-
TYPE-R!!!! σα πολύ δεν άργησε το φόκους??? πάντως μου έκαναν εντύπωση οι πολύ καλές επιδόσεις του στο τεστ των 4τροχών...συγκρίνονται με τίποτα οι 8500 στροφές όμως?
-
Ο χρήστης Jorje έγραψε:
Πάντως διαπιστώνω μια κάπως άδικη κριτική για το Type-R από μερικούς σύμφορουμιστες, που το χαρακτηρίζουν οτι είναι από αλουμινόχαρτο, κτλ. Άποψη τους βέβαια και απόλυτα σεβαστή, αλλά ιδιαίτερα αυστηρή.Οταν δεν εχουμε επιχειρηματα, λεμε ο,τι θελουμε για να μειωσουμε τον 'αντιπαλο'...
Ορισμενοι εχουν μεινει στις εποχες που τα Ιαπωνικα διαλυονταν στα crash-tests... -
TO TOP GEAR EIXE SIGRITIKO TON SUBARU WRX-TYPER KE RS STIN PISTA TIS EKPOMPIS... 1. TO RS 2. TYPE R KE 3. TO SUBARU SE XRONUS...TORA VEVEA AFTA INE XRONI PISTAS....PISTEVO OPIO KE APO TA 2 NA PARI KAPIOS DEN PROKITE NA METANIOSI GIA TIN EPILOGI TU...
-
Ο χρήστης predator έγραψε:
νομιζω οτι η ερωτηση ειναι ιδια με το
Fiat Coupe 20V - Honda S2000
οποιος θελει να εχει παιρνει το πρωτο
οποιος θελει να λεει οτι εχει παιρνει το δευτεροΕΕΕεεε μη τρελαθουμε κιολας...
Πρωτα απ'ολα, δε νομιζω οτι χωραει συγκριση αναμεσα στα δυο αυτοκινητα. Τουλαχιστον οχι για εμενα. Δεν εννοω οτι καποιο ειναι πολυ καλυτερο απο το αλλο και γι'αυτο το λογο δε χωραει συγκριση.
Απλα ειναι .. διαφορετικα αυτοκινητα. Συμφωνοι.. Εχουν και τα 2 τους σαφης σπορ προσανατολισμους, εχουν και τα δυο τους παραπλησια ιπποδυναμη, αλλα.. μεχρι εκει!
Κινητηρα διαφορετικο, και το κυριοτερο... Αλλου εχει το καθενα την κινηση. Μονο και μονο γι'αυτο απευθυνονται σε διαφορετικους οδηγους νομιζω. Φυσικα δεν εννοω οτι αυτος που θα παρει το πισωκινητο ειναι καλυτερος, ή αναποδα...
Απλα ειναι θεμα του τι ζηταει κανεις.
Αλλα το σχολιο που εκανε ο φιλος predator δεν το καταλαβα...
Πολυ υποτιμιτικο ειναι για το S2000. Και σιγουρα, το Honda ειναι ενα καθαροαιμο σπορ αυτοκινητο.Jorje.. να σε συγχαρω που δεν επεσες στην παγιδα ορισμενων (δεν εννοω τοv predator.. (για να μην παρεξηγουμαστε)), και αντιμετωπισες τα οποια εντονα υποτιμιτικα σχολια πολυ σωστα!
Επισης, ειναι γνωστο πια οτι το WRX δεν ειναι αυτοκινητο που δειχνει τις αρετες του στην πιστα τοσο. Παιρνει κεφαλι σε ασφαλτο οχι τοσο καλης ποιοτητας. Στην πιστα η ασφαλτος ευνοει 'ολα' τα αυτοκινητα.
-
Ο χρήστης passat1.8t έγραψε:
Όταν το Honda Civic Type-R βάλει ... και φτιάξει και το ύψος της θέσης οδήγησης (διότι είναι σαν να κάθεσαι σε MPV) το ξανασυζητάμεΑπόλυτα σωστός και πάντα εύστοχος στις παρατηρήσεις του ο Passat 1.8T. H θέση οδήγησής του όντως παραπέμπει σε MPV... Aπαράδεκτο, δεν λέγεται γιά τέτοιο αυτοκίνητο .
-
και γω δε τη πολυκατάλαβα τη σύγκριση φιατ κουπε με το χοντα s2000...άλλο το ένα άλλο το άλλο! όσο για τη θέση οδήγησης δε θα με πολυχαλούσε στο type-r γιατί είναι ωραία να ελέγχεις το δρόμο..είναι θέμα συνήθειας μου φαίνεται...
-
Ο χρήστης passat1.8t έγραψε:
Ford Focus RS φυσικά!!Δεν καταλαβαίνω τον προβληματισμό σας
Όταν το Honda Civic Type-R βάλει ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ Quaiffe ATB Differential, OHLINS Suspension, OZ Wheels 18', Sparco Seats και φτιάξει και το ύψος της θέσης οδήγησης (διότι είναι σαν να κάθεσαι σε MPV) το ξανασυζητάμε
Με τη διαφορά τιμής που έχουν, μπορείς να πάρεις ένα ΤypeR και να τα βάλεις όλα και ίσως ακόμα ποιό πολλα. Το θέμα όμως δεν είναι εκεί. Το ζήτημα είναι οτι όπως και να το κάνουμε, πολλά άλογα μπροστά είναι δύσκολα αλλά τα υπερτροφοδοτούμενα άλογα είναι επικίνδυνα. Και μη μου πεί κανείς πως μπορεί να πάει σε δημόσιο ελληνικό δρόμο ποιο γρήγορα με ενα RS απο ένα WRX γιατί τότε το thread θα χάσει οποιαδήποτε σημασία...
-
Nikos_bugsR.. Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!!
Και έγω έχω τις αντιρήσεις μου σε κάποια σχόλια/απόψεις που εκφράστηκαν, γιάτι τα θεωρώ αν μη τι άλλο υπερβολικά.
Δεν θέωρισα σκόπιμο να σχολιάσω κάποιες αυστηρές κριτικές, γιατί φαντάζομαι πως μάλλον θα καταλήξουν σε προσωπική αντιπαράθεση.Πάντως για αλουμινόχαρτο δεν το έχω το Type-R, το σίγουρο όμως είναι πως τυλίγει σε μια κόλα χαρτί πολλά κομπρεσοβοηθούμενα!
-
Ο χρήστης PapaZent έγραψε:
Το ζήτημα είναι οτι όπως και να το κάνουμε, πολλά άλογα μπροστά είναι δύσκολα αλλά τα υπερτροφοδοτούμενα άλογα είναι επικίνδυνα.Με το διαφορικό της Quaife και το στήσιμο της ανάρτησης που έχει μελετηθεί είναι μύθος να γενικεύει κανείς και να λέει ότι 'τα υπερτροφοδοτούμενα άλογα' είναι επικίνδυνα . Γιατί τα μή υπερτροφοδοτούμενα 160 άλογα του VTi ήταν ασφαλή στο δρόμο?
Και μη μου πεί κανείς πως μπορεί να πάει σε δημόσιο ελληνικό δρόμο ποιο γρήγορα με ενα RS απο ένα WRX γιατί τότε το thread θα χάσει οποιαδήποτε σημασία...
Το στήσιμο και η εξέλιξη ενός GTi ή hot hatch δεν γίνεται με γνώμονα τους δημόσιους Ελληνικούς καρόδρομους. Η υπεροχή ενός WRX εκεί αντιστοιχεί όντως στην υπεροχή του σε κακοτράχαλο δρόμο με γλίτσα. Πάντως στους κακοτράχαλους Ελληνικούς δρόμους όσα WRX και STI έχω δεί μέχρι σήμερα πηγαίνουν αρκετά σεμνά... και καλά κάνουν. Ευτυχώς οι οδηγοί τους δεν είναι επίδοξοι Makinen και Solberg .
-
1on to ford exei MAKRAN kalyteri poiotita kataskevis kai trexei sto WRC opou exei apodiksei tin aksia tou
2on mono ta aftermarket pou exei mesa kanoun oso to miso TypeR
3on
to TypeR einai san sxoliko vanaki kai oxi san koupe, ama thelame SUV tha pername SUV. kaki apomimisi MErcedes A class mou thimizei4on
idio einai na kathesai sto dermatino SPARCO pou einai kai limited edition kai idio sto moufa veloudino?5on
Oi sxistomatides exoun mperdepsei tin p.... me tin vourtsa. AMA thelame JOYSTICK tha pername playstation! as valoun kanoniko levie kai to ksanasizitame gia to pio einai spor amaksi kai pio oxi.6on
ena kalo moter, den ftanei gia na dikiologisei ena kalo spor aftokinito. yparxoun alla 34.268 eksartimata sto amakswma ta opoia den dikaiologoun tin aksia touskai alla polla....
A, kai na min to ksexasw....simasia se ena spor amaksi, einai TI pairneis ap to ergostasio, oxi ti mporeis na to kaneis meta. meta OLA ftiaxnontai.
-
ψηφιζω χοντα,οχι πως το αλλο θα με χαλαγε αλλα λεμε τωρα.
Πιστευω οτι ειναι πολυ ευκολο να παρεις 10 αφτερ μαρκετ εξαρτηματα και να φτιαξεις ενα αυτοκινητο,η μαγκια ειναι να το φτιαξεις και να το εξελιξεις μονος σου.Αν ειναι παω παιρνω και γω ενα quaife διαφορικο,2 sparco,4 ΟΖ,4 ohlins,κανα μπλε κολαρο,μια πεταλιερα sparco klp klp και φτιαχνω ενα εργαλειο.αυτο ομως κατι προς axion design,patsoureas motorsport η κατι τετοιο μου θυμιζει,και οχι ford motorsport.δεν θελω να μειωσω τις ικανοτητες του αυτοκινητου!!οσο για τα καθισματα που αναφερθηκαν,τα καινουργια type-r θα εχουν recaro με την διπλη τρυπα.
φιλικα
-
Ο χρήστης passat1.8t έγραψε:
....Όταν το Honda Civic Type-R βάλει ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ Quaiffe ATB Differential, OHLINS Suspension, OZ Wheels 18', Sparco Seats και φτιάξει και το ύψος της θέσης οδήγησης (διότι είναι σαν να κάθεσαι σε MPV) το ξανασυζητάμεΕε οχι και OHLINS.. Sachs αμορτισερ φοραει (απλα για την αποκατασταση της αληθειας το γραφω, και οχι υποτιμιτικα).
1on to ford exei MAKRAN kalyteri poiotita kataskevis kai trexei sto WRC opou exei apodiksei tin aksia tou
2on mono ta aftermarket pou exei mesa kanoun oso to miso TypeR
3on
to TypeR einai san sxoliko vanaki kai oxi san koupe, ama thelame SUV tha pername SUV. kaki apomimisi MErcedes A class mou thimizei4on
idio einai na kathesai sto dermatino SPARCO pou einai kai limited edition kai idio sto moufa veloudino?5on
Oi sxistomatides exoun mperdepsei tin p.... me tin vourtsa. AMA thelame JOYSTICK tha pername playstation! as valoun kanoniko levie kai to ksanasizitame gia to pio einai spor amaksi kai pio oxi.6on
ena kalo moter, den ftanei gia na dikiologisei ena kalo spor aftokinito. yparxoun alla 34.268 eksartimata sto amakswma ta opoia den dikaiologoun tin aksia tous
...Προσπαθωντας να αποτελεσω τον αντιλογο στα λεγομενα του damien, σημειωνω τα παρακατω:
-
Γιατι εχει καλυτερη ποιοτητα κατασκευης και μαλιστα 'μακραν' δεν το αντιλαμβανομαι. Το οτι τρεχει στο WRC το focus και λεει και δε λεει πολλα. Παντως σιγουρα ολη αυτη η εμπειρια-τεχνογνωσια δεν παει χαμενη.
-
Το θεμα που πρεπιε να επικεντρωσουμε τις αποψεις μας ειναι νομιζω το 'πιο ειναι καλυτερο'. Τωρα και αλλα τοσα να ειχε το RS και να μην ηταν καλυτερο, ανουσιο θα ηταν (υποθετικα μιλαω).
-
Η εμφανιση και το σχημα του TypeR ειναι οντως ενα απο τα μειον του. Οταν το βλεπω απο πισω, ειναι απο τα πιο ωραια αυτοκινητα που εχω δει. Προφιλ και ανφας (ανΔΕΝφας να δεις!) ξενιζει πολυ και το σχημα δεν αρμοζει σε ενα τετοιο αυτοκινητο. Ομως βλεπετε η εμπορικη οψη του νομισματος εχει αλλη γνωμη. Και αγου αυτο ηταν το σχημα του απλου Civic σιγα να μην το διαφοροποιουσαν...
-
Το δερματινο Sparco λενε οτι δεν προσφερει καλη στηριξη της λεκανης (και δε ξερω αν προσφερει του Civic). Οποτε τι να το κανω αν ειναι συλλεκτικο ή δερματινο... Οχι φυσικα οτι θα τα αλλαζα...
-
Εγω παντως περισσοτερο θα νοιαζομουν για το τι γινεται εκει που τελικα καταληγει ο λεβιες και για τα 'πραγματα' που κουναει, παρα για τι θεση του. Η οποια παρεπιπτοντως μπορει να θυμιζει φορτηγακι, αλλα αν το δουμε με αλλο ματι, απλα.. βρισκεται διπλα στο χερι του οδηγου. Και σιγουρα το σασμαν του Civic ειναι ΤΡΟΜΕΡΟ. Απο την αλλη, και η Ford φημιζεται για τα σασμαν της. Ολα τα ford που εχω οδηγησει εχουν κορυφαιο σασμαν που θα ταιριαζαν απολυτα σε πολυ πιο σπορ αυτοκινητα (π.χ. ford fiesta '98 ας πουμε...).
Αλλα απο τοτε που οδηγησα εκεινο το καταραμενο S2000 αποτελει σημειο αναφορας για εμενα. Ακους τα γραναζια που εμπλεκονται. -
Ενα καλο μοτερ σαφως και δε φτιαχνει το συνολο του αυτοκινητου. Γι'αυτο και δε θεωρησα ποτε τα VTi ολοκληρωμενα σπορ αυτοκινητα. Ομως οταν το καλο μοτερ συνοδευεται απο ενα τρομερο σασμαν, περιβαλλεται απο ενα πολυ καλο πλαισιο, το οποιο στηριζεται πανω σε πολυ καλες λυσεις που εχουν επιλεγει στην αναρτηση (που απ'οσο λενε δουλευουν κιολας καλα) τοτε το συνολο θα πρεπει να ειναι ΠΟΛΥ καλο!
Οσο για το Focus... Θα πρεπει να ειναι ενα εκπληκτικο αυτοκινητο. Η εμπειρια των μηχανικων που το εξελιξαν (σε πολλα επιμερους τμηματα), οι οποιοι απ'οτι λεει η Ford ειναι οι μηχανικοι που δουλευουν και εξελισουν το WRCar, εξασφαλιζει ενα σιγουρο, καλο αποτελεσμα.
Η ιστορια της Ford σε σπορ κατασκευες ειναι δεδομενη και παντα υπολογισιμη.
Και τελος, ο σκοπος του αυτοκινητου και η δυσκολια του εγχειρηματος (που σιγουρα οι μηχανικοι θα μελετησαν πολυ ενα τετοιο αυτοκινητο πριν βγει στην παραγωγη) εγγυουνται μια τρομερη κατασκευη.Το προσωπικο μου ερωτημα ομως ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΑ 2 ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ, αλλα ΚΥΡΙΩΣ για το FocusRS ειναι το εξης: Κατα ποσο αυτα τα αυτοκινητα ειναι καταλληλα για την ελληνικη ασφαλτο. Κι αν το Civic δεν ειναι μια (καταλληλο), πιστευω οτι το RS δεν θα ειναι 10...
Τρομερες κατασκευες και οι δυο, και θα πρεπει να το αναγνωρισουμε οποιο και απο τα 2 κι αν συμπαθουμε...
Εγω παντως δεν εχω αποφασισει πιο απο τα 2 θα ηθελα..
Με την καρδια και τον συναισθηματισμο να αποφασιζει, μαλλον θα επερνα το Focus (αν και δεν ειναι λιγο πραγμα να ακους τον i-Vtec να στροφαρει στις 9).
Με τη λογικη να κυριευει και με λιγο περισσοτερη σκεψη και προβληματισμο, μαλλον θα επελεγα το TypeR...Αλλα ΣΙΓΟΥΡΑ απο το FocusRS και απο το Civic TypeR θα προτιμουσα ενα τριτο. Το νεο Integra TypeR (μπορει να ειναι ασχετο με το topic, αλλα στα ιδια χρηματα παιζει περιπου).
-
-
Eimai periergos pws tha douleuei ena focus RS meta apo mia pentaetia... den to upotumw katholou alla mhpws to na tou valoume to ATB, na tou valoume kai ta dermata kai ta samco ta colara kai ola auta ta mplimplikia exoun skopo ena wraio marketing promotion asxetos me to ti einai ena autokinhto... wraioo men alla thelw na odhgw kai to kalokairi kai na kserw pws kathe stigmh pou paw tata to moter tha apodididei oso to dunaton to idio.... Paidia respect to japan oute kolpa oute kourafeksala. Xathikane poia ta timia autokinhta??? Mou fainetai exoume oloi kalomathei me ta dermata kai to ti grafei to tampelaki sto kathisma.
Poses doseis einai???
Gamwto an den to loiwsw mexri tote mallon tha to plhrwsw...
eksalou to focus einai to pio aksiopisto autokinhto sthn eurwph (mexri ta 3 xrwnia)
Kai mhn akousw gia WRC knowhow giati h M-sport exei 258 suppliers gia na ftiaksei ena focus WRC.
Auta. -
Εγώ θα ψήφιζα το Honda για τους παρακάτω λόγους...
-
Στοιχίζει πιο φθηνά και προσφέρει τη ίδια οδηγική απόλαυση.
-
Ο κινητήρας του Honda είναι καλύτερος από αυτόν του Ford.
-
Το να πετυχαίνουν παραπλήσιους χρόνους στη πίστα το ένα
με όλα αυτά τα καλούδια (διαφορικά αναρτήσεις κλπ) ενώ το άλλο
χωρίς αυτά καταδεικνύει ότι το σασί του Honda είναι ολίγον
καλύτερο από αυτό του Ford (που αρχίζει να δείχνει τα χρονάκια
του). -
Το Civic παιρνά απαρατήρηρο ενώ το Ford κράζει από μακριά....
-
Το CIVIC είναι διαθέσιμο ενώ το FOCUS μόνον μετά από ακύρωση
παραγγελείας....
Αυτά....
-
-
Ο χρήστης passat1.8t έγραψε:
Ford Focus RS φυσικά!!Δεν καταλαβαίνω τον προβληματισμό σας
Όταν το Honda Civic Type-R βάλει ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ Quaiffe ATB Differential, OHLINS Suspension, OZ Wheels 18', Sparco Seats και φτιάξει και το ύψος της θέσης οδήγησης (διότι είναι σαν να κάθεσαι σε MPV) το ξανασυζητάμε
Όλα αυτά δεν χρειάζονται στο Type-R για να πάει το ίδιο γρήγορα, το αυτοκίνητο έχει καταπληκτικό στήσιμο. Το RS στην ουσία είναι ένα after market προιόν με την εγγύηση της Ford. Επίσης με το Honda έχεις και το κεφάλι σου ήσυχο στην παρούσα στιγμή, ενώ το RS θα χρειαστεί λίγο χρόνο να αποδείξει την αξιοπιστία του. Φυσικά υπάρχει και η διαφορά τιμής. Τέλος το να συγκρίνεις ένα μοντέλο ευρείας παραγωγής με ένα περιορισμένης (στην ουσία συλλεκτικό) που είναι το RS είναι άδικο κατά τη γνώμη μου. Αν έπρεπε και υπήρχε η δυνατότητα να διαλέξω, (καθώς το RS ξεπούλησε) θα επέλεγα αυτό που θα ταίριαζε περισσότερο στο οδηγικό μου στυλ.
-
Ο χρήστης Nikos_bugsR έγραψε:
νομιζω οτι η ερωτηση ειναι ιδια με το
Fiat Coupe 20V - Honda S2000
οποιος θελει να εχει παιρνει το πρωτο
οποιος θελει να λεει οτι εχει παιρνει το δευτεροΕΕΕεεε μη τρελαθουμε κιολας...
νικο
νομιζω θα συμφωνησεις οτι υπαρχουν 3 κατηγοριες αγοραστων
1.επιδειξη χρηματος, γκομενοπαγηδα, 'εχω πολλα αλογα'
2.ψηλες ταχυτητες στην εθνικη, ανοιγματα στην παραλιακη διπλα σε αλλους παρομιους, καμια ορεινη διαδρομουλα ψηλογρηγορα
3.μονο βραδυ, σε πιστα, τεζα σε στροφιλικι με το τιμονι μονιμως αναποδα
και τα ποσοστα των παραπανο αγοραστων θα τα υπολογιζα σε
- 50%
- 40%
-
Ο χρήστης predator έγραψε:
νικο
νομιζω θα συμφωνησεις οτι υπαρχουν 3 κατηγοριες αγοραστων
1.επιδειξη χρηματος, γκομενοπαγηδα, 'εχω πολλα αλογα'
2.ψηλες ταχυτητες στην εθνικη, ανοιγματα στην παραλιακη διπλα σε αλλους παρομιους, καμια ορεινη διαδρομουλα ψηλογρηγορα
3.μονο βραδυ, σε πιστα, τεζα σε στροφιλικι με το τιμονι μονιμως αναποδα
και τα ποσοστα των παραπανο αγοραστων θα τα υπολογιζα σε
- 50%
- 40%
- (χοντρικα ε..)
επισης ειναι προφανες οτι το honda υπερτερει σε 1-3 ενω το fiat στο 2
και τωρα η γνωμη μου
- γελιο, δεν ασχολουμε καν με αυτο
- τοσο μικρο ποσοστο που δεν μπορω να το λαμβανω υποψη οταν τιθεται σοβαρο ζητημα απο καποιον 'πιο ειναι το καλυτερο'
2.μονο αυτο μας εμεινε... αρα φιατ δαγκωτο
και ολα αυτα διοτι το honda εχει τεχνολογια για την τεχνολογια
τι να τα κανω τα 240 αλογα του οταν πρεπει να κατεβασω τρεις σχεσεις για να τα δω και αμεσως μετα να ξανανεβασω προσεχοντας μην πεσω εξω απο την καλη περιοχη και ολα αυτα απλα για ενα καλο ξεκολημα..
τα ιδια ισχυουν και για τα δυο αμαξια που συζηταμε
δηλαδη για μενα οι κινητηρες των honda ειναι μειονεκτημα και οχι πλεονεκτημα οταν συγκρινονται με αλλα αμαξια ιδιας θεωρητικης αποδοσηςαυτα..
Φίλε predator... (η προσφώνηση Φίλε δεν έχει ίχνος ειρωνείας, καθώς επίσης και το κείμενο που ακολουθεί)
Όχι τρεις σχέσεις. Βάλε καλύτερα 4-5!!!
Τι πάει να πει τεχνολογία για την τεχνολογία?
Βέβαια... κατάλαβα, μοτέρ είναι μόνο αυτό που κάνει σαν σφυρίχτρα βουλωμένη (τσαφ τσουφ), και καιει τον περίδρομο.
Για σένα είναι πλεονέκτημα το lag του turbo, το ότι μετά από κάθε ζόρισμα πρέπει να το φυσάς για να κρυώσει και πρέπει να περιμένεις να κρυώσει για να το σβήσεις!!!
Εγώ ξέρω να πω ότι το turbo είναι λύση ανάγκης για τις περισσότερες εταιρίες που το χρησιμοποιούν.
Τώρα σχετικά με την γκομενοπαγίδα. Δεν νομίζω πως και τα δυο Honda προσφέρονται για πουλ μουρ ή γκομενοπαγιδες, ιδιαίτερα το Type-R. Ξέρεις καλά φαντάζομαι πως με τα ίδια χρήματα, αγοράζει κανείς πολύ πιο χλιδιάρικα και φαντεζί μαραφέτια, επώνυμων εταιριών με οικόσημα που πραγματικά μαγνητίζουν τις γκόμενες και τους αδαής.
Γενικά πάντως σε αρκετές απαντήσεις, διακρίνω μια εμπάθεια προς τους Γιαπωνέζους....
damien έγραψε:
1on to ford exei MAKRAN kalyteri poiotita kataskevis kai trexei sto WRC opou exei apodiksei tin aksia tou
2on mono ta aftermarket pou exei mesa kanoun oso to miso TypeR
3on to TypeR einai san sxoliko vanaki kai oxi san koupe, ama thelame SUV tha pername SUV. kaki apomimisi MErcedes A class mou thimizei
4on
idio einai na kathesai sto dermatino SPARCO pou einai kai limited edition kai idio sto moufa veloudino?5on
Oi sxistomatides exoun mperdepsei tin p.... me tin vourtsa. AMA thelame JOYSTICK tha pername playstation! as valoun kanoniko levie kai to ksanasizitame gia to pio einai spor amaksi kai pio oxi.6on
ena kalo moter, den ftanei gia na dikiologisei ena kalo spor aftokinito. yparxoun alla 34.268 eksartimata sto amakswma ta opoia den dikaiologoun tin aksia tous...
Καλά για τα παραπάνω τι να πω....
Μάλλον δεν κατάλαβες για ποία αυτοκίνητα μιλάμε.
Αλήθεια έχεις δει έστω και από κοντά το Civic?
Αν ναι, εσένα σου φαίνεται για coupe? Δηλαδή τι μας λες, ότι το Focus δεν είναι σαν βανάκι? Δεν λεω πως το Civic είναι ωραιότερο, αλλά να κοιτάμε και την καμπούρα μας.
Το ποιο είναι limited και ποιο όχι αυτό θα το διαπιστώσεις όταν αποφασίσεις να δεις κάτω χαμηλά στην κονσόλα του Civic ένα μεταλλικό ταμπελάκι.
Όσο για τα καθίσματα, όταν δεις και των ΔΥΟ αυτοκινήτων από κοντά, τότε να εκφέρεις γνώμη.
Το ίδιο ισχύει και για τον λεβιέ ταχυτήτων. Οδήγησε και τα ΔΥΟ και μετά μας λες.Αυτά τα ολίγα....
Συγνώμη για το μακροσκελέστατο post μου. -
δηλαδη αν καταλαβα καλα υποστηριζεις οτι αν ανοιξουν απο 100km π.χ. ειτε το ενα ζευγαρι ειτε το αλλο θα χασουν τα turbo λογω lag???
οταν λες λυση αναγκης τι εννοεις?
υπαρχουν τρεις λυσεις
-κυβικα
-υπερπιεση
-στροφεςκαμια δεν ειναι λυση αναγκης
ολες εχουν τα υπερ και τα κατα τους αλλα ειναι γνωστο σε ολους οτι για τα ιδια αλογα η οδηγησημοτητα ειναι φθινουσα οπως τα εγραψαφυσικα ο ηχος βελτιωνεται οπως και η απαιτουμενη τεχνολογια οπως τα εγραψα αλλα αυτο δεν καθιστα λυση αναγκης καποια απο τις πιο πανω
-
Ο χρήστης predator έγραψε:
νικο
νομιζω θα συμφωνησεις οτι υπαρχουν 3 κατηγοριες αγοραστων
1.επιδειξη χρηματος, γκομενοπαγηδα, 'εχω πολλα αλογα'
2.ψηλες ταχυτητες στην εθνικη, ανοιγματα στην παραλιακη διπλα σε αλλους παρομιους, καμια ορεινη διαδρομουλα ψηλογρηγορα
3.μονο βραδυ, σε πιστα, τεζα σε στροφιλικι με το τιμονι μονιμως αναποδα
και τα ποσοστα των παραπανο αγοραστων θα τα υπολογιζα σε
- 50%
- 40%
- (χοντρικα ε..)
επισης ειναι προφανες οτι το honda υπερτερει σε 1-3 ενω το fiat στο 2
και τωρα η γνωμη μου
- γελιο, δεν ασχολουμε καν με αυτο
- τοσο μικρο ποσοστο που δεν μπορω να το λαμβανω υποψη οταν τιθεται σοβαρο ζητημα απο καποιον 'πιο ειναι το καλυτερο'
2.μονο αυτο μας εμεινε... αρα φιατ δαγκωτο
και ολα αυτα διοτι το honda εχει τεχνολογια για την τεχνολογια
τι να τα κανω τα 240 αλογα του οταν πρεπει να κατεβασω τρεις σχεσεις για να τα δω και αμεσως μετα να ξανανεβασω προσεχοντας μην πεσω εξω απο την καλη περιοχη και ολα αυτα απλα για ενα καλο ξεκολημα..
τα ιδια ισχυουν και για τα δυο αμαξια που συζηταμε
δηλαδη για μενα οι κινητηρες των honda ειναι μειονεκτημα και οχι πλεονεκτημα οταν συγκρινονται με αλλα αμαξια ιδιας θεωρητικης αποδοσηςαυτα..
predator.. (Αλεξη βασικα αν δεν κανω λαθος)..
Θα μου επιτρεψεις να διαφωνησω με το τροπο σκεψης σου.
Ακομα και σις κατηγοριες εχω μια μικρη διαφωνια. Νομιζω οτι ο διαχωρισμος ειναι σωστος μεχρι ενος σημειου. Η κατηγορια 1 ειναι σιγουρα σωστη. Η 2 και 3 ειναι λιγο μπερδεμενες μεταξυ τους. Τελοσπαντων. Αυτο που εγω θελω να πω, ειναι οτι δε μπορει ενα αυτοκινητο να ειναι καλο ή κακο αναλογα με τους αγοραστες του. Οχι οτι εσυ εννοησες αυτο απολυτα, αλλα νομιζω οτι αν στη θεση του S2000 εβαζες καποιο αλλο αυτοκινητο (ισως μια SLK K) θα ηταν πετυχημενο παραδειγμα.
Τελοσπαντων... Επειδη το εχω οδηγησει το S2000 και μπορω να φερω αποψη για το αυτοκινητο, σε καμια περιπτωση δεν αποτελει τοσο μεγαλο μειονεκτημα το ευρος λειτουργειας του κινητηρα. Και αν το καλοσκεφτουμε, περα απο το οτι ο κινητηρας δεν ειναι και τοσο ψοφιος χαμηλα, μπορεις να τον δουλευεις μεχρι τις 9000rpm. Οποτε το ευρος του επεκτεινεται, και στην πραξη ολα ειναι μια χαρα. Τουλαχιστον ετσι το ειδα εγω.Για να μην ξεγευγουμε απο το θεμα ομως...
Απ'οτι δειχνουν τα πραγματα, θα σκεφτω και θα μεριμνησω για εσας ( ), τους συνομιλητες μου, και μαλλον συντομα θα εχω την ευακιρια να εχω επαφη με ενα FocusRS (οχι.. δε θα το αγορασω εγω ) -
Ο χρήστης sinnerman έγραψε:
..... Kai mhn akousw gia WRC knowhow giati h M-sport exei 258 suppliers gia na ftiaksei ena focus WRC.
Auta.Αν το 70% των μερων του FocusRS ειναι ειδικα εξελιγμενα με εμπλοκη και του αγωνιστικου τμηματος (οπως ισχυριζεται η Ford), τοτε σιγουρα καποια στοιχεια απο τους αγωνες, οπως το πως να φτιαχνεις κατι καλο και συναμα ανθεκτικο χωρις να σπαει, θα εχουν βρει εφαρμογη και εδω (τουλαχιστον σε καποιο βαθμο).
Δεν ειπε κανεις οτι χρησιμοποιηθηκαν μερη απο το WRCar.. η τρελαθουμε κιολας..
Ford Focus RS Vs Honda Civic Type-R (Ιδού η απορία)