-
Ο χρήστης Storm έγραψε:
Για μένα μόνο ανταλλαγή με OPC...Αν θες να πας σε δίλιτρο ναι, λογική απόφαση.
Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk
-
Ναι, φυσικά.
Αλλά μετά ξεκινούν άλλες ιστορίες. Ανταλλαγή με OPC ή με κάποιο άλλο;
Ο θεματοθέτης απλά να έχει στο νου του ότι η βελτίωση στον 90άρη πρέπει να γίνει από μάστορες που ξέρουν καλά το ASTRA G. Στο Γαλάτσι υπήρχε ένα πολύ καλό συνεργείο που έκανε και βελτιώσεις, αλλά δεν ξέρω αν ακόμη είναι ανοιχτό. Εκεί είχα βάλει τα πίσω δισκόφρενα. Στο OpelClub τα παιδιά θα ξέρουν.
-
Ο χρήστης Storm έγραψε:
Ναι, φυσικά.Αλλά μετά ξεκινούν άλλες ιστορίες. Ανταλλαγή με OPC ή με κάποιο άλλο; [emoji38]
Ο θεματοθέτης απλά να έχει στο νου του ότι η βελτίωση στον 90άρη πρέπει να γίνει από μάστορες που ξέρουν καλά το ASTRA G. Στο Γαλάτσι υπήρχε ένα πολύ καλό συνεργείο που έκανε και βελτιώσεις, αλλά δεν ξέρω αν ακόμη είναι ανοιχτό. Εκεί είχα βάλει τα πίσω δισκόφρενα. Στο OpelClub τα παιδιά θα ξέρουν.
Τον Β.....ά λες; Αν ναι ακόμα υπάρχει. Υπάρχουν και άλλοι καλοί μηχανικοί που έχω υπόψιν στα Opel.
Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk
-
Φίλε vaggol, όπως βλέπεις όλοι εδώ μέσα προσπαθούμε να σε πείσουμε να μην το κάνεις. Γιατί; Γιατί είναι μια τρομερά κακή ιδέα!
Αρκετοί από εμάς το έχουμε ξαναδεί το έργο. Και ξέρουμε ότι τελικά κοστίζει σε αίμα (χρήμα), δάκρυα (στενοχώρια) και ιδρώτα (ατελείωτο τρέξιμο σε συνεργεία). Πας να κάνεις μια εκτεταμένη μετατροπή, η οποία μάλιστα αν επιλέξεις να τουρμπίσεις τον υπάρχοντα κινητήρα είναι ακόμη πιο ακραία, κι ελπίζεις ότι θα σου βγει εύκολα και (σχετικά) φθηνά. Δεν πρόκειται όμως να γίνει αυτό τελικά και θα καταλήξεις να τρέχεις στα συνεργεία και να αδειάσει η τσέπη σου.
Όσο κι αν σου αρέσει το αυτοκίνητο που έχεις, εφόσον δεν σε καλύπτει από την πλευρά του κινητήρα, πρέπει να το πουλήσεις και να πάρεις κάτι που θα σε καλύπτει ως έχει.
-
Καταρχάς θέλω να ζητήσω συγγνώμη γιατί απείχα από τη συζήτηση αν και άνοιξα εγώ το θέμα της. Δυστυχώς διάφορες δουλειές με κράτησαν μακριά από το να παρακολουθώ τι γράφεται στο forum.
Επίσης θέλω να ευχαριστήσω όλα τα μέλη που εκφράζουν την άποψή τους. Όλες οι απόψεις είναι σεβαστές είτε συμφωνώ είτε διαφωνώ με τους προγραφέντες.
Στο θέμα μας τώρα. Το αμάξι αγοράστηκε καινούριο το 2003 οπότε έχει συμπληρώσει 15 έτη ζωής. Είναι πολύ καλοδιατηρημένο με όλα τα service του στην αντιπροσωπεία και με την παραμικρή ζημιά να αποκαθίσταται σχεδόν άμεσα.
Αν το αμάξι σκόπευα να το πουλήσω την επόμενη δεκαετία τότε δε θα ασχολιόμουν καθόλου με τη βελτίωσή του. Η επιθυμία μου όμως είναι να το κρατήσω άλλα τόσα χρόνια ακόμα και ως δεύτερο.
Καθώς τα μεταχειρισμένα τα έχω αποκλείσει (εκτός συγκλονιστικού απροόπτου), τα χρήματα που θα ξοδέψω για μια βελτίωση είναι πολύ λίγα για να αγοράσεις ένα αξιόλογο καινούριο.
Το δίλιτρο (OPC) το έχω αποκλείσει γιατί έχει πολύ ακριβά τέλη σε σχέση με το 1.8 ας πούμε. Οπότε ή βάζω τον κινητήρα του 1.8 (125 hp και με μικρή βελτίωση στα 150) ή τουρμπίζω τον 1.4 (light turbo στα 150 περίπου άλογα).
Δε θέλω το αμάξι να το κάνω dragster απλά να το 'ξυπνήσω' λίγο χωρίς να χάσω σε αξιοπιστία και πολύ σε κατανάλωση. Γι' αυτό κατέληξα στις παραπάνω λύσεις απλά δε ξέρω ποια είναι η καλύτερη σε θέμα αξιοπιστίας και κατανάλωσης. Σε αυτό ζητώ τη βοήθειά σας.
-
Ε δεν το λες και light turbo με 66 % αύξηση στην ισχύ.
-
+1
Αν επιμενεις ακομα, μεταξυ των 2 λυσεων ειμαι υπερ του να βαλεις τον 1,8 και οχι να τουρμπισεις τον 1,4
Παντως, καλα να ειμαστε ολοι, θελω οοοοταν τελειωσεις με την βελτιωση, να μας γραψεις τις ενυπωσεις σου απο την διαδικασια και το αποτελεσμα.
Υποσχεση? -
Υπόσχεση! Όταν γίνουν όλα με το καλό θα συνεχίσω με τις εντυπώσεις μου σε αυτό το thread.
-
Ωραια
Πριν ξεκινησεις ρωτα αν μπορεις να αλλαξεις κινητηρα απο 1,4 σε 1,8.
Σε 1,6 μπορεις σιγουρα. Αλλά σε 1,8 δεν ειμαι σιγουρος αν γινεται. -
Ο νόμος λέει για 25% διαφορά. Δηλαδή το 1.8 είναι εκτός προδιαγραφών.
-
Καλα θυμομουνα τοτε. Το ανεφερα αρχικα, αλλά μαλλον δεν το καταλαβε ο Βαγγελης
Βαγγελη δεν σε θελει με την καμια -
δ. Είναι δυνατή η τοποθέτηση νέου κινητήρα του οποίου η πραγματική ισχύ και ο κυβισμός δε μπορεί να διαφέρει παρά μόνο μέχρι 25%, σε σχέση με τα μεγέθη του αρχικού κινητήρα ή να υπάρχει ο εν λόγω κινητήρας ως εργοστασιακή τοποθέτηση στο συγκεκριμένο μοντέλο αυτοκινήτου.
Με το >...ή να υπάρχει ο εν λόγω κινητήρας ως εργοστασιακή τοποθέτηση στο συγκεκριμένο μοντέλο αυτοκινήτου.
εγώ γιατί καταλαβαίνω ότι μπορεί να βάλει ό,τι μέγεθος θέλει αρκεί να είχε βγει από το εργοστάσιο έτσι;
-
Μπορει να ειναι κι ετσι
Γι αυτο καλυτερα να ρωτησει, εκει που δηλωνονται οι μετατροπες -
Εννοείται ότι πριν γίνει το οτιδήποτε θα ερωτηθούν όλες οι λεπτομέρειες για να γίνει κάτι νόμιμα!
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας! Όταν θα έχω νεότερα θα συνεχίσω το thread!
-
Ο χρήστης Super@T έγραψε:
δ. Είναι δυνατή η τοποθέτηση νέου κινητήρα του οποίου η πραγματική ισχύ και ο κυβισμός δε μπορεί να διαφέρει παρά μόνο μέχρι 25%, σε σχέση με τα μεγέθη του αρχικού κινητήρα ή να υπάρχει ο εν λόγω κινητήρας ως εργοστασιακή τοποθέτηση στο συγκεκριμένο μοντέλο αυτοκινήτου.
Με το >...ή να υπάρχει ο εν λόγω κινητήρας ως εργοστασιακή τοποθέτηση στο συγκεκριμένο μοντέλο αυτοκινήτου.
εγώ γιατί καταλαβαίνω ότι μπορεί να βάλει ό,τι μέγεθος θέλει αρκεί να είχε βγει από το εργοστάσιο έτσι;
Αυτό ήξερα ότι ισχύει. Συγκεκριμένα ότι έχει εισαχθεί από την επίσημη αντιπροσωπεία. Ίσως όμως να έχει αλλάξει ο νόμος.
-
Καλησπέρα και από εμένα. Είμαι στην ίδια φάση με τον vaggol, με μια διαφορά. Το μοτέρ μου (Ζ14χε) το πολύ σε ένα χρόνο το βλέπω να βγαίνει off. Ήδη καίει 1.5λ λάδι ανά 5000χλμ. και έχει μια μικρή διαρροή από τον καθρέφτη. Σκέφτομαι να πάω σε 1.8 μοτέρ αντί να επισκευάσω το δικό μου ή να βάλω άλλο 1.4. Το αυτοκίνητο (Astra g sport 1.4 2003) θα μείνει ως δεύτερο για μια πενταετία τουλάχιστον. Θα πρέπει εκτός του κινητήρα να αλλαχθούν και άλλα πράγματα στο αυτοκίνητο(σασμάν, άξονες, φρένα κλπ); Γνωρίζεται κάποιο/α συνεργεία στην Θεσσαλονίκη για να ξεκινήσω από κάπου την έρευνα; Το όποιο μεταχειρισμένο μοτέρ πρέπει να επισκευαστεί πριν τοποθετηθεί στο αυτοκίνητο;
-
Πάντως, το 1,5 λίτρο στα 5.000 χιλιόμετρα δεν είναι τραγική κατανάλωση. Ενδέχεται να βγάλεις όλη την πενταετία χωρίς επισκευή.
-
Σε αυτες τι ςπεριπτωσεις επισκευαζεις το δικο σου παρα το ξενο. Ισως τη βγαλεις χωρις επισκευη
-
Από που τα καίει έχει βρεθεί; Απο ελατήρια πιστονιών ή από τσιμουχάκια βαλβίδων (που σώζεται πιο οικονομικά);
Το μτχ, ειδικά κάποιας ηλικίας, έχει το ρίσκο του. -
Ο χρήστης Nikos Golf έγραψε:
Σε αυτες τι ςπεριπτωσεις επισκευαζεις το δικο σου παρα το ξενο. Ισως τη βγαλεις χωρις επισκευηΝομίζω πως είναι πολύ καλή επιλογή. Το μεταχειρισμένο μοτέρ θα είναι πολλών ετών και πιθανότατα και χιλιομέτρων. Μπορεί να κρατήσει αρκετά, μπορεί όμως και αυτό να έχει θέματα και τα λεφτά αγοράς του, καλύτερα να τα δώσεις για την επισκευή του κινητήρα που έχεις. Η επισκευή μπορεί να κοστίσει περισσότερο από την αγορά μεταχειρισμένου, όμως θα έχεις έναν 'φρέσκο' κινητήρα, αν γίνει σωστή δουλειά.
Κατανάλωση/Αξιοπιστία Opel Astra G