Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Συζήτηση περί ασφαλούς προσπέρασης και ίππων...
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Συζήτηση περί ασφαλούς προσπέρασης και ίππων...
    • 1
    • 2
    • 8
    • 9
    • 10
    • 11
    • 12
    • 12 / 12
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    51
    234
    683
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • C
      coyot last edited by

      Eρώτηση προς μηχανικάντζες ΕΜΠ και όπου Γης, από τέως μαθητή 'κλασικού' λυκειακού τμήματος (μη βαράτε):
      Όπως συγκρίνουμε τα 'κιλά ανά ίππο' μεταξύ αυτοκινήτων, θα είχε νόημα να συγκρίνουμε και τα 'Kpm ροπής ανά Kp βάρους' (το οποίον μέγεθος, απαλειφομένων των Kp, θα μετριέται άραγε σε... μέτρα;; ) ή αυτό θα ήταν αδόκιμο διότι παίζουν καταλυτικό ρόλο οι σχέσεις μετάδοσης, κιβωτίου και διαφορικού.

      Ρωτάω γιατί χαλβαδιάζω (για το μέλλον) καλό ατμοσφαιρικό πολλών κυβικών και μεγαλύτερης ισχύος από το νυν τουρμπάτο αυτοκίνητό μου, που όμως θα είναι 150 κιλά βαρύτερο, έχοντας την ίδια ακριβώς ροπή με το νυν τουρμπάτο. Θα έχει βέβαια 6άρι κιβώτιο αντί του 5αριού στο υπάρχον κάρο.
      Μήπως ξενερώσω, έχοντας δώσει και ένα σκασμό λεφτά; Μήπως κλάψω για την τουρμπινίτσα μου;

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • P
        pai-mei last edited by

        Aποχαιρέτα την την τουρμπίνα που χάνεται...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • Y
          yianniswalker last edited by

          Ο χρήστης JIM THEO έγραψε:
          Απλα το αυτοκινητο απο τα δυο με την μεγαλυτερη ροπη σε χαμηλοτερες στροφες θα εχει μεγαλυτερο φασμα αποδοσης (χονδρικα μεταξυ της μεγιστης τιμης ροπης κι αυτης της ιπποδυναμης) αρα και καλυτερες ενδιαμεσες επιταχυνσεις ακομη και στην περιπτωση που το αλλο αλλαζει συνεχως ταχυτητες γιατι κι αυτες απαιτουν καποιο χρονο.
          Αραγε γιατι τα WRC εχουν τρελες ροπες-κοντα σαζμαν κι 'αδιαφορουν' (και λογω κανονισμων) για τις πολυ μεγαλες ιπποδυναμεις ενω οι F1 που εχουν τρελλες ιπποδυναμεις προσπαθουν να κανουν τα μοτερ να στροφαρουν οσο δυνατον ψηλοτερα, μηπως ακριβως για μεγαλυτερο φασμα αποδοσης και φυσικα γιατι τα WRC οδηγουνται συνεχως σε απαιτητικες διαδρομες παρομοιες με τις καθημερινες ενω οι φορμουλες αποκλειστικα στην πιστα;

          Σωστά αυτά που γράφεις. Αφού όμως τους δεσμεύουν σε ιπποδύναμη είναι λογικό να προσπαθούν να βγάλουν κατά κάποιο τρόπο παντού τη μέγιστη επιτρεπόμενη ιπποδύναμη...

          Αν τους άφηναν να είχαν παραπάνω άλογα δεν γνωρίζουμε το trade off που θα επέλεγαν (δύναμη vs drivability).

          Από την άλλη τις προάλλες που έβλεπα μαζί με τον Σπύρο(S3) κάτι βιντεάκια από την κατηγορία S2000 μου φάνηκαν περισσότερο ενδιαφέροντα και challenging οδηγικά. Τα WRC έχουν γίνει τρακτέρ και αυτά... Σαν ταξί οδηγούνται...

          Έχουμε ξεφύγει από το θέμα μας όμως.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • L
            leonp last edited by

            Ο χρήστης Coyot έγραψε:
            Ρωτάω γιατί χαλβαδιάζω (για το μέλλον) καλό ατμοσφαιρικό πολλών κυβικών και μεγαλύτερης ισχύος από το νυν τουρμπάτο αυτοκίνητό μου, που όμως θα είναι 150 κιλά βαρύτερο, έχοντας την ίδια ακριβώς ροπή με το νυν τουρμπάτο. Θα έχει βέβαια 6άρι κιβώτιο αντί του 5αριού στο υπάρχον κάρο.
            Μήπως ξενερώσω, έχοντας δώσει και ένα σκασμό λεφτά; Μήπως κλάψω για την τουρμπινίτσα μου;

            Σίγουρα διαφορετικό στυλ οδήγησης, προφανώς και θα είναι πιο γρήγορο. Πρέπει εσύ να το οδηγήσεις να δεις αν σου αρέσει.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • M
              michaliscorsa last edited by

              Προσωπικά εμένα μου αρέσει το αμάξι να έχει ροπή. Οδηγώντας τον Ιταλό μου σε επαρχιακό οδικό δίκτυο, μου άρεσε περισσότερο από τα 16βου γαλλάκια που έχω οδηγήσει κατα καιρούς. Κρατώντας το μοτέρ μεταξύ 2500-5000 (εχω ακόμα τη νορμάλ τουρμπίνα) οι προσπεράσεις ήταν απλά παιχνίδι. Παράδειγμα... με 4η και 3000, έδωσα περίπου 3/5 γκάζι και το Audi 80 που είχα μπροστά μου, έγινε αντικείμενο στον καθρέπτη μου σε λιγότερο από 5 δευτερα.

              Συγνώμη αλλα αν δεν είναι αυτό ενεργητική ασφάλεια στο ταξίδι τότε τι είναι?

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • J
                jim-theo last edited by

                Αν δεν εχεις ροπη δεν μπορεις να στριψεις σωστα και με περιθωρια ρυθμισης σε μια στροφη ειδικα αν ειναι καλοστημενο το καρο σου, αν δεν ειναι οτι κι αν κανεις απλα δεν στριβει!
                Αν πχ με καλοστημενο μπροστοκινητο (πες Saxo-Rallye) στριβοντας με πολλα βγαλει μουρες κι ενστικτωδως αφησεις γκαζι εχεις πολλες πιθανοτητες να γυρισει αποτομα μαλιστα ο κολος, χωρις ροπη αν δεν εισαι μεσα στο 'ενεργο' φασμα αποδοσης τι μπορεις να κανεις οσο κι αν πατησεις γκαζι για να επαναφερεις (το αναποδο δεδομενο αλλα δεν φτανει, οσοι εχουν σαξοραλλα και τα 'πανε' ξερουν);
                Για πισωκινητα-τετρακινητα ειναι φυσικα χειροτερα τα πραγματα και ισχυει οσο περισσοτερη τοσο καλυτερα, αλλα και παλι ξεφυγαμε απο το θεμα μας που ειναι τι αλλο...η προσπεραση!
                Τελος παντων περι ορεξεως κολοκυθοπιτα, αφηστε εμενα να αγαπω την ροπη και οδηγησιμοτητα σας χαριζω το τρελλο στροφαρισμα και τα κατεβασματα πριν την προσπεραση, αλλα αμφιβαλω κατα ποσο ειναι πρακτικα και ουσιαστικα χρησιμα σε καθημερινη συμβιωση!

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • L
                  lazarefa last edited by

                  +1. Ροπή Uber alles κι από μένα..

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • L
                    lkar last edited by

                    και ροπή και κατεβάσματα

                    άλλο τα 80-140 με 3η στον κόφτη κι άλλο τα 80-140 με 4η

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • A
                      aserf last edited by

                      80-140
                      Μα καλά, τι θα προσπεράσεις; Συστοιχία από νταλίκες;

                      Υ.Γ. Το δικό μου αμάξι δεν πιάνει 140 με 3η, μόλις 120...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • C
                        coyot last edited by

                        Ο χρήστης aserf έγραψε:
                        80-140
                        Μα καλά, τι θα προσπεράσεις; Συστοιχία από νταλίκες;

                        NAI.
                        Οταν έχεις μπροστά σου ας πούμε 100 χιλιόμετρα δρόμου διεθνούς σημασίας και κίνησης, αλλά επαρχιακής ποιότητας, στη σπάνια ευθεία με ορατότητα, πρέπει να μπορείς να το κάνεις. Ειδικά αν ΠΡΕΠΕΙ να καλύψεις 1100+ χιλιόμετρα σε μια μέρα.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • L
                          lkar last edited by

                          Ο χρήστης aserf έγραψε:
                          80-140
                          Μα καλά, τι θα προσπεράσεις; Συστοιχία από νταλίκες;

                          Υ.Γ. Το δικό μου αμάξι δεν πιάνει 140 με 3η, μόλις 120...

                          εκεί μπαίνει ο κόφτης περίπου

                          σε προσπεράσματα σε επαρχιακούς δρόμους δεν το σκέφτεσαι, the sooner the better

                          Αφού πάει μέχρι εκεί, στον κόφτη θ'αλλάξω 4η

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • L
                            lazarefa last edited by

                            lkar, ελπίζω το κιβώτιό σου, να συμπεριφέρεται καλά στις αλλαγές στον κόφτη. Το δικό μου (opel γαρ..) δεν πολυγουστάρει , άσχετα αν το ξεπατώνω κάθε τρεις και λίγο... . Έχω πρόβλημα ενεργητικής ασφάλειας;

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • D
                              dog80 last edited by

                              Ο χρήστης aserf έγραψε:
                              80-140
                              Μα καλά, τι θα προσπεράσεις; Συστοιχία από νταλίκες;

                              Υ.Γ. Το δικό μου αμάξι δεν πιάνει 140 με 3η, μόλις 120...

                              Εξαρτάται απο το πόσο γρήγορο είναι το αυτοκίνητο. Με το μηχανάκι για παράδειγμα, αν ξεκινήσω προσπέραση νταλίκας με περίπου 90, τη στιγμή που ξαναμπαίνω στην λωρίδα μου έχω γύρω στα 180.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • T
                                techadmin admin last edited by

                                Ο χρήστης dog80 έγραψε:

                                80-140
                                Μα καλά, τι θα προσπεράσεις; Συστοιχία από νταλίκες;

                                Υ.Γ. Το δικό μου αμάξι δεν πιάνει 140 με 3η, μόλις 120...

                                Εξαρτάται απο το πόσο γρήγορο είναι το αυτοκίνητο. Με το μηχανάκι για παράδειγμα, αν ξεκινήσω προσπέραση νταλίκας με περίπου 90, τη στιγμή που ξαναμπαίνω στην λωρίδα μου έχω γύρω στα 180.

                                (Γιάννη, με τη μηχανή, όχι με εσένα, έτσι; )

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • D
                                  dog80 last edited by

                                  Βέβαια πρέπει να κάνω και μια αλλαγή ταχύτητας γιατί η δευτέρα τερματίζει κάπου στα 160. Η τρίτη τερματίζει στα 200.

                                  Νάσο, πότε παίρνεις το CBR?

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • First post
                                    Last post
                                  • 1
                                  • 2
                                  • 8
                                  • 9
                                  • 10
                                  • 11
                                  • 12
                                  • 12 / 12
                                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                    • ΕΛΛΑΔΑ
                                    • ΚΟΣΜΟΣ
                                    • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                    • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                    • TEST
                                    • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                    • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                    • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                    • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                    • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                  • VIDEO
                                    • 4TTV
                                    • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • CANDID CAMERA
                                  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                    • ΛΕΞΙΚΟ
                                  • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                    • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • FORMULA 1
                                    • WRC
                                    • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                  • ΤΙΜΕΣ
                                  • 4T CLASSIC
                                    • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                    • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                  • ΑΓΟΡΑ
                                    • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                    • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                    • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                  • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                    • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • CLASSIC
                                  • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                  • MENU
                                  • ΤΙΜΕΣ
                                  • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                  • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                  • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                  • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                  • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                  • ΚΟΚ

                                  logo footer

                                  coty











                                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                  • CLASSIC
                                  • ΤΙΜΕΣ
                                  • VIDEO
                                  • FORUM
                                  4T FORUM
                                  4T LIBRARY
                                  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                  • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                  Powered by nxcode.gr