-
Λοιπον, το 350 υπαρχει ηδη,εχει αγοραστει με leasing και εχει εσωτερικα και εξωτερικα(ζαντες και bodykit ολα της AMG ) εξοπλισμο που κανει την τελικη του τιμη να 'αγγιζει' σχεδον την τιμη της βασικης AMG εκδοσης . Το αμαξι αποκτηθηκε διοτι θεωρητικα οι επιδοσεις του ηταν παραπλησιες με αυτες της μεγαλυτερης εκδοσης (ο-100 σε 5,5 το 350 και 4,9 το 55) ομως στην πραξη δεν ηταν ακριβως ετσι τα πραγματα γιατι το πραγματικο 0-100 της 350 στην καλυτερη περιπτωση ειναι 5,9 ενω της AMG 5. Το εσωτερικο της AMG ομως δεν συγκρινεται με τιποτα με της 350 που εχω τωρα αφου το δινουν χωρις καθολου εξτρα εξοπλισμο ενω δεν θελω με τιποτα να περασει η τιμη τις 100.000(αν του βαλω τα απαραιτητα οπως π.χ. clima,sat nav,xenon,κ.λ.π) αφου μετα θα μπουν στη μεση αλλα φορολογικα μετρα και δεν το γουσταρω.
Θα εχει αισθητη διαφορα το ενα με το αλλο ? Αξιζει να το δωσω πισω και να παραγγειλω το βασικο AMG χωρις καθολου εξτρα εξοπλισμο ?
Αξιζει να αναφερω οτι ειμαι απολυτα ευχαριστημενος με την 350. -
Λοιπον, το 350 υπαρχει ηδη,εχει αγοραστει με leasing και εχει εσωτερικα και εξωτερικα(ζαντες και bodykit ολα της AMG ) εξοπλισμο που κανει την τελικη του τιμη να 'αγγιζει' σχεδον την τιμη της βασικης AMG εκδοσης . Το αμαξι αποκτηθηκε διοτι θεωρητικα οι επιδοσεις του ηταν παραπλησιες με αυτες της μεγαλυτερης εκδοσης (ο-100 σε 5,5 το 350 και 4,9 το 55) ομως στην πραξη δεν ηταν ακριβως ετσι τα πραγματα γιατι το πραγματικο 0-100 της 350 στην καλυτερη περιπτωση ειναι 5,9 ενω της AMG 5. Το εσωτερικο της AMG ομως δεν συγκρινεται με τιποτα με της 350 που εχω τωρα αφου το δινουν χωρις καθολου εξτρα εξοπλισμο ενω δεν θελω με τιποτα να περασει η τιμη τις 100.000(αν του βαλω τα απαραιτητα οπως π.χ. clima,sat nav,xenon,κ.λ.π) αφου μετα θα μπουν στη μεση αλλα φορολογικα μετρα και δεν το γουσταρω.
Θα εχει αισθητη διαφορα το ενα με το αλλο ? Αξιζει να το δωσω πισω και να παραγγειλω το βασικο AMG χωρις καθολου εξτρα εξοπλισμο ?
Αξιζει να αναφερω οτι ειμαι απολυτα ευχαριστημενος με την 350. -
Λοιπον, το 350 υπαρχει ηδη,εχει αγοραστει με leasing και εχει εσωτερικα και εξωτερικα(ζαντες και bodykit ολα της AMG ) εξοπλισμο που κανει την τελικη του τιμη να 'αγγιζει' σχεδον την τιμη της βασικης AMG εκδοσης . Το αμαξι αποκτηθηκε διοτι θεωρητικα οι επιδοσεις του ηταν παραπλησιες με αυτες της μεγαλυτερης εκδοσης (ο-100 σε 5,5 το 350 και 4,9 το 55) ομως στην πραξη δεν ηταν ακριβως ετσι τα πραγματα γιατι το πραγματικο 0-100 της 350 στην καλυτερη περιπτωση ειναι 5,9 ενω της AMG 5. Το εσωτερικο της AMG ομως δεν συγκρινεται με τιποτα με της 350 που εχω τωρα αφου το δινουν χωρις καθολου εξτρα εξοπλισμο ενω δεν θελω με τιποτα να περασει η τιμη τις 100.000(αν του βαλω τα απαραιτητα οπως π.χ. clima,sat nav,xenon,κ.λ.π) αφου μετα θα μπουν στη μεση αλλα φορολογικα μετρα και δεν το γουσταρω.
Θα εχει αισθητη διαφορα το ενα με το αλλο ? Αξιζει να το δωσω πισω και να παραγγειλω το βασικο AMG χωρις καθολου εξτρα εξοπλισμο ?
Αξιζει να αναφερω οτι ειμαι απολυτα ευχαριστημενος με την 350. -
Cayman S.-
-
.....αυτά είναι διλήμματα
-
+1
-
Πάρε καμμιά Maserati καλύτερα...
-
Για να λεει ο ανθρωπας AMG παει να πει οτι δε παιζει αλλο, ουτε Ζ4Μ ουτε τιποτα.
Σωστα?Αν δεν ειναι θεμα το κοστος Δημητρη, ΑΜG χαλαρα, Γιατι ειναι AMG και οχι απλα μια αεροτομη.
Αλλα ποσο κοστισει για την τσεπη σου μια τετοια αλλαγη? -
Να υπολογίσει όμως ότι η AMG έχει και τσουχτερό τεκμήριο, ενώ η 350 ΔΕΝ έχει.
-
Το θέμα μεταφέρεται στο 'Κατασκευαστές και μοντέλα'.
