Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    D
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 11
    • Best 0
    • Groups 0

    damien

    @damien

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    11
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    damien Unfollow Follow

    Latest posts made by damien

    • RE: ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΠΟΙΟ ΓΡΗΓΟΡΟ ΑΠΟ ΤΑ 3

      h corolla einai pantelws adiafori apo design
      otan agorazeis amaksi kai den endiaferesai gia to pws einai se emfanisi, einai to idio me to na vgeis volta me ena laxani poukamiso , fouksia panteloni, mple papoutsia, aspres kaltses kai na les : 'nai alla einai poly zesta kai ta pira mono 100drx'. POY PAS RE KARAMHTRO?

      OUTE KAN gyrizei kapios na koitaksei mia toyota. kai den eimai syntaksiouxos gia na me niazei h aksiopistia kai h katanalosi. ase pou me toso skisimo kai aftermarket montifes pou trone ta simera aftokinita, to thema tis ergostasiakis aksiopistias paei peripato. pios sovaros odigos allwste krataei ta ergostasiaka lastixa kai amortiser simera? KANEIS
      kapoios prepei na peis tous Iapwnes na allaksoun sxediastes epitelous

      to 306 den tha me endiefere oute stin periptosi pou eitan station wagon kai eixa 6 paidia. den mou leei kati pera apo kapies grames sto design. yparxei poly kalyteri ekdosi tou idiou amakswmatos me safws kaliteri sxediasi kai malista apo tin idia 'mama' - CITROEN C4

      enoeite oti tha agoraza tin Alfa. to amaksi den pezetai gia tin katigoria tou. oi italoi sto thema tou design paradidoun mathimata edw kai 100 xronia. den einai tyxaio oti oles oi etereies simvoulevontai italous sxediastes. einai ena gnisio spor amaksi me polla perithoria aftermarket veltiosis.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      D
      damien
    • RE: Ford Focus RS Vs Honda Civic Type-R (Ιδού η απορία)

      1on to ford exei MAKRAN kalyteri poiotita kataskevis kai trexei sto WRC opou exei apodiksei tin aksia tou

      2on mono ta aftermarket pou exei mesa kanoun oso to miso TypeR

      3on
      to TypeR einai san sxoliko vanaki kai oxi san koupe, ama thelame SUV tha pername SUV. kaki apomimisi MErcedes A class mou thimizei

      4on
      idio einai na kathesai sto dermatino SPARCO pou einai kai limited edition kai idio sto moufa veloudino?

      5on
      Oi sxistomatides exoun mperdepsei tin p.... me tin vourtsa. AMA thelame JOYSTICK tha pername playstation! as valoun kanoniko levie kai to ksanasizitame gia to pio einai spor amaksi kai pio oxi.

      6on
      ena kalo moter, den ftanei gia na dikiologisei ena kalo spor aftokinito. yparxoun alla 34.268 eksartimata sto amakswma ta opoia den dikaiologoun tin aksia tous

      kai alla polla....

      A, kai na min to ksexasw....simasia se ena spor amaksi, einai TI pairneis ap to ergostasio, oxi ti mporeis na to kaneis meta. meta OLA ftiaxnontai.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      D
      damien
    • RE: ΑΧ ΑΥΤΕΣ ΟΙ ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ!

      kai poso diskolo tous eitan na kanoun mia erotisi se ena odigo agonon gia to ti ennoei?

      posted in Περί αυτοκίνησης
      D
      damien
    • RE: Ηλεκτρικες τουρμπινες...

      Eβαλα το superfuel max.
      το πήρα 90 ευρω, και το έβαλα μόνος μου στο Χsara στο σωληνάκι της βενζίνης, όσο πιο κοντά στο μοτέρ γίνεται. Η εγκατάστασή του είναι γελοία. ουτε καν εργαλεία δεν χρειάζονται. έχει 2 φέτες μαγνήτη απο νεοδύμιο, που είναι το πιο δυνατό υλικό για μαγνήτη. με αυτό φτιάχνουν ηχεία υψηλής απόδοσης. βάζεις το μαγνητάκι πολύ κοντά στη μηχανή, αγκαλιάζει τω σωληνάκι, και κουμπώνεις τα κλιψάκια που έχει φροντήζοντας οι μαγνήτες να είναι παράλληλοι μεταξύ τους. αυτό που κάνει ουσιαστικά είναι να διασπά λόγω μαχνητικού πεδίου και να πολώνει τους υδρογονάνθρακες και να είναι πιο ομοιογενές το μίγμα.
      προτείνω σε όσους έχουν τουρμπάτο, να το βάλουν μακρυά από το παράλληλο εγκεφαλάκι για να τυχόν παρεμβολές. όχι ότι έχει αναφερθεί, απλά για να έχετε το κεφάλι σας ήσυχο.

      φροντήζεις να είναι ΑΔΕΙΟ το τεπόζιτο, και επί 1 βδομάδα βάζεις την ίδια βενζίνη και στην ίδια ποσότητα σε λίτρα για να καταλάβεις τις διαφορές. Υπ όψην ότι θέλει μερικές μέρες για να προσαρμοστεί ο εγκέφαλος στο νέο μίγμα και στο managment, και ότι θέλει συνεχώς ίδια βενζίνη μετά. Αμα π.χ μία βάζεις Racing 99+, μια BP, μια MOUFA-OILσε κανα κωλοχώρι που πας βόλτα να φας, δεν θα δουλεύει σωστά.

      Πάντως είδα μεγάλη διαφορά στην κατανάλωση, και πέσανε και λιγο οι ρύποι, παρ' ότι φοράω αγωνιστικό καταλύτη. Δυναμομέτρηση δεν έκανα, γιατί δεν αξίζει τον κόπο. φαντάζομαι ότι θα πήρε κανα 0,3 ροπή και 0.5 μέχρι 1 άλογο σύμφωνα με τα λεγόμενα των περιοδικών.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      D
      damien
    • RE: Πότε βάζουμε ζώνη?

      ΠΑΝΤΑ και παντου, ακόμα και με 20χλμ και υποχρεώνω και όσους μπαίνουν στο αμάξι μου να φοράνε ακόμα και πίσω, αλλιώς ΔΕΝ ΜΠΑΙΝΟΥΝ ΜΕΣΑ.
      Με έχει σώσει από στούκα με 120 χλμ στην εθνική, γιατί έχω αποκτήσει αυτή την καλή συνήθεια από τότε που οδηγώ. Για αυτό όμως αντί να κοιτάω τα ραδίκια ανάποδα, είμαι εδώ και σερφάρω...

      ΖΩΝΗ παιδιά. Σωζει ζωές και όσο και να εμπιστεύεστε τον εαυτό σας, η στραβή μπορεί να έρχεται από την ξανθιά απέναντι, από τον γκαζοφονιά πίσω, από τον παππού δίπλα, ακόμα και απο την λακούβα από ΚΑΤΩ....δεν εξαρτάται μόνο από εμάς

      posted in Περί αυτοκίνησης
      D
      damien
    • RE: Άφθονο θέαμα ΔΩΡΕΑΝ

      Το IQ που κουβαλάνε αυτά τα άτομα, είναι αντιστροφως ανάλογο του τραπεζικού τους λογαριασμού.
      Γιατί πως αλλιώς μπορείς να εξηγήσεις το θέαμα μιας κυράτσας 60 χρονών που καβαλάει το Cherokee η το Χ-5 στο Κολωνάκι, που δεν χωράει ούτε smart? ΜΑΛΛΟΝ ΨΩΝΑΡΕΣ?

      ΠΟΥ ΜΑΣ ΜΩΡΗ ΚΟΤΑ ΠΟΥ ΘΕΣ ΚΑΙ JEEP! ΑΕΙ ΠΛΥΝΕ ΚΑΝΑ ΠΙΑΤΟ! LOL!

      posted in Περί αυτοκίνησης
      D
      damien
    • RE: Μπουζί

      Δεν ξέρω για τα DENSO, αλλα εγώ έβαλα στο δικό μου τα competition μπουζί της BRISK τα οποία είναι χωρίς ακίδες και βγάζουν 6 φορές πιο δυνατό σπινθήρα τον οποίο είδα στο μηχάνημα δοκιμής μαζί με ένα δικό μου διπλα-δίπλα, και έπαθα πλάκα από την διαφορά σε απόδοση.

      Σε συνδιασμό με τον πολύ καλής κατασκευής εργοστασιακό πολλαπλαστιαστή της Xsara (δεν έχει μπουζοκαλώδιο, παει καρφί μέσα), πήρα όντως 2 άλογα στο δυναμόμετρο, το οποίο δεν με νοιάζει τόσο, όσο ότι το αμάξι είναι όντος πιο 'τσαχπίνικο' σε όλες τις στροφές και ειδικά χαμηλά. παρατήρησα επίσης μια μικρή μείωση στην κατανάλωση και τους ρύπους επίσης μου είπαν ότι σε παλιάς τεχνολογίας αυτοκίνητα που δεν έχουν αισθητήρα για τα 'πυρακια' τα εξαφανίζει σε συνδιασμό με μια καλή 98αρα βενζίνη. πραγματικά τίμιο προϊόν που κάνει αυτό που λέει

      τα πήρα 60 ευρώ και διαρκούν για 22.000 χλμ. εχει για όλες τις μάρκες και ψυχρότητες, οπότε δεν τίθεται θέμα αξιοπιστίας, αφού έχουν εγκριθεί απ το εργοστάσιο.

      Αυτα

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      D
      damien
    • RE: Συγχώνευση "Βελτιώσεων" - "Τεχνικών Θεμάτων

      ...φτιάχτε μια ενότητα tunning, ρίχτε τα όλα μέσα, και ΟΚ
      τι το κουράζετε ?

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      D
      damien
    • RE: Ηλεκτρικες τουρμπινες...

      Dev
      damien poso sou afksi8ike i katanalwsi ?

      εχω βάλει αυτό το μαγνητάκι , και η κατανάλωση είναι περίπου στα ίδια. βέβαια η κατανάλωση είναι πολύ σχετικό θέμα, μιας και εξαρτάται από το πόσο το πατάει ο καθένας, όχι μόνο από την μετατροπή

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      D
      damien
    • RE: Ηλεκτρικες τουρμπινες...

      pantws kati pou exo dei na ginetai karamela, einai to 1,5 ek gia turbisma. les kai einai tarifa. den einai etsi paidia. afta ta lene kapioi gia na kanoun arpaxtes apo anideous idioktites.

      emena mou kostise 2000 eurw kai tha epefte ki allo h timi an kapia antalaktika pou dialeksa eitan allis markas kai ara ftinotera.
      vevea to turbisa sxedon monos moy kai apla simvouleftika ena filo mixaniko/veltioti gia tis rythmiseis kafsimou/moter. to amaksi den ypoleipetai se tipota mia plirws epaggelmatiki douleia. einai 'tzami', kai ofeiletai stin poly prosektiki erevna agoras pou proigithike.

      tha mou peis nai, alla den kseroun oloi apo aftokinita, gia na lusoun moter kai na asxolithoun, simfono. alla 1,5ek+ einai gia poly sovara turbismata, panw apo 1bar me sfyrilata kai ta resta. oxi gia kathimerini xrisi, kai idioktites pou apla theloun na to patane pou kai pou.

      sorry gia ta greeklish

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      D
      damien
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr