Eβαλα το superfuel max.
το πήρα 90 ευρω, και το έβαλα μόνος μου στο Χsara στο σωληνάκι της βενζίνης, όσο πιο κοντά στο μοτέρ γίνεται. Η εγκατάστασή του είναι γελοία. ουτε καν εργαλεία δεν χρειάζονται. έχει 2 φέτες μαγνήτη απο νεοδύμιο, που είναι το πιο δυνατό υλικό για μαγνήτη. με αυτό φτιάχνουν ηχεία υψηλής απόδοσης. βάζεις το μαγνητάκι πολύ κοντά στη μηχανή, αγκαλιάζει τω σωληνάκι, και κουμπώνεις τα κλιψάκια που έχει φροντήζοντας οι μαγνήτες να είναι παράλληλοι μεταξύ τους. αυτό που κάνει ουσιαστικά είναι να διασπά λόγω μαχνητικού πεδίου και να πολώνει τους υδρογονάνθρακες και να είναι πιο ομοιογενές το μίγμα.
προτείνω σε όσους έχουν τουρμπάτο, να το βάλουν μακρυά από το παράλληλο εγκεφαλάκι για να τυχόν παρεμβολές. όχι ότι έχει αναφερθεί, απλά για να έχετε το κεφάλι σας ήσυχο.
φροντήζεις να είναι ΑΔΕΙΟ το τεπόζιτο, και επί 1 βδομάδα βάζεις την ίδια βενζίνη και στην ίδια ποσότητα σε λίτρα για να καταλάβεις τις διαφορές. Υπ όψην ότι θέλει μερικές μέρες για να προσαρμοστεί ο εγκέφαλος στο νέο μίγμα και στο managment, και ότι θέλει συνεχώς ίδια βενζίνη μετά. Αμα π.χ μία βάζεις Racing 99+, μια BP, μια MOUFA-OILσε κανα κωλοχώρι που πας βόλτα να φας, δεν θα δουλεύει σωστά.
Πάντως είδα μεγάλη διαφορά στην κατανάλωση, και πέσανε και λιγο οι ρύποι, παρ' ότι φοράω αγωνιστικό καταλύτη. Δυναμομέτρηση δεν έκανα, γιατί δεν αξίζει τον κόπο. φαντάζομαι ότι θα πήρε κανα 0,3 ροπή και 0.5 μέχρι 1 άλογο σύμφωνα με τα λεγόμενα των περιοδικών.