[moderator]
-
Τα leasing δεν έχουν τεκμήριο -πως κυκλοφορούν τοσες Cayenne;
-
Ο χρήστης nasos/156ti έγραψε:
τι ειναι αυτο το λιζινγκ ρε παιδια?
δηλ οσοι εχουν τσεγιεν δεν πληρωσανε εστω τα μισα κ αλλα με τραπεζικο διακανονισμο?
τοσο ευκολα παιρνεις με αυτο το λιζινγκ ακριβα αμαξια?Εταιρικά Νάσο. Δεν υπάρχει ακόμα leasing για ιδιώτες.
Τα παίρνουν στο όνομα μιας εταιρείας. -
SLK55. No doubt.
Το SLK350 το τεσταρα διοτι το ειχα στην λιστα για αφορα και αν και ενθουσιαστηκα απο την σπορτικη οδηγηση (σε σχεση με το προηγουμενο μοντελο), ηταν λιγο...rough around the edges που λενε εδω... Και οπως λες ειναι αρκετα ακριβο εαν καποιος το παρει φουλ εξτρα.
Το review μου εδω:
http://www.acurazine.com/forums/showthr ... ost4146300
-
Ερχεται το SLK55 με χειροκινητο κιβωτιο στην Ελλαδα? Εαν ναι, ακομη περισσοτερο βαρος προς την SLK55 εκλογη.
-
Ο χρήστης gavriil1 έγραψε:
Ερχεται το SLK55 με χειροκινητο κιβωτιο στην Ελλαδα? Εαν ναι, ακομη περισσοτερο βαρος προς την SLK55 εκλογη.οχι , μονο αυτοματο.......
-
amg ειναι amg..
-
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
Ερχεται το SLK55 με χειροκινητο κιβωτιο στην Ελλαδα? Εαν ναι, ακομη περισσοτερο βαρος προς την SLK55 εκλογη.
οχι , μονο αυτοματο.......
Ευτυχώς... τα χειροκινητα κιβώτια της μερσεντές, με τη ροπάκλα έχουν κάτι προβληματάκια.
-
Προβληματάκια σε χειροκίνητα;Πρώτη φορά το ακούω...
Μήπως ήταν ειρωνικό και δεν το έπιασα;ΥΓ:Πάντως το αυτόματο της mercedes και συγκεκριμένα αυτό που έχει το πρόγραμμα της AMG είναι άλλο πράγμα!
-
η 55 δεν αξιζει τοσο πολυ τα λεφτα της σε σχεση με την 350.εκτος και να καποιος εχει λολλημα με το σημα ΑΜG.
σε προσφατο τευχος του Καρ αγγλιας εχουν το 55αρι με την Καιμαν Σ και την Μ3 CS.
αναφερεται οτι το 55αρι εχει βαρια μυτη λογω του βαρους του κινητηρα και δεν μοιαζει να ειναι τοσο πολυ πιο γρηγορο σε σχεση με το 350.
ασε που το ΕSP του μπαινει πολυ ευκολα.συν το οτι εχει και μονο 350 αλογα σε σχεση με το αλλο συν το οτι δεν εχει Τουρμπο αρα παει και ο ηχος που κανει τα AMG πολυ ξεχωριστα.
καταληγει δε με την αποψη οτι η Μ3 ειναι καλυτερη αλλα οτι η Καιμαν ακομα καλυτερη...
βεβαια μιλαω με απολυτα κριτηρια γιατι πχ τα αλλα δεν εχουν τον διπλο χαρακτηρα Καμπριο Κουπε της Μερτσας...απο εκει και περα εξαρταται απο το που δινεις βαση...αλλα αν δινεις στη μουρη και στο οτι ενα αυτοκινητο πρεπει να δειχνει τα λεφτα του αλλα να ειναι και καλο τοτε Καιμαν...(εκτος αν σε χαλαει σχεδιαστικα οποτε πασο...)
-
η 55 δεν αξιζει τοσο πολυ τα λεφτα της σε σχεση με την 350.εκτος και αν καποιος εχει κολλημα με το σημα ΑΜG.
σε προσφατο τευχος του Καρ αγγλιας εχουν το 55αρι με την Καιμαν Σ και την Μ3 CS.
αναφερεται οτι το 55αρι εχει βαρια μυτη λογω του βαρους του κινητηρα και δεν μοιαζει να ειναι τοσο πολυ πιο γρηγορο σε σχεση με το 350.
ασε που το ΕSP του μπαινει πολυ ευκολα.συν το οτι εχει και μονο 350 αλογα σε σχεση με το αλλο συν το οτι δεν εχει Τουρμπο αρα παει και ο ηχος που κανει τα AMG πολυ ξεχωριστα.
καταληγει δε με την αποψη οτι η Μ3 ειναι καλυτερη αλλα οτι η Καιμαν ακομα καλυτερη...
βεβαια μιλαω με απολυτα κριτηρια γιατι πχ τα αλλα δεν εχουν τον διπλο χαρακτηρα Καμπριο Κουπε της Μερτσας...απο εκει και περα εξαρταται απο το που δινεις βαση...αλλα αν δινεις στη μουρη και στο οτι ενα αυτοκινητο πρεπει να δειχνει τα λεφτα του αλλα να ειναι και καλο τοτε Καιμαν...(εκτος αν σε χαλαει σχεδιαστικα οποτε πασο...)
ΥΓ.ενα καιμαν σ με αλλαγμενο μπροστα προφυλακτηρα για να διωξεις τα φωτα ομιχλης αλλα Πασσατ Α4 και ενα μαυρο μπλε χρωματακι βαλε και 18αρες και εισαι οκ...
αν ημουν στη θεση σου αυτο θα εκανα...
SLK 350 full extra η SLK 55 AMG βασικη εκδοση?