Ο χρήστης kacey έγραψε:
Ειναι καθαρα θεμα προτεραιοτητων. Εγω πιστευω οτι οι πιο πολλοι ανθρωποι με την Λοτους μετα απο λιγο καιρο θα κουραστουν, γιατι ειναι πολυ σπαρτιατικο αυτοκινητο. Και εγω ειμαι απο αυτους που πιστευω οτι μπροστα στις επιδοσεις δεν σε εμποδιζει τιποτα, αλλα επειδη εχω οδηγησει Elise σου λεω οτι μετα απο λιγο γινεται κουραστικο. Επισης αυτη η 'οροφη' που εχει (και που πρεπει να βγεις απο το αυτοκινητο και να κανεις 45 κινησεις για να την βαλεις-βγαλεις) θα σου σπασει τα νευρα. Αν νομιζεις οτι μπορεις να τα αντεξεις ολα αυτα, τοτε Lotus δαγκωτο. Ειναι αξεγαδιαστο κατα τ΄αλλα. Ασε που λογω βαρους, αμα αρχισεις να την σκαλιζεις λιγο, το καθε αλογο που θα παιρνει θα κανει τεραστια διαφορα.Για το S2000 τι να πουμε? Και αυτο τρομερο αυτοκινητο, με κινητηρα διαμαντι και αξιοπιστια Honda. Αντιστοιχα γρηγορο (αλλα με σαφως μεγαλυτερη τελικη, η Lotus μετα τα 140 αρχιζει να κοβει και στα 200 περιπου τελειωνει). Επισης δερματακια, AC (πολυ σημαντικο), οροφη που σε 12 sec εχει ανεβει, τρομερο κιβωτιο, και γενικοτερα ειναι πιο ευκολο για τον μεσο οδηγο.
Μην ξεχνας ομως οτι και το Χοντα αποδιδει τα μεγιστα σε πολυ υψηλες στροφες και σε καθημερινη διαδρομη δεν θα αποδιδει αυτα που υποσχεται.Θελει δηλ.χερια και δρομο για να ξεδυπλωσει τις αρετες του.Οτι κι αν παρεις ομως θα ειναι τζιτζι..