-
ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΝΑ ΔΙΑΘΕΣΩ 30000-35000 ΕΥΡΩΑ ΓΙΑ ΕΝΑ ROADSTER ΚΑΙ ΚΑΤΕΛΗΞΑ ΣΕ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟ (ΣΤΑ ΔΥΟ ΠΑΡΑΠΑΝΩ). ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΤΙΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΣΑΣ
-
ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΝΑ ΔΙΑΘΕΣΩ 30000-35000 ΕΥΡΩΑ ΓΙΑ ΕΝΑ ROADSTER ΚΑΙ ΚΑΤΕΛΗΞΑ ΣΕ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟ (ΣΤΑ ΔΥΟ ΠΑΡΑΠΑΝΩ). ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΤΙΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΣΑΣ
-
ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΝΑ ΔΙΑΘΕΣΩ 30000-35000 ΕΥΡΩΑ ΓΙΑ ΕΝΑ ROADSTER ΚΑΙ ΚΑΤΕΛΗΞΑ ΣΕ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟ (ΣΤΑ ΔΥΟ ΠΑΡΑΠΑΝΩ). ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΤΙΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΣΑΣ
-
LOTUS, LOTUS, LOTUS, ΞΕΚΑΘΑΡΑ, ΟΣΟ ΚΙ ΑΝ ΤΟ HONDA ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ ΑΜΑΞΙ, Ο ΛΟΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΙΧΤΟΣ!!!!!ΕΞΑΛΛΟΥ ΕΙΝΑΙ ΓΝΩΣΤΟ ΟΤΙ LIGHT IS RIGHT
TO MONO ΠΟΥ ΘΕΛΕΙ (ΚΑΤ' ΕΜΕ) ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΗΧΟΣΥΣΤΗΜΑ, ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΟΛΑΜΒΑΝΕΙΣ ΤΙΣ ΤΕΛΕΙΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ ΣΟΥ!!!!ΤΙΠΟΤΕ ΑΛΛΟ...ΟΛΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΤΑ ΕΧΕΙ ΣΤΑΝΤΑΡ (ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ, ΚΙΝΗΤΗΡΑ, ΡΟΔΕΣ, ΚΤΛ... )ΣΕ ΖΗΛΕΥΩ!!!!!
-
Ειναι καθαρα θεμα προτεραιοτητων. Εγω πιστευω οτι οι πιο πολλοι ανθρωποι με την Λοτους μετα απο λιγο καιρο θα κουραστουν, γιατι ειναι πολυ σπαρτιατικο αυτοκινητο. Και εγω ειμαι απο αυτους που πιστευω οτι μπροστα στις επιδοσεις δεν σε εμποδιζει τιποτα, αλλα επειδη εχω οδηγησει Elise σου λεω οτι μετα απο λιγο γινεται κουραστικο. Επισης αυτη η 'οροφη' που εχει (και που πρεπει να βγεις απο το αυτοκινητο και να κανεις 45 κινησεις για να την βαλεις-βγαλεις) θα σου σπασει τα νευρα. Αν νομιζεις οτι μπορεις να τα αντεξεις ολα αυτα, τοτε Lotus δαγκωτο. Ειναι αξεγαδιαστο κατα τ΄αλλα. Ασε που λογω βαρους, αμα αρχισεις να την σκαλιζεις λιγο, το καθε αλογο που θα παιρνει θα κανει τεραστια διαφορα.
Για το S2000 τι να πουμε? Και αυτο τρομερο αυτοκινητο, με κινητηρα διαμαντι και αξιοπιστια Honda. Αντιστοιχα γρηγορο (αλλα με σαφως μεγαλυτερη τελικη, η Lotus μετα τα 140 αρχιζει να κοβει και στα 200 περιπου τελειωνει). Επισης δερματακια, AC (πολυ σημαντικο), οροφη που σε 12 sec εχει ανεβει, τρομερο κιβωτιο, και γενικοτερα ειναι πιο ευκολο για τον μεσο οδηγο.
-
s-2000! η λότους είναι εκπληκτική αλλά το αλλο είναι user friendly πιο πολύ!περιττή η ζήλεια μου!
-
Μεταξύ Lotus + S2000, επέλεξε ...
ΜΧ-5, 1.800.
Για τους εξής λόγους :
- Γρήγορο, αλλά με λογική ιπποδύναμη. Για να οδηγήσεις γρήγορα Lotus ή S2000, χρειάζεσαι χέρια (για να εκμεταλλευτείς τις δυνατότητες)
- Από τα καλύτερα πλαίσια και γεωμετρία που έχουν εφαρμοστεί.
- Άνετο για καθημερινή μετακίνηση.
- Εξοπλισμένο πλήρως.
- Γνήσιο sport αυτοκίνητο, χωρίς ηλεκτρονικά βοηθήματα (από τα λίγα που έχουν απομείνει), εκτός από το ABS.
- Ποιότητα κατασκευής, όπως Ιαπωνία. Δεν τρίζει δεν χαλάει.
- Κοστίζει περίπου τα μισά λεφτά
- Και αν στο τέλος δεν είσαι ευχαριστημένος από τις επιδόσεις, πιο πολλές aftermarket επιλογές, από όσες μπορεί να ζητήσεις.
Το S2000 και η Elise είναι Hardcore επιλογές. Έχεις την αντοχή να συμβιώνεις καθημερινά μαζί τους, σπίτι-εργασία-βόλτα-σπίτι ?
Αν από την άλλη μεριά βλέπεις στον ύπνο σου μόνο την πίστα των Μεγάρων, τότε κάντο.Πάνος
-
θα συμφωνησω με adis4gr και kacey.
οσο εντυπωσιακο και πανεμορφο αμαξι και αν ειναι η LOTUS και οσο φοβερο και τρομερο ειναι το συναισθημα οταν εισαι μεσα και ακους τον κινητηρα να ουρλιαζει ακριβως πισω σου (χωρια την αισθηση της ταχυτητας στα 0-100 οχι μονο λογω της επιταχυνσης αλλα και λογω της θεσης οδηγησης) ειναι αρκετα κουραστικο ακομα και για μικρα ταξιδια. δεν ειναι απλα διθεσιο αλλα ακομα και αυτοι οι δυο ειναι αρκετα στριμωγμενοι μεσα. ελλειψη air condition σημαντικο στη χωρα μας. τελος μετα τα 120-140 ειναι αισθητη η μειωση της επιταχυνσης (πιστευω κ λογω ελλειψης τουρμπινας). χωροι αποσκευων σχεδον ανυπαρκτοι. Βεβαια αν το εν λογω ερωτημα σου αναφερεται σε αγορα δευτερου αμαξιου τοτε αλλαζουν τα πραγματα. Αν τελικα αποφασισεις το LOTUS, συνιστω ανεπιφυλακτα καποια στιγμη την αγορα του hardtop. εχει περιπου ενα μυριο αν δεν κανω λαθος αλλα το αξιζει! -
HONDA
-
Αν είσαι ή αισθάνεσαι κοντά στα 20κάτι, τότε Lotus
Αν είσαι ή αισθάνεσαι κοντά στα 30κάτι, τότε Honda -
ΚΙ ΕΓΩ ΓΙΑ ΝΑ ΠΩ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΑΝ ΚΑΙ ΚΑΤΟΧΟΣ CRX VTEC ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ 8 ΧΡΟΝΙΑ, ΚΛΙΝΩ ΠΡΟΣ ΤΟ LOTUS. ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΜΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΖΕΙ ΟΜΩΣ ΕΙΝΑΙ Η ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ ΤΟΥ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΤΗΣ (ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟ ΓΑΡ) ΓΙΑΤΙ ΑΠΟ ΟΣΟ ΓΝΩΡΙΖΩ ΦΟΡΑΕΙ ΤΟΝ 1.8 ΣΕΙΡΑ Κ ΤΗΣ ROVER
-
αν θυμάμαι καλά κάποιος είχε αναφέρει πως πίνει λάδια ο εν λόγω κινητήρας, αναφερόμενος στην elise. Δοκίμασε κανά search μήπως και βρεις ποιός το είχε γράψει.
επειδή είμαι 20 και το πιστεύω, elise all the way. Ξεκίνησα να διαβάζω περιοδικά αυτοκινήτου το '96 και ήταν το 1ο τουτού που μου αποτυπώθηκέ. Καλό και άγιο το s2k, αλλά τη διάρκεια [νέο... για πάντα -s2k... ιαπωνικό] της lotus και τις απόλυτες απιδόσεις της δεν θα τις βρείς αλλού. Όμως για ταξίδια... με πλάτη σανίδα σε βλέπω.
--ο κινητήρας αναβαθμίζεται στο tuning 160hp ;; Μάθε αν μπορείς. -
Ο χρήστης kacey έγραψε:
Ειναι καθαρα θεμα προτεραιοτητων. Εγω πιστευω οτι οι πιο πολλοι ανθρωποι με την Λοτους μετα απο λιγο καιρο θα κουραστουν, γιατι ειναι πολυ σπαρτιατικο αυτοκινητο. Και εγω ειμαι απο αυτους που πιστευω οτι μπροστα στις επιδοσεις δεν σε εμποδιζει τιποτα, αλλα επειδη εχω οδηγησει Elise σου λεω οτι μετα απο λιγο γινεται κουραστικο. Επισης αυτη η 'οροφη' που εχει (και που πρεπει να βγεις απο το αυτοκινητο και να κανεις 45 κινησεις για να την βαλεις-βγαλεις) θα σου σπασει τα νευρα. Αν νομιζεις οτι μπορεις να τα αντεξεις ολα αυτα, τοτε Lotus δαγκωτο. Ειναι αξεγαδιαστο κατα τ΄αλλα. Ασε που λογω βαρους, αμα αρχισεις να την σκαλιζεις λιγο, το καθε αλογο που θα παιρνει θα κανει τεραστια διαφορα.Για το S2000 τι να πουμε? Και αυτο τρομερο αυτοκινητο, με κινητηρα διαμαντι και αξιοπιστια Honda. Αντιστοιχα γρηγορο (αλλα με σαφως μεγαλυτερη τελικη, η Lotus μετα τα 140 αρχιζει να κοβει και στα 200 περιπου τελειωνει). Επισης δερματακια, AC (πολυ σημαντικο), οροφη που σε 12 sec εχει ανεβει, τρομερο κιβωτιο, και γενικοτερα ειναι πιο ευκολο για τον μεσο οδηγο.
Μην ξεχνας ομως οτι και το Χοντα αποδιδει τα μεγιστα σε πολυ υψηλες στροφες και σε καθημερινη διαδρομη δεν θα αποδιδει αυτα που υποσχεται.Θελει δηλ.χερια και δρομο για να ξεδυπλωσει τις αρετες του.Οτι κι αν παρεις ομως θα ειναι τζιτζι..
-
Ο χρήστης drgiannopoulos έγραψε:
ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΜΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΖΕΙ ΟΜΩΣ ΕΙΝΑΙ Η ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ ΤΟΥ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΤΗΣ (ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟ ΓΑΡ) ΓΙΑΤΙ ΑΠΟ ΟΣΟ ΓΝΩΡΙΖΩ ΦΟΡΑΕΙ ΤΟΝ 1.8 ΣΕΙΡΑ Κ ΤΗΣ ROVERΝα σου πω σχετικά με τον κινητήρα(όση σχέση μπορεί να έχει).
Είχαμε στην οικογένεια το 414SLi της Rover με τον κινητήρα σειράς Κ 1.4(103HP).
Μέχρι τα 90.000χλμ. δεν είχε βγάλει την παραμικρή ζημιά,μετά όμως......άρχισε ο πονοκέφαλος .Πιο συχνά ήταν στο μηχανικό παρά στο γκαράζ.
Από που να αρχίσω.. καμμένη φλάντζα,σκουριασμένος σωλήνας (πίσω απ'το μπλοκ)νερού,2 αλλαγμένα φλοτέρ ρεζερβουάρ,άχρηστο ένα απ΄τα μπεκ ψεκασμού καυσίμου(δούλευε με 3 κυλίνδρους),το δοχείο της υπερχείλισης του νερού τρύπησε .....κ.α που δεν θυμάμαι.
Όταν δούλευε όμως σωστά ήταν καταπληκτικό και πολύ γρήγορο σε συνδυασμό με τις κοντές του σχέσεις στο κιβώτιο.Τον ίδιο κινητήρα πρέπει να φοράει και το Freelander για το οποίο δεν έχω ακούσει....αξιόπιστα σχόλια
Βέβαια να σου πω και τη γνώμη μου την ELISE θα διάλεγα(δεδομένου πως θα έχω και 2ο αυτ/το) γιατί θα αγοράζα με το συναίσθημα και ΟΧΙ με τη λογική(ειδικά σε αυτή τη κατηγορία
Μην ξεχνας ομως οτι και το Χοντα αποδιδει τα μεγιστα σε πολυ υψηλες στροφες και σε καθημερινη διαδρομη δεν θα αποδιδει αυτα που υποσχεται
Δεν καταλαβαίνω τι υπόσχεται δηλαδή το S2000 χαμηλά και δεν τα αποδίδει?Δεν έχω δει κινητήρα να έχει τόσο μεγάλο εύρος στροφών και να λειτουργεί το ίδιο παντού.
Το S2000 κινείται στις χαμηλές-μεσαίες στροφές σαν ένα καλό 2λιτρο και στις ψηλές σαν 3λιτρο -
den nomizw na mporeseis na breis metaxeirhsmeno s2000. ean to breis omws...........den to syzhtaw
8a exeis ton kalhtero atmosfairiko khnhthra pou (kai 8a) kyklofwrei sthn agora.
-
Ωραια η Elise αλλα αμα παρουσιαζει τα προβληματα που παρουσιαζουν τα αλλα Rover με κινητηρα K μεινε μακρυα. θα τρεχεις και δεν θα φτανεις. υπηρχε στην οικογενεια ενα 414SLi για 7 χρονια με 60,000χλμ και το πεταξαμε γιατι μας ειχε φερει στο αμην. απο που να αρχισω και να που τελειωσω. ψυγεια, φλατζες, καπακι, διπλο το ειχαμε πληρωσει. Τι θα ελεγες για το ΜR2;
-
Τωρα θα γινω ψιλοτσατσος γιατι θα σε βαλω σε σκεψεις, αλλα στην Αμερικη κυκλοφορουν αρκετα Elise με μοτερ S2000.......
Δεν ειναι δυσκολο αλλα θελει πολυ $$$$ -
apo edw to eferes apo ekei to eferes tous dimiourgises tous problhmatismous sto paidi PPPPPPPPPPPPP
-
Ο χρήστης kacey έγραψε:
Τωρα θα γινω ψιλοτσατσος γιατι θα σε βαλω σε σκεψεις, αλλα στην Αμερικη κυκλοφορουν αρκετα Elise με μοτερ S2000.......
Δεν ειναι δυσκολο αλλα θελει πολυ $$$$oh, yes, i know...
δεν το πίστευα όταν το πρωτοάκουσα! νομίζω τα πουλάει συγκεκριμένος εισαγωγέας έτοιμα και με εγγύηση, αλλά το elise εισηγμένο στην αμερική, 'τυπικά', κυκλοφορεί μόνο εντός πίστας, ως track car. [δεν περνάει τα crash test]αλήθεια, νόμιζα πως βάζανε τον κινητήρα του typeR, όχι του s2k. Rookie question1: πρόκειται για το ίδιο 2lt - iVtec μπλοκ και διαφορετικά επιμέρους μέρη, ή 2 διαφορετικούς κινητήρες;
2: ο κινητήρας του s2k τοποθετείται κατά το διαμήκη άξονα. Αυτό δεν δημιουργεί περισσότερα προβλήματα στη 'μεταμόσχευση' από εκείνον του typeR, που τοποθετείται εγκάρσια;
sorry, αλλά δεν σκαμπάζω πολλά από μηχανικά μέρη και σπάνια το ψάχνω.εν πάσει περιπτώσει, εάν δεν στήσει κάποιος το elise σωστά μετά τη μετατροπή, σου απομένει ένα πανάκριβο, πανέμορφο αυτοκίνητο, μόνο για... ευθείες ;!;
-
Πάντως επειδή έχω φίλο που έχει Elise να σε προειδοποιήσω και εγώ οτι δεν είναι αυτοκίνητο για καθημερινή χρήση ούτε για μεγάλα ταξίδια.
Βαρύ τιμόνι,σκληρό φρένο κλπ. κλπ.
Ενώ το S2000 είναι πιο φιλικό.
Η επιλογή δική σου.
Και επειδή άκουσα οτι δεν βρίσκεις S2000 ,να πώ οτι υπάρχουν αρκετά στα 35.000Ευρώ.
S2000 VS LOTUS ELISE