Ο χρήστης lefos έγραψε:
Θελω ενα 4χ4 ισχυρο, με καλες ικανοτητες εκτος δρομου, ανετο, αξιοπιστο και πολυτελες.
To ML είναι ο ορισμός αυτών που αναφέρεις. Μέχρι στιγμής δεν έχω ακούσει για προβλήματα εδώ στην Ελλάδα οπότε ....
Ο χρήστης lefos έγραψε:
Θελω ενα 4χ4 ισχυρο, με καλες ικανοτητες εκτος δρομου, ανετο, αξιοπιστο και πολυτελες.
To ML είναι ο ορισμός αυτών που αναφέρεις. Μέχρι στιγμής δεν έχω ακούσει για προβλήματα εδώ στην Ελλάδα οπότε ....
Πες του ότι κάναμε ψηφοφορία και το Pajero βγήκε με 87% αυτοδύναμο
Φίλε μου πάντως να θέλεις να αντικαταστήσεις το hilux και αυτά που κάνει με το θεωρώ λίγο δύσκολο. Θα περάσεις με την ML από νεροφαγώματα αλλά είναι απλό τα λάστιχα σου θα αντέξουν? Και για πόσο καιρό?
Κακά τα ψέματα δε νομίζω πως είναι πραγματοποιήσιμο να ζητάς από ένα πολυτελές SUV να κάνει ότι ένα hilux και ακόμα αν το κάνεις θα σου αρέσει να γίνει κουδουνίστρα?
Τι εννοείς facelift? Tο μοντέλο είναι ίδιο εδώ και 1,5 περίπου χρόνο που κυκλοφορεί από το 2006. Οι αλλαγές στις κούπες του καφέ δεν το καθιστούν facelift.
Τα προηγούμενο ήταν το W163 και ήταν παλιότερο μοντέλο όχι facelift και δεν είχε αερανάρτηση.
@lefos To ML είναι ίδιο με τα προηγούμενα ακριβώς εκτός από το μεσαίο χώρισμα οδηγού συνοδηγού που πλέον έχει 2 μεγάλες υποδοχές για starbacks κύπελο ενώ παλιά έκλειναν και δεν φαίνονταν. Επίσης στο off road πακέτο ο ένας στρογγυλός είναι για την αερανάρτηση και ο άλλος για για τα μπλοκέ.
Πάντως θεωρώ λίγο υποκριτικό να συγκρίνουμε μία ML ή Cayenne με ένα vitara ή jimmny ή terios σηκωμένο με λάστιχα 50-50 κτλ. Φίλοι μου δεν πάιρνεις αμάξι 90.000 για να το βάλεις σε trial. Το ερώτημα που έθεσα είναι πόσο off road τελικά είναι?? H απάντηση για όσους δεν το βλέπουν είναι ότι εφόσον είναι εξοπλισμένα με τον κατάλληλο εξοπλισμό(μπλοκέ, ζάντες, ανάρτηση κτλ) θα μπορέσει κάποιος να ανταποκριθεί στο 70-80% των καταστάσεων που θα του παρουσιαστούν σε μία off road κατάσταση. Το 100% δεν υπάρχει για κανένα τζιπ όσο καλά εξοπλισμένο να είναι γιατί πάντα η φύση είναι πάνω από την τεχνολογία.
Από εκεί και πέρα είναι πάντα και θέμα οδηγού πόσο θέλει να φτάσει το αυτοκίνητο στα όρια του. Ενας φίλος μου είχε το vitara 1.6 to παλιό το οποίο είχε λιώσει σε όλα τα βουνα΄της Ελλάδας. Ε λοιπόν πήρε το 3πορτο LC πετρέλαιο και μου λέει ότι ακόμα δεν το έχει βάλει σε χώμα γιατί το λυπάται.
Φυσικά και συμφωνώ μαζί σας ότι είναι χαζό να πάιρνεις ένα θηρίο και να του φοράς 20αρες ζάντες να το χαμηλώνεις και να μη μπορείς να ανέβεις ούτε πεζοδρόμιο. Ομως αυτό είναι κάτι διαφορετικό μη μπερδεύστε.
Εχεις δίκιο γιαυτό έχω παρατηρήσει ότι έχουν σταματήσει να πουλάνε πλέον τα πορσικά, Μ3, CLS και λοιπές δημοκρατικές δυνάμεις.
Νομίζω πως τα πράγματα είναι απλούστερα από ότι φαίνονται. Δε θα πάρω αμάξι 80.000 ή 120.000 για να το βάλω σε αγώνα trial. Οι φωτογραφίες δεν είναι από εμένα αλλά από το φωτογράφο των 4Τ οπότε μάλλον κάποια σχετική δυσκολία θα διέκρινε. Το θέμα είναι ότι σε μία ερασιτεχνική τζιποεκδρομή με LC ή Pajero θα ακολουθήσουν ή όχι. E λοιπόν εγώ σας λέω πως θα ακολουθήσουν άνετα και δε μιλάω φυσικά για χωματόδρομους και νεροφαγώματα.
Οταν θα βγουν στο δρόμο, τα LC και Pajero θα ακολουθήσουν άραγε, δε νομίζω.
Ο χρήστης lepes έγραψε:
Οσο αφορα τα νεα μοντελα σιγουρα αυτα τα πανακριβα 'εγαλεια' με τα διαφορα extra (αναρτησεις,climb control κτλπ) κανουν αρκετα πραγματα off-road.Ειναι ομως κατασκευασμενα για τετοια χρηση?? εχουν αντοχες?? πχ ενα παρεις το ML και το εχεις 3 μηνες σε σκλητοτραχιλες καταστασεις θα αντεξει??Τα Lc,Pajero,Mercedes G,Land Rover,Grand Cherokee
(τα 2 τελευταια τα εβαλα για να γελασουμε) ειναι γνωστο οτι αντεχουν,γιατι τα εχουν παρει σε διαφορες αποστολες ανα το κοσμο απο τους πολους μεχρι τις ερημους .
Χαίρομαι που το θέμα πλέον τίθεται σε άλλη διάσταση αυτή της αντοχής σε μακροχρόνιες κακοτράχηλες καταστάσεις και όχι σε θέμα δυνατοτήτων. Η δική μου ένσταση ήταν ότι δεν πρέπει να μας ξενίζει και να αντιδρούμε στο να θεωρούμε ότι ένα πολυτελές SUV μπορεί να συναγωνιστεί σε μιά δύσκολη off road κατάσταση ένα πιο καθαρό θεωρητικά off road αυτοκίνητο.
Οσον αφορά το θέμα της αντοχής σε δύσκολες off road καταστάσεις πραγματικά δε μπορώ να γνωρίζω με βεβαιότητα για το αληθές ή το λάθος. Σίγουρα οι εταιρείες γνωρίζουν πως κάποιος που θα αγοράσει ένα τέτοιο αμάξι δε θα του βγάζει το λάδι κάθε μέρα στα βουνά και στα λαγκάδια αλλά περιστασιακά. Θα ήμουν βέβαια ανοικτός στο να ακούσω μαρτυρία κατόχου που να λέει εγώ του βγάζω το λάδι κάθε εβδομάδα και δεν έχω ακούσει τίποτα ούτε να τρίζει ούτε να χαλάει.
Γενικά πρέπει να μην έχετε ταμπού και παρωπίδες ότι επειδή ένα αμάξι είναι πολυτελές πρέπει αναγκαστικά να φοβάται να λερωθεί. Προσωπικά πιστεύω ότι το μόνο που μπορεί να εμποδίσει ένα τέτοιο αυτοκίνητο από το να τα καταφέρει είναι τα λάστιχα (ο τύπος των ελαστικών) που όμως αυτό μπορεί να συμβεί και στο LC ή το Pajero και το μέγεθος του αυτοκινήτου.
Εδώ θα βρεις ένα link σχετικά με ML vs Hummer H3 http://library.techlink.gr/4t/article.a ... icle=10994
και εδώ κάποιες φωτογραφίες
Νομίζω πως πάνω κάτω όλοι καταλαβαίνουμε περί τίνος πρόκειται. Ας πούμε από 50.000 και πάνω
Επίσης δεν θέλω να υπονοήσω πως όλα τα πολυτελή SUV είναι ικανά για off road αλλά ορισμένα μόνο με έξτρα ή στάνταρ αναλόγως, αξεσουάρ για off road οδήγηση. Δεν υποστηρίζω δηλαδή ότι η ML χωρίς τα μπλοκέ και την αερανάρτηση έχει ίδιες δυνατότητες με το LC, για να μην παρεξηγηθούμε. Αλλά αντίστοιχα θα έπρεπε να βγάλουμε και από το LC τα μπλοκέ.