-
Kαλές και αγιες οι θεωρητικές τοποθετήσεις και γνώμες όσων συμμετείχαν στην συζήτηση.
Όμως τί γίνεται από πρακτική εμπειρία; Ας μιλήσουν όσοι έχουν στην ιδιοκτησία τους το ένα ή το άλλο από τα δύο επίμαχα πολυμορφικά.
Το Ζafira μοιάζει να κερδίζει πόντους (κυρίως επιδόσεις) όμως το Mazda 5 μήπως είναι πιο ανθετικό, πρακτικό κλπ.
Επίσης κανείς δεν ανέφερε ότι το Zafira 1,8 140HP χρειάζεται αποκλειστικά βενζίνη premium 100 oκτανίων. Δηλ. έχει σαφώς μεγαλύτερο χιλιομετρικό κόστος αφού καίει και παραπάνω λίτρα. (περισσότερα lt. κατ' όγκο, και μάλιστα με ακριβότερη τιμή λίτρου).
Ακούμε... -
Ο χρήστης kalmik έγραψε:
Επίσης κανείς δεν ανέφερε ότι το Zafira 1,8 140HP χρειάζεται αποκλειστικά βενζίνη premium 100 oκτανίων.
Αυτό πρώτη φορά το ακούω.
-
Μα ντεν φοράει Fsi κινητήρα φίλε μου...
-
Ο χρήστης stilskin έγραψε:
Μα ντεν φοράει Fsi κινητήρα φίλε μου...Ούτε τα golf πλέον..
-
Ο χρήστης stilskin έγραψε:
Μα ντεν φοράει Fsi κινητήρα φίλε μου... :ysterical: :ysterical: :yahoo:Ρωτηστε στην αντιπροσωπεία. Διαβάστε και το σχετικό τεστ στους 4Τ. Πράγματι θέλει super αμόλυβδη είναι ελεγμένο.
Αυτό με το FSI δεν το κατάλαβα. Νομίζετε ότι μόνον οι VW FSI κινητήρες θέλουν αμόλυβδη; -
Δεν απαιτούν αμόλυβδη οι Twinport 1,4-1,6. Ελεγμένο.
Απαιτούν αμόλυβδη για σωστή λειτουργία οι FSI 1,4-1,6.
Δεν απαιτούν αμόλυβδη οι TFSI.
Απαιτούν αμόλυβδη κάποιοι κινητήρες της Peugeot.Τέλος, όταν λέμε 'απαιτούν', εννοούμε ότι η απλή 95άρα προκαλεί το φαινόμενο προανάφλεξης που συνεπάγεται ζημιές μακροπρόθεσμα στον κινητήρα. Όταν έχεις έναν κινητήρα με 6ετή εγγύηση, το πρόβλημα αυτό δεν σε απασχολεί ιδιαίτερα (αν υπάρχει). Όταν ο κινητήρας σου έχει 2ετή εγγύηση, το θέμα σε απασχολεί ιδιαιτέρως.
Ο χρήστης Kid έγραψε:
Μα ντεν φοράει Fsi κινητήρα φίλε μου...
Ούτε τα golf πλέον..
Σταμάτησε η πώληση των FSI; Καιρός ήταν.
-
πάλι τα ίδια
κατ' αρχήν αμόλυβδη θέλουν όλοι οι κινητήρες πλέον
για καλύτερη απόδοση ορισμένοι θέλουν 98+, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι θα 'σπάσουν' με 95
άσε που έχουν 2+2 χρόνια ορισμένοι
-
Δεν είπαμε οτι θα σπάσουν απλά ίσως να υπάρχει μειωμένη απόδοση του κινητήρα και να κάνουν και εμφάνιση και τα πυράκια. Ο Εκοτεκ δεν έχει πρόβλημα με τον αριθμό οκτανίων κάτι που δεν συμβαίνει και με τους Fsi οι οποιοι απαιτουν 98 οκτάνια κάτι το οποιο φυσικά και είναι αντιοικονομικό απο θέμα χρημάτων. Γιατί να πάρω εναν κινητήρα 1.4 λίτρων που για να αποδίδει σωστά θα πρεπει να τον χρυσοπληρώνω?
-
Τέλος πάντων, τον μπερδέψαμε τον φίλο.
-
Ας πάει να τα δεί
-
Ας πάρει προσφορές (η mazda συνήθως κάνει ποιό 'τίμιες' προσφορές, από κοντά
θα καταλάβει γιατί) -
Το Zafira σαφώς έχει περισσότερα αλογάκια (+25) και χρονάκια (+3) αλλά αυτό ίσως
να μην είναι σημαντικό αν σου φαίνεται σαν 'κουβάς' σε σχέση με την όψη του 5αριού.
Μόνο φίλε μην πάρεις Mazda αν ζείς στη Θεσσαλονίκη (όσοι κατάλαβαν κατάλαβαν).
-
-
Αstra SW.Καί φθηνότερο και πιό όμορφο.Θα χρειαστείς τις 7 θέσεις του Zafira;
-
ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΠΡΟΤΑΣΗ:ΑΠΟ ΑΥΓΟΥΣΤΟ ΤΟ WV TOURAN ΒΓΑΙΝΕΙ ΜΕ ΤΟΝ ΚΙΝΗΤΗΡΑ TSI ΣΤΑ 1400 ΚΥΒΙΚΑ (ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΜΕΙΩΜΕΝΟ ΚΟΣΤΟΣ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗΣ ΣΕ ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ,ΤΕΛΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ), ΜΕ 140 ΙΠΠΟΥΣ, 7ΘΕΣΙΟ,ΣΥΜΜΑΖΕΜΕΝΟ, ΜΕ 6 ΑΕΡΟΣΑΚΟΥΣ ,ESP ΣΤΑΝΤΑΡ, ΜΕ ΠΕΡΙΠΟΥ 23.000 €.
-
To s max το εχεις δει?? ολοκαινουριο και πολύ καλό απ ότι λένε....και με τα λεφτά που εχει το δίλιτρο το παίρνεις άνετα....
-
Άλλη μία για το S-MAX.
-
Το S-Max ειναι η καλύτερη επιλογή στην κατηγορία απ' ότι φαίνεται...
-
Ο χρήστης silencer51 έγραψε:
Το S-Max ειναι η καλύτερη επιλογή στην κατηγορία απ' ότι φαίνεται...Λόγω αναγγκών σε χώρους (παιδί, καρότσια και λοιπές χαζομάρες) κοιτάω και εγγια ένα αυτοκίνητο με χώρους.
Το Smax το έχω δει και ψάξει πολύ..
Υπέρ:
Σχεδίαση
Χώροι, Εγγύηση (5 χρόνια)
Οδική συμπεριφορά
Κατά
Όγκος (τεράστιο)
Κόστος (μην μασάτε με τις χαζομάρες από 22.500 ευρώ, αν το θες αξιοπρεπές με μεταλλικό και τέλη, πινακίδες υπολόγιζε 27.000 ευρώ
Δίλιτρος κινητήρας (άρα κατανάλωση, ασφάλιστρα, τέλη κυκλοφορίας)
Είναι ακόμα νέο μοντέλο και δεν έχει βγάλει τις παιδικές του ασθένειεςΨηνόμουν χοντρά για αυτό αλλά τελικά δεν θα το πάρω (ακόμα τουλάχιστον) άσε που δεν παίζει καμιά προσφορά. Αυτήν την εποχή αν θες χώρους χτυπάς ένα Mondeo σκοτωμένο (1.8 trend, με δέρμα, ζάντες, μαρσπιέ, ράδιο CD, μεταλλικό και όλα τα έξοδα: 20000 ευρώ ΜΟΝΟ) λόγω αλλαγής μοντέλου και ησυχάζεις. Αν δεν το είχε ο πατέρας μου θα το είχα ήδη αγοράσει...
-
Ναι βρε παιδια Zafira. OK. Και εγω εχω αρχισει να το σκεφτομαι σοβαρα.
Εαν καταληξω μαλιστα σε πολυμορφικο και οχι σε στεισον ειμαι μεταξυ Zafira και Touran 1.4 TSI.
Αλλα: Το Zafira 1.6 δεν το βλεπω να τραβαει. Το 1.8 απο την αλλη, θα τραβαει μεν αλλα και θα καιει μεσα στην πολη τα κερατα του.. Τι κανουμε σε αυτη την περιπτωση;; -
Φιλε παρε οτιδηποτε αρκει να μην ειναι Opel ή VW.
Μπορεις να αγορασεις απο Αμερικανικη μπαχαντελα μεχρι Γιαπωνεζικη καγκουρια και απο Ρωσικη αρχαιολογια μεχρι Ιταλικη σκουρια αρκει να μην αγορασεις Οπελ και Φολκσβαγκεν.Και γαι να μη ξεχνιομαστε ας πω κι εγω τη γνωμη μου που ειναι εντελως διαφορετικη και εξω απο τις επιλογες σου, οπως εξαλλου επιβαλλουν οι αγραφοι κανονες του Φορουμ αλλα ειναι απολυτα συμβατοι με τα προσωπικα μου γουστα και κολληματα :
Σε λιγο καιρο ερχεται το Skoda Roomster.
Και αν εχεις εκτος δρομου ανησυχιες (και εκτος απο πολλα παιδια και μεταφορικη εταιρια) ερχεται και το Octavia Scout -
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Δεν απαιτούν αμόλυβδη οι Twinport 1,4-1,6. Ελεγμένο.
Απαιτούν αμόλυβδη για σωστή λειτουργία οι FSI 1,4-1,6.
Δεν απαιτούν αμόλυβδη οι TFSI.
Απαιτούν αμόλυβδη κάποιοι κινητήρες της Peugeot.Τέλος, όταν λέμε 'απαιτούν', εννοούμε ότι η απλή 95άρα προκαλεί το φαινόμενο προανάφλεξης που συνεπάγεται ζημιές μακροπρόθεσμα στον κινητήρα. Όταν έχεις έναν κινητήρα με 6ετή εγγύηση, το πρόβλημα αυτό δεν σε απασχολεί ιδιαίτερα (αν υπάρχει). Όταν ο κινητήρας σου έχει 2ετή εγγύηση, το θέμα σε απασχολεί ιδιαιτέρως.
Μα ντεν φοράει Fsi κινητήρα φίλε μου...
Ούτε τα golf πλέον..
Σταμάτησε η πώληση των FSI; Καιρός ήταν.
Ο 1,8 δεν είναι Twinport , Μάνο.
-
Έχω οδηγήσει το Zafira και έχω ταξιδέψει. Είναι πολύ καλό και θα το έπαιρνα. Το Mazda δεν το έχω δει. Το S-Max δεν μου αρέσει και γενικά μένω μακριά από Ford , VW.
-
Ποιο Zafira; Το 1.6 η το 1.8;;
-
Γνωρίζει κάποιος από πρώτο χέρι (να το έχει ο ίδιος ή κάποιος γνωστός του τουλάχιστον) την πραγματική κατανάλωση του Zafira 1,8 καθώς και του Mazda 5 1.8 μέσα κι έξω από την πόλη. Αυτό θα έλυνε πολύ προβληματισμό από εμάς τους υποψήφιους αγοραστές.
Εγώ προσωπικά είχα για 4 ημέρες το Ζafira OPC το τελευταίο μοντέλο. Εκτός πόλης ήταν λογική σχετικά η κατανάλωση 10-11 λιτρα αμόλυβδη 100 οκτανίων κυρίως BP Ultimate αλλά στην Αθήνα μέσα σκέτη καταστροφή 16-17λίτρα και δύσκολο στην οδήγηση.
ZAFIRA OR MAZDA5