-
Ο χρήστης wantone έγραψε:
Νομιζω οτι και τα Σουμπαρου ομως δεν ειναι αρκετα αξιοπιστα αλλα πηγαινε για ενα τεστ ντραιβ του Λεγκασυ, πιστευω θα σε καλυψει καλυτερα και θα σου σωσει χρηματα. Μετα αποφασιζεις.
Τι σε κάνει να το πιστεύεις αυτό, έχει κάποιος γνωστός σου άσχημες εμπειρίες (εξαιρούνται για άλλη μια φορά τα 'Ελληνικά' Impreza 1600 STurbo);
JIMΗ αποψη ειναι οτι τα Σουμπαρου παρουσιαζουν αρκετα προβληματα (δεν ειναι Χοντα/Τογιοτα/Νισσαν). Το διαβαζω στα αμερικανικα φορουμς, μην ξεχνας οτι υπαρχουν Σουμπαρου εκει εδω και πολλα χρονια και εχουν εμπηρειες. Τωρα δεν ξερω λεπτομερειες, ενω ξερω για τα Αουντι/VW. Αν εχεις εσυ Σουμπαρου πες μας.
Τσαρμακ, περιεργη η λογικη σου. Νομιζεις οτι ο μαστορας δεν θα σου παρει χρηματα για τις επισκευες; Επισης μερικα ανταλλακτικα ειναι της ταξης των 500 ευρώ. Και ειναι σπαστικο να πηγαινεις στο συνεργειο ολη την ωρα. Καθε χρονος εγγυησης εχει 1000ε αξια.
Είναι Χαρ-μακ!
Καθόλου περίεργη η λογική μου!Έχοντας 2 χρόνια εγγύηση,είσαι 'αναγκασμένος' να πηγαίνεις στα πανάκριβα εξουσιοδοτημένα.Συνήθως τα αυτοκίνητα τα πρώτα χρόνια της ζωής τους ζητούν μόνο λάδια-ξίδια και λοιπά αναλώσιμα και δεν βγάζουν ζημιές.
Όταν θα χρειάζεται να γίνουν πιο εκτεταμένες επισκευές,υπάρχουν πολλά ανεξάρτητα συνεργεία και άφθονα ανταλλακτικά από πολλούς προμηθευτές,οπότε το κόστος θα είναι συγκρατημένο.
Εκτός και αν εννοείς ότι τα audi χαλάνε κάθε τρεις και λίγο,κάτι για το οποίο δεν έχω εμπειρία για να απαντήσω.Δεν το νομίζω πάντως...
-
Ο χρήστης charmak66 έγραψε:
Είναι Χαρ-μακ!
Καθόλου περίεργη η λογική μου!Έχοντας 2 χρόνια εγγύηση,είσαι 'αναγκασμένος' να πηγαίνεις στα πανάκριβα εξουσιοδοτημένα.Συνήθως τα αυτοκίνητα τα πρώτα χρόνια της ζωής τους ζητούν μόνο λάδια-ξίδια και λοιπά αναλώσιμα και δεν βγάζουν ζημιές.Όταν θα χρειάζεται να γίνουν πιο εκτεταμένες επισκευές,υπάρχουν πολλά ανεξάρτητα συνεργεία και άφθονα ανταλλακτικά από πολλούς προμηθευτές,οπότε το κόστος θα είναι συγκρατημένο.
Εκτός και αν εννοείς ότι τα audi χαλάνε κάθε τρεις και λίγο,κάτι για το οποίο δεν έχω εμπειρία για να απαντήσω.Δεν το νομίζω πάντως...
Σωστα αυτο υποθετει οτι δεν θα χαλασει το αυτοκινητο αλλα τα αουντι εχουν πολλα προβληματα και ειναι ακριβα να τα φτιαξεις. Και φυσικα μπορει να χαλασουν πριν τα 2 χρονια, το δικο μου VW ειχε περισσοτερα απο 1500 ζημιες που καλυφθηκαν στην εγγυηση. Αουντι ειναι ακομα ποιο ακριβα. Ειχα και μια μικρη επαφη με Καρεντα και τρελαθηκα με τις τιμες που ακουσα (2-3 φορες πιο πανω απο αλλα αυτοκινητα για την ιδια δουλεια). Αν θελει καποιος την ησυχια του μακρια απο Αουντι.
Γενικα δεν ειναι να αγοραζεις αυτοκινητο με 2 χρονια μονο εγγυηση. Στην Αμερικη δεν θα πουλαγανε ουτε τα μισα αν ειχαν μονο 2 χρονια εγγυηση. 3 ειναι το στανταρ. Αλλα καλυτερα 7 για να εισαι σιγουρος.
-
Ο χρήστης wantone έγραψε:
Είναι Χαρ-μακ!
Καθόλου περίεργη η λογική μου!Έχοντας 2 χρόνια εγγύηση,είσαι 'αναγκασμένος' να πηγαίνεις στα πανάκριβα εξουσιοδοτημένα.Συνήθως τα αυτοκίνητα τα πρώτα χρόνια της ζωής τους ζητούν μόνο λάδια-ξίδια και λοιπά αναλώσιμα και δεν βγάζουν ζημιές.Όταν θα χρειάζεται να γίνουν πιο εκτεταμένες επισκευές,υπάρχουν πολλά ανεξάρτητα συνεργεία και άφθονα ανταλλακτικά από πολλούς προμηθευτές,οπότε το κόστος θα είναι συγκρατημένο.
Εκτός και αν εννοείς ότι τα audi χαλάνε κάθε τρεις και λίγο,κάτι για το οποίο δεν έχω εμπειρία για να απαντήσω.Δεν το νομίζω πάντως...
Σωστα αυτο υποθετει οτι δεν θα χαλασει το αυτοκινητο αλλα τα αουντι εχουν πολλα προβληματα και ειναι ακριβα να τα φτιαξεις. Και φυσικα μπορει να χαλασουν πριν τα 2 χρονια, το δικο μου VW ειχε περισσοτερα απο 1500 ζημιες που καλυφθηκαν στην εγγυηση. Αουντι ειναι ακομα ποιο ακριβα. Ειχα και μια μικρη επαφη με Καρεντα και τρελαθηκα με τις τιμες που ακουσα (2-3 φορες πιο πανω απο αλλα αυτοκινητα για την ιδια δουλεια). Αν θελει καποιος την ησυχια του μακρια απο Αουντι.
Γενικα δεν ειναι να αγοραζεις αυτοκινητο με 2 χρονια μονο εγγυηση. Στην Αμερικη δεν θα πουλαγανε ουτε τα μισα αν ειχαν μονο 2 χρονια εγγυηση. 3 ειναι το στανταρ. Αλλα καλυτερα 7 για να εισαι σιγουρος.
Τα 7 χρόνια εγγύση έχουν κόστος που μετακυλίεται στην αγορά του αυτοκινήτου.Επίσης θέλω να μη δεσμεύομαι με τις εγγυήσεις και τους εξουσιοδοτημένους...
Τέλος πάντων,χαλάμε το θέμα του συνφορουμά...
-
Δεν το χαλαμε γιατι τον αφορα αμεσα αφου θελει να παρει Αουντι. Εσυ τι αυτοκινητο εχεις και τι εμπηρειες ιδιοκτησιας εχεις απο συγχρονα αυτοκινητα; Απλα ρωταω γιατι τα συχρονα αυτοκινητα εχουν πολλα ηλεκτρονικα (εγκεφαλους, σενσορες, ABS, ASR, ESP με αλλους εγκεφαλους), πλαστικα κομματια οπως πολλαπλη εισαγωγης, αντλια νερου, γρυλλους παραθυρων και τους αεροσακους (με αλλους σενσορες) και μια μικρη ασφαλεια να καει τοτε σε χρεωνουν πολλα στην Αουντι. Επισης φαντασου να χαλανε οι σενσορες συχνα, ο καθενας ειναι 300ε υποθεση στην Καρεντα.
Ειδικα ο 1.8τ τρωει αισθητηρες μαζας αερα και αναφλεξη καθε 2-3 χρονια (το πρωτο ειναι 500 ε καθε φορα και το δευτερο μπορει να παει 800ε) αν βαλεις και το ακριβο κοστος εργατικων για τα Αουντι. Και εχεις και τα κλασικα οπως αντλια νερου (πλαστικη που καιγεται στα 3 χρονια) διαφορες ασφαλειες..επισης τον ιμαντα χρονισμου εκει θα του αλλαξουν τα φωτα.
-
Ο χρήστης wantone έγραψε:
Δεν το χαλαμε γιατι τον αφορα αμεσα αφου θελει να παρει Αουντι. Εσυ τι αυτοκινητο εχεις και τι εμπηρειες ιδιοκτησιας εχεις απο συγχρονα αυτοκινητα; Απλα ρωταω γιατι τα συχρονα αυτοκινητα εχουν πολλα ηλεκτρονικα (εγκεφαλους, σενσορες, ABS, ASR, ESP με αλλους εγκεφαλους), πλαστικα κομματια οπως πολλαπλη εισαγωγης, αντλια νερου, γρυλλους παραθυρων και τους αεροσακους (με αλλους σενσορες) και μια μικρη ασφαλεια να καει τοτε σε χρεωνουν πολλα στην Αουντι. Επισης φαντασου να χαλανε οι σενσορες συχνα, ο καθενας ειναι 300ε υποθεση στην Καρεντα.Ειδικα ο 1.8τ τρωει αισθητηρες μαζας αερα και αναφλεξη καθε 2-3 χρονια (το πρωτο ειναι 500 ε καθε φορα και το δευτερο μπορει να παει 800ε) αν βαλεις και το ακριβο κοστος εργατικων για τα Αουντι. Και εχεις και τα κλασικα οπως αντλια νερου (πλαστικη που καιγεται στα 3 χρονια) διαφορες ασφαλειες..επισης τον ιμαντα χρονισμου εκει θα του αλλαξουν τα φωτα.
Εμπειρίες ιδιοκτησίας από σύγχρονα αυτοκίνητα δεν έχω!
Έχω ένα αυτοκίνητο 9+ χρόνων,,αλλά στην οικογένεια μπήκε πρόσφατα ένα A4 1.8TQ.Είναι όμως πολύ καινούριο για να βγάλω συμπέρασμα για την αξιοπιστία του... -
μηχανικα παντως ο 1.8Τ του λεον μας στα 2,5 χρονια ειναι αριστος!!
παρε το αουντι αν ειναι να το παιρνει και ο γιος!
-
Κατοχοι 1.8τ ελατε να τα ξαναπουμε οταν θα εχετε κανει 100000χμ με τα αυτοκινητα!
Κατι αλλο που εγω θα απεφευγα ειναι ο πλαστικος ιμαντας χρονισμου. Καλυτερα να εχει αλυσιδα γιατι γλυτωνεις το κοστος αλλαγης που ειδικα στο Α4 ειναι υψηλο καθως βγαινει ολο το μπροστινο μερος του αυτοκινητου για να γινει η αλλαγή απο οτι μου εχουν πει.
Ολα αυτα ισχυουν αν κανεις χιλιομετρα. Αν κανει μονο 40000 σε 5 χρονια δεν θα εχεις τοση φθορα.
-
παντως για τα προβληματα δεν με πολυνοιαζει γιατι αν το παρω με leasing , δεν πληρωνω τπτ για σερβις.Τωρα λεπτομερειες αλλες δε ξερω θα περασω απτον παζαροπουλο[/list]
-
θα τα ξαναπουμε συντομα τοτε οι κατοχοι 1.8Τ
-
Ο χρήστης aekara21 έγραψε:
παντως για τα προβληματα δεν με πολυνοιαζει γιατι αν το παρω με leasing , δεν πληρωνω τπτ για σερβις.Τωρα λεπτομερειες αλλες δε ξερω θα περασω απτον παζαροπουλο[/list]Τοτε δεν εχεις προβλημα, παρε το Αουντι.
-
.
Καταρχήν νομίζω ότι θα πρέπει να αγοράσεις ό,τι σου αρέσει περισσότερο.
Μπες, δες, οδήγησε, κοίτα τι θα πληρώσεις και αγόρασε.Κατα τα άλλα νομίζω ότι οι γνώμες και συμβουλές των μελών έχουν πολύ μεγάλη σημασία όσον αφορά κάποια άλλα πράγματα τα οποία είναι:
(μεταξύ των δύο υποψηφίων)
- Αξιοπιστία αυτοκινήτου.
- Κόστος χρήσης και συντήρησης.
- Αξιοπιστία αντιπροσωπείας (ανταλλακτικά, εγγύηση κλπ)
- Επάρκεια και ποιότητα συνεργείων.
- Άλλα προβλήματα που μπορεί να αντιμετωπίσει ένας κάτοχος...
.
-
τα σουμπα χαλανε πιο γρηγορα κι απο τα σαπισμενα δοντια.
Καλέ μου φίλε παρότι κι εγώ είμαι Ιαπωνεζόφιλος εσύ είσαι πορωμένος Γερμανόφιλος, όχι και πιο αξιόπιστα τα Γερμανικά από τα Ιαπωνικά και μάλιστα τα Ιαπωνικά Made in Japan όχι Made in Europe!
Μπορείς να κατηγορήσεις για πολλά πράγματα τα σχιστομάτικα πλην αξιοπιστίας.
Δεν θα μπω στον κόπο να σου αποδείξω πόσο άδικο έχεις απλά επειδή φαντάζομαι εμπιστεύεσαι το Γερμανικό TUV δες σε παρακαλώ και πες και σε μας τους 'έχοντες αναξιόπιστα κάρα' σε ποιά θέση στον πρόσφατο κατάλογο αξιοπιστίας είναι το πρώτο Γερμανικό και πόσα Ιαπωνικά συμπεριλαμβανομένου και των Subaru έχει από πάνω του!
Είπες κάτι και δεν το άκουσα;
JIM -
Prosoxi - min yperektimate tous xorous toy Audi.
H A-class einai pio aneti piso gia pente !
-
Ο χρήστης Bruce έγραψε:
ε οχι να τιθεται και διλημμα μεταξυ γερμανου και ιαπωνα....... ειπαμε αλλα οχι κι ετσι. ποιο πιθανο ειναι να χαλασεις εσυ με τα χρονια, παρα αυτο. τα σουμπα χαλανε πιο γρηγορα κι απο τα σαπισμενα δοντια.να μου ελεγες αουντι και βολβο ή σαμπ να καθησω να σκεφτω. αλλα με σουμπα... γιατι δεν παιρνεις ΜΗΣΟΥΣΒΗΣΕΙ (μιτσουμπισι)?
ελεος
Το 'ελεος' πρεπει να το πουμε εμεις με αυτα που διαβαζουμε...
ΥΓ. Δεν μας λες και τι αυτοκινητο οδηγεις?
-
Lefo i BMW den itan to proto Germaniko stin aksiopistia gia to 2004 i kano lathos (i mipos i Porsche giati den thimame kala)?
-
Δεν ξερω Δημητρη αλλα απο τα 4 χρονια συμβιωσης μου με το WRX η μοναδικη 'βλαβη' ηταν μια καμμενη λαμπα στο φως της πινακιδας.... Και μαλλον εφταιγα και εγω γιατι επλενα το αυτοκινητο με πιεστικο Karcher..
Και επειδη εχω εμπειρια τοσο απο Ιαπωνικα οσο και απο Γερμανικα-Ευρωπα'ι'κα μπορω με βεβαιοτητα να πω οτι τουλαχιστον τα Made in Japan Ιαπωνικα ειναι ενα κλικ ανωτερα απο τα Ευρωπα'ι'κα στον τομεα της αξιοπιστιας...
-
Ο χρήστης Bruce έγραψε:
ε οχι να τιθεται και διλημμα μεταξυ γερμανου και ιαπωνα....... ειπαμε αλλα οχι κι ετσι. ποιο πιθανο ειναι να χαλασεις εσυ με τα χρονια, παρα αυτο. τα σουμπα χαλανε πιο γρηγορα κι απο τα σαπισμενα δοντια.να μου ελεγες αουντι και βολβο ή σαμπ να καθησω να σκεφτω. αλλα με σουμπα... γιατι δεν παιρνεις ΜΗΣΟΥΣΒΗΣΕΙ (μιτσουμπισι)?
ελεος
τετοιου ειδους λασπολογιες φιλε μου, ουδεποτε προσεφεραν ουτε προκειτε να προσφερουν ποτε κατι, ποσο δε μαλλον να πεισουνε καποιον.
Στερησε σοβαρων επιχειρηματων, εισαι απολυτοςκαι τα λεγομενα σου βγαζουν μια εμπαθεια. Θα ηθελα τωρα να ρωτησω ποσο χρονων εισαι και λες τετοια... αλλα τελος παντων...
-
Χαλαράαααααααα
-
Ο χρήστης aekara21 έγραψε:
ο 1.8αρης του Α4 είναι καλος σαν κινητηρας;εχω ακουσει οτι ειναι πολυ παλιος (20ετιας).
Το Α4 με τορσεν φυσικα κανει γυρω στα 35000 ενω το ιμπρεζα 26000.Νομίζω ότι δεν υπάρχει θέμα σύγκρισης και αυτό γιατί τα αμάξια απέχουν 10000++ στην τιμή.Το λάθος ξεκίνησε από αυτούς που αναφέρουν ως τιμή του A41.8TQ τα 35000.Ξεκινά από 38500 και με ελάχιστα εξτρά φτάνει αμέσως τα 41-42.000 (τιμές εβδομάδας απο αντιπροσωπεία)
Τι καθόμαστε και συζητάμε λοιπόν ..
Αυτά τα λέει κάποιος που χρυσοπλήρωσε τους κύκλους ,χωρίς να σημαίνει ότι δεν είμαι και ευχαρστημένος με το αμάξι... -
Καλησπέρα,
ώς κάτοχος ενός Α4 1.8TQ/193/Avant έχω να πω το εξής :
Η σύγκριση με το Subaru είναι ατυχής. Δεν υπάρχει καλύτερο και χειρότερο, απλά είναι αυτοκίνητα που απευθύνονται σε διαφορετικό κοινό.
Το μεν Subaru θα σε διασκεδάσει, αλλά και θα σε κουράσει η καθημερινή συμβίωση μαζί του. Τα υλικά στο εσωτερικό είναι μέτρια, είναι θορυβώδες και σκληρό.
Το Audi θα σε διασκεδάσει λιγότερο, αλλά θα πας και θα γυρίσεις από τη Θεσσαλονίκη ατσαλάκωτος, θα χαζεύεις τον εσωτερικό διάκοσμο που είναι πραγματικού υψηλού επιπέδου, θα ακούς καλής ποιότητας μουσική από το καλό ηχοσύστημα, και γενικότερα στην καθημερινή χρήση θα σε βολέψει περισσότερο. Έχει όμως πάντα υποστροφικές τάσεις και το βάρος του φαίνεται παντού.Το Audi, δεν πρόκειται να χαλάσει, αλλά ούτε και το Subaru.
Το Audi με τους 163 ίππους πνίγεται από την τετρακίνηση. Αν είναι λοιπόν να τα σκάσεις για Audi, άσε τα extra και πάρε τα 200 άλογα (η διαφορά είναι σημαντική).
Το Audi είναι παράλογα ακριβό, για αυτό που είναι (Δηλαδή καλό είναι αλλά όχι τόσο καλό όσο 2 Mondeo 1.800)Όσο για το γιό σου και το GTI. To Audi μαζεύει χιλιόμετρα. Δε βλέπω γιατί θα είναι πιο ασφαλής σε ένα Α4. Όλα τα τουρμπάτα Α4 κάνουν 200 χιλιόμετρα και τα κρατάνε με άνεση. Αλλά και ένα Ibiza 1400 να του έδινες, αν ήθελε να γίνει επικίνδυνος θα γινότανε. Συνεπώς μάθε του να οδηγάει με μυαλό ότι αυτοκίνητο και να είναι.
Το GTI πάντως, το οδήγησα τις προάλλες σε DSG έκδοση, και έχω να πω ότι είναι καταπληκτικό
Καλή αγορά
Πάνος
A4 1.8TQ ή Impreza 2.0 ατμοσφαιρα