Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    S
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 506
    • Best 2
    • Groups 0

    stilskin

    @stilskin

    2
    Reputation
    1
    Profile views
    506
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    stilskin Unfollow Follow

    Best posts made by stilskin

    • RE: Έμποροι μεταχειρισμένων

      Ο χρήστης Lap έγραψε:
      [emoji38]

      Οχι φυσικα. Αλλα σε παλιο τουοτα το ταμπλο εσκασε απο τον ηλιο και απο τοτε το εχω παρει με φοβο και σε καποια αλλα αυτοκινητα εκαναν εντονες ρωγμες χανοντας το χρωμα τους.

      Στα πατακια σκεφτηκα πως στο σπιτι δεν σκουπιζεις το πατωμα με τη ηλεκτρικη σκουπα και μετα με το ιδιο στομιο καθαριζεις καναπεδες μαξιλαρια και στρωματα.

      Αλλο το πατωμα αλλο οι καναπεδες, ετσι και το αυτοκινητο.

      Ειμαι ο μονος που το σκεφτομαι;
      [emoji38]

      Μπορείς και αν θες να αλλάξεις την σειρά καθαρισμού. [emoji3] [emoji3] Πρώτα να κάνεις τα καθίσματα και μετά τα πατάκια. [emoji3] Problem solved. [emoji106][emoji16]

      Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

      posted in Περί αυτοκίνησης
      S
      stilskin
    • RE: Νέα οδηγός

      Υπάρχουν αρκετά παραδείγματα για το πως μπορεί να βελτιωθεί ένας νέος οδηγός. Θα σου αναφέρω δύο περιπτώσεις που βίωσα στην οδηγική μου πορεία. Η πρώτη είναι σαν οδηγός και η δεύτερη σαν συνοδηγός. Επειδή δεν είχα αρκετή εμπειρία πριν αποκτήσω το δίπλωμα, είχα μια ανασφάλεια όσον αφορά την οδήγηση και την ταχύτητα. Στην πόλη μέσα μπορώ να πω ότι είχα μια άνεση γιατί οι ταχύτητες ήταν πολύ μικρές και είχα τον έλεγχο του αυτοκινήτου αλλά όταν μετά από μερικά μαθήματα βγήκαμε στην εθνική για εκπαίδευση ο φόβος μου ήταν αρκετός για να με εγκλωβιζει μέχρι τα 60-70 km/h. Ο τρόπος για να με βοηθήσει ο δάσκαλος στην οδήγηση σίγουρα δεν είναι νόμιμος αλλά ούτε και προτεινόμενος καθώς ανέλαβε αυτός να φτάσει σε απαγορευμένα νούμερα την ταχύτητα και μετά να μου πει ότι αναλαμβάνω εγώ την οδήγηση.
      Η άλλη περίπτωση ως συνοδηγός αφορά την εκπαίδευση της αδερφης μου, όταν απέκτησε το καινούριο της αυτοκίνητο 10 χρόνια μετά από την απόκτηση του διπλώματος της, και με σχεδόν μηδενική εξάσκηση όλα αυτά τα χρόνια. Το σημαντικό ήταν ότι δεν υπήρχε περίπτωση να τα παρατήσει εφόσον και η ίδια ήθελε να μάθει να οδηγάει. 'Σημείωση : Το ότι κάποιος έχει αποκτήσει δίπλωμα δεν σημαίνει ότι έχει την ικανότητα και την εμπειρία της οδήγησης. Εξάσκηση και σεβασμός χρειάζεται για να γίνεις σωστός οδηγός'.
      Στην αρχή είχα αρκετή διάθεση για υπομονή στα οποία λάθη έβλεπα αλλά τελικά και οι πιο έντονες παρατηρήσεις σε επαναλαμβανόμενα λάθη φαίνεται ότι βοήθησαν. Στην αρχή για να μην έχει το άγχος της κίνησης επιλέγαμε ώρες και δρόμους με μικρή κίνηση και αργότερα πηγαίναμε και σε πιο δύσκολες οδηγικές συνθήκες.

      Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

      posted in Περί αυτοκίνησης
      S
      stilskin

    Latest posts made by stilskin

    • RE: Επιλογη ελαστικων!!! Ζητειται βοηθεια.... [#2]

      Για τον Κωνσταντίνου στο Μοσχάτο έχουμε άποψη; Στο σκρουτζ βλέπω έχει πολύ καλές τιμές.

      Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      S
      stilskin
    • RE: Εγινα κατοχος opel astra g 1.4 sport 3dr

      Ο χρήστης panos2171 έγραψε:

      Απο αναλώσιμα έχει βγάλει αντλία βενζίνης,ψυγείο νερού,μπαράκια ζαμφόρ και μοτέρ πίσω υαλοκαθαριστήρα.

      Aυτά τα θεωρείς αναλώσιμα;

      Σαφώς και είναι αναλώσιμα. Απλά αλλάζονται σε πολύ μεγάλο βάθος χρόνου και χιλιομέτρων.

      +100

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      S
      stilskin
    • RE: Εγινα κατοχος opel astra g 1.4 sport 3dr

      Ο χρήστης Nikos Golf έγραψε:

      Οπελ κορσα c 1.2 του 2002 στα 75000χλμ
      Τιμονι
      Αντλια νερου
      Αντλια βενζινης
      Χειριστηρια τιμονιου
      Εργοστασιακο cd
      Ξεφτισμενα δερματα τιμονι ταχυτητα χειροφρενο
      Τρυπια εξατμιση τελικο

      Η κρεμαριέρα γνωρίζω οτι ήταν προβληματική σε αυτό το μοντέλο.
      Για τα άλλα πόσα πλήρωσες; Γιατί δεν βλέπω τιποτα το ακριβό σε όσα σου έχει βγάλει.

      Θα σου πω σε οσα θυμαμαι γιατι πανε 10 χρονια που το εδωσα
      Τιμονι ειχε 1200 ευρω και μεταχειρο 300
      Αντλια βενζινης ειχε 350 αντιπροσωπεια και το πηγα σε μαστορα εξω αλλαζοντας ενα εξαρτημα 70 ευρω συν εργασια. Την ιδια τιμη πληρωσε και φιλος στο αγρινιο σε 1.4.
      Το cd ειχε 500 εργοστασιακο και πηρα του εμποριου με 150.
      Εξατμιση εβαλα απ εξω με 80 ευρω.
      Τα δερματα δε τα εφτιαξα.
      Ουτε τα χειριστηρια.
      Αντλια νερου νομιζω κανα 100 με υγρα ψυγειου?
      Το αμαξι ηταν 6 μιση χρονων το 2008 που το εδωσα.
      Α και ο δεξιος καθρεπτης ειχε γυρω στα 200. Ηταν ηλεκτρικος
      Εγω παλι δε βλεπω τιποτα φτηνο περα απο την αντλια ψυγειου

      Η κρεμαργιέρα απο οσο έχω ακούσει τσιμπάει λίγο οσον αφορά το κόστος.
      Μοτερ αντλίας σου άλλαξε, και εγώ αυτό έκανα. Επιλογές για το τιμόνι παίζει δερματίνη στα 30 ευρώ ή 100 ευρώ κανονικό δέρμα. Επιλογέα ταχυτήτων και χειρόφρενο είναι πάμφθηνα είτε απο ebay ή σε ταπετσέρη. Σου δίνω μια εικόνα των εναλλακτικών τιμών εκτός αντιπροσωπείας. Γενικά οι τιμές των αντιπροσωπείων ως γνωστό είναι τσιμπημένες. Παιρνεις το ίδιο ακριβώς ανταλλακτικό απευθείας απο τον προμηθευτή, που δεν έχει την σφραγίδα της GM, ή οποιουδήποτε άλλου κατασκευαστή σε πολύ χαμηλότερες τιμές.
      Πριν λίγες ημέρες έψαχνα μπαταρίες για το ups μου και τελικά η Apc πούλαγε με το δικό της αυτοκόλλητο την μπαταρία της CSB με καπέλο 60%.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      S
      stilskin
    • RE: Εγινα κατοχος opel astra g 1.4 sport 3dr

      Ο χρήστης adensa έγραψε:

      Απο αναλώσιμα έχει βγάλει αντλία βενζίνης,ψυγείο νερού,μπαράκια ζαμφόρ και μοτέρ πίσω υαλοκαθαριστήρα.

      Aυτά τα θεωρείς αναλώσιμα;

      Για αυτοκίνητο που έβγαλε τις ζημιές στα 12 και στα 14 χρόνια κατοχής ; Δηλαδή στις άλλες μάρκες είναι longlife ολα αυτά;
      Γιατί αν είναι ετσι ναι, είναι ζημιάρικα τα Opel.

      Και για να σου δώσω και ενα μέγεθος κόστους αλλαγής αυτών είναι περίπου στα 180-200 ευρώ. Πραγματικά μάτωσε η τσέπη μου στα 14 χρόνια με αυτές τις ζημιές.

      Τι να σου πω;Εμένα σε αμάξια κοντά 20 χρονών δεν έχει χρειαστεί να αλλαχθουν αυτά,αντε τα μπαράκια ζαμφορ που είναι ανάρτηση που τρώει ζόρια.Και δεν είναι το ακριβό ή φτηνό.Πχ το ψυγείο μπορεί να κάψεις την μηχανή αν δεν το πάρεις είδηση εγκαίρως.Αντλία βενζίνης να σε αφήσει στο δρόμο.

      Καταλαβαίνω το σκεπτικό σου αλλά προσωπικά προτιμώ να είναι μόνο αυτές οι βλάβες, παρά να έχει πρόβλημα η μηχανή ,να καίει λάδια και να θέλει επισκευή. Που εκεί θα πληρώσεις αρκετά. Δεκτό οτι μπορεί σε κάποιο άλλο αυτοκίνητο σε σχέση με το Opel να τα βγάζει πολύ αργότερα, αλλά όπως είπα σε αυτοκίνητο δεκαετίας+ σίγουρα θα υπάρχουν κάποια εξαρτήματα που θα χρήζουν αντικατάστασης.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      S
      stilskin
    • RE: Εγινα κατοχος opel astra g 1.4 sport 3dr

      Ο χρήστης Nikos Golf έγραψε:
      Οπελ κορσα c 1.2 του 2002 στα 75000χλμ
      Τιμονι
      Αντλια νερου
      Αντλια βενζινης
      Χειριστηρια τιμονιου
      Εργοστασιακο cd
      Ξεφτισμενα δερματα τιμονι ταχυτητα χειροφρενο
      Τρυπια εξατμιση τελικο

      Η κρεμαριέρα γνωρίζω οτι ήταν προβληματική σε αυτό το μοντέλο.
      Για τα άλλα πόσα πλήρωσες; Γιατί δεν βλέπω τιποτα το ακριβό σε όσα σου έχει βγάλει.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      S
      stilskin
    • RE: Εγινα κατοχος opel astra g 1.4 sport 3dr

      Ο χρήστης adensa έγραψε:

      Απο αναλώσιμα έχει βγάλει αντλία βενζίνης,ψυγείο νερού,μπαράκια ζαμφόρ και μοτέρ πίσω υαλοκαθαριστήρα.

      Aυτά τα θεωρείς αναλώσιμα;

      Για αυτοκίνητο που έβγαλε τις ζημιές στα 12 και στα 14 χρόνια κατοχής ; Δηλαδή στις άλλες μάρκες είναι longlife ολα αυτά;
      Γιατί αν είναι ετσι ναι, είναι ζημιάρικα τα Opel.

      Και για να σου δώσω και ενα μέγεθος κόστους αλλαγής αυτών είναι περίπου στα 180-200 ευρώ. Πραγματικά μάτωσε η τσέπη μου στα 14 χρόνια με αυτές τις ζημιές.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      S
      stilskin
    • RE: Εγινα κατοχος opel astra g 1.4 sport 3dr

      Καλά μην λέμε και υπερβολές οτι είναι φουλ ζημιάρικα τα Opel.
      Astra G στα 14 χρόνια η μόνη βλάβη ήταν ο εγκέφαλος που στα 14άρια είναι στάνταρ οτι κάποια στιγμή θα χρειαστεί επισκευή.
      Απο αναλώσιμα έχει βγάλει αντλία βενζίνης,ψυγείο νερού,μπαράκια ζαμφόρ και μοτέρ πίσω υαλοκαθαριστήρα.

      Opel Corsa D 1.4 του 2007 η μοναδική βλάβη είναι το εξωτερικό κρύσταλλο του καθρέπτη οδηγού που σε ταξίδι ξεκόλλησε,έπεσε και έσπασε.

      Επίσης σε μεταχειρισμένο για να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο κάνεις ενα καλό γενικό σέρβις. Προσωπικά αν δεν είναι αυτοκίνητο συγγενή ή πολύ καλού φίλου, δεν μπορώ να πώ οτι θα ήμουν ήσυχος. Πόσο μάλιστα σε αγορά απο μάντρα με εικονικά βιβλιαράκια σέρβις ή και καθόλου.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      S
      stilskin
    • RE: Εγινα κατοχος opel astra g 1.4 sport 3dr

      Κατανάλωση στο δικό μου Z14XE μέσα στην πόλη έχει 10 λίτρα ανά 100χλμ. Με νορμάλ οδήγηση και αλλαγές ταχυτήτων στις 3000 στροφές μάξιμουμ. Αν οδηγώ γρήγορα πάμε στα 11+. Στην εθνική με μάξιμουμ ταχύτητα τα 110-120 παίζει στα 5.3
      Να σημειώσω ότι φοράω 17αρα ζάντα. Εργοστασιακά φορούσε 16αρα.

      Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      S
      stilskin
    • RE: Εγινα κατοχος opel astra g 1.4 sport 3dr

      Καλορίζικο και σου εύχομαι να το ευχαριστηθείς! Στην θέση σου θα πήγαινα για το face-lift μοντέλο. Κάπου εκεί παίζουν ή και λίγο παραπάνω αναλόγως την κατάσταση του και τα αξεσουάρ. Είμαι κάτοχος astra g του 2004.
      Οι φθορές που αναφέρεις στο εσωτερικό είναι πολύ φυσιολογικές για αυτά τα χιλιόμετρα. Ήδη έχω αλλάξει 2 φορές φούσκες λεβιέ που είχα αγοράσει από ebay. Επίσης έχω αλλάξει μια φορά το ύφασμα της πλάτης στο κάθισμα του οδηγού γιατί είχε σκιστεί από το μπες βγες.
      Τι κωδικό κινητήρα έχεις; Χ14ΧΕ ή Ζ14ΧΕ;
      Εννοείται να αλλάξεις ιμάντα και μαζί και αντλία νερού. Μαζί με λάδια, φίλτρα και εργασία υπολόγισε 300 ευρώ.

      Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      S
      stilskin
    • RE: Έμποροι μεταχειρισμένων

      Ο χρήστης Lap έγραψε:
      [emoji38]

      Οχι φυσικα. Αλλα σε παλιο τουοτα το ταμπλο εσκασε απο τον ηλιο και απο τοτε το εχω παρει με φοβο και σε καποια αλλα αυτοκινητα εκαναν εντονες ρωγμες χανοντας το χρωμα τους.

      Στα πατακια σκεφτηκα πως στο σπιτι δεν σκουπιζεις το πατωμα με τη ηλεκτρικη σκουπα και μετα με το ιδιο στομιο καθαριζεις καναπεδες μαξιλαρια και στρωματα.

      Αλλο το πατωμα αλλο οι καναπεδες, ετσι και το αυτοκινητο.

      Ειμαι ο μονος που το σκεφτομαι;
      [emoji38]

      Μπορείς και αν θες να αλλάξεις την σειρά καθαρισμού. [emoji3] [emoji3] Πρώτα να κάνεις τα καθίσματα και μετά τα πατάκια. [emoji3] Problem solved. [emoji106][emoji16]

      Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

      posted in Περί αυτοκίνησης
      S
      stilskin
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr