έλεος!

                                  Υπάρχει και η ανάλογη 24ώρη δοκιμή αντοχής στις Σέρρες από τους 4Τ με την παραπάνω παράταξη (147, Α3, Compact), νομίζω πέρσι τέτοια εποχή.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • ?
                                    A Former User last edited by

                                    Ο χρήστης cmarin έγραψε:
                                    Υπάρχει και η ανάλογη 24ώρη δοκιμή αντοχής στις Σέρρες από τους 4Τ με την παραπάνω παράταξη (147, Α3, Compact), νομίζω πέρσι τέτοια εποχή.

                                    Το τεστ του 'Σπεύδε βραδέως' ή πώς ο πιο αργός 'κερδίζει'

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • A
                                      alekos2004 last edited by

                                      Ο χρήστης ekvus έγραψε:
                                      Παιδια καλημερα, καλο μηνα και χρονια πολλα σε ολο τον κοσμο και ιδιαιτερα σε μας τους Γιωργαδες. Γυρισα μετα απο 12 ημερες ξεκουρασης και καμποσων χιλιομετρων (επιτελους με ανοιχτη και παλι την ηλιοροφη) και βλεπω οτι τα αιματα εχουν αναψει λιγο. Guys ηρεμια. Δεν κανουμε διαγωνισμο για το ποιος εχει το πιο γρηγορο αμαξι. Η 147 ειναι ενα πολυ ομορφο αμαξι, με ωραιο στησιμο, πολυ ωραιο τιμονι (και δεν θελω αντιρησεις), ικανοποιητικη (?? ) ποιοτητα κατασκευης αλλα κατα την αποψη μου μαλλον οχι τον καλυτερο συνδυασμο κιβωτιου-κινητηρα (μιλαμε για αυτην με τα 120). Εχει πολυ κοντες 1-2 οι οποιες προσπαθωντας να βοηθησουν τον κινητηρα χαμηλα που ειναι λιγο ψοφιος, τελειωνουν πολυ γρηγορα. Αυτο σε συνδυασμο και με το βαρος του αυτοκινητου εχει ως αποτελεσμα να μας ξεφτιλιζουν διαφορα αυτοκινητακια στα φαναρια (βεβαια η 147 δεν προοριζεται γαι τετοιες δουλειες). Αντιθετα η 3η και η 4η συνεργαζονται πολυ καλα με τον κινητηρα (ιδιαιτερα η 4η). Το αυτοκινητο σε ταχυτητες μεταξυ 90 και 150 ειναι αρκετα απολαυστικο. Η 5η της ειναι πιστευω ενας αρκετα καλος συνδυασμος overdrive και ζωντανιας η οποια ομως αν ξεχαστεις σε κρεμαει (ιδιαιτερα σε ανηφορες) . Αυτο που με προβληματιζει ειναι οτι σε γρηγορες ανοιχτες στροφες το τιμονι ελαφρωνει περισσοτερο απο οσο θα ηθελα και αποκτα μια μικρη ασαφεια ιδιαιτερα αν βρεθει καποια ανωμαλια στο οδοστρωμα. Οσον αφορα τελικες εχω δει στο κοντερ 210 (με κλιματισμο παρακαλω ) στην ευθεια του Σειριου (με αρκετο θορυβο). Απ' οτι εχω υπολογισει η 5η βγαζει περιπου 32.5 χλμ(κοντερισια) ανα 1000 στρ. Αυτο που μου εχει κανει εντυπωση ειναι οτι 2 φορες με εχουν αδειασει σε ρεπριζ Α3 1,6 (δεν ξερω αν ηταν φτιαγμενα). Αυτα (προς το παρον).

                                      Ρε παιδια θα μαζευτουμε τελικα (μια που γυρισαμε ολοι, εφτιαξε και ο καιρος) να τα πουμε ολα αυτα απο κοντα, να το συνδυασουμε και με καμια ταβερνιτσα.

                                      επιτέλους μια αντικειμενική άποψη...εύγε...χαίρομαι επιτέλους που κάποιος έβαλε τα πράγματα στη θέση τους... είπαμε καλη η alfa μας αλλά δεν ειναι και Ferrari...

                                      συμφωνώ απόλυτα για τις σχέσεις του κιβωτίου...

                                      χαίρομαι που δε διστάζεις να αναφέρεις την εμπειρία σου από 1.6 Α3...και δεν αρκείσαι απλά να λές ότι το αυτοκίνητο σου είναι alfa romeo

                                      όσο για αυτους που θεωρούν ιεροσυλία τη σύγκριση astra - 147 θα προτιμούσα παράθεση επιχειρημάτων και εμπειριών...όλα τα άλλα απλά μου φαίνονται αστεία...δηλαδή εμείς που έχουμε alfa romeo ξέρουμε ενώ τόσος κόσμος που παίρνει astra είναι άσχετος...ok πάσο...γιατί εμένα όμως όλα αυτά μου θυμίζουν...το σλόγκαν δεν είναι golf εαν υπάρχουν επιχειρήματα αντιλόγου είμαι ανοιχτός...αλλίως θα πρότεινα να το εγκαταλείψουμε το θέμα...το forum μας ενώνει...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • T
                                        techadmin admin last edited by

                                        Ο χρήστης cmarin έγραψε:
                                        Υπάρχει και η ανάλογη 24ώρη δοκιμή αντοχής στις Σέρρες από τους 4Τ με την παραπάνω παράταξη (147, Α3, Compact), νομίζω πέρσι τέτοια εποχή.

                                        Στην οποία η 147 'κέρναγε τσάι' τα γερμανάκια μέχρι που κάποιος οδηγός έκανε λάθος, την έβγαλε από την πίστα και την πλήγωσε στο κάρτερ. Μέχρι να διορθωθεί η ζημιά η ιταλίδα έχασε πολύτιμο χρόνο και τελικά κατάφερε να ξαναπεράσει το Audi αλλά όχι και την BMW.

                                        ΥΓ: Με την ευκαιρία αυτή να πω πως κατά την ταπεινή μου γνώμη το αριστείο που δόθηκε στην Compact εξ'αιτίας του αποτελέσματος εκείνης της δοκιμής ήταν εντελώς άστοχο αφού η 2η θέση της 147, σύμφωνα πάντα με το άρθρο, οφείλεται καθαρά σε ανθρώπινο λάθος και όχι σε βλάβη που έβγαλε το αυτοκίνητο. Τέτοιο ατόπημα δεν περίμενα από τους 4Τ.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • A
                                          alekos2004 last edited by

                                          Ο χρήστης kyan έγραψε:

                                          Υπάρχει και η ανάλογη 24ώρη δοκιμή αντοχής στις Σέρρες από τους 4Τ με την παραπάνω παράταξη (147, Α3, Compact), νομίζω πέρσι τέτοια εποχή.

                                          Στην οποία η 147 'κέρναγε τσάι' τα γερμανάκια μέχρι που κάποιος οδηγός έκανε λάθος, την έβγαλε από την πίστα και την πλήγωσε στο κάρτερ. Μέχρι να διορθωθεί η ζημιά η ιταλίδα έχασε πολύτιμο χρόνο και τελικά κατάφερε να ξαναπεράσει το Audi αλλά όχι και την BMW.

                                          ΥΓ: Με την ευκαιρία αυτή να πω πως κατά την ταπεινή μου γνώμη το αριστείο που δόθηκε στην Compact εξ'αιτίας του αποτελέσματος εκείνης της δοκιμής ήταν εντελώς άστοχο αφού η 2η θέση της 147, σύμφωνα πάντα με το άρθρο, οφείλεται καθαρά σε ανθρώπινο λάθος και όχι σε βλάβη που έβγαλε το αυτοκίνητο. Τέτοιο ατόπημα δεν περίμενα από τους 4Τ.

                                          συμφωνώ...ο τρόπος που κρίθηκε το αποτέλεσμα ήταν απαράδεκτος...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • G
                                            gtz last edited by

                                            Κάπου κάποιος φίλος είπε ότι είδε 210km/h στις 6500 σ.α.λ.
                                            Κάποιος άλλος είπε οτι η 5η δίνει 32,5 km/h να 1000 σ.α.λ.
                                            6,5Χ32,5=190 km/h,που σημαίνει σχεδόν 10% σφάλμα ταχυμέτρου αν το στροφόμετρο δείχνει σωστά.Αυτά για να μην ξεχνάμε οτι οδηγούμε αυτοκίνητα 1600 κυβικών εκατοστών και οτι οι τελικές θέλουν άλογα και αεροδυναμική...
                                            Οσον αφορά τη σύγκριση Astra-147,συμφωνώ οτι οι διαφορές στις επιδόσεις είναι μικρές και άμεσα συγκρίσιμες.Σήμερα πιά,τα περι ιεροσυλίας κλπ για συγκρίσεις τέτοιους είδους δεν ισχύουν.Η 147 έγινε με γνώμονα την ποιότητα π.χ.ενός Astra ρίχνοντας και λίγο νερό στο κρασί στο θέμα κράτημα (άσχετα αν πέτυχε η AR ή όχι στο θέμα ποιότητας),όπως και το Astra σχεδιάστηκε για να κρατάει όπως σχεδόν ένα ιταλικό αυτοκίνητο (και οφείλω να ομολογήσω οτι η Opel πλησίασε αρκετά χωρίς να τα έχει καταφέρει απόλυτα).
                                            Οσον αφορά τους κινητήρες,ο 1600άρης της Οpel (105 ίπποι στα δυναμόμετρα) ακόμη και ο 1400άρης X14XE (98 ίπποι στα δυναμόμετρα)έχουν αξιοπρεπείς επιδόσεις απο στάση,ενώ αγαπούν ιδιαίτερα τις ψηλές στροφές.Δεν βρίσκω το λόγο να μην μπορούν και κοντράρουν την βαρειά (100 κιλά+ σε σχέση με το Astra) A147 1,6 των 120 ίππων (αλήθεια είναι τόσοι;υπάρχει καμμιά δυναμομέτρηση απο κανέναν;διότι π.χ.μια 156 1,6 είχε βγάλει 114 ίππους στο δυναμόμετρο σε κάποιο περιοδικό...).
                                            Μην ξεχνάτε οτι υπάρχουν και πολλά Αstra πειραγμένα στην αγορά που αγγίζουν τους 120 πραγματικούς ίππους με μετατροπές dbilas κλπ.
                                            Δεδομένων όλων των παραπάνω,δεν είναι απίθανο κάποιο 'φτωχό' Astra να 'κεράσει' τσαγάκι (όπως συνηθίζεται να λέγεται) σε κάποια 'ωραία' 1600άρα Ιταλίδα 120 ονομαστικών ίππων...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 8
                                            • 9
                                            • 141
                                            • 142
                                            • 7 / 142
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr