-
Ναι το είδα και εγώ αυτό. Μήπως 192?
Πάντως το αμάξι είναι της πλάκας:
- η δικίνητη έκδοση για γέλια (20,000 για κινέζικο και ουτε καν τετρακίνηση?? Έλεος.)
- ασφάλεια 10ετίας 1980.
- ξεπερασμένη αισθητική και ποιότητα συναρμολόγησης
- άγνωστη αξιοποστία και άγνωστο αν θα πουλιέται σε 4-5 χρόνια ή θα κλείσουν και θα ψάχνουν ανταλακτικά.
Άμα είχε 14-15000 θα είχε λόγο ύπαρξης.
-
Ο χρήστης afonic έγραψε:
Ναι το είδα και εγώ αυτό. Μήπως 192?Πάντως το αμάξι είναι της πλάκας:
- η δικίνητη έκδοση για γέλια (20,000 για κινέζικο και ουτε καν τετρακίνηση?? Έλεος.)
- ασφάλεια 10ετίας 1980.
- ξεπερασμένη αισθητική και ποιότητα συναρμολόγησης
- άγνωστη αξιοποστία και άγνωστο αν θα πουλιέται σε 4-5 χρόνια ή θα κλείσουν και θα ψάχνουν ανταλακτικά.
Άμα είχε 14-15000 θα είχε λόγο ύπαρξης.
Από το ελληνικό site http://www.landwindhellas.gr:
Πεντάθυρο, σπόρ όχημα, 5θέσιο. Ενισχυμένης κατασκευής. Μηχανή εμπρός 4WD
2.8 LITRE TURBODIESEL 4WD
MηχανήJX493ZQ (ISUZU 4JB1-T)
4-CYLINDER INLINE
Κυβισμός2771
Ιπποδύναμη (kW/hp/rpm)68/92/3600
Μέγιστη ροπή (Nm/rpm)210/2300
Μικτή κατανάλωση (λίτρα/100χλμ)7
Κιβώτιο ταχυτήτων5-SPEED MANUAL
Μέγιστη ταχύτητα (km/h)145
Μέγιστο επιτρεπόμενο μικτό βάρος (kg)2510
Βάρος οχήματος (kg)1930
-
Ακλαφτό θα πάει σε αυτή την τιμή.
Εαν έχει καλύτερη τιμή εδώ στην επαρχία θα το εκτιμούσαν πολύ για τα χωράφια... αλλά με τιμές ίδιες με το Toyota Hilux δικάμπινο θα πάει άκλαφτο
-
Ο χρήστης Storm έγραψε:
Προσωπικά εμένα μου φαίνονται όλα αυτά λογικά ...
Η Chinese 'εισβολή' συνεχίζεται ...
Μην ξεχνάμε ότι πριν από κάποιο διάστημα κάποιος μεγάλος Έλληνας πήγε στο China για διάφορα πράγματα π.χ. επενδύσεις ... Και μετά από λίγο καιρό (σχεδόν 1 μήνα) όλη την ευρυζωνικότητα του ΟΤΕ την ανέλαβε η Χαβάη 5-0!Το ίδιο θα γίνει και με τα τουτού ... Ασε που υποπτεύομαι ότι οι επενδύσεις (π.χ. διαφημίσεις) επιχορηγούνται κιόλας ... Δηλ. η δισέλιδη διαφήμιση στο Εθνος μπορεί να είναι και τσάμπα ...
Οποιος κατάλαβε...κατάλαβε ...
*υ.γ. άσχετο, αλλά σε μία μελέτη για την Κίνα που είχα κάνει τον περασμένο Αύγουστο για το MBA, μετά από πολύ ψάξιμο και έρευνα κατέληξα στο συμπέρασμα ότι όλα οδηγούν ότι σε 20 χρόνια η Κίνα θα είναι παγκόσμια υπερδύναμη και όποιος είναι μαζί της (και μαζί με την Ρωσία) την έκανε λαχείο ...
Το μόνο πρόβλημα που είχα εντοπίσει τότε θα είναι το ενεργειακό ... Και μέχρι τότε κάποιοι και κάπως θα βρούνε λύση ... Μα πρόσφατα νομίζω ότι ξεκίνησε η μάχη για το ενεργειακό ...
Μήπως τα πήγα πολύ καλά στην εργασία ...? *Πρόσφατα παρακολούθησα τις εργασίες ενός συνεδρίου για το Περιβάλλον και κάποιος έγκυρος αναλυτής(καθηγητής Πανεπιστημίου) τόνισε πως αν η Κίνα ακολουθήσει το δυτικό μοντέλο ανάπτυξης,ο Πλανήτης θα καταστραφεί σύντομα,αφού ακόμη κι αν υιοθετηθούν από όλους,ακόμη και τις Η.Π.Α(!),εναλλακτικές πηγές ενέργειας,ο πληθυσμός της Κίνας είναι αρκετός για τη συντέλεια του κόσμου.Φανταστείτε μόνο το γεγονός η μέση Κινέζικη οικογένεια να παράγει τόσα σκουπίδια και να οδηγεί τόσα οχήματα, όσα και η Ελληνική....
Ήδη άρχισαν να ξεπηδούν τα πρώτα κινήματα για το Περιβάλλον στην Κίνα,τα οποία όμως θα σβήσουν γρήγορα,αφού προυποθέσεις για την επίτευξη της πολυπόθητης Βιώσιμης Ανάπτυξης είναι:
α.η Κοινωνική Συνοχή και
β.η Οικονομική Ανάπτυξη
Τί να πεις σε κάποιο Κινέζο πατέρα δέκα παιδιών για το Περιβάλλον,όταν ψάχνει εναγωνίως τρόπους όχι μόνο να τα μεγαλώσει,αλλά να σπουδάσουν κιόλας σε κάποια μεγαλούπολη; -
Ο πετρελαιοκινητήρας του Landwing προέρχεται από την Isuzu. Παρουσιάστηκε στο τέλος της δεκαετίας του 80 και απέδιδε 100 ίππους . Για τα δεδομένα της εποχής ήταν ικανοποιητικός για χρήση κυρίως σε διπλοκάμπινα (αυτόν έχει και το δικό μας του 1991). Από αξιοπιστία είναι εξαιρετικός (πολύ ανώτερος από αυτούς της Μιτσουμπίσι, της Νισσάν κ.λ.π) αλλά έχει υψηλή κατανάλωση και είναι θορυβώδης.
-
Θα προσθέσω ότι την ημέρα της παρουσίασης ανακοινώθηκε μεταξύ των άλλων ότι ήδη έχουν δεχθεί 150 παραγγελίες ...
Από ρεπορτάζ στην τηλεόραση , οι περισσότεροι έτρεξαν να το δουν γιατί έψαχναν για φτηνό και μεγάλο ...
Από τις δηλώσεις υποψηφίων αγοραστών δεν είδα να τους πολυενδιαφέρει αν είναι ή όχι 4x4 ή αν είναι Κινέζικο ή αν είναι επώνυμο ή όχι ...
Μάλλον οι περισσότεροι ήταν ενθουσιασμένοι ...Αλλά είπαμε! Δεν ασχολούνται όλοι με την αυτοκίνηση! ...
-
Η αληθεια είναι οτι το περιμενα πως και πως. Τελικα απογοητευτικα οχι απο το αυτοκινητο το ιδιο το οποιο κατα τη γνωμη μου ειναι αρκετα εντυπωσιακο (λογω μεγεθους προπαντος) αλλα απο την τιμη του η οποια ειναι απαραδεκτα υψιλη για μοντελο ουσιαστικα 20ετιας (απο τεχνολογικη αποψη) και ειδικα κινεζικης προελευσης..... Νομιζω οτι θα αποτυχει εμπορικα και η αντιπροσωπια σε λιγους μηνες θα αναγκαστει να ριξει την τιμη κανα 5αρι χιλιαρικα παρα κατω. Δεν μπορει να κανει αλλιως....
-
Η τιμη εχει μπει σωστα εκει στα 20.000 πιστεύω,σε μια αγορα οπου ενα renault 1.2 με extras μπορει να εχει και την ιδια τιμη.
H τωρινη δυστοκία στην ελληνική αγορά, ισως σημαινει οτι θα ακολουθησουν καποιες εκπτωσεις οταν δουν τα δυσκολα...
Οσο για τα 'τεχνολογια 80' κτλ,δεν τα σχολιαζω καν,εδω κινουμαστε ακομα με κινητηρες τεχνολογίας '60 τα υπολοιπα ειναι απλως παπαγαλίσματα και υπερβολές των ανταγωνιστων.
-
Ο χρήστης Tiger έγραψε:
Η τιμη εχει μπει σωστα εκει στα 20.000 πιστεύω,σε μια αγορα οπου ενα renault 1.2 με extras μπορει να εχει και την ιδια τιμη.Μα για ποιό λόγο να πάρεις αυτό και όχι το δικάμπινο Toyota ΗιLux ?
-
Γιατι αυτο πλασάρεται ως SUV,δεν ειναι στο ιδιο target group με το Hilux που ειναι πιο αγροτικό.
-
Μήπως να μετακομίζει σιγά σιγά; άλλωστε ποτέ δεν ήταν ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΟ ή ΝΕΟ μοντέλο
-
Ο χρήστης Tiger έγραψε:
Γιατι αυτο πλασάρεται ως SUV,δεν ειναι στο ιδιο target group με το Hilux που ειναι πιο αγροτικό.Νομίζω οτι το target group μπορεί να είναι όσου θέλουν
a) Lada Niva τετράπορτο με μεγάλο χώρο αποσκευών
b) Μεγάλο τετρακίνητο για το χωριό αλλα και τις μετακινήσεις τουςΚαι στις 2 περιπτώσεις το Toyota HiLux δικαμπινο με κλειστή καρότσα
ειναι και φτηνότερη και ανώτερη λύση -
Ο χρήστης Montecarlo έγραψε:
Μα για ποιό λόγο να πάρεις αυτό και όχι το δικάμπινο Toyota ΗιLux ?Μα το Hilux δεν είναι επαγγελματικό? Νομίζω πως απαιτείται επαγγελματική άδεια για να πάρεις το HiLux καθώς και αντίστοιχο δίπλωμα οδήγησης. Τουλάχιστον από προσωπική εμπειρία αυτά ξέρω ...
-
Επαγγελματική άδεια όχι, αλλά θέλεις δικαιολογητικά για να το αποκτήσεις.
Ενα απ'αυτά η επιχείρηση ΄που θα το δικαιολογήσεις να απέχει πάνω απο 300 μέτρα απο στάση συγκοινωνίας -
Aρα το Hilux δεν θεωρείται επιβατικό και απαιτεί την ύπαρξη εταιρείας για την απόκτησή του?
-
delete
-
Ο χρήστης Storm έγραψε:
Aρα το Hilux δεν θεωρείται επιβατικό και απαιτεί την ύπαρξη εταιρείας για την απόκτησή του?Eπαγγελματικό-αγροτικό.
Δεν ξέρω αν υπέπεσε στην αντίληψη σου ενα μπέρδεμα που πήγε να γίνει στις αρχές του χρόνου οταν κάποιος διευθυντής στα τελωνεία θέλησε να τα φορολογήσει σαν επιβατικά και έγινε πανικός. Πάντως το θέμα δεν ξεκαθαρίστηκε.
Είπαν οτι θα το διευκρινήσουν -
Ο χρήστης bebes έγραψε:
Aρα το Hilux δεν θεωρείται επιβατικό και απαιτεί την ύπαρξη εταιρείας για την απόκτησή του?
Eπαγγελματικό-αγροτικό.
Δεν ξέρω αν υπέπεσε στην αντίληψη σου ενα μπέρδεμα που πήγε να γίνει στις αρχές του χρόνου οταν κάποιος διευθυντής στα τελωνεία θέλησε να τα φορολογήσει σαν επιβατικά και έγινε πανικός. Πάντως το θέμα δεν ξεκαθαρίστηκε.
Είπαν οτι θα το διευκρινήσουνBασικά δεν ξέρω την περίπτωση τελωνείου, αλλά ως κάτοχος επαγγελματικού διπλώματος οδήγησης και με αρκετά χρόνια οδήγησης επαγγελματικών, έβλεπα πάντα ότι τα αυτοκίνητα αυτά (ως επαγγελματικά) ήταν υποχρεωτικά σε όνομα εταιρίας. (π.χ. nissan king cub, vw transporter, pajero diesel 3000cc, κλπ...)
Περίεργες καταστάσεις ...
-
http://www.autotriti.gr/news/preview_ne ... A_ID=50542
-
Πάμε 'Κατασκευστές'
[mod]
Jiangling Landwind 2006