-
Έχουμε και λέμε:
Renault Sport Clio 182
Ιπποδύναμη: 179hp@6500rpm
Ροπή : 20.46kgm@5250rpm
Βάρος : 1080kgCivic TypeR
Ιπποδύναμη: 197hp@7400rpm
Ροπή : 20.04kgm@5900rpm
Βάρος : 1204kgΑν και το Clio έχει σχεδόν 20 άλογα λιγότερα, λόγω μικρότερου βάρους οι επιδόσεις απο στάση των δύο αυτοκινήτων είναι πρακτικά οι ίδιες. (βαριέμαι να αντιγράφω τους πίνακες)
Με βασική τιμή (στην Αγγλία)του Clio £14,613 έναντι £16,013 για το CTR, το Honda απέκτησε ένα δυνατό αντίπαλο.
-
Έχουμε και λέμε:
Renault Sport Clio 182
Ιπποδύναμη: 179hp@6500rpm
Ροπή : 20.46kgm@5250rpm
Βάρος : 1080kgCivic TypeR
Ιπποδύναμη: 197hp@7400rpm
Ροπή : 20.04kgm@5900rpm
Βάρος : 1204kgΑν και το Clio έχει σχεδόν 20 άλογα λιγότερα, λόγω μικρότερου βάρους οι επιδόσεις απο στάση των δύο αυτοκινήτων είναι πρακτικά οι ίδιες. (βαριέμαι να αντιγράφω τους πίνακες)
Με βασική τιμή (στην Αγγλία)του Clio £14,613 έναντι £16,013 για το CTR, το Honda απέκτησε ένα δυνατό αντίπαλο.
-
Και μια προσωπική εμπειρία.....
Το CTR είναι μακράν πιο γρήγορο! Καλά τα ξένα περιοδικά, καλοί και οι αριθμοί τους, αλλά η ελληνική άσφαλτος μίλησε.
Σε αλλεπάλληλα στησίματα και πάντα σε φιλικό κλίμα με παλικάρι που είχε το νέο Clio με τα 182, ήμουν ΠΑΝΤΑ μπροστά με το εντελώς μαμά CTR '02 μου, είτε από στάση, είτε σε ρεμπριζ, είτε στις χαμηλές είτε στις υψηλές στροφές. Τελικά σταματίσαμε να τα πούμε, και καταλήξαμε ότι ο σημαντικότερος λόγος για τη διαφορά είναι το 6αρι κιβώτιο του CTR.
A, και κάτι τελευταίο.... Το Clio έκανε την καλύτερη εκκίνησή του με το ASP απενεργοποιημένο, όπου ήταν πίσω στην αλλάγη τρίτης μία καρότσα.
-
Δεν αντιλέγει κανείς σε αυτό που λες αλλά το Clio δε θα το πάρει κάποιος μόνο για τις επιδόσεις του αλλά κυρίως για τη πολύ ρυθμίσιμη οδική του συμπεριφορά που με σύμμαχο το πολύ καλό τιμόνι χαρίζει χαμόγελα στις στροφές. Το CTR είναι πιο απόλυτο σε αυτά τα πράγματα και θέλει άλλο στυλ οδήγησης απ'ότι γράφουν. Περί ορέξεως...
-
Συμφωνώ με τον Παύλο. Είναι κατασκευές διαφορετικής φιλοσοφίας. Το ένα πλεονεκτεί έκει που το άλλο υστερεί.
Είναι το τί ζητάει ο αγοραστής.
Το V-Tec φέτος κλείνει 20 χρόνια από τό πρώτο λανσάρισμα στην αγορά με την CBR400 το '84.
-
Ο χρήστης pavlos23 έγραψε:
Δεν αντιλέγει κανείς σε αυτό που λες αλλά το Clio δε θα το πάρει κάποιος μόνο για τις επιδόσεις του αλλά κυρίως για τη πολύ ρυθμίσιμη οδική του συμπεριφορά που με σύμμαχο το πολύ καλό τιμόνι χαρίζει χαμόγελα στις στροφές. Το CTR είναι πιο απόλυτο σε αυτά τα πράγματα και θέλει άλλο στυλ οδήγησης απ'ότι γράφουν. Περί ορέξεως...Δεν το έχω οδηγήσει το Clio 182 για να εκφέρω γνώμη, αλλά αυτό που μπορώ να πω είναι ότι το CTR έχει κάτι που για εμένα είναι πολύ σημαντικό: Να σε πορώνει τρελά σε κλειστά κομάτια με στροφές, να σου βάζει το διάολο να θες συνέχεια να το εξερευνάς. Και αυτό στο περνάει κυρίως λόγω της αμεσότητας που σου δίνει και της εμπιστοσύνης που σου εμπνέει στις στροφές.
Σχετικά με το τιμόνι του CTR έχει τη σκληράδα που θέλω, έχει αργή σχετικά επαναφορά στην ίσια θέση άλλα ξέρεις πάντοτε τι κάνουν οι μπροστά τροχοί πχ. σπινάρουν, υποστρέφουν κλπ.
Αυτό που είναι απαράδεκτο και έχει εντοπιστεί σε πολλά αυτοκίνητα είναι μια τάση (πάντα για το '02 μοντέλεο μιλάω) να τρίβει δεξιά. Η διόρθωσή του απαίτει πολύ ψαγμένο 'ευθυγραμίσα' αλλά και πάλι δεν εξαλείφεται τελείως.
-
Να θυμήσω επίσης πως κανένα clio sport πρώτης γενιάς δεν έχει βγάλει 172 άλογα στο δυναμόμετρο και τα περισσότερα ήταν κοντά στα 160. Κατ αναλογία το νεο clio με τα 182ps θα αποδίδει χαμηλότερα απο την ονομαστική του ισχύ...
-
Ο χρήστης papadakn έγραψε:
Να θυμήσω επίσης πως κανένα clio sport πρώτης γενιάς δεν έχει βγάλει 172 άλογα στο δυναμόμετρο και τα περισσότερα ήταν κοντά στα 160. Κατ αναλογία το νεο clio με τα 182ps θα αποδίδει χαμηλότερα απο την ονομαστική του ισχύ...Και το Type-R στους τροχούς 175-180 άλογα βγάζει.
Clio 182. Ο αντίπαλος του CTR?