Ο χρήστης predator έγραψε:
νικο
νομιζω θα συμφωνησεις οτι υπαρχουν 3 κατηγοριες αγοραστων
1.επιδειξη χρηματος, γκομενοπαγηδα, 'εχω πολλα αλογα'
2.ψηλες ταχυτητες στην εθνικη, ανοιγματα στην παραλιακη διπλα σε αλλους παρομιους, καμια ορεινη διαδρομουλα ψηλογρηγορα
3.μονο βραδυ, σε πιστα, τεζα σε στροφιλικι με το τιμονι μονιμως αναποδα
και τα ποσοστα των παραπανο αγοραστων θα τα υπολογιζα σε
- 50%
- 40%
- (χοντρικα ε..)
επισης ειναι προφανες οτι το honda υπερτερει σε 1-3 ενω το fiat στο 2
και τωρα η γνωμη μου
- γελιο, δεν ασχολουμε καν με αυτο
- τοσο μικρο ποσοστο που δεν μπορω να το λαμβανω υποψη οταν τιθεται σοβαρο ζητημα απο καποιον 'πιο ειναι το καλυτερο'
2.μονο αυτο μας εμεινε... αρα φιατ δαγκωτο
και ολα αυτα διοτι το honda εχει τεχνολογια για την τεχνολογια
τι να τα κανω τα 240 αλογα του οταν πρεπει να κατεβασω τρεις σχεσεις για να τα δω και αμεσως μετα να ξανανεβασω προσεχοντας μην πεσω εξω απο την καλη περιοχη και ολα αυτα απλα για ενα καλο ξεκολημα..
τα ιδια ισχυουν και για τα δυο αμαξια που συζηταμε
δηλαδη για μενα οι κινητηρες των honda ειναι μειονεκτημα και οχι πλεονεκτημα οταν συγκρινονται με αλλα αμαξια ιδιας θεωρητικης αποδοσης
αυτα..
Φίλε predator... (η προσφώνηση Φίλε δεν έχει ίχνος ειρωνείας, καθώς επίσης και το κείμενο που ακολουθεί)
Όχι τρεις σχέσεις. Βάλε καλύτερα 4-5!!!
Τι πάει να πει τεχνολογία για την τεχνολογία?
Βέβαια... κατάλαβα, μοτέρ είναι μόνο αυτό που κάνει σαν σφυρίχτρα βουλωμένη (τσαφ τσουφ), και καιει τον περίδρομο.
Για σένα είναι πλεονέκτημα το lag του turbo, το ότι μετά από κάθε ζόρισμα πρέπει να το φυσάς για να κρυώσει και πρέπει να περιμένεις να κρυώσει για να το σβήσεις!!!
Εγώ ξέρω να πω ότι το turbo είναι λύση ανάγκης για τις περισσότερες εταιρίες που το χρησιμοποιούν.
Τώρα σχετικά με την γκομενοπαγίδα. Δεν νομίζω πως και τα δυο Honda προσφέρονται για πουλ μουρ ή γκομενοπαγιδες, ιδιαίτερα το Type-R. Ξέρεις καλά φαντάζομαι πως με τα ίδια χρήματα, αγοράζει κανείς πολύ πιο χλιδιάρικα και φαντεζί μαραφέτια, επώνυμων εταιριών με οικόσημα που πραγματικά μαγνητίζουν τις γκόμενες και τους αδαής.
Γενικά πάντως σε αρκετές απαντήσεις, διακρίνω μια εμπάθεια προς τους Γιαπωνέζους....
damien έγραψε:
1on to ford exei MAKRAN kalyteri poiotita kataskevis kai trexei sto WRC opou exei apodiksei tin aksia tou
2on mono ta aftermarket pou exei mesa kanoun oso to miso TypeR
3on to TypeR einai san sxoliko vanaki kai oxi san koupe, ama thelame SUV tha pername SUV. kaki apomimisi MErcedes A class mou thimizei
4on
idio einai na kathesai sto dermatino SPARCO pou einai kai limited edition kai idio sto moufa veloudino?
5on
Oi sxistomatides exoun mperdepsei tin p.... me tin vourtsa. AMA thelame JOYSTICK tha pername playstation! as valoun kanoniko levie kai to ksanasizitame gia to pio einai spor amaksi kai pio oxi.
6on
ena kalo moter, den ftanei gia na dikiologisei ena kalo spor aftokinito. yparxoun alla 34.268 eksartimata sto amakswma ta opoia den dikaiologoun tin aksia tous
...
Καλά για τα παραπάνω τι να πω....
Μάλλον δεν κατάλαβες για ποία αυτοκίνητα μιλάμε.
Αλήθεια έχεις δει έστω και από κοντά το Civic?
Αν ναι, εσένα σου φαίνεται για coupe? Δηλαδή τι μας λες, ότι το Focus δεν είναι σαν βανάκι? Δεν λεω πως το Civic είναι ωραιότερο, αλλά να κοιτάμε και την καμπούρα μας.
Το ποιο είναι limited και ποιο όχι αυτό θα το διαπιστώσεις όταν αποφασίσεις να δεις κάτω χαμηλά στην κονσόλα του Civic ένα μεταλλικό ταμπελάκι.
Όσο για τα καθίσματα, όταν δεις και των ΔΥΟ αυτοκινήτων από κοντά, τότε να εκφέρεις γνώμη.
Το ίδιο ισχύει και για τον λεβιέ ταχυτήτων. Οδήγησε και τα ΔΥΟ και μετά μας λες.
Αυτά τα ολίγα....
Συγνώμη για το μακροσκελέστατο post μου.