Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Κατανάλωση/Αξιοπιστία Opel Astra G
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Κατανάλωση/Αξιοπιστία Opel Astra G
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 3 / 4
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    13
    62
    2709
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      stilskin last edited by

      Ο χρήστης Storm έγραψε:
      Για μένα μόνο ανταλλαγή με OPC...

      Αν θες να πας σε δίλιτρο ναι, λογική απόφαση.

      Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • S
        stormold last edited by

        Ναι, φυσικά.

        Αλλά μετά ξεκινούν άλλες ιστορίες. Ανταλλαγή με OPC ή με κάποιο άλλο;

        Ο θεματοθέτης απλά να έχει στο νου του ότι η βελτίωση στον 90άρη πρέπει να γίνει από μάστορες που ξέρουν καλά το ASTRA G. Στο Γαλάτσι υπήρχε ένα πολύ καλό συνεργείο που έκανε και βελτιώσεις, αλλά δεν ξέρω αν ακόμη είναι ανοιχτό. Εκεί είχα βάλει τα πίσω δισκόφρενα. Στο OpelClub τα παιδιά θα ξέρουν.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • S
          stilskin last edited by

          Ο χρήστης Storm έγραψε:
          Ναι, φυσικά.

          Αλλά μετά ξεκινούν άλλες ιστορίες. Ανταλλαγή με OPC ή με κάποιο άλλο; [emoji38]

          Ο θεματοθέτης απλά να έχει στο νου του ότι η βελτίωση στον 90άρη πρέπει να γίνει από μάστορες που ξέρουν καλά το ASTRA G. Στο Γαλάτσι υπήρχε ένα πολύ καλό συνεργείο που έκανε και βελτιώσεις, αλλά δεν ξέρω αν ακόμη είναι ανοιχτό. Εκεί είχα βάλει τα πίσω δισκόφρενα. Στο OpelClub τα παιδιά θα ξέρουν.

          Τον Β.....ά λες; Αν ναι ακόμα υπάρχει. Υπάρχουν και άλλοι καλοί μηχανικοί που έχω υπόψιν στα Opel.

          Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • H
            harisma23 last edited by

            Φίλε vaggol, όπως βλέπεις όλοι εδώ μέσα προσπαθούμε να σε πείσουμε να μην το κάνεις. Γιατί; Γιατί είναι μια τρομερά κακή ιδέα!

            Αρκετοί από εμάς το έχουμε ξαναδεί το έργο. Και ξέρουμε ότι τελικά κοστίζει σε αίμα (χρήμα), δάκρυα (στενοχώρια) και ιδρώτα (ατελείωτο τρέξιμο σε συνεργεία). Πας να κάνεις μια εκτεταμένη μετατροπή, η οποία μάλιστα αν επιλέξεις να τουρμπίσεις τον υπάρχοντα κινητήρα είναι ακόμη πιο ακραία, κι ελπίζεις ότι θα σου βγει εύκολα και (σχετικά) φθηνά. Δεν πρόκειται όμως να γίνει αυτό τελικά και θα καταλήξεις να τρέχεις στα συνεργεία και να αδειάσει η τσέπη σου.

            Όσο κι αν σου αρέσει το αυτοκίνητο που έχεις, εφόσον δεν σε καλύπτει από την πλευρά του κινητήρα, πρέπει να το πουλήσεις και να πάρεις κάτι που θα σε καλύπτει ως έχει.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • V
              vaggol last edited by

              Καταρχάς θέλω να ζητήσω συγγνώμη γιατί απείχα από τη συζήτηση αν και άνοιξα εγώ το θέμα της. Δυστυχώς διάφορες δουλειές με κράτησαν μακριά από το να παρακολουθώ τι γράφεται στο forum.

              Επίσης θέλω να ευχαριστήσω όλα τα μέλη που εκφράζουν την άποψή τους. Όλες οι απόψεις είναι σεβαστές είτε συμφωνώ είτε διαφωνώ με τους προγραφέντες.

              Στο θέμα μας τώρα. Το αμάξι αγοράστηκε καινούριο το 2003 οπότε έχει συμπληρώσει 15 έτη ζωής. Είναι πολύ καλοδιατηρημένο με όλα τα service του στην αντιπροσωπεία και με την παραμικρή ζημιά να αποκαθίσταται σχεδόν άμεσα.

              Αν το αμάξι σκόπευα να το πουλήσω την επόμενη δεκαετία τότε δε θα ασχολιόμουν καθόλου με τη βελτίωσή του. Η επιθυμία μου όμως είναι να το κρατήσω άλλα τόσα χρόνια ακόμα και ως δεύτερο.

              Καθώς τα μεταχειρισμένα τα έχω αποκλείσει (εκτός συγκλονιστικού απροόπτου), τα χρήματα που θα ξοδέψω για μια βελτίωση είναι πολύ λίγα για να αγοράσεις ένα αξιόλογο καινούριο.

              Το δίλιτρο (OPC) το έχω αποκλείσει γιατί έχει πολύ ακριβά τέλη σε σχέση με το 1.8 ας πούμε. Οπότε ή βάζω τον κινητήρα του 1.8 (125 hp και με μικρή βελτίωση στα 150) ή τουρμπίζω τον 1.4 (light turbo στα 150 περίπου άλογα).

              Δε θέλω το αμάξι να το κάνω dragster απλά να το 'ξυπνήσω' λίγο χωρίς να χάσω σε αξιοπιστία και πολύ σε κατανάλωση. Γι' αυτό κατέληξα στις παραπάνω λύσεις απλά δε ξέρω ποια είναι η καλύτερη σε θέμα αξιοπιστίας και κατανάλωσης. Σε αυτό ζητώ τη βοήθειά σας.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • S
                super-t last edited by

                Ε δεν το λες και light turbo με 66 % αύξηση στην ισχύ.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • ?
                  A Former User last edited by

                  +1

                  Αν επιμενεις ακομα, μεταξυ των 2 λυσεων ειμαι υπερ του να βαλεις τον 1,8 και οχι να τουρμπισεις τον 1,4
                  Παντως, καλα να ειμαστε ολοι, θελω οοοοταν τελειωσεις με την βελτιωση, να μας γραψεις τις ενυπωσεις σου απο την διαδικασια και το αποτελεσμα.
                  Υποσχεση?

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • V
                    vaggol last edited by

                    Υπόσχεση! Όταν γίνουν όλα με το καλό θα συνεχίσω με τις εντυπώσεις μου σε αυτό το thread.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • ?
                      A Former User last edited by

                      Ωραια

                      Πριν ξεκινησεις ρωτα αν μπορεις να αλλαξεις κινητηρα απο 1,4 σε 1,8.
                      Σε 1,6 μπορεις σιγουρα. Αλλά σε 1,8 δεν ειμαι σιγουρος αν γινεται.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • D
                        dimsabas last edited by

                        Ο νόμος λέει για 25% διαφορά. Δηλαδή το 1.8 είναι εκτός προδιαγραφών.

                        https://cartalk.gr/

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • ?
                          A Former User last edited by

                          Καλα θυμομουνα τοτε. Το ανεφερα αρχικα, αλλά μαλλον δεν το καταλαβε ο Βαγγελης
                          Βαγγελη δεν σε θελει με την καμια

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • S
                            super-t last edited by

                            δ. Είναι δυνατή η τοποθέτηση νέου κινητήρα του οποίου η πραγματική ισχύ και ο κυβισμός δε μπορεί να διαφέρει παρά μόνο μέχρι 25%, σε σχέση με τα μεγέθη του αρχικού κινητήρα ή να υπάρχει ο εν λόγω κινητήρας ως εργοστασιακή τοποθέτηση στο συγκεκριμένο μοντέλο αυτοκινήτου.

                            Με το >...ή να υπάρχει ο εν λόγω κινητήρας ως εργοστασιακή τοποθέτηση στο συγκεκριμένο μοντέλο αυτοκινήτου.

                            εγώ γιατί καταλαβαίνω ότι μπορεί να βάλει ό,τι μέγεθος θέλει αρκεί να είχε βγει από το εργοστάσιο έτσι;

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • ?
                              A Former User last edited by

                              Μπορει να ειναι κι ετσι
                              Γι αυτο καλυτερα να ρωτησει, εκει που δηλωνονται οι μετατροπες

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • V
                                vaggol last edited by

                                Εννοείται ότι πριν γίνει το οτιδήποτε θα ερωτηθούν όλες οι λεπτομέρειες για να γίνει κάτι νόμιμα!

                                Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας! Όταν θα έχω νεότερα θα συνεχίσω το thread!

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • sarantism
                                  sarantism last edited by

                                  Ο χρήστης Super@T έγραψε:

                                  δ. Είναι δυνατή η τοποθέτηση νέου κινητήρα του οποίου η πραγματική ισχύ και ο κυβισμός δε μπορεί να διαφέρει παρά μόνο μέχρι 25%, σε σχέση με τα μεγέθη του αρχικού κινητήρα ή να υπάρχει ο εν λόγω κινητήρας ως εργοστασιακή τοποθέτηση στο συγκεκριμένο μοντέλο αυτοκινήτου.

                                  Με το >...ή να υπάρχει ο εν λόγω κινητήρας ως εργοστασιακή τοποθέτηση στο συγκεκριμένο μοντέλο αυτοκινήτου.

                                  εγώ γιατί καταλαβαίνω ότι μπορεί να βάλει ό,τι μέγεθος θέλει αρκεί να είχε βγει από το εργοστάσιο έτσι;

                                  Αυτό ήξερα ότι ισχύει. Συγκεκριμένα ότι έχει εισαχθεί από την επίσημη αντιπροσωπεία. Ίσως όμως να έχει αλλάξει ο νόμος.

                                  Έχω χρόνια να ασχοληθώ με τον χώρο του αυτοκίνητου.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • L
                                    logginick last edited by

                                    Καλησπέρα και από εμένα. Είμαι στην ίδια φάση με τον vaggol, με μια διαφορά. Το μοτέρ μου (Ζ14χε) το πολύ σε ένα χρόνο το βλέπω να βγαίνει off. Ήδη καίει 1.5λ λάδι ανά 5000χλμ. και έχει μια μικρή διαρροή από τον καθρέφτη. Σκέφτομαι να πάω σε 1.8 μοτέρ αντί να επισκευάσω το δικό μου ή να βάλω άλλο 1.4. Το αυτοκίνητο (Astra g sport 1.4 2003) θα μείνει ως δεύτερο για μια πενταετία τουλάχιστον. Θα πρέπει εκτός του κινητήρα να αλλαχθούν και άλλα πράγματα στο αυτοκίνητο(σασμάν, άξονες, φρένα κλπ); Γνωρίζεται κάποιο/α συνεργεία στην Θεσσαλονίκη για να ξεκινήσω από κάπου την έρευνα; Το όποιο μεταχειρισμένο μοτέρ πρέπει να επισκευαστεί πριν τοποθετηθεί στο αυτοκίνητο;

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • D
                                      dimsabas last edited by

                                      Πάντως, το 1,5 λίτρο στα 5.000 χιλιόμετρα δεν είναι τραγική κατανάλωση. Ενδέχεται να βγάλεις όλη την πενταετία χωρίς επισκευή.

                                      https://cartalk.gr/

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • N
                                        nikos-golf last edited by

                                        Σε αυτες τι ςπεριπτωσεις επισκευαζεις το δικο σου παρα το ξενο. Ισως τη βγαλεις χωρις επισκευη

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • xenos
                                          xenos last edited by

                                          Από που τα καίει έχει βρεθεί; Απο ελατήρια πιστονιών ή από τσιμουχάκια βαλβίδων (που σώζεται πιο οικονομικά);
                                          Το μτχ, ειδικά κάποιας ηλικίας, έχει το ρίσκο του.

                                          Φληναφήματα και πομφόλυγες...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • sarantism
                                            sarantism last edited by

                                            Ο χρήστης Nikos Golf έγραψε:
                                            Σε αυτες τι ςπεριπτωσεις επισκευαζεις το δικο σου παρα το ξενο. Ισως τη βγαλεις χωρις επισκευη

                                            Νομίζω πως είναι πολύ καλή επιλογή. Το μεταχειρισμένο μοτέρ θα είναι πολλών ετών και πιθανότατα και χιλιομέτρων. Μπορεί να κρατήσει αρκετά, μπορεί όμως και αυτό να έχει θέματα και τα λεφτά αγοράς του, καλύτερα να τα δώσεις για την επισκευή του κινητήρα που έχεις. Η επισκευή μπορεί να κοστίσει περισσότερο από την αγορά μεταχειρισμένου, όμως θα έχεις έναν 'φρέσκο' κινητήρα, αν γίνει σωστή δουλειά.

                                            Έχω χρόνια να ασχοληθώ με τον χώρο του αυτοκίνητου.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 3 / 4
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr