Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Clio 182. Ο αντίπαλος του CTR?
    1. Home
    2. Μελλοντικά Μοντέλα
    3. Clio 182. Ο αντίπαλος του CTR?
    • 1 / 1
    Μελλοντικά Μοντέλα
    5
    7
    55
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      dog80 last edited by

      Έχουμε και λέμε:

      Renault Sport Clio 182
      Ιπποδύναμη: 179hp@6500rpm
      Ροπή : 20.46kgm@5250rpm
      Βάρος : 1080kg

      Civic TypeR
      Ιπποδύναμη: 197hp@7400rpm
      Ροπή : 20.04kgm@5900rpm
      Βάρος : 1204kg

      Αν και το Clio έχει σχεδόν 20 άλογα λιγότερα, λόγω μικρότερου βάρους οι επιδόσεις απο στάση των δύο αυτοκινήτων είναι πρακτικά οι ίδιες. (βαριέμαι να αντιγράφω τους πίνακες)

      Με βασική τιμή (στην Αγγλία)του Clio £14,613 έναντι £16,013 για το CTR, το Honda απέκτησε ένα δυνατό αντίπαλο.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • D
        dog80 last edited by

        Έχουμε και λέμε:

        Renault Sport Clio 182
        Ιπποδύναμη: 179hp@6500rpm
        Ροπή : 20.46kgm@5250rpm
        Βάρος : 1080kg

        Civic TypeR
        Ιπποδύναμη: 197hp@7400rpm
        Ροπή : 20.04kgm@5900rpm
        Βάρος : 1204kg

        Αν και το Clio έχει σχεδόν 20 άλογα λιγότερα, λόγω μικρότερου βάρους οι επιδόσεις απο στάση των δύο αυτοκινήτων είναι πρακτικά οι ίδιες. (βαριέμαι να αντιγράφω τους πίνακες)

        Με βασική τιμή (στην Αγγλία)του Clio £14,613 έναντι £16,013 για το CTR, το Honda απέκτησε ένα δυνατό αντίπαλο.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • Y
          yannis_ last edited by

          Και μια προσωπική εμπειρία.....

          Το CTR είναι μακράν πιο γρήγορο! Καλά τα ξένα περιοδικά, καλοί και οι αριθμοί τους, αλλά η ελληνική άσφαλτος μίλησε.

          Σε αλλεπάλληλα στησίματα και πάντα σε φιλικό κλίμα με παλικάρι που είχε το νέο Clio με τα 182, ήμουν ΠΑΝΤΑ μπροστά με το εντελώς μαμά CTR '02 μου, είτε από στάση, είτε σε ρεμπριζ, είτε στις χαμηλές είτε στις υψηλές στροφές. Τελικά σταματίσαμε να τα πούμε, και καταλήξαμε ότι ο σημαντικότερος λόγος για τη διαφορά είναι το 6αρι κιβώτιο του CTR.

          A, και κάτι τελευταίο.... Το Clio έκανε την καλύτερη εκκίνησή του με το ASP απενεργοποιημένο, όπου ήταν πίσω στην αλλάγη τρίτης μία καρότσα.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • P
            pavlos23 last edited by

            Δεν αντιλέγει κανείς σε αυτό που λες αλλά το Clio δε θα το πάρει κάποιος μόνο για τις επιδόσεις του αλλά κυρίως για τη πολύ ρυθμίσιμη οδική του συμπεριφορά που με σύμμαχο το πολύ καλό τιμόνι χαρίζει χαμόγελα στις στροφές. Το CTR είναι πιο απόλυτο σε αυτά τα πράγματα και θέλει άλλο στυλ οδήγησης απ'ότι γράφουν. Περί ορέξεως...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • J
              jazzouras last edited by

              Συμφωνώ με τον Παύλο. Είναι κατασκευές διαφορετικής φιλοσοφίας. Το ένα πλεονεκτεί έκει που το άλλο υστερεί.

              Είναι το τί ζητάει ο αγοραστής.

              Το V-Tec φέτος κλείνει 20 χρόνια από τό πρώτο λανσάρισμα στην αγορά με την CBR400 το '84.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • Y
                yannis_ last edited by

                Ο χρήστης pavlos23 έγραψε:
                Δεν αντιλέγει κανείς σε αυτό που λες αλλά το Clio δε θα το πάρει κάποιος μόνο για τις επιδόσεις του αλλά κυρίως για τη πολύ ρυθμίσιμη οδική του συμπεριφορά που με σύμμαχο το πολύ καλό τιμόνι χαρίζει χαμόγελα στις στροφές. Το CTR είναι πιο απόλυτο σε αυτά τα πράγματα και θέλει άλλο στυλ οδήγησης απ'ότι γράφουν. Περί ορέξεως...

                Δεν το έχω οδηγήσει το Clio 182 για να εκφέρω γνώμη, αλλά αυτό που μπορώ να πω είναι ότι το CTR έχει κάτι που για εμένα είναι πολύ σημαντικό: Να σε πορώνει τρελά σε κλειστά κομάτια με στροφές, να σου βάζει το διάολο να θες συνέχεια να το εξερευνάς. Και αυτό στο περνάει κυρίως λόγω της αμεσότητας που σου δίνει και της εμπιστοσύνης που σου εμπνέει στις στροφές.

                Σχετικά με το τιμόνι του CTR έχει τη σκληράδα που θέλω, έχει αργή σχετικά επαναφορά στην ίσια θέση άλλα ξέρεις πάντοτε τι κάνουν οι μπροστά τροχοί πχ. σπινάρουν, υποστρέφουν κλπ.

                Αυτό που είναι απαράδεκτο και έχει εντοπιστεί σε πολλά αυτοκίνητα είναι μια τάση (πάντα για το '02 μοντέλεο μιλάω) να τρίβει δεξιά. Η διόρθωσή του απαίτει πολύ ψαγμένο 'ευθυγραμίσα' αλλά και πάλι δεν εξαλείφεται τελείως.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • P
                  papadakn last edited by

                  Να θυμήσω επίσης πως κανένα clio sport πρώτης γενιάς δεν έχει βγάλει 172 άλογα στο δυναμόμετρο και τα περισσότερα ήταν κοντά στα 160. Κατ αναλογία το νεο clio με τα 182ps θα αποδίδει χαμηλότερα απο την ονομαστική του ισχύ...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • P
                    pavlos23 last edited by

                    Ο χρήστης papadakn έγραψε:
                    Να θυμήσω επίσης πως κανένα clio sport πρώτης γενιάς δεν έχει βγάλει 172 άλογα στο δυναμόμετρο και τα περισσότερα ήταν κοντά στα 160. Κατ αναλογία το νεο clio με τα 182ps θα αποδίδει χαμηλότερα απο την ονομαστική του ισχύ...

                    Και το Type-R στους τροχούς 175-180 άλογα βγάζει.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • First post
                      Last post
                    • 1 / 1
                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                      • ΕΛΛΑΔΑ
                      • ΚΟΣΜΟΣ
                      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                    • ΔΟΚΙΜΕΣ
                      • TEST
                      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                    • VIDEO
                      • 4TTV
                      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                      • CANDID CAMERA
                    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                      • ΛΕΞΙΚΟ
                    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                    • ΑΓΩΝΕΣ
                      • FORMULA 1
                      • WRC
                      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                    • ΤΙΜΕΣ
                    • 4T CLASSIC
                      • ΜΟΝΤΕΛΑ
                      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                    • ΑΓΟΡΑ
                      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                    • 2ΤΡΟΧΟΙ
                      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                      • CLASSIC
                    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                    • MENU
                    • ΤΙΜΕΣ
                    • 4ΤΡΟΧΟΙ
                    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                    • ΚΟΚ

                    logo footer

                    coty











                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ
                    • ΔΟΚΙΜΕΣ
                    • CLASSIC
                    • ΤΙΜΕΣ
                    • VIDEO
                    • FORUM
                    4T FORUM
                    4T LIBRARY
                    APRILIOS

                    ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                    Powered by nxcode.gr