Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    FIAT COUPE 20V...ΕΝΑ ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΑΛΛΑ....
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. FIAT COUPE 20V...ΕΝΑ ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΑΛΛΑ....
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 2 / 4
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    15
    66
    642
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • W
      wantone last edited by

      Ο χρήστης skullone έγραψε:

      Φυσικά είναι σεβαστών διαστάσεων...αλλά αν το οδηγήσεις θα καταλάβεις...

      Ώπα. Πόσο σεβαστών διαστάσεων; Εγώ πάντως το δηλώνω ξεκάθαρα ότι για τις παρούσες μου ανάγκες, ο,τιδήποτε με μήκος πάνω από 4 μέτρα και 30 εκατοστά δε μου φαίνεται απαραίτητο. Ξέρω ότι έτσι παίρνει η μπάλα και την υπέροχη Alfa 156 και την κουπέ που ετοιμάζεται, αλλά πρέπει να σταθμίζουμε και τις ανάγκες μας. Το αυτοκίνητο δεν είναι 'πίτσα με το μέτρο', ούτε ισχύει το 'bigger is better'.

      θα το κόψουμε για σένα ή καλύτερα θα σου δώσουμε ένα Ζ350, ίσως σε καλύψει.

      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • S
        skullone last edited by

        Υπάρχει κι η άλλη λύση. Αντί να κοιτάξει κανείς προς κάτι μεγαλύτερο απ'όσο του χρειάζεται, να βολευτεί με κάτι μικρότερο που να ικανοποιεί τις ανάγκες του, θέτοντας το πουλ-μουρ σε δεύτερη μοίρα ή εξοστρακίζοντάς το από τα κριτήριά του...

        1 Reply Last reply Reply Quote 3
        • W
          wantone last edited by

          Ο χρήστης skullone έγραψε:
          Υπάρχει κι η άλλη λύση. Αντί να κοιτάξει κανείς προς κάτι μεγαλύτερο απ'όσο του χρειάζεται, να βολευτεί με κάτι μικρότερο που να ικανοποιεί τις ανάγκες του, θέτοντας το πουλ-μουρ σε δεύτερη μοίρα ή εξοστρακίζοντάς το από τα κριτήριά του...

          είναι πολύ υποκειμενικό αυτο...

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • S
            skullone last edited by

            Μα η αγορά αυτοκινήτου, όπως και η αγορά ενδυμάτων, είναι φύσει υποκειμενική υπόθεση.

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • A
              adis4gr last edited by

              scullone άμα ζούσαμε και μεις στις νέες χώρες θα παίρναμε μεγαλύτερα΄αμάξια έτσι δεν είναι?όπως και οι υπόλοιποι αν έρχονταν στην ελλάδα θα παιρναν μικρότερα!

              1 Reply Last reply Reply Quote 3
              • F
                fiatcoupe20v last edited by

                Με ζήτησε κανείς;
                Λοιπόν χαίρομαι ιδιαίτερα που υπάρχουν ακόμα εραστές του ωραίου (κοινώς αν δεν παινέψεις το σπίτι σου....... )

                Ο χρήστης kirimis έγραψε:
                Nαι Agisd.. και εγω με την σειρα μου θα προτεινα το RX8... αλλα το Fiat Coupe ηταν ενα αμαξι που ηταν και στα 8-9 μυρια σε αντιθεση με τα αλλα που ξεκινουν απο τα 10.

                Πραγματικα παντως ειναι αξιο αποριας πως ενα τοσο πετυχημενο μοντελο δεν το αντικατεστησαν.... εστω ενα Stilo Coupe να εκαναν, κατα τα προτυπα της Alfa 147 Sprint.... oopppsss τι ειπα??? Να ενας λογος που δεν βγαζει η Fiat ενα νεο Coupe! Θα εκοβε ασχημα την Alfa!

                Η αλήθεια είναι ότι όταν πουλιόταν από τις αντιπροσωπίες της FIAT (γιατί τώρα πια μόνο μεταχειρισμένο) το 20V ήταν στα 11,5 με 12 μύρια ενώ το 1800 στα 7,5. Οταν αγόρασα το δικό μου μοντέλο 1998 αμφιταλαντεύθηκα μεταξύ της GTV και του Coupe όμως όταν μπεις στα 2 αμάξια και τα οδηγήσεις νομίζω δεν υπάρχει ενδοιασμός. Ούτε σε θέμα οδηγικής συμπεριφοράς, χώρων για πίσω επιβάτες, εξοπλισμού (μπλοκέ μπροστά -τετραπίστονες brembo), design εσωτερικό (κυρίως) και εξωτερικό και θέμα ποιότητας συναρμογής και υλικών . Το μεγάλο υπέρ της GTV ήταν το όνομα που κουβαλάει.
                Σημαντικό λοιπόν το φρενάρισμα στις πωλήσεις που γινόταν στη GTV χωρίς να έχει τα ιδια περιθώρια κέρδους γιατί η συναρμολόγηση και η ουσιαστική κατασκευή του αυτοκινήτου γινόταν στην καροσερια του Pinifarina εξού και το όνομα του και στο εσωτερικό του αυτοκινήτου.

                Προς το φίλο τον adis4gr που ρωτάει για την ποιότητα της τουρμπίνας θα σου πω ότι έχει μια πολύ αξιόπιστη την garett 2,8 η οποία είναι ρυθμισμένη στα 0,8- 1 bar max και λόγω της χαμηλης πίεσης που δουλεύει εξασφαλίζεται η διάρκεια ζωής της (για να καταλάβεις δεν διαθέτει ούτε καν μπαρόμετρο και φυσικά ούτε τσαφ-τσουφ λόγω σκάστρας) και υπόψιν σου μιλάει κάποιος που γνωρίζει από τουρμπίνες λόγω θητείας στο Punto GT

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • A
                  adis4gr last edited by

                  ευχαριστώ! ρωτάω γιατί όταν έχω λεφτά θα μ'αρεσε σαν επιλογή...βεβαια αντε να το βρεις με λίγα χιλιομετρα αλλά αλλουνου παπα ευαγγέλιο αυτό!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • W
                    wantone last edited by

                    Ο χρήστης FiatCoupe20V έγραψε:
                    Με ζήτησε κανείς;
                    Λοιπόν χαίρομαι ιδιαίτερα που υπάρχουν ακόμα εραστές του ωραίου (κοινώς αν δεν παινέψεις το σπίτι σου....... )

                    Nαι Agisd.. και εγω με την σειρα μου θα προτεινα το RX8... αλλα το Fiat Coupe ηταν ενα αμαξι που ηταν και στα 8-9 μυρια σε αντιθεση με τα αλλα που ξεκινουν απο τα 10.

                    Πραγματικα παντως ειναι αξιο αποριας πως ενα τοσο πετυχημενο μοντελο δεν το αντικατεστησαν.... εστω ενα Stilo Coupe να εκαναν, κατα τα προτυπα της Alfa 147 Sprint.... oopppsss τι ειπα??? Να ενας λογος που δεν βγαζει η Fiat ενα νεο Coupe! Θα εκοβε ασχημα την Alfa!

                    Η αλήθεια είναι ότι όταν πουλιόταν από τις αντιπροσωπίες της FIAT (γιατί τώρα πια μόνο μεταχειρισμένο) το 20V ήταν στα 11,5 με 12 μύρια ενώ το 1800 στα 7,5. Οταν αγόρασα το δικό μου μοντέλο 1998 αμφιταλαντεύθηκα μεταξύ της GTV και του Coupe όμως όταν μπεις στα 2 αμάξια και τα οδηγήσεις νομίζω δεν υπάρχει ενδοιασμός. Ούτε σε θέμα οδηγικής συμπεριφοράς, χώρων για πίσω επιβάτες, εξοπλισμού (μπλοκέ μπροστά -τετραπίστονες brembo), design εσωτερικό (κυρίως) και εξωτερικό και θέμα ποιότητας συναρμογής και υλικών . Το μεγάλο υπέρ της GTV ήταν το όνομα που κουβαλάει.
                    Σημαντικό λοιπόν το φρενάρισμα στις πωλήσεις που γινόταν στη GTV χωρίς να έχει τα ιδια περιθώρια κέρδους γιατί η συναρμολόγηση και η ουσιαστική κατασκευή του αυτοκινήτου γινόταν στην καροσερια του Pinifarina εξού και το όνομα του και στο εσωτερικό του αυτοκινήτου.

                    Προς το φίλο τον adis4gr που ρωτάει για την ποιότητα της τουρμπίνας θα σου πω ότι έχει μια πολύ αξιόπιστη την garett 2,8 η οποία είναι ρυθμισμένη στα 0,8- 1 bar max και λόγω της χαμηλης πίεσης που δουλεύει εξασφαλίζεται η διάρκεια ζωής της (για να καταλάβεις δεν διαθέτει ούτε καν μπαρόμετρο και φυσικά ούτε τσαφ-τσουφ λόγω σκάστρας) και υπόψιν σου μιλάει κάποιος που γνωρίζει από τουρμπίνες λόγω θητείας στο Punto GT

                    Δηλ. η ποιότητα κατασκευής ήταν καλύτερη από τα άλλα αυτοκίνητα του Γρουπ Φιατ (πάντως η καινούρια μεγάλη Λάντσια έχει καλή ποιόητα κατασκευής όπως την είδα από κοντά).

                    Τελικά το πούλησες το αυτοκίνητο;

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • F
                      fiatcoupe20v last edited by

                      Ο χρήστης agisd έγραψε:
                      Δηλ. η ποιότητα κατασκευής ήταν καλύτερη από τα άλλα αυτοκίνητα του Γρουπ Φιατ (πάντως η καινούρια μεγάλη Λάντσια έχει καλή ποιόητα κατασκευής όπως την είδα από κοντά).

                      Τελικά το πούλησες το αυτοκίνητο;

                      Κοίταξε περιμένω να έρθει το RAV, υποτίθεται θα ερχόταν μέχρι την προηγούμενη Παρασκευή, τώρα πήγαμε για αυτή την Παρασκευή ξέρεις τώρα τους εμπόρους σου βγάζουν τη ψυχή μέχρι να το εκτελωνίσουν.
                      Μόλις έρθει, η συμφωνία είναι χέρι με χέρι για 21.000 αν και προσωπικά πιστεύω πως έχει βρεί ήδη αγοραστή για 22-23 χιλ. Δυστυχώς δεν το κυνήγησα ιδιαίτερα προσωπικά ώστε να ωφεληθώ εγώ τη διαφορά.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • C
                        ckosm last edited by

                        Ο χρήστης agisd έγραψε:
                        Είναι ένα Infiniti (Nissan) G35 3.5 lt V6 280HP, RWD, 6 speed, Brembo brakes etc. Στοιχήζει γύρω στα 35000 ευρώ.

                        Τι λες βρε Αγη? Μόνο 35.000 ευρώ κοστίζει στον Καναδά το Infiniti?

                        Στην Ελλάδα θα το φέρουν - αν ποτέ το φέρουν ( )- με 135.000 ευρώ οι ΞΕΦΤΙΛΕΣ

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • W
                          wantone last edited by

                          Ο χρήστης ckosm έγραψε:

                          Τι λες βρε Αγη? Μόνο 35.000 ευρώ κοστίζει στον Καναδά το Infiniti?

                          Στην Ελλάδα θα το φέρουν - αν ποτέ το φέρουν ( )- με 135.000 ευρώ οι ΞΕΦΤΙΛΕΣ

                          Λοιπόν έκανα τους υπολογισμούς και βγαίνει στα 35000 ευρώ τελική τιμή στο Τορόντο ($55200 καναδέζικα επί 0.6348 μετατροπή σε ευρώ.

                          Στην Ελλάδα, αφαιρείς 15% φόρο για να βρεις την προ-φορων τιμή, προσθέτεις 88% ΕΤΤ και 18% ΦΠΑ και βγαίνει στα 62770 ευρώ.

                          Αυτό το ειδικό τέλος ταξινόμησης του αλλάζει τα φώτα...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • V
                            vagelis-rallye last edited by

                            epeidh ta coupe den ta epairnan tipota pitsirikades gia na ta exoun sthn tsita ta perissotera einai se kalh katastash 'moterika'....apo kei kai pera to coupe exei ypshlo kostos synthrhshs logw sxetika akrivwn antallaktikwn (eidika fanartzodouleias) kai vevaia logw extra synthrhshs ths turbinas me service kai zygostathmish kai ths kataramenhs allaghs tou imanta ekkeentroforou pou gia na allaxtei prepei na katevei to moter

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • S
                              skullone last edited by

                              Οι κινητήρες των Fiat Coupe ήταν εξαιρετικά υψηλών προδιαγραφών, τόσο ο τετρακύλινδρος που προερχόταν από την Integrale, η οποία εθεωρείτο από τους γνώστες ως ένα υπεραυτοκίνητο με πολιτική αμφίεση, όσο και ο πεντακύλινδρος, ο οποίος δεν ήταν λιγότερο υψηλής τεχνολογίας. Έτσι, η συντήρησή τους δεν ήταν μια ανέξοδη υπόθεση. Ήταν όμως εξαιρετικά αυτοκίνητα και άξιοι συνεχιστές του Fiat Dino (το οποίο φόραγε το μοτέρ της Ferrari Dino 206 και 246 με ελάχιστες αλλαγές).

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • Y
                                yiannis2002s last edited by

                                [quote='skullone']Πούλαγε και πολύ καλά μάλιστα το Fiat Coupe. Η επίσημη αιτιολογία για την κατάργησή του ήταν (τι άλλο;) οι ρύποι. Αν και η αλήθεια είναι ότι μπορούσε να συνεχίσει να είναι εξίσου ισχυρό και ροπάτο - ίσως μάλιστα και περισσότερο - και να είναι εντός προδιαγραφών. Απλά η Fiat εδώ και αρκετό καιρό σε θέματα κινητήρων παίζει κατενάτσιο.

                                quote]

                                TO THEMA DEN ITAN OI KINITIRES...AKOMA EXALOU DEN BGAINEI O 1.8 ME TA 130HP? AYTOS DEN THA BOROUSE NA MEINEI SAN BASIKOS AN O DILITROS EIXE PROBLIMATA ME TA 'KAYSAERIA'???

                                GIA MENA TO THEMA EINAI OTI TO BLAKODES MARKETING TOU GROUPO ODIGISAN STO TELOS TIS PARAGOGIS TOU 'MA KOBEI POLISEIS APO TIN GTV'....'PREPEI NA YPARXEI MONO MIA PROTASI!'

                                BEBAIA OI GERMANOI EINAI BLAKES POU EXOUN POSA PAROMOIA SE KINITIRES KAI ODIGIKI SYMPERIFORA AYTOKINITA (BLEPE GROUPO VW) ALLA NA MOU PEIS TI NA XEROUN AYTOI?

                                EXALOU TO NA YPARXOUN 2-3 ITALIKES PROTASEIS THA TOUS XALAGE POLY!?OPOTE MINANE ME TIN MIA 1 OPOIA PLEON DEN POULAEI!
                                ETSI AUDI,VW,SEAT KLP KANOUN PARTY!
                                KALA TA KATAFERANE!

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • S
                                  skullone last edited by

                                  Σωστά. Κάθονται και παράγουν ακόμα την ξεπερασμένη και ατσούμπαλη GTV.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • C
                                    christos-dimou last edited by

                                    Ο χρήστης yiannis2002s έγραψε:

                                    TO THEMA DEN ITAN OI KINITIRES...AKOMA EXALOU DEN BGAINEI O 1.8 ME TA 130HP? AYTOS DEN THA BOROUSE NA MEINEI SAN BASIKOS AN O DILITROS EIXE PROBLIMATA ME TA 'KAYSAERIA'???

                                    GIA MENA TO THEMA EINAI OTI TO BLAKODES MARKETING TOU GROUPO ODIGISAN STO TELOS TIS PARAGOGIS TOU 'MA KOBEI POLISEIS APO TIN GTV'....'PREPEI NA YPARXEI MONO MIA PROTASI!'

                                    BEBAIA OI GERMANOI EINAI BLAKES POU EXOUN POSA PAROMOIA SE KINITIRES KAI ODIGIKI SYMPERIFORA AYTOKINITA (BLEPE GROUPO VW) ALLA NA MOU PEIS TI NA XEROUN AYTOI?

                                    EXALOU TO NA YPARXOUN 2-3 ITALIKES PROTASEIS THA TOUS XALAGE POLY!?OPOTE MINANE ME TIN MIA 1 OPOIA PLEON DEN POULAEI!
                                    ETSI AUDI,VW,SEAT KLP KANOUN PARTY!
                                    KALA TA KATAFERANE!

                                    Το πρόβλημα ήταν οι πωλήσεις εντός Ιταλίας που δεν ήταν ικανοποιητικές
                                    με αποτέλεσμα το groupo να χάνει λεφτά από το μοντέλο. Μετά με τη
                                    πολιτική μοντέλο και σασί το κόστος ήταν ιδιαίτερα υψηλό.

                                    Το Turbo πάντως κατάπινε GTV και κάθε άλλο Ιταλικό. Ίσως και να
                                    ήταν και θέμα πολιτικής (η φτηνή FIAT να έχει καλυτερό σπορ αυτοκί-
                                    νητο από τις ALFA και LANCIA) αλλά ο κύριος λόγος όπως ανέφερε
                                    και το Quattoruote ήταν το κόστος.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • S
                                      skullone last edited by

                                      Εγώ πάντως θα αποκεφάλιζα τη GTV.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • C
                                        christos-dimou last edited by

                                        Ο χρήστης skullone έγραψε:
                                        Εγώ πάντως θα αποκεφάλιζα τη GTV.

                                        Και εγώ αλλά τώρα τη περιμένεις από ένα γραφειοκρατικό
                                        γίγαντα που παραλίγο να διαλύσει τη Ferrari (μεγάλε Σουμάχερ
                                        εσύ την έσωσες) και μετέτρεψε τη Λάντσια σε ΦΙΑΤ με αλκαντάρα
                                        και την ΑΛΦΑ σε ΦΙΑΤ με ζαντολάστιχα.....

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • J
                                          jimded last edited by

                                          Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:

                                          Εγώ πάντως θα αποκεφάλιζα τη GTV.

                                          Και εγώ αλλά τώρα τη περιμένεις από ένα γραφειοκρατικό
                                          γίγαντα που παραλίγο να διαλύσει τη Ferrari (μεγάλε Σουμάχερ
                                          εσύ την έσωσες) και μετέτρεψε τη Λάντσια σε ΦΙΑΤ με αλκαντάρα
                                          και την ΑΛΦΑ σε ΦΙΑΤ με ζαντολάστιχα.....

                                          Πολυ μου αρεσε αυτο , δυστηχως ομως ειναι η αληθεια

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • T
                                            techadmin admin last edited by

                                            Ο χρήστης jimded έγραψε:
                                            και την ΑΛΦΑ σε ΦΙΑΤ με ζαντολάστιχα.....

                                            Ε, όχι ρε παιδιά! Εντάξει, η GTV μπορεί να ήταν λίγο 'άστοχη' αλλά η 156 και η 147 (και ελπίζω και η νέα GT Coupe) είναι πραγματικές Άλφα κι ας είναι προσθιοκίνητες.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 2 / 4
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr