Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Y
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 10
    • Best 0
    • Groups 0

    yannis_

    @yannis_

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    10
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online
    Website www.jgc.gr Location Μαρούσι

    yannis_ Unfollow Follow

    Latest posts made by yannis_

    • RE: Honda Civic Type-R 2007

      Πάντως εγώ που είχα Type-R και το έδωσα για να πάρω ένα Α3 SB TFSIQ, βλέπω απίστευτη διαφορά.

      Το CTR είναι ερωτεύσιμο αυτοκίνητο, ενώ το A3 είναι λογικό αυτοκίνητο.

      Να δω έαν βγει κανένα S3 SB μήπως και κάνω πάλι τράμπα...

      Βλέπεις, οι πίσω πόρτες είναι απαράιτητες...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      Y
      yannis_
    • RE: Ερωτήσεις περί CRX VTEC '92..

      Ήμουν κάτοχος CRX VTEC από το 1991 έως το 2002. Μετά το πούλησα και πήρα το TYpe-R. Ο κινητήρας του CRX γενικά δεν έβγαλε όλα τα χρόνια που το είχα σχεδόν καμία ζημιά. Οι σημαντικότερες συντηρήσεις ήταν:

      1. Ηλεκτρονική Ανάφλρξη (γινόταν αντικατάσταση από το Σαρακάκη)
      2. Ακρόμπαρα, προφανώς από τα σκισίματα
      3. Συγχρονιζέ 1ης, 2ας , προφανώς από τα σκισίματα
      4. Δύο φορές το τέλικό καζανάκι.
      5. Δύο φορές καταλήτη

      Ο κινητήρας φανταστικός ψηλά, μέτριος χαμηλά (κάτω από τις 6000). Πλαίσιο μαλακό αλλά εγώ αλλάζοντας απλά και μόνο τα αμορτισερ με KONI κίτρινα, είχα ικανοποιητική οδική συμπεριφορά.

      Γενικά είναι αυτοκίνητο που σου αφήνει εμπειρίες.......

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      Y
      yannis_
    • RE: Δίλημμα των 29Κ: Golf GTI ή RX-8 Challenge ;

      Ως απάντηση του ερωτήματος: RX-8

      Ως καλύτερη λύση στα 29.000, Civic Type-R μακράν!!!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      Y
      yannis_
    • RE: GOLF GTI vs CIVIC Type-R......

      Εάν δεν το οδηγήσω (το GTI) δε μπορώ να εκφέρω γνώμη.
      Για το CTR όμως που το ζω 2,5 χρόνια... no comments. Απλά δεν παίζεται σε όλα τα επίπεδα οδηγικής απόλαυσης!! Στρίβει καλύτερα από τον οδηγό του, ακούει από πολύ χαμηλά (με ατμοσφαιρικά κριτήρια), έχει τελική που κάνει πολλά turbo να κοκκινήζουν... βλέπε ΤΤ,S3,WRX κλπ και φρενάρει όπως θα περίμενες. Σε κάνει να φχαριστιέσαι ακόμη και τη μονότονη καθημερινή διαδρομή από το σπίτι στο γραφείο. Μπράβο στα japόνια για άλλη μια φορά.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      Y
      yannis_
    • RE: Ποιο είναι το GTi της χρονίας?

      To Τype-R δεν είναι GTI γι' αυτό δεν είναι στη λίστα. Είναι bye-bye GTI....

      Τέλος πάντων, δεν πειράζει, εαν έμπαινε το Type-R, τότε θα ήταν GTI του 2002, του 2003, του 2004 κοκ. Και την μονοτονία κανείς δεν την θέλει.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      Y
      yannis_
    • RE: Civic Type-R '04 πιο αργό από Civic Type-R '02????

      Ο χρήστης technik έγραψε:

      Πρόκειται για τυχαίο γεγονός ή μήπως κάτι άλλο????

      Έχει σημασία ?

      **GTi **θα πάρουμε.

      Αγαπητέ,

      Πάρε GTI εσύ και σύμφωνα με το περιοδικό, θα τρως γύρω!! ύστερα από τους πρώτους 45!! χα χα χα χα

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      Y
      yannis_
    • Civic Type-R '04 πιο αργό από Civic Type-R '02????

      Έχω προσέξει ότι όλα μα όλα τα περιοδικά που έβαλαν V-box στο ανανεωμένο CTR '04, δεν κατέβασαν χρόνουν κάτω από 7,2sec στο 0-100Κm/h. Ενώ το μοντέλο του '02 έκανε εύκολα 6,8sec. Το παράδοξο είναι ότι η ίδια η HONDA ανακοινώνει για το ανανεωμένο μοντέλο 6,6 λόγω ελαφρύτερου βολάν. Οι διαγορές των επιδόσεων γενικέυονται και στα 0-400m, 0-1000m και στο 0-160Κm/h. Πρόκειται για τυχαίο γεγονός ή μήοως κάτι άλλο????

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      Y
      yannis_
    • RE: Civic Type-R '04 πιο αργό από Civic Type-R '02????

      Έχω προσέξει ότι όλα μα όλα τα περιοδικά που έβαλαν V-box στο ανανεωμένο CTR '04, δεν κατέβασαν χρόνουν κάτω από 7,2sec στο 0-100Κm/h. Ενώ το μοντέλο του '02 έκανε εύκολα 6,8sec. Το παράδοξο είναι ότι η ίδια η HONDA ανακοινώνει για το ανανεωμένο μοντέλο 6,6 λόγω ελαφρύτερου βολάν. Οι διαγορές των επιδόσεων γενικέυονται και στα 0-400m, 0-1000m και στο 0-160Κm/h. Πρόκειται για τυχαίο γεγονός ή μήοως κάτι άλλο????

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      Y
      yannis_
    • RE: Clio 182. Ο αντίπαλος του CTR?

      Ο χρήστης pavlos23 έγραψε:
      Δεν αντιλέγει κανείς σε αυτό που λες αλλά το Clio δε θα το πάρει κάποιος μόνο για τις επιδόσεις του αλλά κυρίως για τη πολύ ρυθμίσιμη οδική του συμπεριφορά που με σύμμαχο το πολύ καλό τιμόνι χαρίζει χαμόγελα στις στροφές. Το CTR είναι πιο απόλυτο σε αυτά τα πράγματα και θέλει άλλο στυλ οδήγησης απ'ότι γράφουν. Περί ορέξεως...

      Δεν το έχω οδηγήσει το Clio 182 για να εκφέρω γνώμη, αλλά αυτό που μπορώ να πω είναι ότι το CTR έχει κάτι που για εμένα είναι πολύ σημαντικό: Να σε πορώνει τρελά σε κλειστά κομάτια με στροφές, να σου βάζει το διάολο να θες συνέχεια να το εξερευνάς. Και αυτό στο περνάει κυρίως λόγω της αμεσότητας που σου δίνει και της εμπιστοσύνης που σου εμπνέει στις στροφές.

      Σχετικά με το τιμόνι του CTR έχει τη σκληράδα που θέλω, έχει αργή σχετικά επαναφορά στην ίσια θέση άλλα ξέρεις πάντοτε τι κάνουν οι μπροστά τροχοί πχ. σπινάρουν, υποστρέφουν κλπ.

      Αυτό που είναι απαράδεκτο και έχει εντοπιστεί σε πολλά αυτοκίνητα είναι μια τάση (πάντα για το '02 μοντέλεο μιλάω) να τρίβει δεξιά. Η διόρθωσή του απαίτει πολύ ψαγμένο 'ευθυγραμίσα' αλλά και πάλι δεν εξαλείφεται τελείως.

      posted in Μελλοντικά Μοντέλα
      Y
      yannis_
    • RE: Clio 182. Ο αντίπαλος του CTR?

      Και μια προσωπική εμπειρία.....

      Το CTR είναι μακράν πιο γρήγορο! Καλά τα ξένα περιοδικά, καλοί και οι αριθμοί τους, αλλά η ελληνική άσφαλτος μίλησε.

      Σε αλλεπάλληλα στησίματα και πάντα σε φιλικό κλίμα με παλικάρι που είχε το νέο Clio με τα 182, ήμουν ΠΑΝΤΑ μπροστά με το εντελώς μαμά CTR '02 μου, είτε από στάση, είτε σε ρεμπριζ, είτε στις χαμηλές είτε στις υψηλές στροφές. Τελικά σταματίσαμε να τα πούμε, και καταλήξαμε ότι ο σημαντικότερος λόγος για τη διαφορά είναι το 6αρι κιβώτιο του CTR.

      A, και κάτι τελευταίο.... Το Clio έκανε την καλύτερη εκκίνησή του με το ASP απενεργοποιημένο, όπου ήταν πίσω στην αλλάγη τρίτης μία καρότσα.

      posted in Μελλοντικά Μοντέλα
      Y
      yannis_
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr