-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Φυσικά είναι σεβαστών διαστάσεων...αλλά αν το οδηγήσεις θα καταλάβεις...
Ώπα. Πόσο σεβαστών διαστάσεων; Εγώ πάντως το δηλώνω ξεκάθαρα ότι για τις παρούσες μου ανάγκες, ο,τιδήποτε με μήκος πάνω από 4 μέτρα και 30 εκατοστά δε μου φαίνεται απαραίτητο. Ξέρω ότι έτσι παίρνει η μπάλα και την υπέροχη Alfa 156 και την κουπέ που ετοιμάζεται, αλλά πρέπει να σταθμίζουμε και τις ανάγκες μας. Το αυτοκίνητο δεν είναι 'πίτσα με το μέτρο', ούτε ισχύει το 'bigger is better'.
θα το κόψουμε για σένα ή καλύτερα θα σου δώσουμε ένα Ζ350, ίσως σε καλύψει.
-
Υπάρχει κι η άλλη λύση. Αντί να κοιτάξει κανείς προς κάτι μεγαλύτερο απ'όσο του χρειάζεται, να βολευτεί με κάτι μικρότερο που να ικανοποιεί τις ανάγκες του, θέτοντας το πουλ-μουρ σε δεύτερη μοίρα ή εξοστρακίζοντάς το από τα κριτήριά του...
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Υπάρχει κι η άλλη λύση. Αντί να κοιτάξει κανείς προς κάτι μεγαλύτερο απ'όσο του χρειάζεται, να βολευτεί με κάτι μικρότερο που να ικανοποιεί τις ανάγκες του, θέτοντας το πουλ-μουρ σε δεύτερη μοίρα ή εξοστρακίζοντάς το από τα κριτήριά του...είναι πολύ υποκειμενικό αυτο...
-
Μα η αγορά αυτοκινήτου, όπως και η αγορά ενδυμάτων, είναι φύσει υποκειμενική υπόθεση.
-
scullone άμα ζούσαμε και μεις στις νέες χώρες θα παίρναμε μεγαλύτερα΄αμάξια έτσι δεν είναι?όπως και οι υπόλοιποι αν έρχονταν στην ελλάδα θα παιρναν μικρότερα!
-
Με ζήτησε κανείς;
Λοιπόν χαίρομαι ιδιαίτερα που υπάρχουν ακόμα εραστές του ωραίου (κοινώς αν δεν παινέψεις το σπίτι σου....... )Ο χρήστης kirimis έγραψε:
Nαι Agisd.. και εγω με την σειρα μου θα προτεινα το RX8... αλλα το Fiat Coupe ηταν ενα αμαξι που ηταν και στα 8-9 μυρια σε αντιθεση με τα αλλα που ξεκινουν απο τα 10.Πραγματικα παντως ειναι αξιο αποριας πως ενα τοσο πετυχημενο μοντελο δεν το αντικατεστησαν.... εστω ενα Stilo Coupe να εκαναν, κατα τα προτυπα της Alfa 147 Sprint.... oopppsss τι ειπα??? Να ενας λογος που δεν βγαζει η Fiat ενα νεο Coupe! Θα εκοβε ασχημα την Alfa!
Η αλήθεια είναι ότι όταν πουλιόταν από τις αντιπροσωπίες της FIAT (γιατί τώρα πια μόνο μεταχειρισμένο) το 20V ήταν στα 11,5 με 12 μύρια ενώ το 1800 στα 7,5. Οταν αγόρασα το δικό μου μοντέλο 1998 αμφιταλαντεύθηκα μεταξύ της GTV και του Coupe όμως όταν μπεις στα 2 αμάξια και τα οδηγήσεις νομίζω δεν υπάρχει ενδοιασμός. Ούτε σε θέμα οδηγικής συμπεριφοράς, χώρων για πίσω επιβάτες, εξοπλισμού (μπλοκέ μπροστά -τετραπίστονες brembo), design εσωτερικό (κυρίως) και εξωτερικό και θέμα ποιότητας συναρμογής και υλικών . Το μεγάλο υπέρ της GTV ήταν το όνομα που κουβαλάει.
Σημαντικό λοιπόν το φρενάρισμα στις πωλήσεις που γινόταν στη GTV χωρίς να έχει τα ιδια περιθώρια κέρδους γιατί η συναρμολόγηση και η ουσιαστική κατασκευή του αυτοκινήτου γινόταν στην καροσερια του Pinifarina εξού και το όνομα του και στο εσωτερικό του αυτοκινήτου.Προς το φίλο τον adis4gr που ρωτάει για την ποιότητα της τουρμπίνας θα σου πω ότι έχει μια πολύ αξιόπιστη την garett 2,8 η οποία είναι ρυθμισμένη στα 0,8- 1 bar max και λόγω της χαμηλης πίεσης που δουλεύει εξασφαλίζεται η διάρκεια ζωής της (για να καταλάβεις δεν διαθέτει ούτε καν μπαρόμετρο και φυσικά ούτε τσαφ-τσουφ λόγω σκάστρας) και υπόψιν σου μιλάει κάποιος που γνωρίζει από τουρμπίνες λόγω θητείας στο Punto GT
-
ευχαριστώ! ρωτάω γιατί όταν έχω λεφτά θα μ'αρεσε σαν επιλογή...βεβαια αντε να το βρεις με λίγα χιλιομετρα αλλά αλλουνου παπα ευαγγέλιο αυτό!
-
Ο χρήστης FiatCoupe20V έγραψε:
Με ζήτησε κανείς;
Λοιπόν χαίρομαι ιδιαίτερα που υπάρχουν ακόμα εραστές του ωραίου (κοινώς αν δεν παινέψεις το σπίτι σου....... )Nαι Agisd.. και εγω με την σειρα μου θα προτεινα το RX8... αλλα το Fiat Coupe ηταν ενα αμαξι που ηταν και στα 8-9 μυρια σε αντιθεση με τα αλλα που ξεκινουν απο τα 10.
Πραγματικα παντως ειναι αξιο αποριας πως ενα τοσο πετυχημενο μοντελο δεν το αντικατεστησαν.... εστω ενα Stilo Coupe να εκαναν, κατα τα προτυπα της Alfa 147 Sprint.... oopppsss τι ειπα??? Να ενας λογος που δεν βγαζει η Fiat ενα νεο Coupe! Θα εκοβε ασχημα την Alfa!
Η αλήθεια είναι ότι όταν πουλιόταν από τις αντιπροσωπίες της FIAT (γιατί τώρα πια μόνο μεταχειρισμένο) το 20V ήταν στα 11,5 με 12 μύρια ενώ το 1800 στα 7,5. Οταν αγόρασα το δικό μου μοντέλο 1998 αμφιταλαντεύθηκα μεταξύ της GTV και του Coupe όμως όταν μπεις στα 2 αμάξια και τα οδηγήσεις νομίζω δεν υπάρχει ενδοιασμός. Ούτε σε θέμα οδηγικής συμπεριφοράς, χώρων για πίσω επιβάτες, εξοπλισμού (μπλοκέ μπροστά -τετραπίστονες brembo), design εσωτερικό (κυρίως) και εξωτερικό και θέμα ποιότητας συναρμογής και υλικών . Το μεγάλο υπέρ της GTV ήταν το όνομα που κουβαλάει.
Σημαντικό λοιπόν το φρενάρισμα στις πωλήσεις που γινόταν στη GTV χωρίς να έχει τα ιδια περιθώρια κέρδους γιατί η συναρμολόγηση και η ουσιαστική κατασκευή του αυτοκινήτου γινόταν στην καροσερια του Pinifarina εξού και το όνομα του και στο εσωτερικό του αυτοκινήτου.Προς το φίλο τον adis4gr που ρωτάει για την ποιότητα της τουρμπίνας θα σου πω ότι έχει μια πολύ αξιόπιστη την garett 2,8 η οποία είναι ρυθμισμένη στα 0,8- 1 bar max και λόγω της χαμηλης πίεσης που δουλεύει εξασφαλίζεται η διάρκεια ζωής της (για να καταλάβεις δεν διαθέτει ούτε καν μπαρόμετρο και φυσικά ούτε τσαφ-τσουφ λόγω σκάστρας) και υπόψιν σου μιλάει κάποιος που γνωρίζει από τουρμπίνες λόγω θητείας στο Punto GT
Δηλ. η ποιότητα κατασκευής ήταν καλύτερη από τα άλλα αυτοκίνητα του Γρουπ Φιατ (πάντως η καινούρια μεγάλη Λάντσια έχει καλή ποιόητα κατασκευής όπως την είδα από κοντά).
Τελικά το πούλησες το αυτοκίνητο;
-
Ο χρήστης agisd έγραψε:
Δηλ. η ποιότητα κατασκευής ήταν καλύτερη από τα άλλα αυτοκίνητα του Γρουπ Φιατ (πάντως η καινούρια μεγάλη Λάντσια έχει καλή ποιόητα κατασκευής όπως την είδα από κοντά).Τελικά το πούλησες το αυτοκίνητο;
Κοίταξε περιμένω να έρθει το RAV, υποτίθεται θα ερχόταν μέχρι την προηγούμενη Παρασκευή, τώρα πήγαμε για αυτή την Παρασκευή ξέρεις τώρα τους εμπόρους σου βγάζουν τη ψυχή μέχρι να το εκτελωνίσουν.
Μόλις έρθει, η συμφωνία είναι χέρι με χέρι για 21.000 αν και προσωπικά πιστεύω πως έχει βρεί ήδη αγοραστή για 22-23 χιλ. Δυστυχώς δεν το κυνήγησα ιδιαίτερα προσωπικά ώστε να ωφεληθώ εγώ τη διαφορά. -
Ο χρήστης agisd έγραψε:
Είναι ένα Infiniti (Nissan) G35 3.5 lt V6 280HP, RWD, 6 speed, Brembo brakes etc. Στοιχήζει γύρω στα 35000 ευρώ.Τι λες βρε Αγη? Μόνο 35.000 ευρώ κοστίζει στον Καναδά το Infiniti?
Στην Ελλάδα θα το φέρουν - αν ποτέ το φέρουν ( )- με 135.000 ευρώ οι ΞΕΦΤΙΛΕΣ
-
Ο χρήστης ckosm έγραψε:
Τι λες βρε Αγη? Μόνο 35.000 ευρώ κοστίζει στον Καναδά το Infiniti?
Στην Ελλάδα θα το φέρουν - αν ποτέ το φέρουν ( )- με 135.000 ευρώ οι ΞΕΦΤΙΛΕΣ
Λοιπόν έκανα τους υπολογισμούς και βγαίνει στα 35000 ευρώ τελική τιμή στο Τορόντο ($55200 καναδέζικα επί 0.6348 μετατροπή σε ευρώ.
Στην Ελλάδα, αφαιρείς 15% φόρο για να βρεις την προ-φορων τιμή, προσθέτεις 88% ΕΤΤ και 18% ΦΠΑ και βγαίνει στα 62770 ευρώ.
Αυτό το ειδικό τέλος ταξινόμησης του αλλάζει τα φώτα...
-
epeidh ta coupe den ta epairnan tipota pitsirikades gia na ta exoun sthn tsita ta perissotera einai se kalh katastash 'moterika'....apo kei kai pera to coupe exei ypshlo kostos synthrhshs logw sxetika akrivwn antallaktikwn (eidika fanartzodouleias) kai vevaia logw extra synthrhshs ths turbinas me service kai zygostathmish kai ths kataramenhs allaghs tou imanta ekkeentroforou pou gia na allaxtei prepei na katevei to moter
-
Οι κινητήρες των Fiat Coupe ήταν εξαιρετικά υψηλών προδιαγραφών, τόσο ο τετρακύλινδρος που προερχόταν από την Integrale, η οποία εθεωρείτο από τους γνώστες ως ένα υπεραυτοκίνητο με πολιτική αμφίεση, όσο και ο πεντακύλινδρος, ο οποίος δεν ήταν λιγότερο υψηλής τεχνολογίας. Έτσι, η συντήρησή τους δεν ήταν μια ανέξοδη υπόθεση. Ήταν όμως εξαιρετικά αυτοκίνητα και άξιοι συνεχιστές του Fiat Dino (το οποίο φόραγε το μοτέρ της Ferrari Dino 206 και 246 με ελάχιστες αλλαγές).
-
[quote='skullone']Πούλαγε και πολύ καλά μάλιστα το Fiat Coupe. Η επίσημη αιτιολογία για την κατάργησή του ήταν (τι άλλο;) οι ρύποι. Αν και η αλήθεια είναι ότι μπορούσε να συνεχίσει να είναι εξίσου ισχυρό και ροπάτο - ίσως μάλιστα και περισσότερο - και να είναι εντός προδιαγραφών. Απλά η Fiat εδώ και αρκετό καιρό σε θέματα κινητήρων παίζει κατενάτσιο.
quote]
TO THEMA DEN ITAN OI KINITIRES...AKOMA EXALOU DEN BGAINEI O 1.8 ME TA 130HP? AYTOS DEN THA BOROUSE NA MEINEI SAN BASIKOS AN O DILITROS EIXE PROBLIMATA ME TA 'KAYSAERIA'???
GIA MENA TO THEMA EINAI OTI TO BLAKODES MARKETING TOU GROUPO ODIGISAN STO TELOS TIS PARAGOGIS TOU 'MA KOBEI POLISEIS APO TIN GTV'....'PREPEI NA YPARXEI MONO MIA PROTASI!'
BEBAIA OI GERMANOI EINAI BLAKES POU EXOUN POSA PAROMOIA SE KINITIRES KAI ODIGIKI SYMPERIFORA AYTOKINITA (BLEPE GROUPO VW) ALLA NA MOU PEIS TI NA XEROUN AYTOI?
EXALOU TO NA YPARXOUN 2-3 ITALIKES PROTASEIS THA TOUS XALAGE POLY!?OPOTE MINANE ME TIN MIA 1 OPOIA PLEON DEN POULAEI!
ETSI AUDI,VW,SEAT KLP KANOUN PARTY!
KALA TA KATAFERANE! -
Σωστά. Κάθονται και παράγουν ακόμα την ξεπερασμένη και ατσούμπαλη GTV.
-
Ο χρήστης yiannis2002s έγραψε:
TO THEMA DEN ITAN OI KINITIRES...AKOMA EXALOU DEN BGAINEI O 1.8 ME TA 130HP? AYTOS DEN THA BOROUSE NA MEINEI SAN BASIKOS AN O DILITROS EIXE PROBLIMATA ME TA 'KAYSAERIA'???
GIA MENA TO THEMA EINAI OTI TO BLAKODES MARKETING TOU GROUPO ODIGISAN STO TELOS TIS PARAGOGIS TOU 'MA KOBEI POLISEIS APO TIN GTV'....'PREPEI NA YPARXEI MONO MIA PROTASI!'
BEBAIA OI GERMANOI EINAI BLAKES POU EXOUN POSA PAROMOIA SE KINITIRES KAI ODIGIKI SYMPERIFORA AYTOKINITA (BLEPE GROUPO VW) ALLA NA MOU PEIS TI NA XEROUN AYTOI?
EXALOU TO NA YPARXOUN 2-3 ITALIKES PROTASEIS THA TOUS XALAGE POLY!?OPOTE MINANE ME TIN MIA 1 OPOIA PLEON DEN POULAEI!
ETSI AUDI,VW,SEAT KLP KANOUN PARTY!
KALA TA KATAFERANE!Το πρόβλημα ήταν οι πωλήσεις εντός Ιταλίας που δεν ήταν ικανοποιητικές
με αποτέλεσμα το groupo να χάνει λεφτά από το μοντέλο. Μετά με τη
πολιτική μοντέλο και σασί το κόστος ήταν ιδιαίτερα υψηλό.Το Turbo πάντως κατάπινε GTV και κάθε άλλο Ιταλικό. Ίσως και να
ήταν και θέμα πολιτικής (η φτηνή FIAT να έχει καλυτερό σπορ αυτοκί-
νητο από τις ALFA και LANCIA) αλλά ο κύριος λόγος όπως ανέφερε
και το Quattoruote ήταν το κόστος. -
Εγώ πάντως θα αποκεφάλιζα τη GTV.
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Εγώ πάντως θα αποκεφάλιζα τη GTV.Και εγώ αλλά τώρα τη περιμένεις από ένα γραφειοκρατικό
γίγαντα που παραλίγο να διαλύσει τη Ferrari (μεγάλε Σουμάχερ
εσύ την έσωσες) και μετέτρεψε τη Λάντσια σε ΦΙΑΤ με αλκαντάρα
και την ΑΛΦΑ σε ΦΙΑΤ με ζαντολάστιχα..... -
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
Εγώ πάντως θα αποκεφάλιζα τη GTV.
Και εγώ αλλά τώρα τη περιμένεις από ένα γραφειοκρατικό
γίγαντα που παραλίγο να διαλύσει τη Ferrari (μεγάλε Σουμάχερ
εσύ την έσωσες) και μετέτρεψε τη Λάντσια σε ΦΙΑΤ με αλκαντάρα
και την ΑΛΦΑ σε ΦΙΑΤ με ζαντολάστιχα.....Πολυ μου αρεσε αυτο , δυστηχως ομως ειναι η αληθεια
-
Ο χρήστης jimded έγραψε:
και την ΑΛΦΑ σε ΦΙΑΤ με ζαντολάστιχα.....Ε, όχι ρε παιδιά! Εντάξει, η GTV μπορεί να ήταν λίγο 'άστοχη' αλλά η 156 και η 147 (και ελπίζω και η νέα GT Coupe) είναι πραγματικές Άλφα κι ας είναι προσθιοκίνητες.
FIAT COUPE 20V...ΕΝΑ ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΑΛΛΑ....