Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    P
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 41
    • Best 0
    • Groups 0

    prozakis

    @prozakis

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    41
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online
    Location Αθήνα

    prozakis Unfollow Follow

    Latest posts made by prozakis

    • Πωλείται PEUGEOT 206 1.4 "Μουλάρι χωμάτινο"

      Χρώμα ΑΣΗΜΙ
      ΕΤΟΣ 2002
      Χλμ. 110.000

      Ανάρτηση BILSTEIN
      Ποδιά
      Μπάρα θόλων
      Αγωνιστικές βάσεις
      Μπροστινά φρένα από Gti
      Εξάτμιση Cup

      Το αυτοκίνητο εχρησιμοποιήτο για όχημα δοκιμών σε χωμάτινες ειδικές.

      Τιμή : 5.500 €

      ΕΠΙΣΗΣ

      1. Πωλείται Trailer αυτοκινήτου Σταυρόπουλος, δύο αξόνων με φρένα (χωράει και Mitsubishi).
        Τιμή : 1.800 €

      2. Πωλείται Roll Cage SPARCO για Renault Clio Sport RS 2.0 (2007), αχρησιμοποίητο
        Τιμή : 1.200 €

      Για περισσότερες πληροφορίες γράψτε στο forum ή στείλτε PM.

      posted in Μικρές Αγγελίες
      P
      prozakis
    • RE: Πωλείται PEUGEOT 206 1.4 "Μουλάρι χωμάτινο"

      Χρώμα ΑΣΗΜΙ
      ΕΤΟΣ 2002
      Χλμ. 110.000

      Ανάρτηση BILSTEIN
      Ποδιά
      Μπάρα θόλων
      Αγωνιστικές βάσεις
      Μπροστινά φρένα από Gti
      Εξάτμιση Cup

      Το αυτοκίνητο εχρησιμοποιήτο για όχημα δοκιμών σε χωμάτινες ειδικές.

      Τιμή : 5.500 €

      ΕΠΙΣΗΣ

      1. Πωλείται Trailer αυτοκινήτου Σταυρόπουλος, δύο αξόνων με φρένα (χωράει και Mitsubishi).
        Τιμή : 1.800 €

      2. Πωλείται Roll Cage SPARCO για Renault Clio Sport RS 2.0 (2007), αχρησιμοποίητο
        Τιμή : 1.200 €

      Για περισσότερες πληροφορίες γράψτε στο forum ή στείλτε PM.

      posted in Μικρές Αγγελίες
      P
      prozakis
    • RE: MR2, MX5, MG TF160

      Στην ώρα σου ήρθες ...

      Το MG δεν υπάρχει πια, το MR2 δεν υπάρχει πια, το ΜΧ5 έχει αλλάξει μερικά μοντέλα.

      Αυτό το θέμα εξαντλήθηκε προ πενταετίας.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      P
      prozakis
    • RE: Για δυνατούς λύτες: Leon CUPRA + Golf GTI

      ευχαριστώ

      Π

      ΥΓ. Ξέχασα να αναφέρω ότι με ελαφρύ πόδι είναι εξαιρετικά οικονομικό.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      P
      prozakis
    • RE: Για δυνατούς λύτες: Leon CUPRA + Golf GTI

      Πριν από δέκα μέρες παρέλαβα Golf V GTI DSG.

      Δεν έχω ούτε είχα καμμία ιδιαίτερη αγάπη στη μάρκα. Η δε εμφάνιση γενικά δεν με ενδιαφέρει, αυτό που με ενδιαφέρει όμως πολύ είναι η εσωτερική λειτουργικότητα.

      Για να το επιλέξω δοκίμασα για πάνω από 24 ώρες (έως και μία εβδομάδα) όλα τα εν δυνάμει ανταγωνιστικά. Δηλαδή Focus ST, RX8 Cosmo, Leon FR (το Cupra δεν είχε κυκλοφορήσει), Megane 225, Astra OPC, R32 και εσχάτως το Clio 197.

      Ολα είναι εξαιρετικά. Το ένα καλύτερο από το άλλο. Το καθένα με τον τρόπο του. Ομως εγω ένα μπορούσα να αγοράσω ...

      Το Golf υπερίσχυσε για τους εξής πολύ υποκειμενικούς λόγους :

      • DSG. Ιδιοφυές. Μπορείς να οδηγήσεις τεμπέλικα με το πλήρως αυτόματο ή σαν κάφρος με το σειριακό ή το sport. Επίσης έχει έναν αλγόριθμο που μαθαίνει το στυλ σου και υπακούει ακόμα πιο γρήγορα στις επαναλαμβανόμενες εντολές σου (πάτημα γκαζιού και αλλαγές ταχυτήτων).
      • Εσωτερικός διάκοσμος. Εξαιρετικά καθίσματα και αντίστοιχος εξοπλισμός (που φυσικά πρέπει να πληρώσεις έξτρα). Το εσωτερικό του είναι το πιο φιλόξενο για αυτόν που δεν κάνει μόνο βόλτες.
      • Πρακτικό. Το 5πορτο γιατί έχουμε και οικογένεια.
      • Σκληρό και στιβαρό αλλά σε καμμία περίπτωση κουραστικό.
      • Καλοτάξιδο. 160 χλμ με περίπου 3.500 στροφές και πολύ ησυχία.
      • Στήσιμο στο δρόμο. Για τα γούστα μου και τις ικανότητές μου, τέλειο.
      • Ροπή από τις 0 στροφές. Είναι τελικά turbo ?
      • Γρήγορο. Δεν μπάινω στη λογική πιο γρήγορο ή λιγότερο γρήγορο από κάποιο άλλο γιατί αυτή η αναζήτηση δεν έχει τέλος.

      Συμπέρασμα, το συνολικό πακέτο που παρέχει το GTI για τη καθημερινή συμβίωση (γιατί η καθημερινότητα δεν έχει μόνο ανηφορικές ειδικές και αλλαγές στους κόφτες) του δίνει άνετα την πρώτη θέση. Και δεν πρέπει να το ακούτε αυτό για πρώτη φορά.

      Γενικά όμως όποιο από τα προαναφερόμενα και να επιλέξει κάποιος είναι σίγουρο ότι θα κάνει πολλά χαμογελαστά χιλιόμετρα.

      Πάνος

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      P
      prozakis
    • RE: A4 1.8TQ ή Impreza 2.0 ατμοσφαιρα

      Ο χρήστης aekara21 έγραψε:

      Καλησπέρα,

      ώς κάτοχος ενός Α4 1.8TQ/193/Avant έχω να πω το εξής :

      Το Audi με τους 163 ίππους πνίγεται από την τετρακίνηση.

      ευχαριστω πανο για το review .
      Πιστευεις δηλαδη οτι τα 163 άλογα ειναι λιγα για την τετρακινηση του α4?αν μπορεις διευκρυνισε το λιγο...
      Την διαφορα τιμης μεταξυ του 1.8Τ και του 2.0Τ quattro fysika , την βρισκω εντελως παραλογη.Δε λεω εκπληκτικος ο tfsi , αλλα οχι και τετοια τιμη ελεος.
      Παντως με εχεις βαλει σε πολλες σκεψεις

      Όταν λέω πνίγεται εννοώ ότι εφόσον στην εκκίνηση δεν σπινάρει (έστω λίγο) για να ανέβουν οι στροφές και να γεμίσει ο κινητήρας, αρχικά κομπιάζει. Μη παραβλέπεις ότι μιλάμε για βαρύ αυτοκίνητο. Το 193 (τώρα 200) από 163 έχει αισθητή διαφορά.

      Σχετικά με τα γραφούμενα του wantone έχω να πω ότι η άποψη σου είναι ολίγον δογματική. Πρώτος είπα ότι θεωρώ το Audi παράλογα ακριβό, αλλά περί γούστου και οικονομικών δυνατοτήτων κανένα σχόλιο. Η δική μου επιλογή βασίστηκε στο ότι ήθελα να κουβαλάω μιά οικογένεια με χ προσωπικές προδιαγραφές, και δεν έχω τη διάθεση και το κέφι να φλικάρω το όχημα διαρκώς και σε κάθε στροφή. Δεδομένου λοιπόν ότι δεν παντρεύονται όλες οι επιθυμίες ο καθένας κάνει τις παραδοχές του.
      Μη ξεχνάς επίσης ότι 15 χρόνια πριν οι εύποροι οδηγούσαν υπερήφανοι 1300 κυβικά. Τώρα σνομπάρουμε τοιουτοτρόπως ένα τετρακίνητο με 200 άλογα. Αυτό είναι πρόοδος.

      Το αυτοκίνητο δεν είναι ΜΟΝΟ διασκέδαση. Όταν είσαι 20 χρονών και δεν έχεις άλλες έννοιες, τότε πιθανόν να είναι, αλλά από ένα σημείο της ζωής σου και μετά υπάρχουν και άλλα. Ας μην έχουμε λοιπόν την εμμονή ότι οι δικές μας επιθυμίες πρέπει να είναι και επιθυμιές του διπλανού μας

      Πάνος

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      P
      prozakis
    • RE: A4 1.8TQ ή Impreza 2.0 ατμοσφαιρα

      Ο χρήστης dimsabas έγραψε:

      Συνεπώς μάθε του να οδηγάει με μυαλό ότι αυτοκίνητο και να είναι.

      Πολύ καλή κριτική για τα δύο μοντέλα. Και ασφαλώς συμφωνώ με αυτό που λες για το γιο του. Μήπως να έδινε λίγα χρήματα να του πάρει ένα μεταχειρισμένο; Μπας και γλιτώσει το Audi...

      ευχαριστώ σύντροφε μιατόβιε

      Πάνος

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      P
      prozakis
    • RE: A4 1.8TQ ή Impreza 2.0 ατμοσφαιρα

      Καλησπέρα,

      ώς κάτοχος ενός Α4 1.8TQ/193/Avant έχω να πω το εξής :

      Η σύγκριση με το Subaru είναι ατυχής. Δεν υπάρχει καλύτερο και χειρότερο, απλά είναι αυτοκίνητα που απευθύνονται σε διαφορετικό κοινό.
      Το μεν Subaru θα σε διασκεδάσει, αλλά και θα σε κουράσει η καθημερινή συμβίωση μαζί του. Τα υλικά στο εσωτερικό είναι μέτρια, είναι θορυβώδες και σκληρό.
      Το Audi θα σε διασκεδάσει λιγότερο, αλλά θα πας και θα γυρίσεις από τη Θεσσαλονίκη ατσαλάκωτος, θα χαζεύεις τον εσωτερικό διάκοσμο που είναι πραγματικού υψηλού επιπέδου, θα ακούς καλής ποιότητας μουσική από το καλό ηχοσύστημα, και γενικότερα στην καθημερινή χρήση θα σε βολέψει περισσότερο. Έχει όμως πάντα υποστροφικές τάσεις και το βάρος του φαίνεται παντού.

      Το Audi, δεν πρόκειται να χαλάσει, αλλά ούτε και το Subaru.
      Το Audi με τους 163 ίππους πνίγεται από την τετρακίνηση. Αν είναι λοιπόν να τα σκάσεις για Audi, άσε τα extra και πάρε τα 200 άλογα (η διαφορά είναι σημαντική).
      Το Audi είναι παράλογα ακριβό, για αυτό που είναι (Δηλαδή καλό είναι αλλά όχι τόσο καλό όσο 2 Mondeo 1.800)

      Όσο για το γιό σου και το GTI. To Audi μαζεύει χιλιόμετρα. Δε βλέπω γιατί θα είναι πιο ασφαλής σε ένα Α4. Όλα τα τουρμπάτα Α4 κάνουν 200 χιλιόμετρα και τα κρατάνε με άνεση. Αλλά και ένα Ibiza 1400 να του έδινες, αν ήθελε να γίνει επικίνδυνος θα γινότανε. Συνεπώς μάθε του να οδηγάει με μυαλό ότι αυτοκίνητο και να είναι.

      Το GTI πάντως, το οδήγησα τις προάλλες σε DSG έκδοση, και έχω να πω ότι είναι καταπληκτικό

      Καλή αγορά

      Πάνος

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      P
      prozakis
    • RE: H Shell, και το κόλπο με την απλή (που έχει τελειώσει)

      off topic -3

      Για σου Χάρη. Βλέπω ότι η ΜΧ εποχή τελείωσε προς το πιο hardcore.

      Ο Stoukerman ποιός είναι ?

      Πάνος

      posted in Περί αυτοκίνησης
      P
      prozakis
    • H Shell, και το κόλπο με την απλή (που έχει τελειώσει)

      Κινούμαι καθημερινά στον άξονα Λ. Μεσογείων.

      Τα βενζινάδικα της Shell, έχουν γενικά καλύτερες τιμές -στην απλή- από άλλα ανταγωνιστικά.

      Όμως, συνήθως (μιλάμε για πολύ συχνά) η απλή έχει τελειώσει και περιμένουν το βυτίο ...

      Οπότε ή θα βάλεις V-power, ή θα πας παρακάτω.

      Φαντάζομαι ότι αυτοί θα υποθέτουν ότι αφού μπήκε στο βενζινάδικο, θα βάλει ότι υπάρχει, και όντως αυτό δεν συμβαίνει συνήθως ?

      Παρατηρήστε το.

      Πάνος

      posted in Περί αυτοκίνησης
      P
      prozakis
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr