-
Κοιτώντας τα τεχνικά χαρακτηριστικά των 2 το diesel ειναι στα νουμερα δυνατοτερη κ με καλυτερες επιταχυνσεις... Ειναι ομως η 120d 'σπορ' αυτοκινήτο??
*Edit: Ελπιζω να μην γινει η συζητηση του στυλ 'γιατι η 120i ειναι σπορ?'
-
Κοιτώντας τα τεχνικά χαρακτηριστικά των 2 το diesel ειναι στα νουμερα δυνατοτερη κ με καλυτερες επιταχυνσεις... Ειναι ομως η 120d 'σπορ' αυτοκινήτο??
*Edit: Ελπιζω να μην γινει η συζητηση του στυλ 'γιατι η 120i ειναι σπορ?'
-
Κοιτώντας τα τεχνικά χαρακτηριστικά των 2 το diesel ειναι στα νουμερα δυνατοτερη κ με καλυτερες επιταχυνσεις... Ειναι ομως η 120d 'σπορ' αυτοκινήτο??
*Edit: Ελπιζω να μην γινει η συζητηση του στυλ 'γιατι η 120i ειναι σπορ?'
-
Ειναι όσο σπόρ ειναι η 120ι έχοντας παράλληλα τα πλεονεκτήματα του ντήζελ.
-
για μένα 130i....γιατί δεν μου αρέσει η υστέρηση στο turbo....
-
+1, με το m-pack! Ξεφεύγει λίγο η τιμή, αλλά....
-
Ο χρήστης Montecarlo έγραψε:
για μένα 130i....Και για μένα....αλλα ο φίλος δεν ην έχει στις επιλογές του!
Πάρε το ντίζελ και θα πάθεις πλάκα........έχω κάνει απίστευτα ταξίδια...(και κωλίδια ) με το αυτοκίνητο ενός φίλου!!!
Αυτός έχει οδηγήσει όλες τις εκδόσεις (είναι αντιπρόσωπος)...και μου είπε ότι μετά την 130......η ντίζελ είναι μονόδρομος.........απίστευτη ροπή!!! -
Αν είναι η diesel πιο σπορ, ε;;;
Πιθανολογώ...
α) Ο πετρελαιοκινητήρας είναι ίσως πιο βαρύς και ίσως κάνει πιο αδρανές το εμπρός μέρος (μικρή σημασία κατά τη γνώμη μου)
β) Μικρό φάσμα στροφών (μεγαλύτερη σημασία κατά τη γνώμη μου)
και γ) έλλειψη φρένου από τον κινητήρα σε κατεβάσματα και σε άφημα του γκαζιού (μεγάλη σημασία κατά τη γνώμη μου)
Η ιπποδύναμη και οι επιταχύνσεις μόνο δεν κάνουν ένα αυτοκίνητο σπορ, όσο τα χαρακτηριστικά λειτουργίας του. Συγκριτικά, μια 120d θα φτάσει πιο γρήγορα στον προορισμό της, αλλά λόγω των 3 αυτών ιδιαιτεροτήτων να είναι 'κάπως' στην οδήγηση σε σχέση με την βενζινοκίνητη. Σαν καθημερινό αυτοκίνητο, δεν τίθεται θέμα ποιο θα αγόραζα, χωρίς καν test-drive...
-
Σε αντιπαράθεση με funkyreverend!
α) έτσι πρέπει να είναι και είναι σημαντικό κατά τη γνώμη μου αφού αυξάνει την υποστροφή αλλά φαντάζομαι όμως ότι θα το έχουν ρυθμίσει κατάλληλα υπέρ της ουδετερότητας (οπότε τελικά είμαι μαζί σου)
β) εφόσον το κάθε αυτοκίνητο διατίθεται με το κατάλληλο κιβώτιο ταχυτήτων και διαφορικό, τι σημασία έχει το στροφόμετρο. Έστω ότι η 4η τραβάει καλά από τα 80-160χλμ σε νοιάζει αν δείχνει το στροφόμετρο από 2-4000 ή από 3-6000 στροφές??? Αν έχει ίδια ροπή στις ρόδες (σε κάθε στιγμή) θα κάνει την ίδια ώρα να πετύχει την επιτάχυνση κοκ.... οπότε δεν καταλαβαίνω το πρόβλημα, μήπως χάνω κάτι?
γ) το diesel που έχει μεγαλύτερη συμπίεση κατά πολύ δεν είναι αυτό που θα φρενάρει καλύτερα σε άφημα γκαζιού επιτυγχάνοντας πιο σπορτίφ αλλά ασφαλή και ρυθμίσιμη συμπεριφορά?
Οπότε για μένα το πρόβλημα/ερωτηματικό με το diesel δεν προκύπτει από τα πραπάνω αλλά έγκειται στην αυξημένη τιμή αγοράς και στην αμφίβολη ποιότητα καυσίμου στα ελληνικά πρατήρια... (και βέβαια δεν ξεχνώ την απαγόρευση κυκλοφορίας σε Αθήνα-Θεσ/κη) -
στο αγγλικο EVO 12/2004 εχουν το performance car of the year.
εκει εχουν μαζεψει πολλα supercars οπως gallardo,ford gt ,911,DB9, και μερικα πιο γηινα οπως bmw 120d ,clio sport 182,,megane 225.στην τελευταια πενταδα λοιπον περνουν nomble M400,lotus elise 11r,ford gt ,911 και........ bmw 120d.
το μειονεκτημα ειναι οτι εχει πολυ μικρο ευρος αποδοσης-- 1.500-4.500 στροφες
-
Για το μικρό φάσμα στροφών απόδοσης που είναι σημαντικό πρόβλημα στους ντίζελ δεν αρκούν οι κατάλληλες σχέσεις αλλα χρειάζονται πολλές σχέσεις μετάδοσης.
Για να αποδίδει ο ντίζελ το ίδιο με έναν αντίστοιχης ισχύος (αλλα αποδιδόμενης σε μεγαλύτερο φάσμα στροφών) βενζινοκίνητο πρέπει να έχει περισσότερες σχέσεις στο κιβώτιο. Πιθανώς ενας ντίζελ να χρειαζόταν 8 σχέσεις στο κιβώτιο για να αποδόσει όσο ενας βενζινοκίνητος με 5.
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Για το μικρό φάσμα στροφών απόδοσης που είναι σημαντικό πρόβλημα στους ντίζελ δεν αρκούν οι κατάλληλες σχέσεις αλλα χρειάζονται πολλές σχέσεις μετάδοσης.Για να αποδίδει ο ντίζελ το ίδιο με έναν αντίστοιχης ισχύος (αλλα αποδιδόμενης σε μεγαλύτερο φάσμα στροφών) βενζινοκίνητο πρέπει να έχει περισσότερες σχέσεις στο κιβώτιο. Πιθανώς ενας ντίζελ να χρειαζόταν 8 σχέσεις στο κιβώτιο για να αποδόσει όσο ενας βενζινοκίνητος με 5.
χρειαζετε extra σχεσεις ο diesel?
Μα εδω πλεον εχουμε diesel αντιτοιχου κυβισμου με βενζινης που εχουν και καλυτερες επιδοσεις...Οι σχεσεις δεν νομιζω να ειναι πανακεια... και οι πολλες αλλαγες κοστιζουν σε χρονο
-
επειδη εχω συνοδηγησει και οδηγησει σε τεστ ντραιβ την 116 και την 120ντισελ η ντισελ ειναι ενα απο τα πιο διασκεδαστικα αυτοκινητα που μπορεις να βρεις σε αυτη τη κατηγορια...η ροπη το βοηθα να κανει φιδια εκει που η βενζινοκινητη δε ξεκολαγε καθολου ευκολα και το τιμονι της ηταν μια χαρα(οδηγησα και την 116 και ηταν ιδια!!)
το μικρο ευρος στροφων ειναι απλα ενας μυθος . το μονο που πρεπει να αλλαξει ειναι ο τροπος οδηγησης αυτου που εχει ντισελ...εγω προσωπικα θα το επαιρνα αν επιτρεποταν η κινηση στην αθηνα με κλειστα ματια
(ασχετο αλλα εμενα η σειρα 1 δε μου αρεσει καθολου...θα προτιμουσα μια κομπακτ μ-πακ) -
Ο χρήστης pskarm έγραψε:
...θα προτιμουσα μια κομπακτ μ-πακ)ΠΩΛΕΙΤΑΙ.
funkyreverend.Δέν είπα ότι λογω ιπποδύναμης η ντιζελ είνα πιο σπόρ.....αν την οδηγήσεις σίγουρα θα σου αρέσει περισοτερο απο την βενζινοκίνητη...
Αν θέλει ο ενδιαφερόμενος μπορεί να κάνει και τεστ ντραιβ....εγώ πάντως πού ήμουν κατα της ντίζελ......όταν μπήκ πίσω απο το τιμόνι.....άλλαξα άποψη!
-
Ο χρήστης corsair έγραψε:
Για το μικρό φάσμα στροφών απόδοσης που είναι σημαντικό πρόβλημα στους ντίζελ δεν αρκούν οι κατάλληλες σχέσεις αλλα χρειάζονται πολλές σχέσεις μετάδοσης.
Για να αποδίδει ο ντίζελ το ίδιο με **έναν αντίστοιχης ισχύος **(αλλα αποδιδόμενης σε μεγαλύτερο φάσμα στροφών) βενζινοκίνητο πρέπει να έχει περισσότερες σχέσεις στο κιβώτιο. Πιθανώς ενας ντίζελ να χρειαζόταν 8 σχέσεις στο κιβώτιο για να αποδόσει όσο ενας βενζινοκίνητος με 5.
χρειαζετε extra σχεσεις ο diesel?
Μα εδω πλεον εχουμε diesel αντιτοιχου κυβισμου με βενζινης που εχουν και καλυτερες επιδοσεις...Οι σχεσεις δεν νομιζω να ειναι πανακεια... και οι πολλες αλλαγες κοστιζουν σε χρονο
Οι πολλές σχέσεις φυσικά και κοστίζουν σε χρόνο (εκτός αν έχουμε CVT) απλώς αυτό είναι ο μόνος τρόπος να λυθεί το πρόβλημα με το μικρό φάσμα απόδοσης αν θέλουμε να εκμεταλευτούμε την ισχύ του κινητήρα. Αλλιώς βάζουμε υπερ μακριές και αναλογικά λίγες σχέσεις θυσιάζοντας τις επιδόσεις.
-
Ο χρήστης pskarm έγραψε:
το μονο που πρεπει να αλλαξει ειναι ο τροπος οδηγησης αυτου που εχει ντισελ...Σωστά! Δεν είπα ότι θα είναι πιο αργή, αλλά ότι ίσως δεν ταιριάζει στα χνώτα ενός λάτρη της σπορ οδήγησης. Και τι είναι πιο εύκολο; Να αλλάξεις τρόπο οδήγησης ή να αγοράσεις κάποιο βενζινοκίνητο;
Το μικρό φάσμα στροφών, δημιουργεί πρόβλημα ακριβώς στο θέμα της ρυθμισιμότητας και η έξτρα ροπή που προκύπτει λόγω της φύσης του πετρελαιοκινητήρα ίσως δημιουργεί προβλήματα πρόσφυσης-ρυθμισιμότητας.
Το πρόβλημα με το φρενάρισμα είναι η δυσκολία στο matching στροφών-σχέσης-δρόμου που έχει ένας πετρελαιοκινητήρας - τουλάχιστον για αυτό διαμαρτύρονται οι δημοσιογράφοι όταν πρέπει να οδηγήσουν στο όριο ένα πετρελαιοκίνητο. Αυτά διαβάζω αυτά μεταφέρω.
pad+pskarm+και δεν θυμάμαι ποιος άλλος
Και εγώ τη diesel θα έπαιρνα, μια που νομίζω ότι θα ταίριαζε σε μένα καλύτερα - και όχι επειδή είναι πιο γρήγορη! Αυτό υπαινίχθηκα και στο πρώτο μου ποστ αν δείτε καλά!Τα παραπάνω περί 'σπορ' είναι υποθέσεις, μόνο κάποιος που έχει μεγάλη εμπειρία οδήγησης σε γρήγορα diesel μπορεί να μας τα επιβεβαιώσει.
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Οι πολλές σχέσεις φυσικά και κοστίζουν σε χρόνο (εκτός αν έχουμε CVT) απλώς αυτό είναι ο μόνος τρόπος να λυθεί το πρόβλημα με το μικρό φάσμα απόδοσης αν θέλουμε να εκμεταλευτούμε την ισχύ του κινητήρα. Αλλιώς βάζουμε υπερ μακριές και αναλογικά λίγες σχέσεις θυσιάζοντας τις επιδόσεις.
Δεν θα λέγα ότι θυσιάζονται
http://www.4troxoi.gr/phpBB2/viewtopic.php?t=6340
και με απόλυτες τιμές να το δεις οι επιδόσεις ενός απλού πολυμορφικού diesel είναι πολύ καλές
-
Έχω κάνει test drive την 120d και ευτυχώς ο ''συνοδός'' από τη Βmw ήταν ο κολλητός μου από τη σχολή. Οπότε καταλαβαίνεις ότι έχω κάνει πολλά πράγματα με και χωρίς ηλεκτρονικά.
Το αυτοκίνητο έχει γενικά πολύ ωραία συμπεριφορά, τέλειο ζύγισμα, τιμόνι, φρένα, ποιότητα κτλπ.
Συγκεκριμένα το 120d είναι μια όαση...στις 1.500 έχει φοβερό κλότσημα/ώθηση που κρατάει μέχρι τις 5.000+ όπου αρχίζει και ''ξεφουσκώνει'' μιας και είναι diesel. Φοβερό τράβηγμα, φοβερή επιτάχυνση, πολύ μικρή κατανάλωση, καθόλου κραδασμοί.Εμένα με εντυπωσίασε πως πεταγώταν από στάση μπροστά το αυτοκίνητο λόγω turbodiesel!!!
Μην το σκέφτεσαι...Είναι καταπληκτικό αυτοκίνητο και στην έκδοση diesel με ένα φανταστικό μοτέρ που συνδυάζει τα πάντα...
-
Τα Bmw δεν τα ξέρω και δεν τα έχω οδηγήσει αλλά στην οικογένεια υπάρχει ένα golf ΙΙΙ TDI 110ps και ένα golf V 1.6 fsi (115ps) από την σύγκριση των 2, tdi με χίλια! Στο μόνο μέρος που πλεονεκτεί το βενζίνη είναι όταν κινήσε μόνιμα στα κόκκινα και αυτές οι στιγμές είναι ελάχιστες. Από εκεί και πέρα κινούμενος με κεκτημένη ταχύτητα και εκμεταλευόμενος τη ροπή το πετρέλαιο είναι παντού ταχύτερο. Η διαδρομή που γίνετε η σύγκριση είναι από Χαλκίδα προς βόρεια Εύβοια.
-
ναι αλλα τα Τ.D. δεν στίβουν με το γκάζι.... οπότε βενζίνη και πάλι βενζίνη.
Πετρελαίο θα έβαζα σε όχημα πόλης .π.χ Pυnto, για κατανάλωση ή σε όχημα για εθνική για τις ρεπρίζ
BMW 120i VS BMW 120d