Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    P
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 148
    • Best 0
    • Groups 0

    panos_ag

    @panos_ag

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    148
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    panos_ag Unfollow Follow

    Latest posts made by panos_ag

    • RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

      panos_ag wrote:

      ...οτι πολλοι εξαιρουν την συντηρηση αυτων των οχηματων. Η εμπειρια απο 3 Tesla μου εχει δειξει το αντιθετο. Τα ηλεκτρικα οχηματα, οπως και ολα τα ιπα, δεν ειναι μονο οι κινητηρες αλλα πολλα ακομα μερη και συστηματα που χρειαζονται συντηρηση και ελεγχο περιοδικα.

      Καλημέρα, αποδεκτό. Αρχικά θα μπορούσες να αναφέρεις συγκεκριμένα ποια ειναι αυτά τα συστήματα για να τα γνωρίζουμε κ εμείς οι υποψήφιοι αγοραστές καθώς το κόστος συντήρησης τους/ενδεχόμενη εγγύηση που έχουν? αυτά τα συστήματα υπάρχουν μόνο στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα? τέλος, αναφορικά με τα λάστιχα, δεδομένο οτι το επιπλέον βάρος φέρνει μεγαλύτερη φθορά. Εγώ στο δικό μου  (1350 κιλά βάρος) με 205/55/R16 αλλάζω λάστιχα στα 2.5 χρόνια, σε ένα tesla με το επιπλέον βάρος κάθε πότε χρειάζεται να αλλάξεις?

      Το Model S χρειαζόταν ελέγχους σε φρένα, σύστημα ανάκτησης ενέργειας, αλλαγή σε υγρά ψύξης της μπαταρίας κάθε 50,00 μίλια, κτλ. Όλα αυτά ήσαν σε πρόγραμμα service (ήταν περίπου 2,000 δολάρια για 4 χρόνια συντήρηση) το οποίο είχε αγοραστεί μαζί με τα αμάξια για να είναι το κεφάλι μας ήσυχο. Επίσης έτρεχαν πολλά διαγνωστικά.

      Ως αναφορά τα λάστιχα, σε περίπου 15κ μίλια ήθελαν αλλαγή, με αρκετά συντηρητική οδήγηση. Αντίστοιχα η Χ5 και Mustang,  ειχαν την ιδια φθορα κοντα στα διπλα μιλια.

      Όλα τα παραπάνω είναι εμπειρίες με βάση κάποια συγκεκριμένα μοντέλα της Τεσλα. Περισσότερες πληροφορίες μπορείς να βρεις και στα αντίστοιχα τοπικς (Tesla Model S & Roadster) που είχα γράψει αρκετά χρόνια πριν, σχετικά με την συμβίωση με αυτά τα αμάξια, αλλά και πως συγκρίνονταν με τα υπόλοιπα που είχα στην κατοχή μου.

      Πανος

      posted in Περί αυτοκίνησης
      P
      panos_ag
    • RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

      Διαβαζω σε πολλα σχολια, σχετικα με το κοστος χρησης των ηλεκτρικων οχηματων, οτι πολλοι εξαιρουν την συντηρηση αυτων των οχηματων. Η εμπειρια απο 3 Tesla μου εχει δειξει το αντιθετο. Τα ηλεκτρικα οχηματα, οπως και ολα τα υπολοιπα, δεν ειναι μονο οι κινητηρες αλλα πολλα ακομα μερη και συστηματα που χρειαζονται συντηρηση και ελεγχο περιοδικα.

      Επισης, περα απο το Roadster το οποιο ειχε semislick, στα υπολοιπα η φθορα των ελαστικων ηταν πολυ πιο μεγαλη απο τα υπολοιπα αυτοκινητα τα οποια υπηρχαν διαθεσημα. Λογος, το βαρος των μπαταριων.

      Πιστεω, οτι μετα απο τον αρχικο ενθουσιασμο, πολλοι μελλοντικοι χρηστες θα αντιλυφθουν οτι τα ηλεκτρικα δεν ειναι και τοσο φθηνα.

      My 2 cents μετα απο εμπεριες με ηλεκτρικα αυτοκινητα αρχης γενομενης απο το 2012.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      P
      panos_ag
    • RE: Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά

      Ηλεκτροκίνηση σε χώρες με ήδη υφιστάμενη υποδομή που πήρε δεκαετίες να δημιουργηθεί ( βενζινάδικα, δεξαμενές, κτλ) είναι δύσκολο να αποτελέσει την κυρίαρχη μορφή συγκοινωνιών μέσα στα επόμενα χρόνια. Χώρες όπως Κίνα και Ινδία θεωρώ ότι έχουν περισσότερες δυνατότητες να καταφέρουν κάτι τέτοιο.

      Ηλεκτρικά μοντέλα όπως τα Τεσλα, BMW, Nissan κτλ είναι καλά εάν υπάρχει και δεύτερο η ακόμα καλύτερα και τρίτο αυτοκίνητο.

