Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Honda Civic Type-R 2007
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Honda Civic Type-R 2007
    • 1
    • 2
    • 11
    • 12
    • 13
    • 14
    • 15
    • 77
    • 78
    • 13 / 78
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    167
    1553
    2062
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • F
      funkyreverend last edited by

      Εδώ το Golf GTι ξεκίνησε την καριέρα του υποστρέφοντας και μετά από λίγες μέρες ήταν σαφώς καλύτερο στην οδήγηση από το Type-R. Και στην οδήγηση άρχισαν να μπλέκονται ηχοσυστήματα και κλιματισμοί...

      ...το νέο Type-R είμαι πολύ περίεργος να το παρακολουθήσω στις συγκρίσεις.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • R
        random last edited by

        Ο χρήστης tazio έγραψε:
        Ωραία εκτός από τον ημιάκαμπτο πίσω άξονα θα έχει και κακό τιμόνι.

        Να δω όταν ρίχνει 'ξύλο' τι διακαιολογίες θα βρίσκονται.

        ΠΕΣΤΑΑΑΑΑΑΑΑ

        ΕΓΩ ΔΥΟ ΦΟΡΕΣ ΠΗΓΑ ΜΕΓΑΡΑ ΚΑΙ ΤΟ ΜΟΝΟ ΑΜΑΞΙ ΠΛΗΝ ΚΑΤΙ ΕΒΟ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΕΜΦΑΝΩΣ ΓΡΗΓΟΡΟ ΗΤΑΝ ΕΝΑ ΜΑΥΡΟ TYPE R...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • elteo
          elteo last edited by

          ρε ράντομ έλεος πια με τις υπογραφές σου...δεν έχουμε όλοι dsl.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • T
            tazio last edited by

            Ο χρήστης elteo έγραψε:
            ρε ράντομ έλεος πια με τις υπογραφές σου...δεν έχουμε όλοι dsl.

            Ναι αλλά σκέφτεσαι να πάρεις.

            (Εκτός θέματος αλλά δε θα το ξανακάνω )

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • C
              coyote last edited by

              εγω πηρα TYPE-R διαβαζοντας το ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ του ΔΡΟΜΟΥ!!!!

              Ολοι οι γκαβλωμένοι type-R λεγανε να πάρω

              Ασε που τωρα φαίνομαι και νεωτερος

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • L
                lkar last edited by

                Ο χρήστης coyote έγραψε:
                εγω πηρα TYPE-R διαβαζοντας το ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ του ΔΡΟΜΟΥ!!!!

                Ολοι οι γκαβλωμένοι type-R λεγανε να πάρω

                Ασε που τωρα φαίνομαι και νεωτερος

                αν είσαι σαν το άβατάρ σου, ότι και να κάνεις

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • R
                  random last edited by

                  Ο χρήστης coyote έγραψε:
                  εγω πηρα TYPE-R διαβαζοντας το ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ του ΔΡΟΜΟΥ!!!!

                  Ολοι οι γκαβλωμένοι type-R λεγανε να πάρω

                  Ασε που τωρα φαίνομαι και νεωτερος

                  ΠΟΣΟ ΕΙΣΑΙ??ΓΙΑΤΙ Κ ΓΩ ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΝΑ ΠΑΡΩ ΚΑΝΑ ΣΦΗΝΑΚΙ ΚΑΙ ΛΕΩ ΜΗΠΩς Κ ΕΙΜΑΙ ΜΕΓΑΛΟΣ...

                  ΚΑΛΑ ΕΚΑΝΕΣ ΠΑΝΤΩΣ...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • P
                    panos7 last edited by

                    Οι πρωτες επισημες φωτογραφιες για το 3-πορτο
                    http://www.autocar.co.uk/news_article.asp?na_id=220837
                    Σε λιγο και το Type-R

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • P
                      popol-ros last edited by

                      Ο χρήστης tazio έγραψε:
                      Ωραία εκτός από τον ημιάκαμπτο πίσω άξονα θα έχει και κακό τιμόνι.

                      Να δω όταν ρίχνει 'ξύλο' τι διακαιολογίες θα βρίσκονται.

                      το ταπερ θα εχει ημιακαμπτο πισω???

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • K
                        krusenstern last edited by

                        Ο χρήστης popol@ros έγραψε:

                        Ωραία εκτός από τον ημιάκαμπτο πίσω άξονα θα έχει και κακό τιμόνι.

                        Να δω όταν ρίχνει 'ξύλο' τι διακαιολογίες θα βρίσκονται.

                        το ταπερ θα εχει ημιακαμπτο πισω???

                        Δε μας χέζεις ρε Ποπ! Όχι άλλους αφορισμούς ρε, ο Χριστόδουλας λιγότερους ρίχνει.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • T
                          techadmin admin last edited by

                          Εμένα μου φαίνεται απίθανο να μην έχει ημιάκαμπτο, όλες οι πλατφόρμες της Honda με το ρεζερβουαρ μπροστά ημιάκαμπτο έχουν.

                          Πάντως το Xsara kit car είχε κερδίσει αγώνες WRC με ημιάκαμπτο πίσω, ας περιμένουμε να δούμε το αποτέλεσμα.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • P
                            pai-mei last edited by

                            Ο χρήστης IKE έγραψε:
                            Εμένα μου φαίνεται απίθανο να μην έχει ημιάκαμπτο, όλες οι πλατφόρμες της Honda με το ρεζερβουαρ μπροστά ημιάκαμπτο έχουν.

                            Πάντως το Xsara kit car είχε κερδίσει αγώνες WRC με ημιάκαμπτο πίσω, ας περιμένουμε να δούμε το αποτέλεσμα.

                            Υστερούντες βραχίονες είχε πίσω.

                            Επί της ουσίας, δεν αντιλέγω ότι και με ημιάκαμπτο πίσω, σωστά ρυθμισμένο, μπορείς να φτάσεις σε ένα πολύ καλό αποτέλεσμα.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • P
                              popol-ros last edited by

                              Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:

                              Ωραία εκτός από τον ημιάκαμπτο πίσω άξονα θα έχει και κακό τιμόνι.

                              Να δω όταν ρίχνει 'ξύλο' τι διακαιολογίες θα βρίσκονται.

                              το ταπερ θα εχει ημιακαμπτο πισω???

                              Δε μας χέζεις ρε Ποπ! Όχι άλλους αφορισμούς ρε, ο Χριστόδουλας λιγότερους ρίχνει.

                              ερωτηση εκανα.......

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • K
                                krusenstern last edited by

                                Απαγορεύονται οι ερωτήξεις

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • O
                                  opterios last edited by

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • W
                                    wannabe last edited by

                                    μπροστά

                                    πίσω

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • T
                                      techadmin admin last edited by

                                      Ο χρήστης Pai Mei έγραψε:

                                      Υστερούντες βραχίονες είχε πίσω.

                                      Επί της ουσίας, δεν αντιλέγω ότι και με ημιάκαμπτο πίσω, σωστά ρυθμισμένο, μπορείς να φτάσεις σε ένα πολύ καλό αποτέλεσμα.

                                      Επι της ουσίας το ίδιο, ειδικά στο αγωνιστικό οι βραχίονες ήταν συνδεδεμένοι στην μορρφή ημιάκαμπτου άξονα, όπως και στα 306 μαξί. Τυπικά όμως φαντάζομαι έχεις δίκιο.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • Y
                                        yannis_ last edited by

                                        Πάντως εγώ που είχα Type-R και το έδωσα για να πάρω ένα Α3 SB TFSIQ, βλέπω απίστευτη διαφορά.

                                        Το CTR είναι ερωτεύσιμο αυτοκίνητο, ενώ το A3 είναι λογικό αυτοκίνητο.

                                        Να δω έαν βγει κανένα S3 SB μήπως και κάνω πάλι τράμπα...

                                        Βλέπεις, οι πίσω πόρτες είναι απαράιτητες...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • C
                                          coyote last edited by

                                          Ο χρήστης Yannis_ έγραψε:
                                          Πάντως εγώ που είχα Type-R και το έδωσα για να πάρω ένα Α3 SB TFSIQ, βλέπω απίστευτη διαφορά.

                                          Το CTR είναι ερωτεύσιμο αυτοκίνητο, ενώ το A3 είναι λογικό αυτοκίνητο.

                                          Να δω έαν βγει κανένα S3 SB μήπως και κάνω πάλι τράμπα...

                                          Βλέπεις, οι πίσω πόρτες είναι απαράιτητες...

                                          βασικα με το a3 εχεις μπαμ στην πολη που το type R το εχει ψηλα και οχι τοσο αποτομα, αλλά πρεπει να εχεις πολυ κατανάλωση και περιττο βάρος αλλα και πιο πολυ ησυχια

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • T
                                            technik last edited by

                                            Αυτό πως σας φαίνεται;

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 11
                                            • 12
                                            • 13
                                            • 14
                                            • 15
                                            • 77
                                            • 78
                                            • 13 / 78
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr