Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    D
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 11
    • Best 0
    • Groups 0

    drgiannopoulos

    @drgiannopoulos

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    11
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    drgiannopoulos Unfollow Follow

    Latest posts made by drgiannopoulos

    • RE: Posts προς Θεσσαλονικείς

      Ο χρήστης axel12p έγραψε:
      Arrows
      Όσο για το 'Υπουργείο' Μ.Θ. εκτός από το να υπάρχει για να νιώθουμε πως κάτι έχουμε και εμείς και για να καμαρώνει ο Υπουργός και η κα. Υπουργού, θεωρώ πως πρακτικά ελάχιστη αξία είχε. Θεωρώ πιο σημαντικό πως σε 2 σημαντικά υπουργεία έβαλε υφυπουργούς με έδρα την Θεσσαλονίκη (Υπουργείο Εσωτερικών, Αποκέντρωσης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης, καθώς και Υπουργείο Οικονομίας, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας).

      Στην πραξη ειναι σωστο αυτο που λες αλλα δεν ειναι πρωτη προτεραιοτητα. Με την ιδια λογικη υπουργεια οπως Πολιτισμου , Προστασιας του πολιτη (νεοσυστατο), κ.α. πρεπει να ενσωματωθουν σε αλλα υπουργεια γιατι ειναι ζημιογονα.
      Παντως ετσι ο Γιωργακης κανει 'συγκεντρωση' και οχι αποκεντρωση.
      Μου αρεσε παντως στη συγκεντρωση του στην Αριστοτελους που εκστομιζε ατακες για καθυστερημενους Θεσ/νικεις του τυπου ,'αυτην την πολη την εχω στην καρδια μου' , οταν το μονο εργο στα 20 χρονια διακυβερνησης του κομματος του , ηταν ο περιφερειακος (αυτο το κομψοτεχνημα). Το μετρο απο το ΄ 86 ηταν κολλημενο.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      D
      drgiannopoulos
    • RE: Posts προς Θεσσαλονικείς

      1ον Ο Γιωργακης θα κανει αποκεντρωση με το να μειωσει τα υπουργεια και να τα μαζεψει στην Αθηνα
      2ον Οι αρμοδιοτητες του ειναι μειωμενες αλλα οπως αναφερθηκε χανεται ενα απο τα λιγα μεσα πιεσης της Θεσ/νικης στο Αθηνοκεντρικο κρατος
      3ον Βγαιναν Θεσ/νικεις σημερα και λεγανε στο ραδιοφωνο οτι ειναι γεματο καρεκλοκένταυρους και ειναι οικονομικα ζημιογονο. Ε δεν νομιζω να συγκρινεται με τις ρεμουλες που παιζονται στα Υπουργεια της 'πρωτευουσας'. Αν ο Γιωργακης θελει να νοικοκυρεψει το κρατος , ας ξεκινησει απο βασικα υπουργεια.

      Δεν πειραζει συμπολιτες μου. Ας κοιμηθουμε τον υπνο του δικαιου . Οσο οι Σκοπιανοι προπαγανδιζουν εμεις ας κλεισουμε το μοναδικο Υπουργειο μας. Μπορουμε εξαλλου να τρεχουμε στην Αθηνα για τα αιτηματα μας. Και η υποθαλασσια αφου γκρινιαζαμε τοσα χρονια , τωρα , εστω κι ετσι οπως σχεδιαστηκε δεν μας αρεσει, γιατι εμεις στο Σαλονικα ειμαστε ξυπνιοι.
      Ζητω το φραπογαλο

      posted in Περί αυτοκίνησης
      D
      drgiannopoulos
    • RE: ΤΕΛΟΣ ΤΟ ΚΑΠΝΙΣΜΑ [#2]

      Το προηγουμενο Σαββατο βράδυ, πηγαμε για φαγητο σε restaurant σε γνωστο ξενοδοχειο, στο κεντρο της πόλης (Πλ. Αριστοτέλους), στο roofgarden.Ειχαμε κάνει κράτηση στη βεράντα, αλλά λόγω της βροχής αναγκαστήκαμε να καθήσουμε μέσα. Οχι ρε συ, λέω. Ούτε ενα τσιγάρο δεν θα κάνουμε. Ρωτάω ευγενικά το σερβιτόρο αν επιτρεπεται το καπνισμα εντος του εστιατορίου και μου απανταει πως όχι. Καθως γυρνάω το κεφάλι μου βλέπω γνωστό βουλευτή του ΠΑΣΟΚ , πρώην υπουργό παιδείας, με την παρέα του να καπνίζει εντος του εστιατορίου. Μάλιστα ο σερβιτόρος του είχε φέρει και τασακι. Καλά τον ρωτάω. Γιατι αυτοι καπνίζουν? Και μου απαντά¨ Ε τι νασας πω τώρα'

      posted in Αντίλογος
      D
      drgiannopoulos
    • RE: Posts προς Θεσσαλονικείς

      Λυπάμαι που το λέω, αλλα οι Έλληνες και συγκεκριμένα οι συμπολίτες μου είναι απο τα μεγαλύτερα ζώα στη φύση. Μέχρι τώρα ήξερα ότι στον Περιφερειακό, ο κάθε βλαξ φρενάρει στην κατηφόρα χωρίς λόγο για να μην πιασει την ιλιγγιώδη ταχύτητα των 90 km/h, φρενάρει αμα δει κανένα σταματημένο ή τρακαρισμένο όχημα στην άκρη του δρόμου για να κάνει κουτσομπολιό , κάνει μ......ς γιατί μιλάει στο κινητό .Σήμερα στον περιφερειακό πρόσεξα ότι, πολλά ζώα φρενάραν για να προσέξουν τι γράφουν οι καινούριες φωτεινές πινακίδες
      .ΕΛΕΟΣ με τον κάθε άσχετο. Α ρε , όπως λέγανε οι !!!!παππούδες μας. Δεν με κάνανε τροχαίο για καμμια βδομάδα. Μόνο αν πονέσει ο κώλος του Έλληνα συμμορφώνεται.ΔΕΝ ΓΊΝΕΤΑΙ ΚΥΡΙΟΙ ΤΟ ΓΟΥΡΟΎΝΙ ΝΑ ΜΑΘΕΙ ΓΑΛΛΙΚΑ.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      D
      drgiannopoulos
    • RE: SLK 350 full extra η SLK 55 AMG βασικη εκδοση?

      +1

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      D
      drgiannopoulos
    • RE: Δωρο για γυναικα

      An akouseis ton Dimitri, oxi mono den tha g@miseis, tha se g@misoun kiolas

      posted in Αντίλογος
      D
      drgiannopoulos
    • RE: Αγορά παλιού πισωκίνητου

      Μαλλον λαθος καταλαβες . Απλα επειδη ειμαι κατοχος ενος BMW 2002 tii, (το χρησιμοποιω για ραλι αντικα, και βολτες ) και πρωην κατοχος MX 5 1.8
      μπορω να εκφερω τη γνωμη μου. Εννοειται οτι δεν ειμαι 'ο' χερας' αλλα αν πλαγιολισθησεις και μαθεις ενα παλιο πισωκινητο, το MX5 σου φαινεται αστειο. Αλλη ευχαριστηση και ικανοποιηση σου δινει το BMW. Βεβαια τα προβληματα και οι συχνες επισκεψεις στα συνεργεια , που ανεφερες, με βρισκουν συμφωνο.
      Θα διορθωνα λοιπον και θα ελεγα , σαν 2ο αμαξι , ενα παλιο πισωκινητο ειναι πολυ πιο διασκεδαστικο.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      D
      drgiannopoulos
    • RE: Αγορά παλιού πισωκίνητου

      Δεν εχεις οδηγησει BMW 2002, γιαυτο.
      Παιδες μην μπερδευεστε. Τα πραγματα ειναι απλα.
      Αν εισαι χερας παλιο πισωκινητο( BMW 2002, ALFA VELOCE, MANTA, ESCORT MK2).

      posted in Περί αυτοκίνησης
      D
      drgiannopoulos
    • RE: S2000 VS LOTUS ELISE

      ΚΙ ΕΓΩ ΓΙΑ ΝΑ ΠΩ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΑΝ ΚΑΙ ΚΑΤΟΧΟΣ CRX VTEC ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ 8 ΧΡΟΝΙΑ, ΚΛΙΝΩ ΠΡΟΣ ΤΟ LOTUS. ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΜΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΖΕΙ ΟΜΩΣ ΕΙΝΑΙ Η ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ ΤΟΥ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΤΗΣ (ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟ ΓΑΡ) ΓΙΑΤΙ ΑΠΟ ΟΣΟ ΓΝΩΡΙΖΩ ΦΟΡΑΕΙ ΤΟΝ 1.8 ΣΕΙΡΑ Κ ΤΗΣ ROVER

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      D
      drgiannopoulos
    • S2000 VS LOTUS ELISE

      ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΝΑ ΔΙΑΘΕΣΩ 30000-35000 ΕΥΡΩΑ ΓΙΑ ΕΝΑ ROADSTER ΚΑΙ ΚΑΤΕΛΗΞΑ ΣΕ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟ (ΣΤΑ ΔΥΟ ΠΑΡΑΠΑΝΩ). ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΤΙΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΣΑΣ

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      D
      drgiannopoulos
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr