ισως ο φιλος μπερδευτηκε με την φλατζα του κινητηρα...
χμμμμμμ... δεν μου εχει γινει σαφης τι επιπτωσεις εχει το συγκεκριμενο προβλημα που αναφερω.. ισως τελικα τις δω στην πραξη?
ισως ο φιλος μπερδευτηκε με την φλατζα του κινητηρα...
χμμμμμμ... δεν μου εχει γινει σαφης τι επιπτωσεις εχει το συγκεκριμενο προβλημα που αναφερω.. ισως τελικα τις δω στην πραξη?
δεν υπαρχει ραγιαμα... η φλάτζα τα εχει φτυσει, πιστευω πω να μπενει αερας αποκλειεται! η πιεση ειναι πολυ μεγαλη... τελικα τι αντικτυπο εχει αυτο?
η φασαρια ειναι δεδομενη!
η αυξηση θερμοκρασιας στο θαλαμο καυσης εχει ως αποτελεσμα κρουστικη καυση?!
οσον αφορα το μιγμα δεν μπορουμε να ξερουμε πια εκδοχη ειναι πιο πιθανη?
thanx!
παιδια τι προβληματα αντιμετωπιζει ενα αμαξι οταν χανει και η πολλαπλη εξαγωγης του
πριν τον λ?
ευχαριστω.
παιδια τι προβληματα αντιμετωπιζει ενα αμαξι οταν χανει και η πολλαπλη εξαγωγης του
πριν τον λ?
ευχαριστω.
Παυλιδης
Θηβων 154-156 Περιστερι
Τηλ 210-5762917
το μαγαζι το βρηκα τυχαια περνοντας απο την θηβων, μου εκανε καλη εντυπωση
γιατι το προσωπικο ηταν πολυ εξηπηρετικο, εδωσαν προσοχη στις απαιτησεις μου και γενικα οι τιμες μου φανηκαν παρα πολυ καλες σε σχεση με κατι αλλα μαγαζια....
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Από φθορά μάλλον μικραίνει το διάκενο.Φθείρεται η κεφαλή (η έδρα) και κάθεται πιο μέσα η βαλβίδα. Δεν φθείρονται άλλα πράγματα (αν αρχίσουν να φθείρονται δεν πρόκειται να αντέξουν πολλά χιλιόμετρα).
Αν μεγαλώνει το διάκενο είναι από κατάλοιπα καύσης που πιάνει η βαλβίδα/έδρα και δεν κάθεται τόσο μέσα.
μικραινει?! εγω ξερω οτι μεγαλωνει η αποσταση πχ απο το βαλβιδα και το 'κοκορακι' που πιεζει την βαλβιδα...
Γεια σας παιδια!
θα ηθελα να συζητησουμε τι προβληματα παρουσιαζονται απο τις αρρύθμιστες βαλβιδες...
ως γνωστον οι βαλβιδες απορρυθμιζονται οταν το διακενο μεταξυ εκκεντρου και βαλβιδας μεγαλωνει απο την φθορα των μεταλλων. Ενα απο τα προβληματα που ξερω οτι προκειπτουν ειναι η πτωση της ιπποδυμαμης του κινητηρα...
[1] εσεις τι αλλα προβληματα γνωριζετε?
[2] καθε ποτε τις ρυθμιζετε? (σε οσους περνουν ρυθμιση)
Γεια σας παιδια!
θα ηθελα να συζητησουμε τι προβληματα παρουσιαζονται απο τις αρρύθμιστες βαλβιδες...
ως γνωστον οι βαλβιδες απορρυθμιζονται οταν το διακενο μεταξυ εκκεντρου και βαλβιδας μεγαλωνει απο την φθορα των μεταλλων. Ενα απο τα προβληματα που ξερω οτι προκειπτουν ειναι η πτωση της ιπποδυμαμης του κινητηρα...
[1] εσεις τι αλλα προβληματα γνωριζετε?
[2] καθε ποτε τις ρυθμιζετε? (σε οσους περνουν ρυθμιση)
Miltellas δεν εχεις διαθεση να με καθησυχασεις?
Ο χρήστης Lefteris25 έγραψε:
mitella επειδη αυτο το διαστημα δεν εχω οικονομικες δυνατοτητες θα τα βαλω με τα ηδη υπαρχον ελατηρια
που οπως ειπες μπορουν να δουλεψουν, ομως βλεπω τα αμορτισερ να σκανε απο την προτη μερα!δεν νομιζω να γινει σωστη δουλεια, το αμορτισερ θα τερματιζει στην προτη λακουβα που θα βρω...
δεν μου εβαλε κανεις ιδεες μονος μου το σκευτικα.. εγω παντος πραγματικα σκευτομαι να τα βαλω
γιατι και το αμαξι δεν μου δινει περιθωρια να το καθυστερισω!!! αν και πολυ βοβαμαι οτι θα απογουτευτω.Εκτος βεβαια αν μπορεις να μου εξηγησεις πως ειναι δυνατον να δουλεψουν? αυτα λογικα πρεπει να
εχουν μακρι καλαμι και εγω δεν ξερω ποσους ακριβως ποντους ειναι χαμηλωμενο το αμαξι μου...
θεωρητικα ειναι 3π. ειναι ομως μετα απο τοσα χρονια?ηδη οι κραδασμοι ακομα και απο την πιο μικρη λακουβα περνανε στο σασι...γιατι τα αμορτισερ
πρεπει να ειναι μονιμος τερματισμενα! και φυσικα οι καταπονισεις ειναι τεραστιες! (τελευταια φορα
που εκανα service.. μου ειπαν οτι εφοσον εχω σκοπο να αλλαξω αμορτισερ τοτε να φροντισω μαζι
να αλλαξω και ψαλιδια γιατι τα υπαρχον τα εχω βγαλει σχεδον εκτος μαχης.)