      Διαβάζω απόψεις στο νήμα αυτό αλλά και στο «Προοπτική της ηλεκτροκίνησης» , και είναι αντιληπτό ότι δεν έχουν καμία σχέση με την πραγματική συμβίωση με ηλεκτρικά αυτοκίνητα.

      Συντήρηση και ανταλλακτικά είναι αρκετά ακριβά για ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο όχι μόνο για τα δεδομένα της Ελλάδας, αλλά ακόμα και για της Αμερικανικής αγοράς που η διάδοσή τους είναι ακόμα μεγαλύτερη. Παράδειγμα, για το Tesla Raodster, τεχνικοί ερχόντουσαν από την Καλιφορνια να το ελνξουν κάθε χρόνο. Το Model S, όταν χρειάστηκε να αντικατασταθεί το μπροστινό φτερό, συνολικό κόστος 8.500 $. Επίσης η Τεσλα δεν πουλάει ανταλλακτικά σε τριτους, η συντήρηση και οποία φανοποιεία γίνετε αποκληστικα σε δικά της κέντρα, όπου υπάρχουν, η σε ορισμένα εξουσιοδοτημένα συνεργεία. Δυστυχώς πολλοί δεν έχουν ενδιαφερθεί για τα παραπάνω όταν παρήγγειλαν η αγόρασαν τα παραπάνω οχήματα, και είμαι σίγουρος όταν θα έρθει η ώρα να γίνουν εργασίες η οποιαδήποτε συντήρηση θα βρεθούν προ εκπλήξεως.

      Κλείνοντας, αν και θα μπορούσα να γράφω για ώρες, για τα Τεσλα που μπορώ να εκφέρω γνώμη, η ποιότητα δεν είναι σε καμία περίπτωση αντίστοιχη παρόμοιας κατηγορίας αυτοκινήτων ( σχετικα με τις διαστάσεις), ποσό μάλιστα τιμής. Εάν θες να κανείς οικονομία δεν αγοράζεις ηλεκτρικό αυτοκίνητο.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      P
      panos_ag
    • RE: Ferrari Forum (aka REALZEUS' topic)

      Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
      Η αίσθησή σου πάντως σε ξεγέλασε όσον αφορά στις επιδόσεις.

      Το αντίθετο,αλλά όπως είπα μέχρι ταχύτητες 90 μίλια 😉 ,σε ταχύτητες μεγαλύτερες υπερτερεί η 430

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      P
      panos_ag
    • RE: Ferrari Forum (aka REALZEUS' topic)

      Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:

      Όσο για την οδηγική απόλαυση, θα τα έχεις οδηγήσει back to back φαντάζομαι για να το λες.

      Για 2 χρόνια και τα δύο ,οπότε κάτι παραπάνω από καλή άποψη και για τα 2 αμάξια

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      P
      panos_ag
    • RE: Ferrari Forum (aka REALZEUS' topic)

      Ο χρήστης cosneo έγραψε:
      Από μόνα τους αυτά τα συγκριτικά είναι ανόητα και ανούσια. Απλά εντυπωσιάζουν κυρίως ως εικόνα ...
      Σαν να συγκρίνουν μία Laferrari με ένα DAF ιδιας ιπποδύναμης ή -όπως έχει γινει- μία Ferrari με ένα άρμα, με αεροσκάφος, με ταχύπλοο, με F1 κλπ.

      ΥΓ. H Tesla θορυβει τελευταία με τα ακριβά premium ηλεκτρικά της 'Prius/Leaf/Clarity/κλπ' και λογικό να θέλει να συγκριθεί με τους κορυφαίους.

      Το ένα είναι κάμπριο 490 ίππων του 2005. Το άλλο έχει 700 άλογα και είναι του 2016. Δεν χρειάζεται η Ferrari να βγάλει ηλεκτρικό. Η σημερινή της 488 του κάνει πλάκα...

      FYI

      Το Tesla roadster 1ης γενιάς ήταν παντού και πάντα,η τουλάχιστον μέχρι ταχύτητες 90 μίλια καλύτερο/πιο διασκεδαστικο/προβλέψιμο/ απόλυτο και πολύ πιο fun to drive από την F430

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      P
      panos_ag
    • RE: Πυραμίδες (όχι της Αιγύπτου, ούτε του Λιακό)

      Δεν ειμαι και κανας εξυπνος, ωστε να καταλαβω, ποσο μαλλον εξηγησω οτι η αγορα δοροεπιταγων απο μια επιχειρηση , δεν σε κανει συνεργατη της ή την επιχειρηση μελος οποιοδηποτε προγραμματος

      Οποτε αφου ετσι λες ετσι θα'ναι.

      PS: Αγορασα μια gift card απο τα Starbucks για ενα φιλο προχθες-----------> συνεργαζομαι με τα Starbucks . Μτιτ δατ

      PS2: Στην Ελλαδα πως και δεν σκεφτηκατε ακομα να βαλετε και τα *$ στις συμβεβλιμενες με την Lyoness επιχειρησεις

      posted in Αντίλογος
      P
      panos_ag
    • RE: Πυραμίδες (όχι της Αιγύπτου, ούτε του Λιακό)

      Ο χρήστης rx8_drifter έγραψε:
      Επιχειρηματίες-------->χρηματοροές---->φσσσσσσσσσ

      Youtube Video

      απορία: αλήθεια ρε παιδία πιστεύετε πως όλοι αυτοί οι επιχειρηματίες που μπαίνουν κάθε μέρα στη lyoness είναι τόσο βλάκες ;;;

      να υποθέσω δε σας περνάει από το μυαλό ότι ίσως όλοι αυτοί να ξέρουν ή να έχουν δει κάτι που εσείς όχι ;;;

      δλδ θέλετε να μου πείτε πως τα τζιμάνια της lyoness κοροίδεψαν τον επιχειρηματια που έχει το μακεδονια παλλας ;;

      http://www.lyoness.net/internal/gr/stor ... lace-Hotel

      αν δείτε μεσα στη lyoness δεν είναι μεσα τίποτα τελειωμένα μαγαζάκια. (για να μην πω για AB βασιλοπουλο κτλ κτλ).

      Ετσι, ετσι......

      https://www.facebook.com/ab.vassilopoul ... comments=2

      posted in Αντίλογος
      P
      panos_ag
    • RE: Πυραμίδες (όχι της Αιγύπτου, ούτε του Λιακό)

      posted in Αντίλογος
      P
      panos_ag
    • RE: Περί Σπουδών

      Ο χρήστης Adriver έγραψε:

      Πώς όμως θα σού φαινόταν κάποια αντίστοιχη κατάσταση πχ σε ΔΕΚΟ, σε υπουργεία ή κρατικές ΑΕ; Να σού λέει πχ ο διευθυντής της ΔΕΗ Θεσσαλίας ότι έπρεπε να προσλάβει το γιο του δίπλα του, ώστε να κάνει απερίσπαστος τη δουλειά του, αντί να σκάει για το μέλλον του;

      Σου έδωσα στοιχεία από διακεκριμμένα παν/μια των ΗΠΑ που δημόσια λένε 'ελάτε και θα δώσουμε δουλειά και στο/στη σύζυγο σας'. Βρες κι εσύ για διευθυντές ΔΕΗ ...
      Αυτό, όμως, είναι λογικό να ισχύει σε κάθε περίπτωση ανθρώπων με υψηλά προσόντα και προφανώς θα γίνεται αθόρυβα και εδώ για κάθε είδους προσωπικό προσλαμβάνεται λόγω εξειδικευμένων γνώσεων και όχι κομματικής επετηρίδας. Σημασία έχει πόσοι άλλοι ξέρουν στη χώρα να κάνουν το ίδιο και κατά πόσο μπορεί να βρει δουλειά αλλού. Τουλάχιστον, αυτό έχει σημασία στον ανεπτυγμένο καπιταλιστικό κόσμο, βλέπε ΗΠΑ.

      Να βάλω άλλη μία Νανόπουλο ή δεν κάνει;

      Υπάρχει έγκυρη άποψη ότι από το αστέρι π.χ. στο παρακάτω λινκ, που προστέθηκε στους καθηγητές του ΕΚΠΑ, θα ήταν προτιμώτερος ο Νανόπουλος?
      http://nuclpart.phys.uoa.gr/People/sphicas.gr.php
      Και για να ποδοσφαιροποιήσουμε λίγο τη συζήτηση, τον Καραγκούνη ο Παναθηναϊκός δεν τον πήρε πίσω γιατί είχε/έχει γεμίσει καλύτερους παίκτες?

      Νομιζω οτι υπαρχει μια 'μη σωστη αντιληψη' και παρανοηση σε αυτο το οποιο αναφερεις για τα παραπανω πανεπιστημια.

      Θα μου επιτρεψεις να πω, εχοντας εμπειρια απο κοντινα σε εμενα προσωπα σε μερικα απο τα πανεπιστημια του Τεξας. Το πως αντιλαμβανεται, στο Τεξας, αυτο που αναφερεις, εχει εντελως διαφορετικη εννοια με την αντιληψη που μπορει να επικρατει στην Ελλαδα.

      Οσο για τον Νανοπουλο, δεν ειναι η μονη περιπτωση. Υπηρξαν και αλλα μεγαλα ονοματα στον τομεα τους, Ελληνες, που θα ελεγα οτι ετυχαν της ιδιας αντιμετωπισης, απο 'συναδελφους' τους στην Ελλαδα.

      Τελος, πληροφοριακα, το Τεξας Α&Μ στο οποιο ειναι ο κ. Νανοπουλος, μονο τυχαιο πανεπιστημιο δεν ειναι, και η εμπερια μου απο αυτο το πανεπιστημιο, ειναι οτι επενδυει στην ποιοτητα, την καλυτερη ποιοτητα που μπορει να 'βρει στην αγορα'.

      posted in Αντίλογος
      P
      panos_ag
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr